Şimdi Ara

1 kg Turunç Reçeli 25 TL - Tanıtım Süresince Ücretsiz Kargo (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
752
Cevap
13
Favori
33.908
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lazım olur..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Maycomb

    V585743 nolu sipariş geçtim bu arada greyfurt satışlarınızda olacak mı?

    Hocam,

    Siparişiniz için teşekkür ederiz.
    Greyfurt konusunda çalışmalarımız sürüyor. Çevremizde tanıdığımız birkaç arkadaşımızda var
    fakat ürün çeşidimiz arttıkça aynı gün içerisinde toplama ve paketleme için çok fazla iş gücüne ihtiyacımız oluyor.
    Bu sıkıntılarımızı giderebilirsek bir kaç gün içerisinde sitemizde bu ürünü de satışa açabiliriz.
    Bu konudaki kesin kararımızı bir kaç güne kadar vermiş oluruz.
    Saygılarımızla.
  • Sanalpazar dükkanımızda çeklerinizi kullanabilirsiniz.

    http://www.sanalpazar.com/dukkan/Finsera__u931149
    İyi alışverişler dileriz.
  • ben az önce sanalpazar üzerinden verdim siparişimi umarım iyidir
  • diğer ürünlerini de sanalpazara eklemelisin hocam..mesela 5 kğ portakal 17.5, bişey daha alıp 20 tl ye tamamlaarsam çekimin 10 tlsini de kullanmış olurum.fasulye biber salatalık mand. vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garadayı265

    diğer ürünlerini de sanalpazara eklemelisin hocam..mesela 5 kğ portakal 17.5, bişey daha alıp 20 tl ye tamamlaarsam çekimin 10 tlsini de kullanmış olurum.fasulye biber salatalık mand. vs

    Hocam,

    Mini Karışık Narenciye Paketimiz sanalpazar üzerinde satışa açılmıştır.
    http://www.sanalpazar.com/Mini-Karisik-Narenciye-Paketi__isp13053537
    İyi alışverişler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bendevarım

    ben az önce sanalpazar üzerinden verdim siparişimi umarım iyidir

    Hocam siparişiniz için teşekkür ederiz.
    Bol sulu aromalı portakallarımızı beğeneceğinizi düşünüyoruz.
    Saygılarımla.
  • npara ile alışveriş yapacaktım ama sadece gold dükkanlarda geçiyormuş. neyse artık bugün sipariş versem ama gelecek hafta kargolasanız olurmu acaba.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloves

    npara ile alışveriş yapacaktım ama sadece gold dükkanlarda geçiyormuş. neyse artık bugün sipariş versem ama gelecek hafta kargolasanız olurmu acaba.?

    Hocam,

    Bugün sipariş verirseniz haftaya pazartesi gönderim yapabiliriz.
    Bizim için sorun olmaz.
    İyi alışverişler.
  • tamam haber vereceğim size
  • Sayın donanım haber üyeleri sanalpazardaki çeklerinizi aşşağıdaki linklere tıklayıp ürünlerimize ulaşabilirsiniz.

    http://www.sanalpazar.com/Mini-Karisik-Narenciye-Paketi__isp13053537
    http://www.sanalpazar.com/9-Kg-Gercek-Finike-Portakali__isp12866289

    İyi alışverişler dileriz.




  • hocam portakal siparişi verdim, beğenirsem diğer meyvelerden de alacağım. muşmula da satıyor musunuz acaba?
  • Sercan Bey dün gece verdiğim sipariş sonrasında sağ olsun sabah beni aradı. Ürünleri yeni toplayacaklarını ve öğleden sonra kargoya vereceklerini söyledi. Şu anda yolda gözüküyor. Yarın elime ulaşacak bir aksilik olmazsa.

    Deneyeceğiz bakalım. Beğenirsem bundan sonra her hafta alacağım. Fiyatın üç aşağı beş yukarı olmasının sağlık açısından çok önemsenmemesi gerektiğine inanıyorum, yeter ki organik ve lezzetli olsun.

