Şimdi Ara

1.4 TSİ KULLANAN VARMI (16. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.024
Cevap
0
Favori
165.677
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ya arkadaşım tsi ile fsi arasındaki tek fark beygir gücü değil, motorun iç kaplamasında o dediğin yıpranmayı adamlar zaten düşünmüşler ve farklı bir malzeme kullanmışlar. zaten vw gibi arge'ye önem veren bir firma böyle bir hata yapmaz diye düşünüyorum. adamlar zaten piyasaya çıkmadan önce motoru bilmem kaç bin km test ediyorlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: fiesta80

    biliyorum ben de az uğraşmadım megane la ilk başlarda .
    ama allah için şu sıralar tık demeden çalışıyor.
    tüm sorunlarının garanti süresi içinde çıkardı.garanti bittikten sonra bir vukuatı olmadı .saat gibi çalışıyor.Sanırım benimki piyasadakilere göre biraz iyi çıktı.Çok ciddi sorunları hiç olmadı .Çıkan sorunlar da ufak tefek sorunlar oldu.

    Ama dediğim gibi ancak yaza doğru değiştirebilirim.Şu an durumum müsait değil .başka taksitler var

    Ama sorduğum sorulara bir şey dememişsiniz.Takas olayını merak ediyorum , takas yapıyor mu vw arkadaşlar?


    şu an 1750 takas indirimi var ayrıca sonbahar kampanyası nedeniyle fiyatlar inmiş durumda




  • quote:

    Orjinalden alıntı: LİTEON

    arkadaşlar jetta kullanıcılarına bi sorum var bende öncede jetta comfortline 1.6 vardı sert süspansiyon yol gürültüsü gibi bi takım sorunlar yaşadım 2007-2008 özellikle tsı motorlu jettalarda da sert süspansiyon yol gürültüsü tarzında sorunlar var mı


    kendi kullandığım araçlar (test değil bizzat sahip olduğum) içinde en yumuşak olanı megane idi, daha sonra astra daha sonra jetta, test ettiklerimin içinde en gürültülüsü civic idi, her aracın kendi dinamiği var tabiiki 78 model mersedes hepsinden daha sessiz ve yumuşak idi yanlış okumadınız 78 dedim 88 yada 98 yada 2008 değil hani şu yaprak dökümündeki boyuna dik farlı beyaz mersedesten, her araba kendi dinamikleri içinde güzel, yumuşak olursa yan yatar araç virajlarda dengesi kaybolur, lastik yanakları geniş oluırsa daha yumuşak olur ama bükülür virajlarda, bmw ye bindim bizim medikal bayinin m5, 450 küsürat beygir 500e yakın nasıl sert anlatamam size takır takır ama kafanı çevirene kadar 200 diyor otobanda tısss diye gidiyor fıstık gibi ara yollarda sarsıyor, jettanında benzer dinamikleri var elbette performanslı araçlarda olduğu gibi sert, ama donanım tam, performans tam, marka gücü tam, ikinci el tam, servis gideri tam, şıklık tam ...




  • Merhaba,

    Ben Touran 1.4 TSI DSG şanzıman aracımı alalı üç gün oldu. İlk izlenimlerim çok olumlu, araç ağır olmasına rağmen motor çok iyi devirleniyor ve o yükü hiç zorlanmadan taşıyabiliyor. Sarsıntı yok, ara hızlanmalar müthiş, daha önce 2 lt Avensis kullanmama rağmen beni en çok etkileyen bu ara hızlanma değerleri oldu. Vergi avantajı ve benzer donanımlara sahip olmasına rağmen düşük fiyatı diğer avantajları.

