Dün itibari ile 24 ay tahaahüt ile aylık 14.99 dan D smart HD giriş paketine üye oldum. dün akşam 2-3 HD kanalında mozaiklemme problemi vardı. bu sabah itibari ile (hava suan yağmurlu ) NTV,NTV Spor, Star HD, Star gibi birçok yayını alamamakla bereber hemen hemen tüm HD kanallarında Mozaiklenme sorunu mevcut.
Oturduğum sitede Smart city altyapısı var ve merkezi çanaktan yayını alıyorum.
erken bir karar mı bilmiyorum ama D smarttan 1 gün dolmadan soğumuş durumdayım. diğer arkadaşların yaşadığı problemleride forumda okuyarak d smart aboneliğimi derhal sonlandırma kararı aldım.
sözleşmemde kampanya bilgisi başlığı altında aşağıdaki bigi bir paragraf mevcut
"Tüketici deneme süresi sona erene kadar iptal bildiriminde bulunmadığı takdirde teslimatta imzaladığı ek formda belirtilen taahüt süresince (12 ay) eğlence+HD paket için aylık olarak 29,99 TL'den faturalandırılacaktır. / 1 ay eğlence+sinema HD paket kanalları ücretsizdir."
bu hafta içerisinde iptal işlemlerini başlatmam durumunda benden taahüt bozduğum için herhangi bir ceza bedeli talep edebilirler mi? yukarıda bahsettiği deneme süresi nedir anlayamadım.
quote:
Orijinalden alıntı: dippu
Arkadaşlar merhaba,
Dün itibari ile 24 ay tahaahüt ile aylık 14.99 dan D smart HD giriş paketine üye oldum. dün akşam 2-3 HD kanalında mozaiklemme problemi vardı. bu sabah itibari ile (hava suan yağmurlu ) NTV,NTV Spor, Star HD, Star gibi birçok yayını alamamakla bereber hemen hemen tüm HD kanallarında Mozaiklenme sorunu mevcut.
Oturduğum sitede Smart city altyapısı var ve merkezi çanaktan yayını alıyorum.
erken bir karar mı bilmiyorum ama D smarttan 1 gün dolmadan soğumuş durumdayım. diğer arkadaşların yaşadığı problemleride forumda okuyarak d smart aboneliğimi derhal sonlandırma kararı aldım.
sözleşmemde kampanya bilgisi başlığı altında aşağıdaki bigi bir paragraf mevcut
"Tüketici deneme süresi sona erene kadar iptal bildiriminde bulunmadığı takdirde teslimatta imzaladığı ek formda belirtilen taahüt süresince (12 ay) eğlence+HD paket için aylık olarak 29,99 TL'den faturalandırılacaktır. / 1 ay eğlence+sinema HD paket kanalları ücretsizdir."
bu hafta içerisinde iptal işlemlerini başlatmam durumunda benden taahüt bozduğum için herhangi bir ceza bedeli talep edebilirler mi? yukarıda bahsettiği deneme süresi nedir anlayamadım.
arkadaşım kanalların mozaiklenmesi düşük sinyal seviyesinden kaynaklı d-smart iptal ettirmektense git çanağına baktır derim
Yarın dsmart teknik servis ekibi gelerek kontrol edicek. Sorunun çözülmemesi durumunda iptal işlemlerini hiçbir ücret talep etmeden tamamlayacaklarını bildirdiler.
Umarım sorununuz çözülür
dostum bence de çanak ayarlarıyla ilgili bir sorun olabilir... Ben yaklaşık 3 yıldır DSmart kulanıyorum çok yoğun yağış olan bir kaç gün dışında 3 yıldır mozaiklenme vb bir sorun yaşamadım...
Bugün teknik ekip sitenin çanak anteninde kontrol yaparak ucunda bir parçanın (parçanın ismini söylediler ama hatırlayamadım) kırık olduğunu tespit etti. dolayısı ile daireye gelen sinyal zayıflıyormuş. site yönetimine durum aktarıldı ve parçanın değişmesi için spariş verdiler. yarın yeni parça takılacak. sorunun bu parça değişimi ile çözüleceğini bildirdiler. Ancak 1200 daireli sitede (Sanıyorum bir hayli dsmart kullanıcısı vardır) kimsenin böyle bir sorun dile getirmemeside ilginç bir şey.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme