Şimdi Ara

1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
68
Cevap
0
Favori
7.093
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Türk mılletınde aşşağılık kompleksi var bundan kesınlıkle emınım artık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 720p -- 27 Temmuz 2009; 3:24:40 >
  • @plantamax,

    konunun saygı ile çok alakası var.Burda bir arkadaşımız sıfır passat 102lik almış daha yeni,siz de çıkmış bu araç yürümez keyif alınmaz vs vs iyice abartarak,sanki ralliye gidecekmisiz gibi 90 hız sınırı yokmus gibi yerden yere vuruyorsunuz.Ben arkadaşa aracından memnun olacağını anlatmaya çalışıyorum buna da engel oldunuz sağolsunlar birkaç arkadaşla beraber.Böyle bir tarz ile performans eleştirisi olmaz."bu araç yürümüyor" şeklinde suyunu çıkararak abartarak eleştiri olmaz.Kaçbin km yaptınız 102 lik passatla diye sordum cevap vermediniz.Sanırım kullanmadınız bile,ama abartmadik eleştiri yapmadiniz.Neyse boşverin,kullanan ve kullanacak olan görecektir zaten yeterli motor olduğunu.herkese hayırlı sürüşler.










    quote:

    Warrıor Sako

    fiyat konusuna takmış durumdasınız görende passatı 25 bin tl falan zannedecek bayi indirimle 45 bin tl ye full avensis 132 ps satılıyor ne 102 ps si


    25.000e araba alacaksanız 4.000 daha ekleyin 29.000e Dacia logan var hemi de mazzotlu







    @720p
    Konuyu özetlemişsin arkadaşım.Araba konusu Türk milletinde çok hassas bir yer edinmiş.Adamın evi yok altında bilmem kaçbin liralik bilmem kaçyüz beygirlik araba var sırf bu kompleks yüzünden.Ben bu konuda 102lik passatın günlük kullanımda gayet yeterli olduğunu yazmaya çalıştım,yeni alan arkadaşa bilgilendirme olması için,çıkan kıyamete bak.


    Edit:paragraf düzenleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fan of honda toyota cars -- 27 Temmuz 2009; 4:13:37 >




  • 2 hafta önce benzer bir konu vardı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_33022889/tm.htm

    Konu içinden bir alıntı:

    quote:


    Almanya'da Internette çok otoriter bir bilgi birikim ve danışma sitesi

    var AutoScout24.de adında. İşleri güçleri otomobilleri incelemek.

    Passat'ı da çok ayrıntılı incelediler.

    1.6 MPI 102 HP motor ile ilgili değerlendirmeleri ve tarafımdan yapılan

    çevirisi aşağıda.


    http://ww2.autoscout24.de/magazine/mz_home.aspx?article=83889


    1.6 MPI
    Der Zweiventiler mit Zahnriemen-Antrieb und 1,6 Liter Hubraum hat im

    Passat-Programm keine rechte Bedeutung mehr. Weder beim Variant, noch

    bei der Limousine befindet er sich unter den Top-Fünf-Aggregaten. Zu

    Recht, wie wir finden. So läuft der Vierzylinder weder besonders leise,

    noch besonders vibrationsarm und ein Kostverächter ist er auch nicht.

    Nach Norm benötigt er 7,6 Liter Super, um 100 Kilometer zu absolvieren.

    Ab 120 km/h nervt das hohe Drehzahlniveau, verursacht durch ein zu kurz

    übersetztes und nicht immer exakt schaltbares Fünfgang-Getriebe. Ein

    DSG oder eine Wandlerautomatik stehen bei diesem Motor nicht zur Wahl.
    Die Fahrleistungen sind trotz der nur 102 PS ausreichend. Der Sprint

    auf 100 km/h gelingt in gut zwölf Sekunden, Topspeed lautet 187 km/h.

    Lethargisch gibt sich der Motor allerdings beim Durchzug.

    Beschleunigungsphasen ohne Schaltvorgang werden zur echten

    Geduldsprobe. Preis: ab 23.075 Euro.
    Fazit: Der schwächste Motor im Programm ist prädestiniert für

    Stadtfahrer und Müßiggänger, die nicht auf ideale Verbrauchswerte aus

    sind und einfach nur günstig Passat fahren möchten.