    TSI motorla ilgili çok fazla yorum yapılmış. Ben 15 yıllık sürücülük hayatımda (37 yaşındayım) yaklaşık 10 civarı araç kullanma olanağı buldum ve bugüne kadar araç arızası nedeniyle yolda kalmadım (Allah herkesi nazardan korusun). Aracın bakımları zamanlı yapılıp sınırları içinde kullanıldığı takdirde her araç istisnalar dışında sorun çıkarmadan yoluna devam eder. TSI motoru ben de şüpheler içinde almama rağmen en az 10 yıl sorun çıkarmadan kullanılabileceğine inanıyorum. VW gibi bir firma tüm geleceğini böyle bir riske atamaz, güvenmediği bir motoru tüm araçlarına koymaz. (Bu arada ben bir Toyota hayranıyım) VW böyle bir riske girse bile özen gösterildiği takdirde o motor uzun yıllar sorunsuz hizmet verir. Zira forumda TSI motor ile limitleri zorlayan, 200 km'lerden bahseden arkadaşların yorumlarına bakıyorum, bu tür bir kullanımla 3 ayda da TSI değil tüm motorlara havlu attırabilirsiniz. Ancak bunların milli servetimiz olduğunu da düşünerek hareket etmekte fayda var, bundan daha önemlisi, o sürüş tarzları ile sadece kendisini değil sevdiklerini ve masum diğer insanları tehlikeye soktukları.

    Ben herkese teşekkür ediyorum, bu forumdan gerçekten çok şey öğrendim. Herkese kazasız ve sorunsuz sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    arkadşlar tsı kullanıcıları olarak size birkaç sorum olacak jetta tsı 170 modellerinde boots tork göstergesi varmı?bi de 90 ve 100 km hızla gidildiginde bu araba nasıl yakıyo artı hız sabitleyicinin bi artısı oluyomu yakıtta az yakıyomu önerilen bi araçmı sizce.youtube izledigim kadarıyla çok güzel tork canavarı ve sizlerin gönderdigi iletilerde de anlaşıldıgı gibi çok güzel araba.bu soruları lütfen tsı kullanıcıları cevap versin test edenler deil.herkeze tşk ederim şimdide.dikkatli olun arkadaşlar

    />


     1.4 TSİ KULLANAN VARMI



    boost göstergesi yok, bence gereğide yok zaten sen supercharger ile jet turizm kalkarken turbo basıncı hızla yükseliyor devir 2000 dediği anda hissediyorsunuz dolmuş bir turbonun devreye girdiğini devir 3000ü geçtiği anda araba çıldırıyor kim bakacak göstergeye araba hoplaya zıplaya gidiyor direksiyona yapışıp ayaklarınınız üzerinde gaz pedalına basılı halde dikilip heaaaaaaaaaaaaaaaa diye deliresiniz geliyor, arkadaşlar ben bu arabayı çok seviyorum allah bana daha güçlü arabalar vermesin birazdaha güçlüsü olsa beni asfalttadan kazırsınız herhalde

    bu arada eklemeyi unutmuşum 90 km sabit hızda otobanda yol bilgisayarı anlık 5.6 5.7 5.4 5.5 5.8 gibi değerler araında değişiyor cruise controlde vede düz yolda, ara yollarda cruise ile daha fazla yakıyor zira araçı aynı süratte tutmak için hep bir benzin sarfiyatı var, cruise kullanmadığınız zaman ayağını gazdan çekip 500 metre gidiyorsunuz farzimisal 0 litre yakıyor bu sürede sonra hafif gaz verip aracı istediğiniz hıza getirip tekrar gaz kestiğinizde aynı şekilde 0 yakıt ile gidiyorsunuz araç ağır olduğu için ağırlığı ile bayağı gidiyor ama dediğim gibi bu söylediğim ara yollarda virajlı yollarda inişli çıkışlı yollarda zaten frene basınca cruise devreden çıkıyor kuulanmak çokta mantıklı olmuyor, bu benim tespitim, otobanda değişilmez cruise inanılmaz bir özgürlük, rahatlık vede benzin tasarrufu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi streptozotocinus -- 25 Ekim 2007; 14:26:48 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar ben tsı motorların pekte uzun ömürlü olacağını sanmıyorum neden derseniz küçük hacimlerden büyük güçler elde etmek her zaman motoru çok çabuk yıpratır........... bkz amerikan malı araçlarda ortalma 4 litre motor kullanıyorlar ama sadece 260 hp civarı ondan çok uzun ömürlü oluyorlar motor olarak........ ama siz 1.4 ten 170 hp elde ederseniz yani hiçte uzun ömür beklemeyin bence................fsı motor tsı dan kat kat daha sağlam çünkü 2.0 litreden sadece 150 hp elde ediyor buda motoru yıpratmıyor hemde çok sarsıntısız ve sessiz bir motor 2.0fsı


