Şimdi Ara

1.5dci Megane 4 ile Atmosferik Focus a yetişemedim. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
3
Favori
14.203
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Polestar191 P kullanıcısına yanıt
    Lpg taktıracak adam ecoboost niye alsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    1.6 vtec motorlarla sizin o bahsettiğiniz 120 beygir ve üzeri dizellerin aklını alırlar hocam..
  • kerotobil K kullanıcısına yanıt
    hocam dizel araçların belli devirlerinde güç varmı yokmu belli değil madem üst devirlerin hiçbir anlamı yok çevirmesin o kadar devir 4000de kessin hayatımda bu dizel araçlar kadar zevksiz araçlar görmedim şimdi gelip sen büyük motor yüksek tork dizel sürmedin diyenler olacaktır 1.9 2.0 yazılımlı turbosuyla oynanmış bir çok araç kullandım hiçbir keyfi yok oyuncak araç gibi bir devir aralığında koltuğa yapıştırıyor sonra fıss hemen vites değiş değişmesende aracın canı çıkıyor ama hızlanmıyor...
  • Angelica kullanıcısına yanıt
    hocam arka koltuklarım sökülüyken 206 gti ile 4. vitesin sonunda 1 boy koydum sonra kesiciye girdim bıraktım bırakın 3.20d nin geçmesini adam akıllı 2.0 makineyle gitme bile gidemez kısada..ha uzun yol olur geriye düştükten sonra geçebilir onuda ancak 230u gördükten sonra yapabilir atmosferik typerlara hiç girmiyorum aklını alırlar 3.20d nin :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kerotobil

    Lpg taktıracak adam ecoboost niye alsın
    Ecoboostada LPG takılıyor aynı motoru kullanan s60 ların çoğu log li bildiğim kadarıyla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Ben atmosferik benzinli örneği vermiştim. Eğer turbo benzinli örneği vereceksek yine Volvo'nun 2.0 Turbo 320 beygir benzinli ünitesi var. Motor kodu B4204T27 hatta. Yani aynı hacimden daha fazla güç çıkartılabilir.

    Ha 8 ileri şanzıman ile sürekli Turbo Dizelin dolu olduğu aralık kullanılırsa o zaman tabii ki performans iyileşir ki 8 ileri ZF'in yaptığı da bu.

    Alıntıları Göster
    benim söylemek istediğim nokta şanzıman oranlarının benzer güçteki turbo dizel turbo benzinli ve atmosferik fark etmeksizin tamamen şanzıman oranlarına kaldığını belirtmekte yoksa güç konusunda doğru söylrdikleriniz, Forum'da dizeller çok gömülüyor, fakat arabadan anlamayan Türk insanı ok övdüğü için böyle bir tepki oluştu Forum'da arada atla deve fark yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyla alakasız olacak ama dostlar bu bilgileri nasıl nereden öğrendiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Valla 6 yıl 1.6 atmosferik kullandım 124 hp, 6600 devirde vites değiştirdiğim oluyordu, şimdi 120 hp 320 tork 1.6 dizel ile 2500-3000 devirde vites değiştirmek aynı etkiyi yapıyor.

    90-100-110 hp dizelleri kenara koyun, 120 ve üstü 300-320 torklu dizelleri geçecek 1.6 atmosferik yok... Atmosferikler içinde en iyisi manuel 132 hp 1.6 valvematic corolla, 10 saniye 0-100 verisi var, max hız 200, benim 120 hp dizel de 0-100 9.8 saniye, max hız 200. Eee nerde kaldı 12 beygir ?

    Kaldı ki herşey uzun yol değil, bunun şehir içi sürüşü var, dolu-yokuşlu kullanımı var, dizel her koşulda daha rahat ve avantajlı
    Haklısınız hocam renonun dci’si tasarruf odaklı gaza yapışsalarda çok gitmez. Fiat’ın italyan beygiri motoru öyle değil gaza dokununca gidiyor. Zaten multijetler çok yakıyor dci az yakıyor diye boşuna denmiyor. Biri tasarruf odaklı dizel biri performans odaklı dizel. İtalyanlar’ın spor araçları boşuna meşhur değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • RNNN kullanıcısına yanıt
    Madara ettiğim civic sayısı iki elin parmağını geçmiştir 1.5ylda...

