Şimdi Ara

Symbol 2007 1.4 benzinli motor suyunda yağ problemi

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
49
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar başından anlatmak gerekirse arabayı 1 sene önce aldım. Şubat gibi araba da rolanti de titreme vites sallantısı vardı. Aracın bujilerini söktürdüm 4.gözde ki bujide pas vardı ömrünü tamamlamıştı. Gözleri kontrol etti marşa bastırarak sağlam gibi dedi. Sonra bujileri değiştirdik ama şikayet geçmedi. Bu sefer buji kablolarını değiştirdik o da işe yaramayınca bobin değiştirdik. Sorun yine çözülmedi. Motor silindir kapağı açıldı yüklediğim ilk görseldeki gibi bir görüntü vardı rektefe edildi subaplar sanırım değişti tam olarak teknik bilgim kısıtlı yanlış yazılıyorsa kusura bakmayın. Araba sanayiden çıktıktan 1 ay sonra falan motor hararet yaptı yedek motor suyu kapağından tahin kıvamında pislikle su taştı. Aracı bu sefer farklı ustalara gösterdim. Bu araçta kronik alt blok kanallarında çatlak vardır ondandır motor suyuna yağ karıştırıyor dediler. Aracın motor suyu kabını değiştirip bindim arada suyla hortumla pisliği aldım ama artık bunlarında fayda etmediği bir noktaya geldi ve radyatör üst hortumunu patlattı. Herkes alt blok diyor arkadaşlar başına bu tarz bir sorun gelen oldu mu bilgisi olan arkadaşlar tavsiyeleriniz varmı? Çıkma motor almak işçilik çok masraflı ve güvenilir usta bulmak zor deneyimleriniz tecrübeleriniz varsa aktarırsanız sevinirim. Symbol 2007 1.4 benzinli motor suyunda yağ problemi Symbol 2007 1.4 benzinli motor suyunda yağ problemi Symbol 2007 1.4 benzinli motor suyunda yağ problemi Symbol 2007 1.4 benzinli motor suyunda yağ problemi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >







  • Geçmiş olsun. İlk etap da yaptırdığınız işlemin sağlıklı bir şekilde yapılmış olduğuna emin olmak gerekiyor.

    Bu haldeki motorun iyi bir rektifiye ihtiyacı vardır. Sadece subap ve conta değişimi kurtarmamış olabilir.

    Aşağı inip pistonlar segmanlar gömlek kollar vs gözden geçmeli idi.


    Zaten bu işlem yapılırken bahsettiğiniz gibi blokta her hangi bir çatlak var ise buda kesinlikle göze çarpar idi.


    Sanırsam ilk yapılan rektifiye adı altındaki işlemler biraz baştan savma olmuş gibi.


    Bu aşamaya geldiğiniz bir nokta maalesef ki işin ehli bir usta ile işe sil baştan motora tekrardan girişmeniz gerecek.


    Bütün dolaşım sistemi hortumları, devir daim, motor su kanalları, iç ve dış radyatörler, karter vs. temizlenebilecek durumda olan her parça sökülüp bu tortudan arındırılmalı detaylıca temizlenmeli, temizlenmeyecekler ise yenilenmek zorunda.


    Ve mutlaka alt motora kadar dağılıp sil baştan elden geçmeli. Ankara'da iseniz ustam var yardımcı olamaya çalışırım tekrardan geçmiş olsun.


    @BahtsızRenocu





  • fbilker1907 kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bende araştırdım sordum şunlara ulaştım. Rektefiye edilip montajlanırken herhangi bir çatlak olsa farkedilirdi dediler. Bunu yapan kişide rektefeciydi blok çatlak olmayabilir mi ? Üst kapaktan kaynaklı sorunlar işçilikten kaynaklı olabilir mi? Yada bu civatalar sıkılır montajlanırken alt blok çatlamış olabilir mi?
    Masraf büyük gibi araba ihtiyaç stresliyim hocam bende ankaradayım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • BahtsızRenocu B kullanıcısına yanıt

    Valla uzaktan bakarak ancak tahminlerde bulunabiliyorum üst alt sökülüp detaylıca incelenmesi gerek.


    Bu tarz işlemleri cidden işin ehli insanlara teslim etmek gerek. Bunların benzinlilerinde bildiğim kadarı ile yağ soğutucu yoktu, en ucuz ihtimali yağ soğutucusu patlamıştır o karıştırır suya diyeceğim veya contada montaj hatası var yada uygunsuz conta diyebilirim yine en masrafsız alternatifler bunlar.


    Ustayı düşünürsen özelden yaz hocam senin için bir görüşme yaparım.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.