Şimdi Ara

1.5dci Megane 4 ile Atmosferik Focus a yetişemedim. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
3
Favori
14.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nick konu uyumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spor otomobiller boşuna benzinli yapılmıyor.

    Dizel sadece tapa gaz esnasında 3-4 saniyelik öne atılım yapar. Daha sonra devir yüksek iken tork o kadar yüksek olmayacağı için aynı hızlanmayı yakalayamaz. Ama atmosferik tam tersi 3500-4000 den sonra tork daha da artıyor. Ve sonuç olarak max beygir gücünde daha sabit gidiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    dizel arabaya yazılımsız binilmez. gelsin o focus, bak onu benim yazılımlı 308'le nasıl tokat manyağı yapıyorum.
    Stock araba ile stock araba karşılaştırılır. Dizelde yazılımla stock atmosferiği geçersin anca.

    O atmosferiği biraz kurcalayıp headers, manifolt vs birkaç küçük değişiklikle yazılımlı dizelle dalga geçecek hale getirirsin

    Çok büyütmeyin yazılımı dizeli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam iyi kirpaclamis desene

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..Raptor..

    Stock araba ile stock araba karşılaştırılır. Dizelde yazılımla stock atmosferiği geçersin anca.

    O atmosferiği biraz kurcalayıp headers, manifolt vs birkaç küçük değişiklikle yazılımlı dizelle dalga geçecek hale getirirsin

    Çok büyütmeyin yazılımı dizeli

    Alıntıları Göster
    Honda civic mi bu headers falan buluyosun? Atma hemşerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Angelica kullanıcısına yanıt
    2 litre var 2 litre var. Piste yönelik tasarlanmış 300 beygir 2 litre atmosferikler de var.
    Normal binek araçlarında zaten kıyaslamak yersiz olur. 2 litre atmosferik verse verse 150-160 hp verir. Fazlası gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam siz hiç duymadınızmı kalkışta dizel önden başlar 3000 devirden sonra benzinli akar gider.

    Bu sizin arabanın kötü oldugunu göstermez, evet bu olaya şahit olmuşsunuz. Ansızın yolda gelişen olay.
    1.6 focus atmosferik temiz 200 , yol egilimli varsa 230 ları zorlar.

    Sizin olay buna benziyor :)

    https://m.youtube.com/watch?v=AMCUjA2kBvc



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 2 Mart 2019; 11:51:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Orasi oyle tabi binek trafikte gorebilecegimiz binek araclar uzerine konusmak daha mantikli olur :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Millet avrupada abd de 500 hp ile bunu yapıyor bizimkiler 100 hp ile

    Gaza basarken fakir olduğunuzu bilerek basın. Radarı var, yakıt tüketimi var, şanzıman indirmesi var...

    Bu işler yüksek güç atm motor ile çok güzel oluyor. Her devirde ki canlılığı birebir tadıyorsunuz. Turbolular, dizeller hikaye ki hikaye. Diyorum ya fakiriz. Kaçımızda 300hp+ atm. motor var. Bir laf vardır zengin parası ile fakir 110 dci ile

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    Honda civic mi bu headers falan buluyosun? Atma hemşerim

    Alıntıları Göster
    Çok uçmaya gerek yok, 1.6 litrelik bir palio'ya Bursa'dan sipariş geçip Palio S1600 yapabilirsin. Motor ömrünü yemeyi göze alırsan 215 hp'ye kadar çıkabiliyorsun aynı blokla. Ufak tefek oynamalarla 140 hp'ler rahat alınıyor.

    Civic'i bilemem. Civic'i alırken Fiat araya girip abime güzel bi italyan verelim dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-6D7247931

    Millet avrupada abd de 500 hp ile bunu yapıyor bizimkiler 100 hp ile

    Gaza basarken fakir olduğunuzu bilerek basın. Radarı var, yakıt tüketimi var, şanzıman indirmesi var...