    1.6 MPI
    İki valfli eksantrik dişli kayışlı ve 1.6 litre silindir hacimli bu

    motorun Passat proğramında artık bir önemi kalmamıştır. Ne Variant'ta,

    ne de Sedan'larda en çok tercih edilen ilk 5 motora girmektedir. Bizce

    de haklı nedenlerle. Bu dört silindirli motor ne sessiz, ne de

    titreşimsiz ve tasarrufa yönelik bir özelliği de yok. Standarda göre

    7,6 litre Süper kullanıyor 100 kilometreyi tamamlamak için. 120

    km/h'dan sonra çok yüksek motor devri rahatsız ediyor ve bunun sebebi

    de fazlası ile kısa tutulmuş ve her zaman hassas geçirilemeyen Beş

    İleri Vites manüel şanzıman. Bu motorda DSG veya Tork Konvertörlü

    otomatik şanzıman sunulmuyor.
    Sürüş performansları 102 HP'ye rağmen yeterli. 100 km/h'ya çıkması 12

    saniyede tamamlanıyor. Azami hız 187 km/h olarak verilmiş. Dayanılması

    güç olan durum ise motorun çekişi. Vites değişimi olmaksızın yapılan

    hızlanma safhaları gerçek bir sabır deneyine dönüşüyor. Fiyat: 23.075

    Euro'dan başlıyor. Sonuç: Proğramdaki en zayıf motor yakıt değelerini

    düşünmeyen ve sadece hesaplı Passat satın almak isteyen şehiriçi ve

    sakin kullananlar için düşünülmüş.




  • Banada almadan önce çok dediler alma o motor, çekmez hemde çok yakar diyerek (2004 model passat 1.6 trendline için) 25000 e başkada kafama yatan güvenlikli araba bulamadım,yakıt olayınıda LPG ile çözerim dedim.Bir haftadır kullanıyorum deneme yaptıktan sonra iyice arabayada alıştım,eski araclarım gibi değil belki ama beni fazlasıyla tatmin etti.Aracı kendime uydurmadım ben araca uydum. yarım depo ile 440 km yol yaptım 98 km sabit hızla azda şehir içi.bu değerler bana fazlasıyla yeter bu yüzden LPG den vazgeçtim.

    yollar genelde duble yol bu bakımdan sollama sıkıntısı pek olmadı,olduğu yerlerde de altımdaki aracın kapasitesini bilerek dikkatli solladım hiç te sorun olmadı,daha sonra tekrar 98 km ye inip hızımı sabitledim aractakilerle sohbetime devam ettim.Ne stres ne heyecan ben sevdim bu hız sabitleme işini.

    İşin bir de şu yanı var,arkadaşlar ben ve benim gibi Passat sahibi arkadaşlar genelde aileleri ile seyahat eden kişiler bu yüzden eski araclarımda ailem hemen panik olurduı biraz hız yapsam riskli sollammaya girsem diken üstünde hissederlerdi yolcular kendilerini,ama bir haftadır Passatla hiç böyle sorunlar olmadı onlarda çok memnun oldular.Bende sevdim bu sürüş sitilini yavaş kullanmayı öğretecek bana bu Passat.




  • Hayirli olsun ileride lpg taktirirsiniz uzmez sizi...
  • arkadaşlar bence sorun empati eksikliğinden kaynaklanıyor. herkes kendi fikirlerini, tercihlerini karşısındakine dayatmaya çalışıyor, tek tip düşünmeye zorluyor. zaten herkes aynı düşünseydi dünyada sadece tek bir marka araç olurdu.

    -farklılıklarımızı kabul edelim, kimi insan hızlı araba ister(benim gibi) , prestiji falan takmaz, çünkü prestijin araba ile olmayacağını bilir. ama kimi insanda sakin kullanmayı sever, motora vereceği paraya bir üst sınıf araba almaya uğraşır,gideceğim yere daha konforlu gideyim der.kimi minivan alır kimide jip alır bu liste böyle uzar gider....


    not: yalnız şöyle bir şey söyleyeyim, almanya'da öyle etrafta 1.6 araçları pek göremezsiniz, oradaki vergi sistemi bizdekinden farklı olduğu için, arabaların çoğu büyük motorlu.zaten otobanda hız sınırı yok, 130-140 km ile anca en sağ şeritten gidersiniz.




  • Tekrar merhaba, konu istenmeyen noktalara ulaşmış.
    Birbirimizi kırmaya değmez, herkes kendi fikrini yazıyor sonuçta.

