Şimdi Ara

Golf 1.0 TSİ Vs Civic 1.6

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
91
Cevap
0
Favori
3.520
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teknik verilere bakıyorum ;


    Civic 1.6 125 bg -0-100 11.6 Sn.

    Golf 1.0 110 bg - 0-100 9.8 Sn.


    Civic hem beygir olarak ,hem hacim olarak golfden kat kat daha güçlü ,Ama 0-100 değerine bakıyorum golf daha seri.


    Nasıl oluyorda böyle bir fark olabiliyor ? Bu kadar güç nereye gidiyor ? Bu gücün ne anlamı kalıyor ?


    TSİ motor gerçekten bu kadar etkilimi ? Bu küçük hacimden bu güç nasıl olabiliyor ?




  • 1.0 tsi mükemmel bir motor olmuş. Turbosuyla aşırı güzel iş çıkartıyor şehir içi kullanımda 6 litrelerde gezebiliyorsunuz. Ben hız sever birisi olarak çok beğendim aşırı atak civic yanına bile yaklaşamaz. Ama tabiki eski toprak veya araba motordan anlamayan insanlarımız yüzünden gerekliyi ilgili bulamadı.

    yıl olmuş 2020 hala turbo motor nasıl atmosferiği geçiyor ama bu 1.6 diyenler var. toplumdaki algı 1.6=canavar 1.4 ve altı=çöp. 1.4 tsi dsg kullanırken bi ara yanımda bir akraba vardı. Gaza çok bastım biraz vites düşürdü tabi araba devir yükseldi. Akraba direk bu araba 1.4 mü dedi. Evet nerden bildin dedim. Belli çok bağırıyor dedi  

    Ya sadece guluyorum su yorumlarina. Ovmek icin neler neler anlatiyorsun ne senaryolar ne hikayeler. Turbosuz araclarda zaten cift kavrama en azindan bildigim kadariyla yok. 1 e dusme 2 ye dusme ancak senin atmosferik aracinda gorulebilir.

    Bizde de Range Rover vardi valizlerle, kasalarla 2.8 tona yaklasiyordu ne yaylalar ciktik onla yok kararsiz kalirmis yok isinirmis :) Tam otomatige bari laf atma.

    Anlatma demiyorum istedigini yaz ciz ama kendi aracini oveceksin diye de kullanmadigin araclara, teknolojilere laf atip durma. Tamam calistigin sirkette DSGli Golf var her seyi biliyorsun. Herkes aracini satip Atmosferik Subaru almali cunku en super araba o

    Konu dışı olacak ama ilk defa turbo araç kullanıyorum gerçekten dedikleri gibi güçlü oluyor turbo araçlar, bende ki 1.4t 140bg j kasa astra, kullanımı çok keyifli, ağırlığı 1400 kg a çok yakın, 0-100 ü 9,7 sn... Şehir içi değilde şehirler arası arabası gibi.


    Şehir içi sıklıkla kullanılacaksa kesinlikle 1.0 tsi çok mantıklı. Bu saatten sonra param yeterse standart atmosferik bi motora kesinlikle binmem.

  • her şey veri değil motor o gücü üretir de aktarma organları bu gücü aktarabilir mi ? ağırlık dağılımı nasıl ? tsi motor güzelliği yapmaya gerek yok yani böyle çok örnek gösterilebilir.

  • Ağırlık farkı var, tork düşük civicte. Cvt kalkışta hantal. 0-100 değil 0-130vs olsa ya da 60-120 roll olsa civic alır.


    Bir de fabrika verisi tutturma meselesi var. Bu iki aracı gerçekte denesen civic yine alabilir. Vag grubu genelde fabrika verisini yakalayamıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


  • Fabrika verisi 9.4 olan fabia bile 0-120de civicle aynı neredeyse.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Muhtemelen 150 ve üzeri hızlarda civic farkını gösterecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 tsi mükemmel bir motor olmuş. Turbosuyla aşırı güzel iş çıkartıyor şehir içi kullanımda 6 litrelerde gezebiliyorsunuz. Ben hız sever birisi olarak çok beğendim aşırı atak civic yanına bile yaklaşamaz. Ama tabiki eski toprak veya araba motordan anlamayan insanlarımız yüzünden gerekliyi ilgili bulamadı.

  • fabrika verileri yanlış olabiliyor.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    golf 5 1.6 fsi?
    8 yıl önce açıldı
    1.4 Tsi Vs 1.0 Tsi
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bence hala gereken ilgi yok özellikle octavia ve leonda. Vergi masraf yakıt yok. Yazılımlı olana binmiştim 140 beygir 250 tork 180 e kadar 1.5 tsidan farkı yoktu meretin.

  • Elma ile armudu karşılaştırmayın, hatayı baştan yapmış olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.0 diye düşünürseniz yanılırsanız, 1.6 cıvıctan çok daha performanslı ve atik bir araç. cıvıc bağırıp gitmezken 1.0 dsg yağ gibi akıyor, ikisini de kullandım

  • Bu farkın TSI'ın mükemmelliği ile alakası yok.

    Fark tamamen araçların şanzımanları, vites oranları ve ağırlıklarından kaynaklı.