    Yorumlarımı yarın sizlerle paylaşacağım.
  • Ömrümden 32 yıl geçti ve ne iyi isanlar yada ne gaddar insanlarla karşılaştım ama bugüne kadar en anlayışlı işini takip eden ve müşterisini düşünen bir firma söyle deseler sanırım kesinlikle 1. sıraya FİNSERA'yı(SERCAN BEY'İ) koyarım.Nedeni ise kargo firmasının saçmalığı yüzünden ürün bana ulaşmadı ve kargo firmasına ricada bulundum ama maalesef finseranında çabasına rağmen ısrarla bırakmak istemediler.bu aşamada finsera sürekli beni ve kargo firmasını aradı ama kargo firması artık şeytanın esiri olmuş durumda idiler ve ısrarla kargomu bırakmadılar.finsera yetkilisi artık bazı ürünlerin bozulabileciğini o yüzden o ürünleri teslim almayıp bana yenisini göndereceklerini söyledilerki buna açıkçası zarar etmemeleri için hem razı oldum hemde olmak istemedim vicdanen.çünkü birisinin saçmalığı yüzünden bana yeni ürün göndermek zorunda değiller bu onların büyüklüğünü ve ne kadar vicdanlı insanlar olduklarını gösteriyor.finserayı bu onurlu davranışından dolayı zararları her ne olursa onun kat ve katını kazandıracağıma dair inşallah elimden geleni yapacağım ve dibimdeki market yerine onlardan ürün almaya çalışacağım.hatta şimdi sanalpazardan 9 kilo daha portakal siparişi verdim size zahmet ikisini bir kargo yaparsanız çok sevinirim.bu arada kargo firmasına sitelerinden verdim veriştirdim o yüzden içiniz rahat olsun yazdığım yazıda şöyle oldu:

    MERHABA.FİNSERA SEBZE MEYVE FİRMASINDAN ADIMA KARGO GÖNDERİLMİŞTİ AMA 30.11.2013 TARİHİNDE SABAHIN 10'UNDA EVDE OLMADIĞIMIZ İÇİN ÜRÜN GÖREVLİYE BIRAKILMAMIŞ Kİ ARAS KARGODAN .... ADINA DEFALARCA GÖREVLİYE BIRAKILMIŞTIR KAYITLARINIZDAN BULABİLİRSİNİZ.HER NEYSE CUMARTESİ KIŞIN SOĞUNDA CUMARTESİ BIRAKILAN NOTA İSTİNADEN ŞUBEYE GİTTİM ODA NE ŞUBE 13:30 DA KAPANIYORMUŞ NEYSE BUNA SÖZÜM YOK FAKAT BUGÜN TEKİR ŞUBESİNDEN 2. KEZ ÜRÜN BIRAKILMASI İÇİN(SİTELERİNDEE ÜRÜN İÇİN 2. KEZ UĞRANDI YAZIYOR Kİ VALLAHİ YALAN BUGÜN KİMSE ZİLİMİZE BASMAMIŞ) RİCADA BULUNDUM AMA KARŞIMA HUYSUZ EDEPSİZ VE ANLAYIŞSIZ BİR BAYAN ÇIKTI VE ASLA 2. DEFA BIRAKILMAYACAĞINI SÖYLEDİ.BENDE 15 KİLOLUK ÜRÜNÜ EVİME UZAK OLDUĞU İÇİN VE ARABAM OLMADIĞI İÇİN ÜRÜNÜN BIRAKILMASI KONUSUNDA İNCİTMEDEN RİCADA BULUNDUM AMA HUYSUZ BAYAN İKNA OLMADI AKABİNDE SİNİRİMDEN BENDE ÜRÜNÜ İADE EDİN O ZAMAN DEDİM AMA BİR YANDANDA ÜRETİCİ FİRMANIN MADDİ AÇIDAN MAĞDUR OLMASINI İSTEMEDİĞİM İÇİN SİTELERİNE MESAJ ATTIM VE DURUMU ANLATTIM VE KENDİ ŞUBELERİ İLE KONUŞAĞINI VE SORUNU HALLEDECEKLERİNİ SÖYLEDİLER VE BANA BUGÜN MUTLAKA ÜRÜN BIRAKILACAĞI SÖYLENDİ VE EŞİM EVDE HAPSOLMUŞ BİÇİMDE EVDE BEKLEDİ AMA ÜRÜN TABİKİ BIRAKILMADI(BUNUN HAKKINI ÖTEKİ DÜNYADA NASIL VERECEKSİNİZ BİLMİYORUM) ÜRÜN BIRAKILMAYACAKSADA TELEFON AÇILIP HABER VERİLİR KURALLARIMIZA AYKIRI DENİR KONU KAPANIR AMA SİZİN YÜZÜNÜZDEN EŞİM KOMŞUSUNA GİTMEK İSTİYORSADA GİDEMEMİŞTİR KİMSE KARGO FİRMALARINA SATILIK DEĞİLDİR TELEFON AÇILIR KİŞİNİN NERDE OLDUĞU ÖĞRENİLEBİLİR AMA TEKİR ŞUBESİ İNSANLIK AYIBI YAPMIŞTIR VE BİR BAŞKA ŞUBELERİNİN RİCASINI BİLE YERİNE GETİREMEMİŞ BASİRETSİZ LAÇKA BİR ŞUBE OLMUŞTUR.(DAHA ÖNCEDE AYNI PROBLEMLERİ BANA YAŞATARAK LANET OLASI ŞUBELERİNE GİTMEK DURUMUNDA KALDIM) KESİNLİKLE NE FİRMANIZA NEDE O ARAS KARGOSUNDAKİ ANLAYIŞSIZ BAYANA HAKKIMI HELAL ETMİYORUM.FİRMA O KADAR DUYARLI Kİ BAAN ÜRÜNLERİN ARTIK BOZULACAĞINI KESİNLİKLE ALMAMAMI VE YENİ ÜRÜN GÖNDERECEĞİNİ SÖYLEDİ.İNATÇILIĞIN SONU BUDUR LÜTFEN BÖYLE ÇALIŞANLAR YERİNE DAHA ANLAYIŞI VE YAPICI İNSANLARI SEÇİNİZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mamply -- 2 Aralık 2013; 20:23:57 >