    Güzel dilekler ve bilgiler için çok teşekkürler.

    Birkaç arkadaş CC direksiyon varmı diye sormuş, işte Passat Sevenler forumuna yazdığım mesaj ve resimler;



    quote:

    Orijinalden alıntı: ceset114

    Nihayet hayallerimin otomobiline bende kavuşuyorum.

    2010 Passat 1.6 Trendline aldım.

    Araç şuan DOD'da bekliyor sebebi ise ruhsatta 2010 yazdırabilmek için Ağustos 1'i beklemek.
    Kısmetse 2 hafta sonra aracıma kavuşacağım.

    Aracın fiyatı 41.800 ekstra olarak ön ve arka park sensörü takılmış 350'de onun için verdim.

    Ayrıca DOD araca film yapmayı teklif etti 560 ytl fiyat biçtiler. Cam filmi taktırmayı düşünüyorum ama dışarda mı yaptırsam karar vermedim.

    Şuan için tek düşündüren nokta 1.6 102 beygirlik motor. Megane II 1.5 80 dci kadar performans verse benim için yeterli. Kesinlikle agresif kullanmayı sevmiyorum.
    Sollama yaparken beni utandırmasın yeter :)

    İşte aracın fotoğrafları; görüşlerinizi bekliyorum.



     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.






  • Plantamax arkadaşımız araç için bende aldım ettim vs diyor fakat benim bildiğim kendisinin değil babasının aracıydı o araç garip geldi sölemek istedim.Ayrıca 102 beygir evet çok fazla performansa sahip değil fakat insana kesinlikle öle saç baş yoldurcak gibi bişey değil.Keyifle kullanabilceginiz güzel bi araç almışsınız hayırlı olsun motorunu takmayın kafaya basınca hepsi gidiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahmut Koza

    @plantamax,

    konunun saygı ile çok alakası var.Burda bir arkadaşımız sıfır passat 102lik almış daha yeni,siz de çıkmış bu araç yürümez keyif alınmaz vs vs iyice abartarak,sanki ralliye gidecekmisiz gibi 90 hız sınırı yokmus gibi yerden yere vuruyorsunuz.Ben arkadaşa aracından memnun olacağını anlatmaya çalışıyorum buna da engel oldunuz sağolsunlar birkaç arkadaşla beraber.Böyle bir tarz ile performans eleştirisi olmaz."bu araç yürümüyor" şeklinde suyunu çıkararak abartarak eleştiri olmaz.Kaçbin km yaptınız 102 lik passatla diye sordum cevap vermediniz.Sanırım kullanmadınız bile,ama abartmadik eleştiri yapmadiniz.Neyse boşverin,kullanan ve kullanacak olan görecektir zaten yeterli motor olduğunu.herkese hayırlı sürüşler.







    merak etme passata bindim.......bizde araç alırken denemediğimiz motor kalmadı..............passatı biliyorum.........102 den tutta dizele kadar hepsini biliyorum..........bir aracın performansını anlamak için binlerce km yol yapmaya gerek yok......15 km otoban; 20 kmde şehir içi kullanım bir aracın performansı hakkında karar vermek için gayet yeterlidir..........ayrıca konuyu açan arkadaş araç hakkında yorum almak için açmış konuyu.......bizde yorumları yazdık......farkındaysan eğer; kimse kalkıpta; ´´o aracın plastiği dökülür´´ , ´´yalıtım rezil´´ felan demedi........herkesin hemfikir olduğu nokta o aracın performansı aşırı derecede vasat olduğudur...........bizlerin anlamadığı nokta ise sizin neden bu kadar ´´performansı yeterli´´ diye ısrarcı olduğunuzdur.....düzlükte bile 200 km/h hız yapmayan 102hp aracın neresine yeterli diyorsunuz ben onu anlamıyorum..........

    sizede hayırlı sürüşler.




    Warrıor Sako

    aynen katılıyorum dostum; 45 milyara 132 ps avensis varken, kalkıpta 102hp passat almak performans bakımından büyük hata olur..........zaten 102hp motorda resmen bitti..........1.2 tsı 105hp yolda geliyor........


    Passatın performansını beğenmemek için işte böyle bir anlayışa sahip olmak gerek.Yoruma gerek yok sanırım.









    Konu içinde,

    >>> Aracı bizzat kullanan ve sahiplerinin yorumu:Performansı kesinlikle yeterli,çok memnunum.