    Civic golf'ten biraz daha ağır, üstüne kalkışlarda oldukça dezavantajlı bir şanzımana sahip.

    Golf ise tam tersine kalkışta kayıpsız aktarım yapabilen DSG'ye sahip.


    Bu iki aracı yan yana koyup sıfırdan itibaren gaza bastığınızda ilk başlarda golf'ün bu saydığım sebeplerden öne geçmesi normal. Ama bir süre sonra civic arayı kapatıp öne geçer, ve çok büyük ihtimalle önde bitirir.

    Tabii CVT şanzımanın etkisi ne olur bu durumda onu kestiremiyorum, hiç kullanmadığım için tecrübem yok son hız konusunda başarısı ne seviyede.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 15 Kasım 2020; 20:14:53 >
  • Kısacası teknolojinin gücü

  • yıl olmuş 2020 hala turbo motor nasıl atmosferiği geçiyor ama bu 1.6 diyenler var. toplumdaki algı 1.6=canavar 1.4 ve altı=çöp. 1.4 tsi dsg kullanırken bi ara yanımda bir akraba vardı. Gaza çok bastım biraz vites düşürdü tabi araba devir yükseldi. Akraba direk bu araba 1.4 mü dedi. Evet nerden bildin dedim. Belli çok bağırıyor dedi  

  • Heceleyelim


    T-U-R-B-O


    Hala öğrenemediniz hacim artık birşey ifade etmiyor. Beygir ve tork değerlerine bakacaksınız.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Bu farkın TSI'ın mükemmelliği ile alakası yok.

    Fark tamamen araçların şanzımanları, vites oranları ve ağırlıklarından kaynaklı.

    Civic golf'ten biraz daha ağır, üstüne kalkışlarda oldukça dezavantajlı bir şanzımana sahip.

    Golf ise tam tersine kalkışta kayıpsız aktarım yapabilen DSG'ye sahip.


    Bu iki aracı yan yana koyup sıfırdan itibaren gaza bastığınızda ilk başlarda golf'ün bu saydığım sebeplerden öne geçmesi normal. Ama bir süre sonra civic arayı kapatıp öne geçer, ve çok büyük ihtimalle önde bitirir.

    Tabii CVT şanzımanın etkisi ne olur bu durumda onu kestiremiyorum, hiç kullanmadığım için tecrübem yok son hız konusunda başarısı ne seviyede.

    hiç kullanmadığın halde yorumları saydırmışsın. golf'ün torku yüksek ve o yüksek torku 1500-2000 devirden itibaren 4000 devire kadar kesintisiz sunabiliyor. civic düşük torkunu ancak çok yüksek devirlerde verebiliyor. atmosferiklerin en büyük sıkıntısı bu.


    ben manuel gof 1.2 ve otomatik civic kullandım. golf çok daha iyi gidiyordu manuel olmasına rağmen. dsg ile daha da iyi olacaktır. 1.0 motorun değerleri de 1.2'den daha iyi. çok tutulan mükemmel bir motor 1.0 tsi. civic'in şanzıman da motorun üstüne tuz biber oluyor, bir dsg gibi akıcı değil.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    hiç kullanmadığın halde yorumları saydırmışsın. golf'ün torku yüksek ve o yüksek torku 1500-2000 devirden itibaren 4000 devire kadar kesintisiz sunabiliyor. civic düşük torkunu ancak çok yüksek devirlerde verebiliyor. atmosferiklerin en büyük sıkıntısı bu.


    ben manuel gof 1.2 ve otomatik civic kullandım. golf çok daha iyi gidiyordu manuel olmasına rağmen. dsg ile daha da iyi olacaktır. 1.0 motorun değerleri de 1.2'den daha iyi. çok tutulan mükemmel bir motor 1.0 tsi. civic'in şanzıman da motorun üstüne tuz biber oluyor, bir dsg gibi akıcı değil.



    Alıntıları Göster

    Motor konusunda hiçbir yorum yapmayacağım.


    Çünkü TSI motoru gayet beğeniyorum.


    Hele robotize edilmemiş bir CVT şanzımanı asla ve asla savunmam.


    FAKAT


    Şu DSG şanzımanı neden övüyorsunuz anlamıyorum?


    Ben mi başka araba sürdüm, vites topuzunun üstüne yanlışlıkla mı "DSG" yazmışlardı acaba diye kendimden şüphe ediyorum artık resmen...


    Her şeyden önce gaza basınca araba gitmiyor yahu? Yarım saniye kadar bekliyor araç öyle gidiyor. Nasıl sinirimi bozmuştu...


    İkincisine gelecek olursak vites geçişleri abartıldığı kadar da mükemmel değil. Standart bir vites geçişe sahip. Hatta benim kullandığım Passat yetkili servis bakımlı olmasına rağmen bir yerde vites saçmalamaya bile başlamıştı.


    Hep söylerim, yine söylüyorum. Otomatik viteste ZF şanzıman üzerinde başka şanzıman tartışılamaz bile. Diğer şanzımanlar al birini, vur ötekine.


    Kimi sorunsuz, kimi performanslı, kimi konforlu... Kim hangisini seçerse. Fakat hepsini istiyorsanız ZF.





  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.