    Vtec falan hikaye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Trol bir konu açmış diğer trollerde yazmış durmuş. Hepsi yalan. Hele o atmosferik motorlar tam bir zulum. Benzinli almam da hadi aldim diyelim tsi alirim. Özellikle o atmosferik motorlarla allah rampa çıkartmasin. Tsı den kastim turbo benzinli araçlar. Ha performans benim icin onemli degil ,lpg taktiracagim derseniz o bir tercih meselesi. Ama yok performansli falan derseniz komik oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • escudo76 E kullanıcısına yanıt
    Atmosferik sadece 1.6 mıdır? 2.0, 2.4 litre atmosferik olmuyor mu?
    Bir motoru gömüp öbürünü öveceğiniz zaman tam olarak neyden bahsettiğinizi belirtin lütfen.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Allahtan Fiat Egeaya Firefly(multiair3) koymuyor.
    Geliştirme çalışmaları devam eden 1.5 220-1.3 180hpyi geçtim 150lik bile yeter.Zaten dizeli söylemeye gerek yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    hocam ortada bir hikaye varsa oda yazdığınız bu mesaj

    sizin bu araçları dizel 120 beygir arabayla bırakın geçmeyi yetişme şansınız bile yok hiç bu tarz araçlar kullanmadığınız mesajınızdan belli zaten..
    https://www.youtube.com/watch?v=o7L0HO7NpIQ
    https://www.youtube.com/watch?v=Z9hE8F0WU1E
    https://www.youtube.com/watch?v=F99ibYPuyuI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RNNN -- 2 Mart 2019; 15:36:41 >




  • Dizellere ileri geri konuşan arkadaşlar hiç Accent Blue CRDI kullanmamış belliki. Bende 136 lık Astrada var 120 lik Focusta ikisinin de arkasından gelebilecek 1.6 benzinli atmosferik motora daha denk gelmedim. Heleki rampalarda gömer geçer. Bizim ülkemiz Arizona çölleri gibi dümdüz değilki tak 6. vitese düz ara git.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Polestar191

    benim söylemek istediğim nokta şanzıman oranlarının benzer güçteki turbo dizel turbo benzinli ve atmosferik fark etmeksizin tamamen şanzıman oranlarına kaldığını belirtmekte yoksa güç konusunda doğru söylrdikleriniz, Forum'da dizeller çok gömülüyor, fakat arabadan anlamayan Türk insanı ok övdüğü için böyle bir tepki oluştu Forum'da arada atla deve fark yok

    Alıntıları Göster
    Onu ilk mesajımda belirtmiştim zaten hocam, sürekli yüksek güç üretilen aralıkla kalabilen motor isterse o gücü çok kısa bir aralıkta üretsin yine sağlam iş yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RNNN

    hocam ortada bir hikaye varsa oda yazdığınız bu mesaj

    sizin bu araçları dizel 120 beygir arabayla bırakın geçmeyi yetişme şansınız bile yok hiç bu tarz araçlar kullanmadığınız mesajınızdan belli zaten..
    https://www.youtube.com/watch?v=o7L0HO7NpIQ
    https://www.youtube.com/watch?v=Z9hE8F0WU1E
    https://www.youtube.com/watch?v=F99ibYPuyuI
    Vtec başka vti başka, 1.6 Vtec diyince insanın aklına civic fd6 falan geliyor, onlar hikaye

    Bu vti modellerin amacı farklı, hepsi yüklenmiş araçlar zaten, bunları gidip 1.6 dizel ile karşılaştırmak nasıl mantık?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: QralCess

    Allahtan Fiat Egeaya Firefly(multiair3) koymuyor.
    Geliştirme çalışmaları devam eden 1.5 220-1.3 180hpyi geçtim 150lik bile yeter.Zaten dizeli söylemeye gerek yok
    Makyajla gelir belki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    hocam ben bu iki aracı zaten karşılaştırmam bile bambaşka iki dünya çünkü yüklenmemişini kullandım 6 ay gerçekten özel bi araç 1.6 olmasına rağmen şuan kullandığım 2.0 gti dan daha keyifliydi

    ''90-100-110 hp dizelleri kenara koyun, 120 ve üstü 300-320 torklu dizelleri geçecek 1.6 atmosferik yok.''

    siz bu mesajı yazınca bende öyle olmadığını belirttim kaldıki 106gti falan onlara hiç girmiyorum..

    şuan artık devir dizel turbo devrine döndü böyle araçlar artık üretilmiyor diye hiç olmadığı anlamına gelmez 120 beygir ve 300-320 torklu dizelleri geçecek rahat rahat geçecek bu araçlar var yine başka araçlarda olurdu atmosferiği biritip 1.4 motorları sıkıştırıp 150bg almaya çalışmasalardı mesela..
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Konu ford focus 1.6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yıl 50bin km fluence dizel otomatik kullanmış biri olarak, 170 den sonra "yeter artık basma lütfen gitmiyorum" dediğini iyi bilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.