    >>> Araç hakkında internetten bişeyler okuyanlar,sanayideki çırağın gazına gelenler:O araba yürümez şunu alsaydın hacı bunu alsaydın dayı yanlış yapmışsın vs..Misal hala Avensis diyo

    Memnun olduğumuz araçlarımızdan "hayır!memnun olamazsınız!O arabanın yürümemesi iktiza ederdi" şeklinde kasmanızın ne anlamı var?




    @ceset114,Arabanız çok güzel.Resimlerini de koymuşsunuz Allah nazardan muhafaza etsin.O paraya o araba rakipsiz.Sollamalarda daha garantici olacaksınız ve aracın keyfini süreceksiniz.Kullandıkça yorumlarınızı bekliyorum.Gerçek kullanıcıları konuşsun ki saçma sapan yorumları okumak zorunda kalmayalım




    Arkadaşın aracına haksız ve abartılı olarak hala .ok atmaya devam edeceksiniz,aynı fiyat civarına aldığınız sizin araç ne onu yazın güven ve özveriniz varsa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fan of honda toyota cars -- 27 Temmuz 2009; 11:54:12 >




  • Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Kahramanmaraş ELİS'ten aldınız sanırım. Hakan Beye selamlar. Park sensörleri üzerinde gelmiş olmalı, ekstra bir ücret ödememeniz gerekirdi.

    Haftasonu 1000 km yol yaptım Passat'ımla, ortalama hızım 150-180 km/h arasındaydı, benim geçtiğim Passat'lar da oldu, beni geçen de. 2.0 TDI veya 1.6 MPI, hepsi aynı hızda gidiyordu. Uzun süre beraber gittiğimiz 1.6 MPI'ler bile vardı. Ancak LPG bu benzin fiyatlarıyla bir şart oldu artık. Benim ortalama yakıt tüketimin uzun yolda 7 litre oldu. Sizinki bu hızlarda daha fazla olur. LPG'de ise bedavadan biraz daha fazla yakarsınız.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Hayırlı olsun, güle güle kullanın. Kahramanmaraş ELİS'ten aldınız sanırım. Hakan Beye selamlar. Park sensörleri üzerinde gelmiş olmalı, ekstra bir ücret ödememeniz gerekirdi.

    Haftasonu 1000 km yol yaptım Passat'ımla, ortalama hızım 150-180 km/h arasındaydı, benim geçtiğim Passat'lar da oldu, beni geçen de. 2.0 TDI veya 1.6 MPI, hepsi aynı hızda gidiyordu. Uzun süre beraber gittiğimiz 1.6 MPI'ler bile vardı. Ancak LPG bu benzin fiyatlarıyla bir şart oldu artık. Benim ortalama yakıt tüketimin uzun yolda 7 litre oldu. Sizinki bu hızlarda daha fazla olur. LPG'de ise bedavadan biraz daha fazla yakarsınız.

    Selam ve sevgiler,

    Taner Göde



    Teşekkür ederim. Doğuş Oto İstanbul Esenyurt'tan aldım aracı. Ağustosun ilk haftası teslim alacağım kısmetse (ruhsatta 2010 model yazması için)

    Ben aracı alırken park sensörü standart donanım dışındaydı, araç bilgilerini girince ekranda ekstra donanım olarak çıktı.

    Aracı ilk alırken kafamda ki belirsizlikler git gide azalıyor, iyi bir tercih yaptığımı düşünüyorum.

    3 kişilik aileyiz, bebeğimizin güvenliği herşeyden önce geliyor o yüzden spor arabadan ziyade güvenlik ve konforu ön planda tuttum.

    Megane 2 HB 1.5 DCI 80 BG - 1250kg araç benim için performans olarak yeterliydi, bu motor ondan kötü olmasın beni kesinlikle üzmez :)

    Aracımı alıp kullanmak için sabırsızlanıyorum.