    kaç yaşındasınız bilmiyorum yanlış anlamayın ama kendi söylediğinize kendiniz inanıyormusunuz? mersedesler bir motorla ortalama 1500000 km yapıyorsa sizce bunun sebebi nedir? metalurji diye bir bilim duydunuzmu? hazırlayacağınız metal alaşımı içindeki 3 değişik metalden birinin miktarını %1 değiştirseniz metal 2 katı sertleşebiliyor yada yumuşayabiliyor yada erşime noktası 100 derece birden yükselebiliyor vs vs şimdi bu iş tercih meselesi bütün arabaların motoru 1500000 km gitse araba satışları tüm dünyada %500 düşer bütün arabalar mersedesler gibi 30 yıl gider yollarda, şimdi millet aya değil marsa gitmiş bilmem yüzlerce ışık yılı gitmiş metaller o sıcaklıklarda erimemiş donmamış patlamamış o kadar bilimadamı bunları yaptıkları arabalara koymayacakmı? şimdi vw 170hp koymuş 1.4 motora bunu düşünmedimi? heryerde yazıyor 300000 km test ettik hiç bir problemle karşılaşmadık diyorlar ? inşallah fikrinizi değiştirebildim! değiştiremediysem söyleyin birazdaha lakırdı yapayım size...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ibhaavci

    sarsintisizlik ve sessizlikde soylediklerinize katilmiyorum, FSi TSI dan sarsiztisiz ve sesstiz degil tersine TSI o ozelliklere sahip. TSI yi kimse milyonlarca km gidecek diye kimse iddia etmiyor ama 2 gun icindede biticek de bi motor degil.

    1.4 16v bir motor 98 bg (ornek megane 1.4) Turbo 42 bg arti sagliyor veya Turbo 72 bg arti sagliyor.

    1.9 8v dizel motor turbosuz 65bg (ornek renault europa 19 dizel), Turbo dizel 120 bg. 55bg arti sagliyor (opel vectra 1.9 8v dizel). bu mantiga gore gidersek TSI en azindan dizellerden daha uzun omurlu olmasi gerekir. dizeller icinde kimse kisa omurlu demiyor.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: yusufnar

    ya arkadaşım tsi ile fsi arasındaki tek fark beygir gücü değil, motorun iç kaplamasında o dediğin yıpranmayı adamlar zaten düşünmüşler ve farklı bir malzeme kullanmışlar. zaten vw gibi arge'ye önem veren bir firma böyle bir hata yapmaz diye düşünüyorum. adamlar zaten piyasaya çıkmadan önce motoru bilmem kaç bin km test ediyorlar...

  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus


    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar ben tsı motorların pekte uzun ömürlü olacağını sanmıyorum neden derseniz küçük hacimlerden büyük güçler elde etmek her zaman motoru çok çabuk yıpratır........... bkz amerikan malı araçlarda ortalma 4 litre motor kullanıyorlar ama sadece 260 hp civarı ondan çok uzun ömürlü oluyorlar motor olarak........ ama siz 1.4 ten 170 hp elde ederseniz yani hiçte uzun ömür beklemeyin bence................fsı motor tsı dan kat kat daha sağlam çünkü 2.0 litreden sadece 150 hp elde ediyor buda motoru yıpratmıyor hemde çok sarsıntısız ve sessiz bir motor 2.0fsı


    kaç yaşındasınız bilmiyorum yanlış anlamayın ama kendi söylediğinize kendiniz inanıyormusunuz? mersedesler bir motorla ortalama 1500000 km yapıyorsa sizce bunun sebebi nedir? metalurji diye bir bilim duydunuzmu? hazırlayacağınız metal alaşımı içindeki 3 değişik metalden birinin miktarını %1 değiştirseniz metal 2 katı sertleşebiliyor yada yumuşayabiliyor yada erşime noktası 100 derece birden yükselebiliyor vs vs şimdi bu iş tercih meselesi bütün arabaların motoru 1500000 km gitse araba satışları tüm dünyada %500 düşer bütün arabalar mersedesler gibi 30 yıl gider yollarda, şimdi millet aya değil marsa gitmiş bilmem yüzlerce ışık yılı gitmiş metaller o sıcaklıklarda erimemiş donmamış patlamamış o kadar bilimadamı bunları yaptıkları arabalara koymayacakmı? şimdi vw 170hp koymuş 1.4 motora bunu düşünmedimi? heryerde yazıyor 300000 km test ettik hiç bir problemle karşılaşmadık diyorlar ? inşallah fikrinizi değiştirebildim! değiştiremediysem söyleyin birazdaha lakırdı yapayım size...

