< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
1.5 corolla satamaz diyenler nerede? (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: CapriceClassic
Birisinin bu dizelci kafalara dünyanın neden dizeli terkettiğini anlatması lazım ama zor yaa...Kimsenin dizeli falan terkettigi yok aslında. Büyük araç firmalarının çoğu dizel motorlu araç üretmeye devam ediyor.
Üretim maliyetleri ve farklı amaçlarla turbo benzinli araçları kabul gördürmeye çalışıyor firmalar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Araba 8bin satmış, corolla için çok büyük başarı. Hâlâ turbo diyorlar, dizel diyorlar. Bunlara anlatamazsın, ne desen boş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
188 e ınerse tata bıle satılır
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxAraba 8bin satmış, corolla için çok büyük başarı. Hâlâ turbo diyorlar, dizel diyorlar. Bunlara anlatamazsın, ne desen boş.
unutuyorsun ki corolla kıytırık 4d4 motoruyla da çok satıyordu. bizim ülkemizde corollaya karşı anlamsız bir körlük var. ben corolla forumunda da çok söyledim bizim insanımız toyotayı bilmiyor corollayı biliyor. corolla dışındaki (türkiye satışı için söylüyorum) her toyota modeli sınıfında nal toplarken toyota iyi satıyor. neden? ne sınıfının lideri olacak kadar iyi bir araç, ne motoru ne şanzımanı özel. ama aynı passatta olduğu gibi iyi bir ortalama. bir tek dizayn sorunu vardı onu da son kasada çözdüler.
-
Corolla düşünenler için fırsat kaçmış değil.
Geçen ayın kampanyalı fiyatları nakit icin geçerliydi ve kredi kullanmak isterseniz dream corollanin fiyatı bu ayinki ile aynıydı.
Geçen ay 100 bin 0.99 kredi varken bu ay 75 bin 0.69 olmuş.
Yanı dream alacaklar icin aşırı bir zam yok. Aslan parçası clio :D almak istemeyenler ve araba kullanmak isteyenler icin hala vakit var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopYeni emsiyon standartlarını karşılamak ve hibrit olarak kullanılmak üzere üretilmiş 3 silindirli gayet yeni ve verimli bir motora nasıl çağdışı diyebiliyorsunuz hayret.
Çağın gerekliliğinden anladığın tek şey turbo ise evet çağdışı bir motor. Ancak verim, düşük yakıt tüketimi, düşük emisyon gibi çağdaş normlara uyum dersen hepsi var bu motorda.
Alıntıları GösterJapon fanboyları anılınca sizin isminiz geçiyordu sürekli..
ben önemsemiyordum,lakin şu mesaj ile bunu tescillemiş oluyorsunuz
30 yıllık aynı motoru aracın dışını habire değiştirerek satmak nasıl bir yanılsamadır...(
sony ile japon mallarına,ve alman mallarına olan sempati kültürü ülkemizde tavan yapmış durumda
unutmayın ki hiçbirimiz kullandığımız ürünlere hissedar ve marka yüzleri değiliz
çöp ise çöptür
siz kullanıyorsunuz diye savunmak zorunda değilsiniz.
bir önceki aracım bmw idi şimdi peugeot yarın vw olabilir bu kadar benim için...
neyse o.
-
Dizeli de şimdiki hibriti gibi işte. Pahalıydı, filoya gidiyordu bol bol.
Corolla standart bir araç. Millet fiyatına bakıyor. Turboymus murboymus, asıl önemli olan fiyat.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: commandxDizeli de şimdiki hibriti gibi işte. Pahalıydı, filoya gidiyordu bol bol.
Corolla standart bir araç. Millet fiyatına bakıyor. Turboymus murboymus, asıl önemli olan fiyat.
o konuda katılıyorum sana. 1.33 leri b sınıfı fiyatına sattılar neredeyse.
-
Yazdığı mesajda en küçük bir fanatiklik yok. Nasıl bu şekilde yorumlayabildiniz tebrik ederim. Kendi aracı da turbo motorlu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sokrates kendini böyle savunmadı ya. Gerçi koca forumda iki capon fancısı var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-007649809 -- 4 Nisan 2021; 0:32:54 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACKJapon fanboyları anılınca sizin isminiz geçiyordu sürekli..
ben önemsemiyordum,lakin şu mesaj ile bunu tescillemiş oluyorsunuz
30 yıllık aynı motoru aracın dışını habire değiştirerek satmak nasıl bir yanılsamadır...(
sony ile japon mallarına,ve alman mallarına olan sempati kültürü ülkemizde tavan yapmış durumda
unutmayın ki hiçbirimiz kullandığımız ürünlere hissedar ve marka yüzleri değiliz
çöp ise çöptür
siz kullanıyorsunuz diye savunmak zorunda değilsiniz.
bir önceki aracım bmw idi şimdi peugeot yarın vw olabilir bu kadar benim için...
neyse o.
Alıntıları GösterBu kadar bilgisizce eleştirdiğiniz yetmiyor birde fanboy diyebiliyorsunuz.