  • editlenmiş mesajı göremedim, sanırım laf atılmış ancak nedense bana Mahmut Koza'nın yazdığı çoğu şey doğru geliyor. Herkes gitmez etmez demiş. Hayal etmeye çalıştım, gitmemesini hayal edemedim. Basınca hepsi gider, yıllarca bu araç satılmış piyasada sonuçta. fiyatı da çok uygun. ben olsam ben de alırdım. bazıları da 45bine avensis var demiş, arkadaş adam 41bine alıyor. 2-3 2-3 çıktıkça 5.20d'ye kadar yolu var bu işin. ne kadar ekmek o kadar köfte. hiç de yabana atılacak bir araç değil.
    ben de o "düzlükte 200 yapmayan araba alınır mı" zihniyetindeki insanlara şu passatçılarla kapışmalarını öneriyorum, malum baya bir kızdırdınız adamları. motorda ne varsa serecekler önünüze
    şaka bir yana ben de aşırı hızlardan hoşlanmam. 120-130 ile stabil gittiği müddetçe o passat muhteşem bir araç olacaktır kullanıcısına. aradaki fiyat farkı azımsanamaz.
    hayırlı olsun D segmenti, lüks sayılabilecek aracınız. passat lüksü yani. diğer başlık baya hararetlenmişti 102 beygirlik lüks muhabbeti ile, tekrar aynı şeyi tartışmayalım poponu koyduğun yerin rahatlığı lüks demektir, performans için "spor otomobil" almak gerek. değil mi ?




  • Kullanıcısı memnunsa gerisi boş. 0-100 ü 15 sn olsa ne yazar. 90 ı geçmeyen bir sürü adam var.
  • Sonuç olarak Murat 124'ten inip binene göre aracın performansı mükemmel, M5'ten inip binene göre Anadol seviyesinde olacaktır diye düşünüyorum. Herkesin beklentisi farklı bu konuda.

    Söylenenlerden anladığım kadarıyla kimileri 102 HP'lik bu motoru Passat gibi bir araca yakıştıramıyor, durum bundan ibaret.
  • Aynı motordan benim seat'da var. Benzin fazla yakıyor evet. allahtan günlük olarak kullandığım bir araba değil.
    Performansına gelince;
    daha önce 60 hp'lik bi araba kullandım ondan sonrada bunu aldım. O yüzden performansı bana iyi geliyor olabilir.
    ben 124 kiloyum ve bagajda da 2 tane 38'lik kutulu subwoofer ( en az 100 kilo ) olmasına rağmen e-5'te mesela merter'den bahçelievler istikametine giderken o hafif rampada son gaz 150-160 görüyorum. Bu araç için bana yeterli geliyor bu hız.
    Ha beni geçenler oluyo tabi. mercedes, bmw ve bir defasında da leon cupra
    mercedes, bmw eyvallahta seat leon cupra geçince biraz moralim bozulmuştu
    Ama kendi sınıfımda çoğu aracı geçiyorum, belkide onlar gaza basmıyodur fazla bilemicem. Çokta yabana atılacak bir motor değil.
    Benimde b*k gibi param olsa bende gidip S2000, type-r vs. alırım. Ama malesef şu anda bununla yetinmek zorundayım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tjodalv

    Aynı motordan benim seat'da var. Benzin fazla yakıyor evet. allahtan günlük olarak kullandığım bir araba değil.
    Performansına gelince;
    daha önce 60 hp'lik bi araba kullandım ondan sonrada bunu aldım. O yüzden performansı bana iyi geliyor olabilir.
    ben 124 kiloyum ve bagajda da 2 tane 38'lik kutulu subwoofer ( en az 100 kilo ) olmasına rağmen e-5'te mesela merter'den bahçelievler istikametine giderken o hafif rampada son gaz 150-160 görüyorum. Bu araç için bana yeterli geliyor bu hız.
    Ha beni geçenler oluyo tabi. mercedes, bmw ve bir defasında da leon cupra
    mercedes, bmw eyvallahta seat leon cupra geçince biraz moralim bozulmuştu
    Ama kendi sınıfımda çoğu aracı geçiyorum, belkide onlar gaza basmıyodur fazla bilemicem. Çokta yabana atılacak bir motor değil.
    Benimde b*k gibi param olsa bende gidip S2000, type-r vs. alırım. Ama malesef şu anda bununla yetinmek zorundayım.



