Şimdi Ara

1 kg Turunç Reçeli 25 TL - Tanıtım Süresince Ücretsiz Kargo (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
752
Cevap
13
Favori
33.908
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rueta

    Yarım saat kadar önce geldi hiç bu saatte kargo gelmemişti :)
    Hemen denedik eşimle teşekkürler ürünlerin hepsini çok beğendik, arkadaşlara katılıyorum özellikle portakallar harika.. mandalina da 1-2 tane zayiat vardı ama olsun kargo işte önemli değil helal olsun :)
    biberlerin tazeliği de çok hoşumuza gitti çok diriler.. bıkmıştım burada yumuşak buruşmuş almaktan, pazara da gidemeyince :)
    Bitmesine yakın tekrar sipariş edeceğimm..

    Hocam afiyet olsun.
    iyi dilekleriniz için teşekkür ederiz.
  • ancora kullanıcısına yanıt
    Bizim burası için de en iyi şirket Aras. Son derece beyefendi kuryeleri var. MNG 'nin 3 günde getirdiği kargoyu Aras 24 saat dolmadan getiriyor. Yurtiçi şubesi elemanı geçen gelmiş kapıya dayanıp "geçen seferki kargonun parasını vermediniz" diye 2. defa kargo parası istemiş. Şubedeki elemanları da kg/desi ayarından kazık atmaya yelteniyor.
    Aras ile gitar geldi, kutusu dahi çizilmemişti. Dosya poşetine sığan birşeyi ölçmeden tartmadan müşteri lehine SIFIR desi giriyorlar. Para üstünü kuruşu kuruşuna veriyorlar. Ve aksine, 5 yıl öncesine kadar son derece geliştiğini düşünüyorum. Eskiden bana çok bayağı bir şirket gibi görünürdü. Siz, uygun bir dille web sitelerinden şikayetinizi yapın. Oradaki şubede bir anormallik olabilir diye düşünüyorum. Ciddi anlamda ilgileniyorlar şikayetler ile.
  • Hocam sizin şube heralde pilot bölgede çünkü bu anlattıklarınız ile aras kargoyu yanyana getiremiyorum. Ben bunu sadece 1 şubesinde yaşamadım.
    Geçen n11.com sitesinden alışveriş yaptım. Yine aras ile geldi. Evde yoktum aras kargo gelmiş başka birinin ismini söylemiş yani yanlış kargo getirmiş. Aradım şubeyi 10 dakika konuşmadan sonra aracı tekrar yönlerdirdi ve doğru kargoyu getirip teslim etmişler. Getiren eleman şoför bana fırça attı kendi arabası ile çalışıyor demiş. Bunların elemları hep böyle çağrı merkezide vurdumduymaz şikayate geri dönüş yapmıyorlar.

    O yüzden benim için daima YURTİÇİ KARGO. Bu güne kadar en az sorun yaşadığım işini düzgün yapan firma.
  • ancora kullanıcısına yanıt
    Şaşırdım doğrusu. Yurtiçinin de önceki şubesinden memnundum ama şimdi çalıştığımız; anlattığım gibi... Müşteri hizmetleri de aynı şekilde bir an evvel telefonu kapat da gidelim havasında. Benim sıralama da 1) Aras 2) Yurtiçi oldu artık.
    Ankara'da hele sizi memnun etmemesine şaşırdım.Aras'ın web sitesinden yazın derim ben yine de. Benim, bu olumlu değişimi gerçekleştirdiğini düşündüğüm dönemden önce webden yazdığım bir şikayet sonrası ciddi ilgilenmişlerdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elfen_lied

    quote:

    Orijinalden alıntı: flycat2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayfam

    sanalpazara bir de sebze paketi açsanız 20tl civarı? domates, patlıcan, salatalık falan?

