Şimdi Ara

1.5dci Megane 4 ile Atmosferik Focus a yetişemedim. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
194
Cevap
3
Favori
14.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.5 dci megan pek iştahlı gitmiyorki. 96 Corolla bile geçer.
  • alcohol06 A kullanıcısına yanıt
    Denemek bakmak lazım, geçme ihtimali olabilir tabi, 132 hp valvematic motor küçümsenecek bi makine değil, en canlı, en iyi giden atmosferik. Ben teknik veri üzerinden yorumluyorum
  • 1.5 Dci performans olarak ölü bir dizel. Sonuç gayet normal olmuş.

    Ayrıca tüm atmosferikleri 136’lık Accent’e karşı bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla çok isterdim bugün yerinizde olmayı benim yazılımlı 1.5 dci flu'la neler yapabilirdik acaba diye çok merak ettim hocam o focus'a karşı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik motoru sevmiyorun ama kullanmasını bilince dizel gibi gidiyor. Nasıl mı? Kullandığım araç 1.6 lpgli corolla. Ümraniye den kavacığa giden yolu bilirsiniz. Arkadaşta da toyota 1.4 d4d vardı. Şansa karşılaştık. Yaklaşık 140 km hız ile gidiyorduk. Sonra köprüye ilk varmak için dip gaz yaptık. İlk başta o biraz ilerledi ama 2 vites düşürüp 6000 devir aralığında gittiğümde işler değişti. Hafif tatlı yukarı rampa olmasına rağmen bana yetişemedi. En son hızım 220 iken onu göremiyordum bile. Tabi çok nadir bu hızlara çıkarım. Saat gece 4 tü aynı zamanda. İş tamamen şöförde biter. Dizel de ise işler değişik. Dizelin koltuğunda otursaydım ne yapardım. İlk önce kullandığınız aracın kaç bin devirde turboyu açtığını ve kaç bin de max tork verdiğini bilmeniz lazım. Motorun açık ve turbonun sağlıklı olması gerekir. Yani aracınızı tanımanız lazım. Max tork u geçtikten sonra dizel de ne kadar devir çevirseniz de boş. Hemen bir üst vitese geçmek gerekir. Bu arada renault un 1.5 dci motoru küçümsemeyin. Benim gözümde harika bir motor. En son 6. Viteste ise atmosferiğin beygiri yüksekse bi sigara yakın ve arkasından izleyin. Çünkü çok dik bir rampa değilse veya acemi şöför değilse gidecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Benzer bi durumu 1 ay önce yaşadım. Kastamonu'dan taşköprü tarafına çıkışta lpgli bir focus 1 ışıklarda gaza asıldığı ve ben de taş sektirmesinden çekindiğim için golf tdi 115 hp ile asıldım. Ben gazladıkça beni geçemediyse de aynadan da bir türlü kaybolmuyor. En son hafif yukarı meyilli uzun bi düzlükte 180-190 baya gittim ki uzaklaştı. Yapmamak gerekti o ayrı tabi. Tdi ciğerli derler ya orada anladım, önceki ehdi 115 motor olsa 160tan sonra çok nazlı olduğundan focus geçebilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyla pek alakalı değil ama bir anımı canlandırdın yıllar önce bu mini cooper denen araba yollarda yeni yeni görünmeye başladığı zamanlar ben de şirket aracı kapalı frigo kasa mitsubishi fuso canter kullanıyorum... Aracın kadran zaten 150 ya da 160 olması lazım öyle bi şeydi ama ben en kral denememde yokuş aşşa bile 135 kilometreyi geçiremedim (O zamanlar genç ve cahiliz tabi... Kimsenin örnek almasını istemem... kamyonet yasal limiti otoyolda 95km)

    Yine bir gün overclock denemesi yapıyorum otobanda... Yol sakin, yokuş aşşa tam 135'e dayanmış iniyorum... Ama nasıl inmek bi göreceksin... Arada sırada kolumu camdan çıkarıp Halis Karataş gibi kırbaç vuruyom frigo kasaya o derece... Ama lanet canter bana inat etmiş asla 136 yapmıyor...