    hocam lakırdı yapma boşuna.anlamayan anlamaz.zaten anlamak işine gelmez.onlar çamur at izi kalsın peşindeler.
    adam yapmış aferim diyeceklerine şurası patlar burası patlar diye müneccimlik yapıyorlar sadece.
    fiat ında 1.4 120 ve 150hp motorları gelince onlarada aynısını söylerler.hatta daha da sayısı artacak bu motorların.o zaman onlar bu arabalara binmezler.çünkü binelerlerse arabanın motoru boooommm diye patlar ve niyazi olurlar ne me lazım.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: polleme

    Merhaba,

    Ben Touran 1.4 TSI DSG şanzıman aracımı alalı üç gün oldu. İlk izlenimlerim çok olumlu, araç ağır olmasına rağmen motor çok iyi devirleniyor ve o yükü hiç zorlanmadan taşıyabiliyor. Sarsıntı yok, ara hızlanmalar müthiş, daha önce 2 lt Avensis kullanmama rağmen beni en çok etkileyen bu ara hızlanma değerleri oldu. Vergi avantajı ve benzer donanımlara sahip olmasına rağmen düşük fiyatı diğer avantajları.

    TSI motorla ilgili çok fazla yorum yapılmış. Ben 15 yıllık sürücülük hayatımda (37 yaşındayım) yaklaşık 10 civarı araç kullanma olanağı buldum ve bugüne kadar araç arızası nedeniyle yolda kalmadım (Allah herkesi nazardan korusun). Aracın bakımları zamanlı yapılıp sınırları içinde kullanıldığı takdirde her araç istisnalar dışında sorun çıkarmadan yoluna devam eder. TSI motoru ben de şüpheler içinde almama rağmen en az 10 yıl sorun çıkarmadan kullanılabileceğine inanıyorum. VW gibi bir firma tüm geleceğini böyle bir riske atamaz, güvenmediği bir motoru tüm araçlarına koymaz. (Bu arada ben bir Toyota hayranıyım) VW böyle bir riske girse bile özen gösterildiği takdirde o motor uzun yıllar sorunsuz hizmet verir. Zira forumda TSI motor ile limitleri zorlayan, 200 km'lerden bahseden arkadaşların yorumlarına bakıyorum, bu tür bir kullanımla 3 ayda da TSI değil tüm motorlara havlu attırabilirsiniz. Ancak bunların milli servetimiz olduğunu da düşünerek hareket etmekte fayda var, bundan daha önemlisi, o sürüş tarzları ile sadece kendisini değil sevdiklerini ve masum diğer insanları tehlikeye soktukları.

    Ben herkese teşekkür ediyorum, bu forumdan gerçekten çok şey öğrendim. Herkese kazasız ve sorunsuz sürüşler dilerim.





  • quote:

    Orjinalden alıntı: TheGate


    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus


    quote:

    Orjinalden alıntı: plantamax

    arkadaşlar ben tsı motorların pekte uzun ömürlü olacağını sanmıyorum neden derseniz küçük hacimlerden büyük güçler elde etmek her zaman motoru çok çabuk yıpratır........... bkz amerikan malı araçlarda ortalma 4 litre motor kullanıyorlar ama sadece 260 hp civarı ondan çok uzun ömürlü oluyorlar motor olarak........ ama siz 1.4 ten 170 hp elde ederseniz yani hiçte uzun ömür beklemeyin bence................fsı motor tsı dan kat kat daha sağlam çünkü 2.0 litreden sadece 150 hp elde ediyor buda motoru yıpratmıyor hemde çok sarsıntısız ve sessiz bir motor 2.0fsı


