Evet arkadaşlar. Belki bir çoğumuzun kafasını karıştıran bu konuyu gündeme getirmek istedim. Sizce kaç km ye kadar olan araçlar alınmamalıdır. Örneğin fiat'ta 150 bin km alınır mı? yada renault da? bu örnek uzatılabilir. Demek istediğim bunu bir liste halinde sıralayacak olanlar var mı? Çok mu zor oldu ? Örneğin; Fiat: max 150bin Reno: 200bin ... Bunlar temsili rakamlardır salladım yani
Mercedes:1 milyon km Ford:500bin km
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
quote:
Orijinalden alıntı: AcayipKuark
Mercedes:1 milyon km Ford:500bin km
600 bin km e kadar el değmemiş multijet taksiler var tabi öncelik kaliteli yakıt ve kaliteli yağ ayrıca geciktirmeden bakım yaptırmak bunları zamanında yaptıran ve kaliteli yağ yakıt kullanan birisinden araç alacaksanız 200 bin km olsada sorun değil
quote:
Orijinalden alıntı: rbcntechnic
600 bin km e kadar el değmemiş multijet taksiler var tabi öncelik kaliteli yakıt ve kaliteli yağ ayrıca geciktirmeden bakım yaptırmak bunları zamanında yaptıran ve kaliteli yağ yakıt kullanan birisinden araç alacaksanız 200 bin km olsada sorun değil
Alıntıları Göster
Sizce audi kaç bin km ye kadardır ? bilen varsa yazabilirmi
quote:
Orijinalden alıntı: fleleo
Sizce audi kaç bin km ye kadardır ? bilen varsa yazabilirmi
eğer 2. el alıyorsanız, bana göre 100bin kmyi aşmasın alacağınız araba. kaç km ye kadar dayanır bilmem ama öyle pek düşük değildir.
quote:
Orijinalden alıntı: xabdullahx
quote:
Orijinalden alıntı: fleleo
Sizce audi kaç bin km ye kadardır ? bilen varsa yazabilirmi
eğer 2. el alıyorsanız, bana göre 100bin kmyi aşmasın alacağınız araba. kaç km ye kadar dayanır bilmem ama öyle pek düşük değildir.
Alıntıları Göster
Genel olarak galeriden 100bin km altı alınmaz orası kesin de..
quote:
Orijinalden alıntı: wrath54
Genel olarak galeriden 100bin km altı alınmaz orası kesin de..
Eğer bakımları yetkili servis tarafından her 10 bin km de bir yapılıyorsa ve araç doğru kullanılıyorsa, her araç pastan pislikten dökülene kadar kullanılır. KM sınırı diye bir şey yok.
quote:
Orijinalden alıntı: insideman
Öyle bir genelleme öyle bir liste olmaz.
kabaca bir genelleme.
quote:
Orijinalden alıntı: xabdullahx
quote:
Orijinalden alıntı: insideman
Öyle bir genelleme öyle bir liste olmaz.
kabaca bir genelleme.
Alıntıları Göster
2 Milyonu deviren mercedes hastaları var.
quote:
Orijinalden alıntı: pxcnsRy
2 Milyonu deviren mercedes hastaları var.
Alıntıları Göster
Bakımlı Toyota 600.000 e kadar alınıp 1milyon km. kullanılır. (benzinli)
quote:
Orijinalden alıntı: mrplt
Bakımlı Toyota 600.000 e kadar alınıp 1milyon km. kullanılır. (benzinli)
Alıntıları Göster
Benim aracım tam bir kelepir, 400.000 km yi gördüm geçen hafta. Renault Megane 1 serisi 2003 model, motorunda büyük bir sıkıntı yaşamadım sadece soğuk hava olduğunda 1 kere bobinleri değiştirmem gerekti. Tabi bunda LPG kullanmamam ve araç bakımını zamanında yaptırmanın da etkisi büyük muhakkak.
quote:
Orijinalden alıntı: mrplt
Bakımlı Toyota 600.000 e kadar alınıp 1milyon km. kullanılır. (benzinli)
Alıntıları Göster
130 binde motor bitiren multijette gördüm,
745 binde motora anahtar değmemiş multijet takside gördüm..
Kullanıma bağlı.. At sahibine göre kişner olay budur. Motor zaten kendini belli eder bakınca ve kullanınca..
Turbo,triger,egr,enjektör gibi aksamları detaylı kontrol ettikten sonra km'nin bir önemi yok..
quote:
Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~
130 binde motor bitiren multijette gördüm,
745 binde motora anahtar değmemiş multijet takside gördüm..
Kullanıma bağlı.. At sahibine göre kişner olay budur. Motor zaten kendini belli eder bakınca ve kullanınca..
Turbo,triger,egr,enjektör gibi aksamları detaylı kontrol ettikten sonra km'nin bir önemi yok..
Alıntıları Göster
1.4 HDI 70 hp için iyi bakılırsa, zamanından önce periyodik bakım yapılırsa 400.000 km görür tahmin ediyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~
130 binde motor bitiren multijette gördüm,
745 binde motora anahtar değmemiş multijet takside gördüm..
Kullanıma bağlı.. At sahibine göre kişner olay budur. Motor zaten kendini belli eder bakınca ve kullanınca..
Turbo,triger,egr,enjektör gibi aksamları detaylı kontrol ettikten sonra km'nin bir önemi yok..
+1
quote:
Orijinalden alıntı: jac0B0
quote:
Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~
130 binde motor bitiren multijette gördüm,
745 binde motora anahtar değmemiş multijet takside gördüm..
Kullanıma bağlı.. At sahibine göre kişner olay budur. Motor zaten kendini belli eder bakınca ve kullanınca..
Turbo,triger,egr,enjektör gibi aksamları detaylı kontrol ettikten sonra km'nin bir önemi yok..
+1
Alıntıları Göster
Ne kadar ekmek o kadar güfte arkadaşım
quote:
Orijinalden alıntı: EnergyBlue
1.4 HDI 70 hp için iyi bakılırsa, zamanından önce periyodik bakım yapılırsa 400.000 km görür tahmin ediyorum.
O zaman 1.6 atmosferik civiclerin yapacağı km 1.5-2 milyon olur. 1.4 HDI'ın da esamesi okunmaz
quote:
Orijinalden alıntı: HondaPower
quote:
Orijinalden alıntı: EnergyBlue
1.4 HDI 70 hp için iyi bakılırsa, zamanından önce periyodik bakım yapılırsa 400.000 km görür tahmin ediyorum.
O zaman 1.6 atmosferik civiclerin yapacağı km 1.5-2 milyon olur. 1.4 HDI'ın da esamesi okunmaz
Tabiki olur, neden olmasın? Youtubedan 1 milyon km deviren FD6 kasa civic gördüm.
bmw genelde 150-160 bin derler bi açıdan doğrudur 2008 model 5.20d aracımız vardı 156 binde motorda sorun oldu tam hatırlamıyorum nolduğunu ama sandık motor koyulmuştu
quote:
Orijinalden alıntı: Twanche
bmw genelde 150-160 bin derler bi açıdan doğrudur 2008 model 5.20d aracımız vardı 156 binde motorda sorun oldu tam hatırlamıyorum nolduğunu ama sandık motor koyulmuştu
Alıntıları Göster
sanırım bu gennelleme sadece marka bazlı yapılabilir.Mercedes se en son kaç olur tahmin edemiyorum 650 000 de gördüm canavar gibiydi