Ben istanbulda merkezi bir konumda yaşıyorum, 2017 senesinde Türk Telekom aboneliğimden TürkNet'e geçme kararı aldım. Tabii telefon görüşmeleri oldu, bu süreçte bana bölgenize 2 ay içinde YAPA gelecek hızınız artacak vb. şeyler söylendi. Biraz sancılı 1 aylık geçiş sürecinden sonra TürkNet'e geçiş yaptım. Abone olduktan sonra bir kaç ay içinde 35 mbps geçiş yaptım, fakat VDSL geçiş yapar yapmaz telefon hattı çalışmamaya başladı. Her arıza kaydı oluşturduğumda Türk Telekom'dan gelenler, VDSL için sadece Yalın internet boş port var, eğer telefon istiyorsanız ADSL'e taşıyacağız dediler. Haliyle kabul etmedim ve telefonu kapattırmadım 25 sene kullandığımız numara olduğu için. (Hâlâ yalın'a geçmedim) Neyse konuyu çok uzattım buraya kadar anlatmamın sebebi TürkNet'in hâlâ YAPA adına bölgemizde bir adım atmamış olması idi. Geçen ay sokak asfaltının kazıldığını ve fiber kablo döşendiğini gördüm, oysa 2 sene önce kaldırım altına da fiber döşenmişti diye hatırlıyorum, belki başka bir şeydir. Kazı çalışması başlar başlamaz internet kesildi. Herhalde dedim kabloları fiber ile değiştirdikleri için oluyor. Çalışma bitti kablolar döşendi İBB F/O yazılı kapaklar vs. yerleştirildi, adamlar da gitti ama internet ortada yok. Sonra öğrendim ki sokağın başından itibaren bizim eve kadar hiç bir dairede internet yok. iyi dedim bu kadar evde internet yoksa çabuk ilgilenip hallederler bu kadar evi internetsiz bırakacak değiller. Ama ne yazık ki halledilmedi. TürkNet'e arıza kaydı oluşturdum. Ve böyle bir yanıt aldım. Tamam dedim 1 hafta bekleyeceğiz el mahkum. 1 hafta doldu ama o da ne? 1 hafta dolar dolmaz 1 hafta daha uzadı süre otomatik. Ne gelen var ne giden. 2.hafta sonunda BTK üzerinden hem Türk Telekom'a hem TürkNet'e kayıt açtım, TürkNet Türk telekom kaynaklı şu bu tarihe kadar yazdı. Türk Telekom'da bizim müşterimiz olmadığınız tespit edilmiştir, müşterisi olduğunuz kuruma bildirin vs. tarzı bir cevap yazdı. Anlayacağınız çıkmaza girdi. İnternet kesildiğinden beri toplamda 1 ay geçti. Benim mesleğim internet olduğu için bu süreçte çok fazla mobil veri harcamak zorunda kaldım. Bu da normal internet faturamın çok üstünde bir ücret oldu tabii ki. En son sorunun çözümü için 21 kasım gününü verdiler yani bugün, ama gece 12'yi geçince tarih yine otomatik uzayacak. Evimize gelen tek kablo Türk Telekom kablosu olduğu için hiç bir çıkış yolu bulamıyorum. Uydu internet konusu'da şehrin ortasında çok saçma geliyor. Bu sorunun çözümü için nasıl bir yol izlemeliyim artık Türk Telekom ve TürkNet'ten ümidi kestim sizlerden yardım bekliyorum. Teşekkürler. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EfSaNe_S -- 21 Kasım 2020; 2:5:0 > |
Bildirim