    Hocam,

    Sebze fiyatları bugünlerde çok fazla değişmekte bir gün aşağı iki gün yukarı şeklinde bu yüzden sanalpazar üzerinde standart fiyatlı bir paket açma şansımız maalesef olmuyor. Ancak daha önce bir üyemiz için açtığımız paketi sizler içinde sanalpazar üzerinden satışa açacağım.
    Paket İçeriği:
    1 kg Domates
    1 kg Badem Salatalık
    1 kg Dolmalık Biber
    1 kg Çarliston Biber
    1 kg Patlıcan
    1 kg Ayşekadın Fasulye

    http://www.sanalpazar.com/Mini-Sebze-Paketi__isp13274489

    İyi alışverişler.



    buradaki domates kokteyl domates mi ? yanına yazmayı unutmuş olmayasınız

    aynı içerikli sebze paketi dün akşam elime ulaştı.domatesi normal domates koyuyorlar.kokteyl koyun diye rica etmeme rağmen, tadımlık bile koymamışlar.malesef 3-5 hesabı yapıldı.onun yerine fazladan salatalık koymuşlar.ellerinde çok sanırım.
    kokteyl, merak ettiğim bi domatesti. Bu domates de lezzetli hakkını yemeyelim.
    sivri biberi ve dolma biberi hanım beğenmedi.çok iriler.lezzeti de eh işte, kış biberi ne kadar olursa o kadar.
    badem salatalık güzeldi.
    patlıcan ve fasulyeyi pişirmediğimiz için bilemiyecez.
    portakal ve mandalinaya gelince; portakallar lezzetli yalan yok.
    Mandalinaların ise yarısı ezilmişti..ezilmeyenlerin lezzeti de pek pazar malından farkı yok.tavsiye etmem.
    Bi çok arkadaş bunun neresi sıcak fırsat diye eleştiri getirdiler.Haklılar.Fiyatlar fahiş.Sanalpazar 10 tl çeklerim olmasa sipariş vermezdim zaten, 10 tl ile biraz alınabilir seviyeye geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jumaruu -- 11 Aralık 2013; 9:44:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Garadayı265

    quote:

    Orijinalden alıntı: elfen_lied

    quote:

    Orijinalden alıntı: flycat2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: sayfam

    sanalpazara bir de sebze paketi açsanız 20tl civarı? domates, patlıcan, salatalık falan?

    Hocam,

    Sebze fiyatları bugünlerde çok fazla değişmekte bir gün aşağı iki gün yukarı şeklinde bu yüzden sanalpazar üzerinde standart fiyatlı bir paket açma şansımız maalesef olmuyor. Ancak daha önce bir üyemiz için açtığımız paketi sizler içinde sanalpazar üzerinden satışa açacağım.
    Paket İçeriği:
    1 kg Domates
    1 kg Badem Salatalık
    1 kg Dolmalık Biber
    1 kg Çarliston Biber
    1 kg Patlıcan
    1 kg Ayşekadın Fasulye

    http://www.sanalpazar.com/Mini-Sebze-Paketi__isp13274489

    İyi alışverişler.



    buradaki domates kokteyl domates mi ? yanına yazmayı unutmuş olmayasınız

    aynı içerikli sebze paketi dün akşam elime ulaştı.domatesi normal domates koyuyorlar.kokteyl koyun diye rica etmeme rağmen, tadımlık bile koymamışlar.malesef 3-5 hesabı yapıldı.onun yerine fazladan salatalık koymuşlar.ellerinde çok sanırım.
    kokteyl, merak ettiğim bi domatesti. Bu domates de lezzetli hakkını yemeyelim.
    sivri biberi ve dolma biberi hanım beğenmedi.çok iriler.lezzeti de eh işte, kış biberi ne kadar olursa o kadar.
    badem salatalık güzeldi.
    patlıcan ve fasulyeyi pişirmediğimiz için bilemiyecez.
    portakal ve mandalinaya gelince; portakallar lezzetli yalan yok.
    Mandalinaların ise yarısı ezilmişti..ezilmeyenlerin lezzeti de pek pazar malından farkı yok.tavsiye etmem.
    Bi çok arkadaş bunun neresi sıcak fırsat diye eleştiri getirdiler.Haklılar.Fiyatlar fahiş.Sanalpazar 10 tl çeklerim olmasa sipariş vermezdim zaten, 10 tl ile biraz alınabilir seviyeye geliyor.