    kaç yaşındasınız bilmiyorum yanlış anlamayın ama kendi söylediğinize kendiniz inanıyormusunuz? mersedesler bir motorla ortalama 1500000 km yapıyorsa sizce bunun sebebi nedir? metalurji diye bir bilim duydunuzmu? hazırlayacağınız metal alaşımı içindeki 3 değişik metalden birinin miktarını %1 değiştirseniz metal 2 katı sertleşebiliyor yada yumuşayabiliyor yada erşime noktası 100 derece birden yükselebiliyor vs vs şimdi bu iş tercih meselesi bütün arabaların motoru 1500000 km gitse araba satışları tüm dünyada %500 düşer bütün arabalar mersedesler gibi 30 yıl gider yollarda, şimdi millet aya değil marsa gitmiş bilmem yüzlerce ışık yılı gitmiş metaller o sıcaklıklarda erimemiş donmamış patlamamış o kadar bilimadamı bunları yaptıkları arabalara koymayacakmı? şimdi vw 170hp koymuş 1.4 motora bunu düşünmedimi? heryerde yazıyor 300000 km test ettik hiç bir problemle karşılaşmadık diyorlar ? inşallah fikrinizi değiştirebildim! değiştiremediysem söyleyin birazdaha lakırdı yapayım size...

    hocam lakırdı yapma boşuna.anlamayan anlamaz.zaten anlamak işine gelmez.onlar çamur at izi kalsın peşindeler.
    adam yapmış aferim diyeceklerine şurası patlar burası patlar diye müneccimlik yapıyorlar sadece.
    fiat ında 1.4 120 ve 150hp motorları gelince onlarada aynısını söylerler.hatta daha da sayısı artacak bu motorların.o zaman onlar bu arabalara binmezler.çünkü binelerlerse arabanın motoru boooommm diye patlar ve niyazi olurlar ne me lazım.





  • streptozotocinus teşekkürler dostum beni bilgilendirdigin için.sana başarılar ama dikkatli ol dileklerimle kib dostum
  • ya arkadaşlar sizde vw firması bütün geçmişisi tsı motorla tehlikeye atabilirmi bence böyle düşünmek aptallık olur ve şöyle deriz asla kendi kredisini düşürecek bir motor yapacagına inanmıyorum.hem o kadar biliyosunuz ama bu araba 1 ve 1.4 grubunda 2006 yılının en iyi motor ödülünü aldı ve 1-1.4 gurbunda birinci seçildi.şimdi söylermisiniz gelecegi parlak olmayan bir tsı motor nasıl birinci seçilebilir ve yılın en iyi motor ödülünü alabilr bence kötü olsa bu ödüü hak edemez hem araştırmacılar bu motorları test ediyolar ve ona göre ödül veriyolar kafadan ödül almıyo bu motorlar bence yanlış düşünüyosunuz yada ksıkanıyosunuz tsı motoru.tsı başka bişey videolarda izledigim kadarıyla artı havlu atılacak bir motor deil 170 ps bırakmışsa o motora hız yapabilirsin anlamına geliyo yinede sizin düşüncelerinize saygı duymak lazım biraz agres,iif bakın bence duruma TSI çok iyi bir motor vw bunu passattada düşünüyo otodergilerinde okumuştum gelecegi olmayan bir motoruda diger otolarında kullanmaz bence..herkese ii sürüşler

     1.4 TSİ KULLANAN VARMI




  • quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    quote:

    Orjinalden alıntı: alonsoxx89

    arkadşlar tsı kullanıcıları olarak size birkaç sorum olacak jetta tsı 170 modellerinde boots tork göstergesi varmı?bi de 90 ve 100 km hızla gidildiginde bu araba nasıl yakıyo artı hız sabitleyicinin bi artısı oluyomu yakıtta az yakıyomu önerilen bi araçmı sizce.youtube izledigim kadarıyla çok güzel tork canavarı ve sizlerin gönderdigi iletilerde de anlaşıldıgı gibi çok güzel araba.bu soruları lütfen tsı kullanıcıları cevap versin test edenler deil.herkeze tşk ederim şimdide.dikkatli olun arkadaşlar

