Şimdi Ara

1.8 Volkswagen CC yağ eksiltme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.286
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • araç 2011 model benzinli 1.8 motor.

    200 kmde 1 litre yağ eksiltiyor nerdeyse.

    bu aracın direk motor yapımına mı gidilmeli.

    öncesinde pvc değişimi vs gibi yapmamız gerekenler varmı.

    üstadlardan yardım rica ediyorum.






  • belki yardımcı olabilir. ustaya sorun
  • teşekkürler inceleyeceğim.
  • 200 mi 2000 mi 200 ise aracın motoru zaten bitik komple revizyon gerekir 2000 bile çok onda da kalın yağ denenebilir 20w 60 lık bu cc lerde çok ciddi problem oluyordu ama genellikle 1.4 160lıklarda piston kırma vs 1.8lerde pek duymadım.Özetle motor gitmiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecmis olsun araç kaç bin km ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • defiant82 kullanıcısına yanıt
    200 aynen üstad.

    sırayla gidelim istoyuruz aslında. şimdi sanayiye götürsem tanıdık olmadan bitirmesinler bizi.
  • araç şu an 110bin kmde.

    rolentide birden gaza basınca yağ bile atıyor egzozdan.

    bunlarda kronikmiş yağ eksiltme ama bu baya fazla gibi.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.3 Egea motor titreme sorunu
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozoz15

    araç şu an 110bin kmde.

    rolentide birden gaza basınca yağ bile atıyor egzozdan.

    bunlarda kronikmiş yağ eksiltme ama bu baya fazla gibi.
    Volswageni çok iyi bilenler var forumda illa ki konuyu görmüşlerdir yardimci olacaklardir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EA888 Gen 2 motor. En sorunlu versiyon. Yağ eksiltmeyeni yok zaten. Yeniden motor yapılacak. Eksiltme 1000km'de 2 litreye kadar çıkabilir özellikle 100bin sonrası.
    Motor inmişken zincir ve gergilerin de değişmesi gerekir. Çünkü o da gidecek bir süre sonra. Aynı şekilde devirdaim pompası da arızalanacak. Emmedeki karbon birikintilerinin de temizlenmesi gerekiyor hatalı tasarımdan ötürü portların üzerinde ciddi bir birikme oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 16 Nisan 2020; 17:38:50 >
  • Sensörler de sikinti olabilir , genellikle VW CC 1.4 TSI 160 HP olanlar yağ eksiltme yapardı onuda 150 HP revize ederek çözdüler daha önce 1.8 TSI motorun yağ yaktığını ne duydum ne gördüm çünkü B6 kasa kullanırken 1.8 TSI kullaniyordum yağ yakma gibi bir şey göremedim . Ama benim size naçizane tavsiyem önce servise gidin baktınız servis sorunu buldu size çıkaracakları fatura yüksek o zaman yan sanayide bir ustaya gösterin ama vw dilinden anlayan usta olsun yoksa bataklığa girmiş olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B6'da EA888 Gen 1 motor vardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    EA888 Gen 2 motor. En sorunlu versiyon. Yağ eksiltmeyeni yok zaten. Yeniden motor yapılacak. Eksiltme 1000km'de 2 litreye kadar çıkabilir özellikle 100bin sonrası.
    Motor inmişken zincir ve gergilerin de değişmesi gerekir. Çünkü o da gidecek bir süre sonra. Aynı şekilde devirdaim pompası da arızalanacak. Emmedeki karbon birikintilerinin de temizlenmesi gerekiyor hatalı tasarımdan ötürü portların üzerinde ciddi bir birikme oluyor.
    araç çok güzel aslında ama bu problemleri var.

    bu söylediklerinizin maliyeti bana ne kadar tutabilir acaba.
  • ozoz15 kullanıcısına yanıt
    Maliyetini bilemiyorum ne yazık ki sanayici ya da parçacı değilim.
  • cormen kullanıcısına yanıt
    anladım. düzgün bir şekilde yapılmasını istiyorum kesinlikle.
    ama malum güvenemiyorum her ustaya da. servise gitmeyi kafadan siliyorum zaten. servis aşırı derecede pahalı.
    düzgün bir usta bulursam mecbur yaptıracağım ne gerekliyse.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    200 mi 2000 mi 200 ise aracın motoru zaten bitik komple revizyon gerekir 2000 bile çok onda da kalın yağ denenebilir 20w 60 lık bu cc lerde çok ciddi problem oluyordu ama genellikle 1.4 160lıklarda piston kırma vs 1.8lerde pek duymadım.Özetle motor gitmiş
    4000 kilometrede yarım litre normal mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Literaryy

    4000 kilometrede yarım litre normal mi?

    Alıntıları Göster
    Ben normal mi demişim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Ben normal mi demişim

    Alıntıları Göster
    Hayır arkadaşım ben sana soruyorum kendi aracımda olan durumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozoz15

    araç şu an 110bin kmde.

    rolentide birden gaza basınca yağ bile atıyor egzozdan.

    bunlarda kronikmiş yağ eksiltme ama bu baya fazla gibi.
    O kilometrede motoru nasıl yedin yazık günah biraz sakin kullanın şu arabaları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı alacak karsılıgı aldık. Km de yanıltıcı sanırım.
    Bır ustaya gosterdık 16 bın ıla 26 bın arası fıyat verdı.
    Bu sekılde kullanırsanız kol cıkartabılır dedı. Ozamanda sandık motor ancak ısınızı gorur dedı.
    Bakalım ya ıade edıcez yada mecbur acılacak motor.
    Araba super aslında tıpı konforu ama durum bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.