    Sayın müşterimiz,

    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederiz.
    Öncelikle ezilen mandalinalar için üzgünüz, eğer olursa bir sonraki siparişinizde ezilen bölümü kadar telafi edebiliriz.
    Ancak üzülerek belirtmeliyim ki bizleri 3-5 hesabı yapmakla itham etmişsiniz. Eğer 3-5 hesabı yapmış olsaydık yerine şuanki kg fiyatı 4.25 TL olan badem salatalık ürünümüzden hediye koymazdık.
    Afiyet olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancora

    Siparişim dün geldi. Ürünler soğuğa çok fazla maruz kalmış, donmaya ramak kala geldi.Özensiz taşıma yüzünden domateslerden bazıları ezilmiş. Ürünlerden memnunum ama bunları niye yazdım? Aras kargo çok ciddiyetsiz ve amatörce çalışan, yıllardır bir gram kendini geliştiremeyen, müşteriye nasıl davranacağını bilmeyen gayriciddi bir firmadır. En kısa zamanda kargo firmasını değiştirmenizi öneriyorum. Aras kargoyu görünce uygun bir fiyatlı ürün bile olsa almaya çekiniyorum. Çin postası bile bunlardan iyi çalışıyor.

    Sayın müşterimiz,

    Ürünlerinizi sağlıklı günlerde tüketmeniz dileklerimizle, afiyet olsun.

    Kargo şirketi konusundaki görüşlerinize kısmen katılmakta, kısmende katılmamaktayım.
    Neden diye soracak olursanız;
    Tüm kargo firmalarında, dört dörtlük iş yapan şubeler olduğu gibi işini ciddiye almayan şubeler de maalesef var.
    Mesela;
    Ankara için konuşursak Aras kargonun Cevizlidere ve Dikmen şubeleri sıkıntı yaşadığımız şubelerden ancak yine aynı firmanın Gölbaşı ve Balgat şubesi de tersine çok iyi hizmet veriyor.
    Birde çalıştığım iş yerimden örnek vereyim. Şirket, her üç kargo şirketi ile de çalışmakta ve çoğunlukla gönderimlerini İstanbul'a ve hep aynı adrese yapmaktadır.
    Bugüne kadar her üç firmayla da gönderim yaptı ve sık olmasa da üçüyle de sorun yaşadı. Birinde yanlış adrese gitti 1 haftada teslim edildi, bir keresinde kargo kayboldu, birinde eksik teslimat yapıldı.

    Sebze ve meyve taşımacılığı ise henüz yeni bir konsept olduğu için şubelerin ve sahada dağıtım yapan elemanların bu konuda bilgilendirilmesi gerekmektedir.
    Çalışmakta olduğumuz Kumluca şubesi elinden geldiği kadar diğer şubeleri bilgilendirmekte ve kargoların takibini yapmaktadır.
    Bildiğim kadarıyla Aras kargo, şikayetlerimize hızlı yanıt alabildiğimiz bir yapıyı kurmaya çalışıyor.
    Sizinde şikayetlerinizi bize ilettiğiniz kadar firmanın iletişim sayfası veya müşteri hizmetlerinden yapmanızın taşımacılık sektöründe ilerlemeyi sağlayacağı görüşündeyim.
    Kişisel olarak bir sıkıntı olduğunda Aras kargonun müşteri hizmetlerini arayıp şikayette bulunuyorum ve bir kaç gün içerisinde şikayetim ile ilgili geri dönüş alıyorum.

    Finsera olarak Aras kargo ile bir yıllık bir anlaşmamız söz konusudur.
    Bu anlaşma süresi sonunda şikayetlerin çözümlenmemesi ve müşteri memnuniyetsizliği göz önünde bulundurularak bir değişikliğe gitmemiz de söz konusu olabilir.
    Ya da birden fazla kargo firması ile gönderimlerin sağlanması seçeneği de göz önünde bulundurulabilir.
    Anlayışınız ve değerli görüşlerinizi paylaştığınız için teşekkür ederiz.
    Saygılarımızla.