    />


     1.4 TSİ KULLANAN VARMI



    boost göstergesi yok, bence gereğide yok zaten sen supercharger ile jet turizm kalkarken turbo basıncı hızla yükseliyor devir 2000 dediği anda hissediyorsunuz dolmuş bir turbonun devreye girdiğini devir 3000ü geçtiği anda araba çıldırıyor kim bakacak göstergeye araba hoplaya zıplaya gidiyor direksiyona yapışıp ayaklarınınız üzerinde gaz pedalına basılı halde dikilip heaaaaaaaaaaaaaaaa diye deliresiniz geliyor, arkadaşlar ben bu arabayı çok seviyorum allah bana daha güçlü arabalar vermesin birazdaha güçlüsü olsa beni asfalttadan kazırsınız herhalde

    bu arada eklemeyi unutmuşum 90 km sabit hızda otobanda yol bilgisayarı anlık 5.6 5.7 5.4 5.5 5.8 gibi değerler araında değişiyor cruise controlde vede düz yolda, ara yollarda cruise ile daha fazla yakıyor zira araçı aynı süratte tutmak için hep bir benzin sarfiyatı var, cruise kullanmadığınız zaman ayağını gazdan çekip 500 metre gidiyorsunuz farzimisal 0 litre yakıyor bu sürede sonra hafif gaz verip aracı istediğiniz hıza getirip tekrar gaz kestiğinizde aynı şekilde 0 yakıt ile gidiyorsunuz araç ağır olduğu için ağırlığı ile bayağı gidiyor ama dediğim gibi bu söylediğim ara yollarda virajlı yollarda inişli çıkışlı yollarda zaten frene basınca cruise devreden çıkıyor kuulanmak çokta mantıklı olmuyor, bu benim tespitim, otobanda değişilmez cruise inanılmaz bir özgürlük, rahatlık vede benzin tasarrufu...



    boost yok fakat gerekte yok gerçekten turbolar arasında boşluk yokki ihtiyacın olmaz yani basınca gidiyorrrrrrrrrrrrr




  • Bende uzun süredir tsi jetta üzerinde kafa yoruyorum , youtube de 2.0 litre tsi video gördüm sıkı takip edenler bir açıklasın lütfen ne zaman çıktı bu seçenek .

    video linki http://www.youtube.com/watch?v=SN-P-djWzYg
  • o araç tsi değil tfsi bende şaşırmıştım geçen hafta gördüğümde hatta aracı hemen satıp onu alayım bile dedim ama tsi değil sadece turbochargerlı 2.00 cc 200 hp jetta zaten 2.0 tsi yapsalar 300 beygir falan olur herhalde :-)
  • vala bole bi aracta boost gostergesi olmamasi cok fena.
    sırf bu nedenle jetta yerine golf alacagim sanirim.
    o gosterge bi zevk yaa
  • quote:

    Orjinalden alıntı: mrmrmrmr

    vala bole bi aracta boost gostergesi olmamasi cok fena.
    sırf bu nedenle jetta yerine golf alacagim sanirim.
    o gosterge bi zevk yaa




    sayın mırmır, biran evvel alsan iyi edersin, en son öğrendiğim kadarıyla 200-300 kişi sırada bekliyormuş 1-2 ay sürecekmiş gelmesi 170liklerden bahsediyorum, ister golf al ister jetta fiyat 48000 e düşmüşken biran evvel almaya bak 55000den bu fiyata düştüğünü hatırlatırım
  • Bilgilendirme için teşekkürler , aslında oda fena değilmiş . Neyse ben 1 sene daha beklemeyi düşünüyorum ama takipteyim , tsi kullanıcılarının tecrübelerini her ayrıntısına kadar sıkılmadan okuyorum .
    quote:

    Orjinalden alıntı: streptozotocinus

    o araç tsi değil tfsi bende şaşırmıştım geçen hafta gördüğümde hatta aracı hemen satıp onu alayım bile dedim ama tsi değil sadece turbochargerlı 2.00 cc 200 hp jetta zaten 2.0 tsi yapsalar 300 beygir falan olur herhalde :-)
  • arkadaşlar jetta 1.4 tsı 170 bg lerde confortline modellerinde xenon far varmı yoksa istege göremi bırakıyolar...
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.