Şimdi Ara

1.5 dci edc yakıt tuketimi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
7.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    benim mercedesde de 1.5 dizel motor var. hem sanzumanin daha kaliteli olmasi hem de izmirde yasamam sebebiyle sizin degerleriniz bana yuksek geldi. %80 sehir ici durkalkli ve soguk motor az km giderek ve %20 cevre yolu ile 5.5 genel ortalamam var (40 bin km lik ortalama)



    aracim genelde cevre yolunda kasarsam 3 kasmazsam 4 falan yakior. o yuzden kasmiyorum.

    hocam az yaktırma gibi bir amacımız yok orta sert kullanıyorum demiştim.araba zaten bassanda fazla yakmıyor, o yüzden pek önemsemiyoruz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Ben makyajli fluence in tasarimini cok begeniyorum suspansiyonlarida fena degil ayriyetten yalitim isi 1000 tl ye falan cozulur

    fluencede gayet güzel fakat üretiminin bitmesi piyasasını nasil etkiler bilmediğinden clioya yanaştık.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tsı konusu olsa yokuş aşağı yokuş aşağı bende yakarım diyenler dolmuştu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • onurcngzhn34 O kullanıcısına yanıt
    Fluence e millet salliyorda o fiyata rakibi yok bence tam tr sartlarinin arabasi genis alti yuksek suspansiyon yumusak falan az yakiyor gelgelim yol tutusuda corolla leon dan farksiz yalitimi cok sorun eden sonaxta aracin altini kaplattirir 10 kg bituself bant doser 2 tanede firex sunger muhtelif yerlere ve kaputa inanin 3-4 db azalir ses ( bilmeyenler icin 1 db bile baya buyuk bi degerdir )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Tsı konusu olsa yokuş aşağı yokuş aşağı bende yakarım diyenler dolmuştu.



    Tsi kullanıcıları genelde öyle yapıyor çünkü. Bu aracın bu kadar yakması normal. Asıl sıkıntı aynı miktarı yakıyorum diyen tsi severlerde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 10 Şubat 2018; 10:0:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Tsı kullananlar uzun yol dahil 4 litre altından pek bahsetmiyor.O da zaten 1,0 1,2 motorlarla.Neyin davasını güdüyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç modeli nedir capture ya da kadjar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Tsı kullananlar uzun yol dahil 4 litre altından pek bahsetmiyor.O da zaten 1,0 1,2 motorlarla.Neyin davasını güdüyorsunuz.

    50 kuruş yakan dizel var, ben tsi ile daha az yakıyorum diyen, şehir içi 25 kuruş yakıyorum diyenleri görüyor forum, yapacak bişey yok.



    Bunlara sormak lazım neyi güdüyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Fluence e millet salliyorda o fiyata rakibi yok bence tam tr sartlarinin arabasi genis alti yuksek suspansiyon yumusak falan az yakiyor gelgelim yol tutusuda corolla leon dan farksiz yalitimi cok sorun eden sonaxta aracin altini kaplattirir 10 kg bituself bant doser 2 tanede firex sunger muhtelif yerlere ve kaputa inanin 3-4 db azalir ses ( bilmeyenler icin 1 db bile baya buyuk bi degerdir )

    değerli bilgi icin tesekkurler
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    40 gündür kullanıyorum çok memnunum 2016 icon EDC. Bazı eksikleri var tabi, dikkat edersem bir iki ses geliyor ama çok sorun değil benim için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • educationist E kullanıcısına yanıt
    Renolarda ki EDC performansi nasil acaba?



    Pek bir bilgim yok acikcasi. DSG'lerde oldugu gibi sikintisi var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MA11 kullanıcısına yanıt
    Kısa süre de izlenimim, Daha önce tam otomatik 4 vites aracım vardı edc vites geçişleri performans olarak çok ileri tabi ama arabam 2006 model eski bir araçtı yeni tam otomatiklere göre veya dsg ye göre kıyaslama yapamam dsg kullanan arkadaş denedi çok beğendi . Almadan önce çok araştırdım dsg kadar sorun çıkarmayan bir vites ama tam otomatik gibi de değil baskı balata olayı var bunda iki tane varmış masrafı 5-7 arası sanırım genelde 130-150 bin civarında değişebilir diyorlar ama kullanım tarzı önemli 40-50 binde masraf açanda olmuş. Servis bakımlı olan araçlarda iiyi niyet garantisi ile 2500 civarı yaptıranlar olmuş forumlarda böyle yazılar okudum. 1-2, 2-1 geçişlerinde bazen kararsız kalır demişlerdi ben çok anlamadım ama araç 2016 model bu yıl için viteste güncelleme felan bişeyler yapmışlar daha kararlı vites atıyor yorumları vardı benim araçta bu şekilde sanırım. Araba arama süreci çok sıkıntılı geçti dizel otm geniş araba isteyince de çok bi altarnetif kalmadı bu nedenle fluence e yöneldim çok da istedşşim bir araba değildi açıkcası. Alırım piyasası iyi olmadı satarım demiştim şuan iyiki almışım diyorum. Ama dediğim gibi henüz çok yeni lpg tam otm hb araçtan çok farklı bir araca geçtim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bozak07