  • flycat2002 kullanıcısına yanıt
    İlginize teşekkür ederim. İnşallah bundan sonra daha dikkatli davranırlar temennisinde bulunalım.
    Hayırlı işler.
  • L247113 sipariş kodlu alışverişimi dün gece geçmiş bulunmaktayım,özellikle portakalları çok merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu meyveler kargo sırasında bi yerde gecelerse donar bu mevsimde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    quote:

    Orijinalden alıntı: flycat2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    Merhaba,
    5 kg Portakal ve 5kg Mandalinayı beraber alma seçenegi varmı?

    Hocam,

    Sitemiz üzerinden bu ürünleri sepetinize ekleyerek satın alabilirsiniz.
    İyi alışverişler.

    Portakal ve Mandalina paketi aldım.Tazeligi ve lezzeti dediginiz gibiyse devam Alışverişimiz olur.

    sanalpazardan aldıgım ürünü ne zaman göndereceksiniz?
  • loko kullanıcısına yanıt
    Hocam,

    Siparişiniz bugün kargoya verilecektir. Akşam kargo takip bilgisini sanalpazar sistemine gireceğiz.
    Afiyet olsun.
  • Az önce aldığım, 1 gün gecikmeli gelen kargonun hali...Kutu yırtılmış, meyveler yumuşamış, çürümeye yüz tutmuş.. Yazıklar olsun bu Aras Kargo şirketine...





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sayfam -- 11 Aralık 2013; 17:47:10 >




  • Sayın müşterilerimiz siparişleriniz kargoya verilmiştir.
    Bilgilerinize.
  • İlgili Firma yetkilisi tarafıma ulaştı ve kendisinden kaynaklı bir sorun olmamasına rağmen mağduriyetin giderileceği sözünü vermiştir.. Teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayfam

    İlgili Firma yetkilisi tarafıma ulaştı ve kendisinden kaynaklı bir sorun olmamasına rağmen mağduriyetin giderileceği sözünü vermiştir.. Teşekkürler..

    Sayın müşterimiz,

    Kargodan kaynaklı bu sıkıntı için özür dileriz. Bizde kargo şubesi ile ilgili gerekli şikayetlerimizi yaptık.
    İlk kargo günümüzde bozulan ürünlerin telafisi amacıyla yeni bir ürün gönderimi tarafınıza sağlanacaktır.
    İyi günlerde tüketmeniz dileklerimizle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: finsera


    quote:

    Orijinalden alıntı: atakan84

    Ben de biraz önce Mini Karışık Narenciye Paketi siparişi verdim. Sanırım Pazartesi kargolanır.

    Hocam siparişiniz için teşekkür ederiz. Siparişiniz pazartesi günü kargoya verilecektir.


    Ben görevim gereği pazar gününden bu yana Ankara dışındaydım. Açıkçası pazartesi salı günleri aşırı soğuklardan ve kargonun olası geç tesliminden dolayı ürünlerin don yemesinden tedirgindim. Neyse ki salı günü kargo evime ulaşmış. Aile efradı ürünlerin hepsinden ve özellikle portakallardan çok hoşnut kalmışlar. Sanırım bunlar bitince Sizin de ürünleriniz bitmezse portakal paketini tekrar sipariş edeceğim.




  • n11 üzerinden 209167442964 sipariş koduyla bende verdim ilk siparişimi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnyvz

    n11 üzerinden 209167442964 sipariş koduyla bende verdim ilk siparişimi.

    n11 için link ne?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsnyvz

    n11 üzerinden 209167442964 sipariş koduyla bende verdim ilk siparişimi.

    Hocam,

    Sanırım bir yanlışlık söz konusu. Bizim n11 üzerinden bir satışımız maalesef yoktur.
    İyi alışverişler.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.