  • ben de satıcıdan çok memnunum mandalin siparişimde ezilenler olmuştu sonrakii siparişimde fazlasıyla yolladı kargo ile sıkıntı yaşadım bizzat ilgilenip beni aradı,24 kilo nar aldım 5-6 çürük var dedim telefon etti ilgiendi. portakal siparişmde bunu da telafi etti. sanırım sorun yaşayan herkesle ilgilendiler. tabiki ürünleri alıp almamakta herkes serbest. ama ben 4 siparişimden de memnun kaldım tşk
  • Sayın Müşterilerimiz,

    Sizlere sıkıntı yaşatmak için değil, çözüm üretmek için çalışıyoruz.

    Açıkçası perşembe günü kargoya verilmiş bir ürünün salı günü teslim edilmesini, konsepti taze sebze meyve satışı olan, bizler size reva göremiyoruz, görmemeliyiz. En doğrusu da bu şekilde olmasıydı.
    Müşterimizin kusuru olmamasına karşın kargo şubesinin duyarsızlığından dolayı Finsera ve Aras Kargo Kumluca şubesi adına sizlerden özür dileriz.
    Bizde Aras Kargo müşteri hizmetlerine bu konudaki şikayetimizi bildirdik.
    Aynı sorunu geçen hafta bir müşterimizde İstanbul'daki bir şube ile yaşadı. Maalesef ki bu süreçte bazı problemli şubeler çıkmakta ancak şikayetlerimiz neticesinde bu şubelerinde ilerleyen günlerde işlerini ciddiye alacaklarını düşüyoruz.
    Bu konuda gerek çalışmakta olduğumuz Kumluca Şubesi ve firma olarak tüm Aras kargo şubelerini gıda ürünlerinin dağıtımı konusunda uyarmaya ve bilgilendirmeye devam ediyoruz.
    Anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla.




  • Merhaba,
    5 kg Portakal ve 5kg Mandalinayı beraber alma seçenegi varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    Merhaba,
    5 kg Portakal ve 5kg Mandalinayı beraber alma seçenegi varmı?

    Hocam,

    Sitemiz üzerinden bu ürünleri sepetinize ekleyerek satın alabilirsiniz.
    İyi alışverişler.
  • Dün verdiğim siparişim tahmin ettiğimden de erken bir saatte, kargoya verildikten 12 saat sonra elime ulaştı. Aşağıda fotoğraflarını paylaştım.

    Sebzeler oldukça titiz bir şekilde yerleştirilmiş. Ürünlerin hiçbirinde ezik göremedim. Domatesin sertliği, salatalığın ufak oluşu, portakal ve limonun sululuk oranları ve genel olarak hepsinin lezzeti iyi.

    Tüketim durumuma göre haftaya kendime ve yakınlarıma da sipariş vermeyi düşünüyorum.

    Teşekkür ederim.




  • Sayın Müşterilerimiz,

    Kargo günlerimiz;
    Sizlerden gelen talepler ve sipariş yoğunluğumuzdan dolayı Pazartesi, Çarşamba ve Cumartesi olmak üzere haftada 3 güne çıkarılmıştır.
    Ayrıca perşembe günleri kargoya verdiğimiz bazı siparişlerin cumartesi günü teslim edilmemesi kaynaklı sıkıntılardan dolayı böyle bir karar almış bulunmaktayız.
    Pazartesi, çarşamba ve cumartesi günü sabah 09:00'a kadar verilen siparişler, aynı gün kargoya verilecektir. Pazartesi, çarşamba ve cumartesi günü 09:00'dan sonraki siparişlerin gönderimi bir sonraki kargo gününde yapılacaktır.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.