    Bu işler yüksek güç atm motor ile çok güzel oluyor. Her devirde ki canlılığı birebir tadıyorsunuz. Turbolular, dizeller hikaye ki hikaye. Diyorum ya fakiriz. Kaçımızda 300hp+ atm. motor var. Bir laf vardır zengin parası ile fakir 110 dci ile
    5.7 Vortec V8

    Bayılıyorum bu motorun sesine. En sevdiğim motorlardan biri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Dci motor performanslı bir motor değil ki zaten..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 125 bg benzinli focus var. Şehir içinde hantal kalıyor. Ama uzun yolda çok tatlı gidiyor rampada yavaşladığımı hatırlamıyorum. Teknik bilgileri çok bilmem bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Abimde 132 lik cvt auris var, hakkaten 180 e kadar ilginç derecede iyi gidiyor. Kullanıp dizel araç tokatlamak epey zevkli

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda ilginç bir vizyon var arkadaş.

    Aynı hacimdeki atmosferik olan motora karşı turbo avantajının üstüne bir de yazılım atar "Atmosferiknen oynarım yea" diyen adamlar var. Yazılım yetmez turbo, intercooler falan da büyütün. Karşınıza da şöyle D sınıfı kalıplı bir araba alın 1.6 atmosferik, o şekilde oynayın.
    Birisi de 320D ile her türlü 2.0 atmosferiği tokatlarım demiş. 2.0 Turbo dizelin en iyi temsilcilerinden birisi karşısına sıradan atmosferikleri alıyor. Peki ben de 20 yıllık Honda S2000 2.0 240 Bg diyorum, atmosferik. Hadi buyurun.

    Hatta şöyle yapalım, biz atmosferik motorlarımızdan 1 buji sökelim 3 silindir olarak çıkalım karşınıza? Çok ilginç bir vizyon cidden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goodorevil -- 2 Mart 2019; 13:33:1 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Tdci ların 16 valf olanları ciğerli hatta hatta 4000 devirden sonra güç kesimi çok daha az oluyor diğer dizellere göre



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Polestar191 -- 2 Mart 2019; 13:51:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yüksek devirlerde lpg olsa dahi araç benzine geçiyor bilginiz olsun usta 4000 devir üstü benzin destegi daha fazla dedi. Sizi geçen araç büyük ihtimalle benzinde ve poyra rampası bahsettiğiniz yer oradaki rüzgarla araçları deviriyor o bile etki eder size :)
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Volvonun d5 2.0 235 hp lik dizel makinası efsanedir yani dizel iyi şanzıman oranlarıyla benzer güçte ki turbo benzinlileri üzebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    Volvonun d5 2.0 235 hp lik dizel makinası efsanedir yani dizel iyi şanzıman oranlarıyla benzer güçte ki turbo benzinlileri üzebilir
    Ben atmosferik benzinli örneği vermiştim. Eğer turbo benzinli örneği vereceksek yine Volvo'nun 2.0 Turbo 320 beygir benzinli ünitesi var. Motor kodu B4204T27 hatta. Yani aynı hacimden daha fazla güç çıkartılabilir.

    Ha 8 ileri şanzıman ile sürekli Turbo Dizelin dolu olduğu aralık kullanılırsa o zaman tabii ki performans iyileşir ki 8 ileri ZF'in yaptığı da bu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Spor otomobiller boşuna benzinli yapılmıyor.

    Dizel sadece tapa gaz esnasında 3-4 saniyelik öne atılım yapar. Daha sonra devir yüksek iken tork o kadar yüksek olmayacağı için aynı hızlanmayı yakalayamaz. Ama atmosferik tam tersi 3500-4000 den sonra tork daha da artıyor. Ve sonuç olarak max beygir gücünde daha sabit gidiyor.
    Düşük hacimli atmosferiklerin (2500 cc ve altı) oransal olarak kayıpları çok fazla oluyor havayı emerken keyifli Bi kullanımı yok arkadaşı geçen aracın 180 hp ecoboost olma durumuda var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.