    Biraz ilerde iniş bitiyor ve yol düz oluyor... Güç bela yarım saatte elde ettiğim 135 hızı mümkün olduğunca kaybetmek istemiyorum haliyle... Sol şeritte önüme bu piyasada yeni yeni gözüken mini cooperlardan biri çıktı sol şeritte telefonla oynuyo gavat, arkadan net görüyom bir de ben bu mini cooperları görüntüsünden dolayı oyuncak araba gibi görüyorum o zamanlar niyeyse artık... Başladım sellektör yapmaya geçmiyo boş olan sağ şeride hıyar, sonra kornayada bastım ulan herif bana icerden el kol yaparak gaza bir bastı Aman yarabbi o neydi öyle... Bir kaç saniye içinde mini cooper mermi gibi uzadı gözümün önünde yok oldu resmen... Çoook ilerde minik bir nokta halini aldı anında... İki elim direksiyonda gaz pedalı döşemeye dayanmış şekilde sol şeritte armut gibi kalakaldım... Benim canter durdu zannettim ama kadrana bakıyom hala 135
    Ulan buna uçak motoru mu takmışlar böyle dedim...

    Hayatımın hiç bir evresinde böyle d.t olmamıştım
    Odur budur için için saygı duyarım mini cooper abilerimize... Nitekim oyuncak değillermiş o yıllarda tecrübe etmiş olduk...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    Şimdi bana fan boy falan derler Anlamaz bunlar hocam. Bende de 1.6 125 lik Honda var arkadaşın 1.2tsi jetta ile kapışalım dedik yetişemiyor bana.

    Yok tork muş yok bilmem ne. Atmosferik dip gaza koydumu biter dizel. İsterse 400nm tork olsun. Ben beygirine bakarım.
    1.2 tsi jetta 105 beygir
    Arada 20 beygir var

    Bırak da olsun o kadar...

    Bende 150lik jetta var... Bu araçla ben tutupda 125lik hondayı şoyle geçtim böyle geçtim dersem çok garip bir mukayese olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CihangirCanavarı -- 2 Mart 2019; 6:6:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olur öyle şeyler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Öner -- 2 Mart 2019; 7:24:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece başlığınızı okudum yazıyı okumaya gerek bile duymadım. youtube ye bakarasn lpgli honda golf gti yı geçer ama gerçek hayatta rampayı bağırtmazsan yığılır kalır :)
  • Kendine guvenen 2.0 atmosferik varsa 320d ile kapissinlar bakayim ne oluyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Hdi 16v olmasın o?
    308'deki e-hdi 8v motor 150'den sonra baya baya nazlı. 170'i 180'i güç bela geçiyor. Yakında arkadalın eski 308ini kullandım, 16v olandan, üst devirleri daha iyi onun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atmosferik motorun olayı zaten yüksek devirlerde maksimumunu vermek.Düşük devirlerde bir hayli cansız kalıyorlar.
  • dizel arabaya yazılımsız binilmez. gelsin o focus, bak onu benim yazılımlı 308'le nasıl tokat manyağı yapıyorum.
  • 1.5 dci 110 hp zaten performans yönünden iyi bir motor değil. Hele birde kararsız EDC ile birleşince...Ben çok anormal bulmadım durumu. 1.6 TDI, 1.6 BlueHDI gibi motorlar olsaydı muhtemelen Focus' un içinden geçerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeril

    Benzer bi durumu 1 ay önce yaşadım. Kastamonu'dan taşköprü tarafına çıkışta lpgli bir focus 1 ışıklarda gaza asıldığı ve ben de taş sektirmesinden çekindiğim için golf tdi 115 hp ile asıldım. Ben gazladıkça beni geçemediyse de aynadan da bir türlü kaybolmuyor. En son hafif yukarı meyilli uzun bi düzlükte 180-190 baya gittim ki uzaklaştı. Yapmamak gerekti o ayrı tabi. Tdi ciğerli derler ya orada anladım, önceki ehdi 115 motor olsa 160tan sonra çok nazlı olduğundan focus geçebilirdi.
    Hocam arabaya taş sekmesi daha mı önemli canınızı riske atmaktan? Gerçekten çok garip bir durum 180-190 birde o yolda...

    Gerçi konudaki herkes bir garip, arkadaşlar altınızdaki arabalar binek araç yarış arabası değil. Bir araba sizi geçince niye tribe giriyorsunuz anlayamıyorum.




  • 1.6 atmosferik fd6 mı yeni satmış biri olarak virajlı rampa yollarda tır vs yüzünden yavaşlamak zorunda kalınca tekrar hızlanana kadar sövüyordum arabaya. Kullanmayı bilmiyorla falan alakası yok olayın çekiyorsun 3 e araba bağırıyor sanki ralli yapıyoruz hele bir de klima açık araba yüklüyse vay haline. Şu an en çok hoşuma giden 1.4 TSİ act passatlar, kullanmak nasip oldu belki birgün almak da nasip olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.