    Araç modeli nedir capture ya da kadjar mı?

    clio.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: educationist

    Kısa süre de izlenimim, Daha önce tam otomatik 4 vites aracım vardı edc vites geçişleri performans olarak çok ileri tabi ama arabam 2006 model eski bir araçtı yeni tam otomatiklere göre veya dsg ye göre kıyaslama yapamam dsg kullanan arkadaş denedi çok beğendi . Almadan önce çok araştırdım dsg kadar sorun çıkarmayan bir vites ama tam otomatik gibi de değil baskı balata olayı var bunda iki tane varmış masrafı 5-7 arası sanırım genelde 130-150 bin civarında değişebilir diyorlar ama kullanım tarzı önemli 40-50 binde masraf açanda olmuş. Servis bakımlı olan araçlarda iiyi niyet garantisi ile 2500 civarı yaptıranlar olmuş forumlarda böyle yazılar okudum. 1-2, 2-1 geçişlerinde bazen kararsız kalır demişlerdi ben çok anlamadım ama araç 2016 model bu yıl için viteste güncelleme felan bişeyler yapmışlar daha kararlı vites atıyor yorumları vardı benim araçta bu şekilde sanırım. Araba arama süreci çok sıkıntılı geçti dizel otm geniş araba isteyince de çok bi altarnetif kalmadı bu nedenle fluence e yöneldim çok da istedşşim bir araba değildi açıkcası. Alırım piyasası iyi olmadı satarım demiştim şuan iyiki almışım diyorum. Ama dediğim gibi henüz çok yeni lpg tam otm hb araçtan çok farklı bir araca geçtim.

    15-16km de giderken birden 1 e atabiliyor.



    EDC de DSG gibi sürekli 2.viteste kalkış yapma isteği yok.Sıkışık trafikte manuele almaya gerek duymuyorsunuz zaten.Gaza hafif basarak 1800 devirlerde 2. viteste geçiyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • sssemih24 kullanıcısına yanıt
    Yeni şoför olmama(3-4 senelik) rağmen 3.6 görmüşlüğüm var. (2010 fluence 1.5 105)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BimBitmiş

    Yeni şoför olmama(3-4 senelik) rağmen 3.6 görmüşlüğüm var. (2010 fluence 1.5 105)

    Gidilen yolunda etkisi var biraz.

    Benimde 3.8 ortalama yakaladığım oldu ama devamında yokuş çıkmalar olduğu için 100 km yi 4 litreyle bitirmiştim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 dci motorun harika ekonomisi ve megane da kullanılan ıslak çift kavrama sanırım tam otomatikle aynı ömürde ve daha az yakmakta. Sizlerin yorumu nedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0B46CB32A -- 11 Şubat 2018; 19:53:4 >
  • 1.5 dci 2017 icon clio 17 jant ortalama tüketim şehir içinde gezmeme rağmen 4.3 lt gözüküyor. Yanlış bence ama geçen istanbul kocaeli yaptım 3.7 yaktı hız sabit 100-110

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2014 edc fluencd touch plus var şehir içi kullanıyoruz genelde 6.5 lt civarında geziyor uzun yolda 4 lt nin altı gerçekçi gelmiyor bana
  • 2011 Dinamik tam paket 1.5 Dci Edc aracımız var. Önceki sahibi çok titiz adammış resmen arabasına aşık. Ses yalıtımı yaptırmıs bebek gibi araç. Zaten Fluencelerde birşey var anlamadığım bizimkinden farklı 2 Fluence e bindim Bussines paket ile Dinamik paket arasinda fabrikasyon yalıtım farkı var. Boşu çekilmiyor Fluence in. Dolu paketi çok rahat binilip kullanılabilecek bir araç. Aracımız aldığımızda 210 bindeydi şanzımanı gram düsunmedik çünkü sahibini görüp tanıdikça anlıyorsunuz bir sorunu olmadığını. Zaten baskı balata değişmiş 147 bindeyken. Burdan adamın nasil kullandığı belli oluyor. (Tabi ekspertiz yinede yapıldı işi elden bırakmamak için) Adamın verdiği 1 dosya iş emri evrağı görünce çok şasırmıştik adam yetkili servisten çıkmamış gününü sektirmeden gitmiş maşallah. Neyse şehir içi orta sert kullanım (İzmir için) 5.9 görünüyor şuan. Uzun yol denemeye fırsat olmadı. Gecen cenaze için bir Akhisar'a gittim 107 km de 5.2 Lt yaktı. Sanırım aceleden bir de Belkahve rampasına bağlıyorum. Degerleriniz çok iyi bu arada yazın benzer test kasıp (İzmir-Dikili) araca en az ne yaktırabileceğimi denemek istiyorum. Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.