Madem siz saçmalamak için bu kadar şey yazmaya üşenmediniz ben de üşenmeyip tek tek doğrularını yazayım.
Corolla'daki 1.5 123 hp atmosferik motorun kodu MZEA11, 30 yıllık motor değil daha piyasaya sürüleli 1 yıl bile olmadı.
Yeni TNGA platformunda üretildi.
%40'a varan termal verimliliğe sahip. Zannettiğinizin aksine turbo motorlardan daha verimli.
Ayrıca bu motor değişken valf zamanlamasına sahip olduğu için otto çevrimi ile çalışmaya başlayıp sakin sürüşlerde atkinson döngüsü ile çalışmaya geçebiliyor. Bu da daha ufak hacimli bir motor gibi davranmasını sağlıyor. Sizin anlayacağınız dilden söylemek gerekirse yakıt tüketimi azalıyor.
Değişik varyantları örneğin Yaris'te hibrit olarak çalışıyor. Gayet modern ve verimli bir motor.
Ben hayatımda Toyota marka araç kullanmadım, şu anda da turbo motor kullanıyorum. Ama ben kullanmıyorum diye üst düzey bir motora 30 yıllık motor diye çamur atmam gerekmiyor.
Siyaha siyah beyaza beyaz demek bu kadar zor değil. Kullanmadığınız markalara karşı nefret beslemenize de gerek yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Motor=turbo diyen kişilere Toyota'yı anlatamazsın. Hoş 1.2 lt Turbo motoru var ve Corolla'da olsa çok iyi olurdu. Ülkemizde uygun aslında en düşük MTV'de. Fakat global olarak düşündükleri için VW gibi ülkemize özel üretimlere maalesef sıcak bakmayan bir firma. Yoksa ülkemiz için ideal motoru mevcut aslında.
Tekrar Toyota'ya gelirsek 1.33 lt motor örneğin çok eleştirildi fakat bizim insanımız ve dünyada bu tür motorları alan kişilerin tercihi performans değil ki. 500-600 bin km de triger zinciri dahi değiştirmeden bakımdan bakıma LPG ile kullandı bu üniteyi taksiciler örneğin. Tamiri basit, dayanıklı, bakımlarını aksatsanız bile az sorun çıkartıyor zaten tercih edilme sebebi de bu.
En basitinden söyleyeyim son dönemi popüler firması Pejo'nun 1.2 lt motorunun triger kayışını değiştirmek dert onu geçtim 1.5 dizel motorunun hava filtresi ve polen filtresi değiştirmesi bile söküp taktığınız parçaları kırmadan dökmeden ciddi dikkat istiyor. Alt tarafı antifriz dersiniz örneğin ne var ki bunda değil işte değiştirdikten sonra arıza tespit cihazı ile havasını alıyorsunuz vs vs. Sen alıyorsun belki 2-3 yıl biniyorsun ha Pejo ha Toyota ama herkes için bu durum böyle değil.
-
Geçen ay ben de corolla almayı düşünüyordum ama vaz geçtim. 2019 model manuel vites astra j kasa 1.4 turbo edition plus alacağım salı günü nasipse. Biletimi de aldım. 160 bin liraya anlaştım. Araç daha 12 bin kmde. Corollayı türkiye üretimi olduğu için vaz geçtim. Biniciyim. Al satçı olmadığım için sorun etmiyorum. 190 bin liraya otomatik corolla daha çok prim yapacaktı belki ama ben astra sedanı seçtim. Hayırlısı olsun artık.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Acil StopBu kadar bilgisizce eleştirdiğiniz yetmiyor birde fanboy diyebiliyorsunuz.
Madem siz saçmalamak için bu kadar şey yazmaya üşenmediniz ben de üşenmeyip tek tek doğrularını yazayım.
Corolla'daki 1.5 123 hp atmosferik motorun kodu MZEA11, 30 yıllık motor değil daha piyasaya sürüleli 1 yıl bile olmadı.
Yeni TNGA platformunda üretildi.
%40'a varan termal verimliliğe sahip. Zannettiğinizin aksine turbo motorlardan daha verimli.
Ayrıca bu motor değişken valf zamanlamasına sahip olduğu için otto çevrimi ile çalışmaya başlayıp sakin sürüşlerde atkinson döngüsü ile çalışmaya geçebiliyor. Bu da daha ufak hacimli bir motor gibi davranmasını sağlıyor. Sizin anlayacağınız dilden söylemek gerekirse yakıt tüketimi azalıyor.
Değişik varyantları örneğin Yaris'te hibrit olarak çalışıyor. Gayet modern ve verimli bir motor.
Ben hayatımda Toyota marka araç kullanmadım, şu anda da turbo motor kullanıyorum. Ama ben kullanmıyorum diye üst düzey bir motora 30 yıllık motor diye çamur atmam gerekmiyor.
Siyaha siyah beyaza beyaz demek bu kadar zor değil. Kullanmadığınız markalara karşı nefret beslemenize de gerek yok.