    Yok hoca sallıyorsun o arabanın gitmemesi sizin de hemen satmaya çalışmanız gerekirdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plantamax

    passat 1.6 102hp = 6.1 STR 425hp


    nede olsa aramızda ´´sürücülüğünüz ile ekstra hp ekleyebileceğiniz bir araç´´ diyen passat kullanıcıları var.......

    mesela, kimi raikkonen in süreceği 1.6 102hp passat 400hp lık bir aracı tokatlayabilirken; michael schumacher ın süreceği 1.6 102hp passat 425hp SRT8 tokatlayabilir.........çünkü neden??? o aracın özel bir donanımı var.........´´her at sahibine göre kişner´´ adlı özel bir motor yazılımana sahip........bayideki 102hp araç; sürcüsüne göre 425hp a kadar çıkmaktadır........


    no comment










  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahmut Koza

    Millet eğlence için malzeme arıyor başka birşey değil.102lik motora .ok atanlar aynı fiyata hangi araçları alıp kullanıyorlar yazmaya cesaret edebilseler keşke

    Başka sebepler de var bunun altında hiç bahsetmeye değmez biz keyfimize bakmaya devam


    2003 5.30i.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ceset114

    Tekrar merhaba, konu istenmeyen noktalara ulaşmış.
    Birbirimizi kırmaya değmez, herkes kendi fikrini yazıyor sonuçta.

    Güzel dilekler ve bilgiler için çok teşekkürler.

    Birkaç arkadaş CC direksiyon varmı diye sormuş, işte Passat Sevenler forumuna yazdığım mesaj ve resimler;



    quote:

    Orijinalden alıntı: ceset114

    Nihayet hayallerimin otomobiline bende kavuşuyorum.

    2010 Passat 1.6 Trendline aldım.

    Araç şuan DOD'da bekliyor sebebi ise ruhsatta 2010 yazdırabilmek için Ağustos 1'i beklemek.
    Kısmetse 2 hafta sonra aracıma kavuşacağım.

    Aracın fiyatı 41.800 ekstra olarak ön ve arka park sensörü takılmış 350'de onun için verdim.

    Ayrıca DOD araca film yapmayı teklif etti 560 ytl fiyat biçtiler. Cam filmi taktırmayı düşünüyorum ama dışarda mı yaptırsam karar vermedim.

    Şuan için tek düşündüren nokta 1.6 102 beygirlik motor. Megane II 1.5 80 dci kadar performans verse benim için yeterli. Kesinlikle agresif kullanmayı sevmiyorum.
    Sollama yaparken beni utandırmasın yeter :)

    İşte aracın fotoğrafları; görüşlerinizi bekliyorum.



     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.

     1.6 MPI 102 Beygir Motor Kullanıcıları.






    arabanızın rengi,duruşu,fiyatı,donanımı, cc direksiyonu ve göstergeleri o kadar muhteşemki bence çok çok çok iyi bir seçim yapmışsınız.araba fiyatları uçmuşken o paraya böyle passata binmek harika seçim bence.sonuçta ülkemizde hız sınırı en fazla 120.hadi diyelim passatın yol tutuşu iyi konforu iyi düzde 160 civarı hızı strese girmeden yaparsınz.amacı a noktasından b noktasına gitmek olan bir insana 102 hp yeter.tekrar hayırlı olsun diyorum Allah kaza bela vermesin.


    yalnız ''düzde 200 yapamıyor çok performanssız demek ve ya ben bu arabayla 2000 motorlu araçları YİYORUM demek çok çocukça geliyor bana.benim yaşım 21 belki benden 5-10 yaş büyüksünüz böyle bir ifade kullandığım için özür diliyorum sizlerden ama gerçekten bu geçen konuşmalara başka bir karşılık bulamadım.biz trafikte ölümüne yarış yapmıyoruzki bir aracın 200 basamaması sorun olsun!!!

    insanlar farklı farklıdır.kimisi passatla 600 km lik yolu 6 saatte gitmeyi tercih eder.kimiside daha güçlü fakat alt sınıf bir araçla 4 satte gitmeyi tercih eder bu kadar basit.(parası olan da her şeyi tercih edebilir)....

    şuraya düşüncenizi yazarken 10 defa düşünün lütfen çünkü bu yazılanlar yıllarca kalıyor ve binlerce kez okunuyor!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mahmut Koza

    Millet eğlence için malzeme arıyor başka birşey değil.102lik motora .ok atanlar aynı fiyata hangi araçları alıp kullanıyorlar yazmaya cesaret edebilseler keşke

    Başka sebepler de var bunun altında hiç bahsetmeye değmez biz keyfimize bakmaya devam


    2003 5.30i.




    Yıllık vergi,yakıt tüketimi ve kaç km de olduğunu da eklermisiniz ?




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.