Alıntıları Gösterben corolla kullandım ecusu yandı vites deki sesler şanzımandan gelen tıkırtı sesler
kronik mmt problemi satarak kurtuldum gelelim teknolojik dediğiniz motora
hiç kullandığı teknolojiye değinmeden basitçe yazıyorum,turbosu olmayan 123 hp bir otomobille yokuşun başında vites düşürerek girdiğiniz yol size yakıt, hadi üst devir çevirdim dediniz karbon ayak izi olarak geri dönecek geçtim verimliliği..
nerede kaldı o anlattığınız üst düzey teknolojik olaylar düz yolda stabil gitmek değil olay,lütfen bunu anlamaya çalışın
adamlar o.9 ve 1.0 litreden 110 hp 1.2 den 130 alıyorlar.
toyota ve malesef inatla olayı basite kaçarak halletme yolundalar.
kullandıkları teknoloji onlara göre üst düzey olabilir,ama günümüz teknoloji ortamında çağ dışı
ülkemizdeki vergi sistemi vs ise apayrı bir olay.
mazdayı subaruyu ve lexusu ayrı tutuyorum
özellikle toyota ve honda sanki japonyanın muhafazakar tarafı gibi hiç değişmeme kararı almışlarcasına.
bu iki markanın toplam kalite alıgısı ise diğer hemşehrilerinden kat kat kötü..
corolla da bir müzik sistemi vardı evlere şenlikti,civic alan arkadaşımın aracı sanki öğrenci kaynak yapmış gibi kaputu dalgalanıyor..
beni sanırım tanımıyorsunuz,bu platformdaki özgüveni en yüksek ve kullandığı markayı gömebilen ender tiplerdenim..
bir önceki aracım 1 serisi bmv 2015 joy plus aracıma şanzıman harici çöp dediğim için grup üyelerinden linç yemişliğim olmuştur..
ve daha niceleri o yüzden ben markalara esir değil
markalar bana hizmet etmeli,şunu gömeyim bunu öveyim de değilim kısaca.
kalite ve teknoloji kimde ise ben ordayım fiyat performans bandında.
ülkemizde satılıyor alınıyor kısmına hiç girmiyorum kim ne istemektedir
kullanıcı profili çok değişken.
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxYazdığı mesajda en küçük bir fanatiklik yok. Nasıl bu şekilde yorumlayabildiniz tebrik ederim. Kendi aracı da turbo motorlu.
0.9 dan 110 hp alan bir teknoloji
ve 1.5 den 123 hp alan bir teknoloji
ve herşey normal öylemi
konu burda noktaklandı
konniçiva..
-
quote:
Orijinalden alıntı: tenekekutuMotor=turbo diyen kişilere Toyota'yı anlatamazsın. Hoş 1.2 lt Turbo motoru var ve Corolla'da olsa çok iyi olurdu. Ülkemizde uygun aslında en düşük MTV'de. Fakat global olarak düşündükleri için VW gibi ülkemize özel üretimlere maalesef sıcak bakmayan bir firma. Yoksa ülkemiz için ideal motoru mevcut aslında.
Tekrar Toyota'ya gelirsek 1.33 lt motor örneğin çok eleştirildi fakat bizim insanımız ve dünyada bu tür motorları alan kişilerin tercihi performans değil ki. 500-600 bin km de triger zinciri dahi değiştirmeden bakımdan bakıma LPG ile kullandı bu üniteyi taksiciler örneğin. Tamiri basit, dayanıklı, bakımlarını aksatsanız bile az sorun çıkartıyor zaten tercih edilme sebebi de bu.
En basitinden söyleyeyim son dönemi popüler firması Pejo'nun 1.2 lt motorunun triger kayışını değiştirmek dert onu geçtim 1.5 dizel motorunun hava filtresi ve polen filtresi değiştirmesi bile söküp taktığınız parçaları kırmadan dökmeden ciddi dikkat istiyor. Alt tarafı antifriz dersiniz örneğin ne var ki bunda değil işte değiştirdikten sonra arıza tespit cihazı ile havasını alıyorsunuz vs vs. Sen alıyorsun belki 2-3 yıl biniyorsun ha Pejo ha Toyota ama herkes için bu durum böyle değil.
toyotanın corollasını kullandım,pejonun 2 aracını kullandım
toyota daha sorunlu idi hatta sorun yumağı idi
d4d mmt bir corolla varki markanın yüzkarası..satarak kurtulabildiğiniz bir ürün.
şu an pejonun rifterini kullanıyorum
bu araçların tüm bakımlarını kendim yapıyorum filtre yağ,fren balata,disk tornalama gibi
öyle anlattığınız gibi elinizde kalan kalite seviyesi düşük oranda değiller gayet tatminkarlar inanın.
ayrıca turbo deyip geçmeyin,küçük hacimlerle büyük işler yapmanın anafikridir bu atılım
toyota bunu hep etrafından dolanarak halletmeye çalışıyor..
-
Hacmin ne önemi var?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İş için 1.5 dci dacia logan aldım. Corolladan iyi yürüyor valla. Yalıtım desen yok, motor desen yok, tüpe dayanıklı değil motor gücü düşüyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X