Şimdi Ara

Düşük Km ve Ağır Kayıtlı mı? Yüksek Km Hasar Kayıtsız mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
1
Favori
3.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şimdi arkadaşlar aracımı değiştirmek istedim. Şuan 2012 megane 3 expression 110 bg 1.5 dci 6 ileri 194.000 km aracım var. 700 700 200 olmak üzere 3 tane hasar kaydı ve sağ 2 çamurluk sağ 2 kapı boyalı harici orginal değişensiz.

    piyasaya göre ben bu aracı satmak istediğimde tüm bunları göz önüne alıp belirlediğim fiyat 105 110 bin arası. tabi fiyatlara bakacak olup aa bu araç bu fiyatsa benim ki 130 140 a gider de diyebilirdim.

    Almak istediğim araç konfor ferah yüksek ve otomatik olması nedeni ile 2010 2012 arası olan kasalardan bi 3008 otomatik.

    Şimdi asıl konumuz şu böyle bir araç alacağım fakat km si biraz düşük olsun bi daha bi 10 yıl değiştirmeyeyim kafasındayım.

    150 bin km de olanlarına bakıyorum, araçta bir çok göçük çizik var arabayı el arabası gibi kullanmışlar çarpılmadık yeri kalmamış ama km 140 bin de diye adam 160 bin tl yazmış.

    Hadi km yüksek olsun biraz fiyat insin diyorum, KM sine bakınca gözlerim kanıyor 360 bin kmlerde ama açıklamayı okuyorum, araba uzun yolda kullanılmış çok iyi bakılmış sigara bile içilmemiş bu yüzden fiyat 145 bin TL.

    Şimdi bu araçların fiyatı 400 bin km de olsa düşmüyor 50 bin tl ağır hasar ı olsa da düşmüyor, hatta arabanın yarısı bile olsa gene düşmez eminim.

    Yani aslında aracın km si düşük olan km düşük diye yüksek yazıyor km yüksek olup kazası olmayan da kazasız değişensiz diye yüksek yazıyor..

    Şimdi gidip hem 400 binde hem ağır hasarlı araç almak istemiyorum. Sİzce KM si düşük ama ağır hasarlı bir araç mı almalıyım? Yoksa Km si yüksek hasarsız bir araç mı almalıyım?

    Pejo 3008 2010 2014 arası olan modellerde özellikle yüksek km mi beni masrafa sokar yoksa daha önce ağır hasara uğramış olmasımı ?

    Bir çok araştırma yaptım şanzımanı hassas değil ama otomatik olması ve ucuz tamir ücretleri daha önemli benim için şanzıman konusunda.

    Yorumlarınız bekliyorum arkadaşlar. Teşekkürler.








  • ağır hasarlı araç almam ne olursa olsun ne airbag çalışır ne emniyet kemeri

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yuksek km hatasiz tercih sebebidir en azindan motor sanziman sikinti acar yaptirirsin fakat şasesi gönyesi kaymiş arac bir daha kazasiz haline dönmez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kazaya göre değişir. Eğer yapılan kazada airbag patlamamış, şasi hasar almamış, yürüyen aksama zarar gelmemişse hasarlı ve düşük km araç daha iyi bir tercih.

    Eğer airbag patlamış, şasi hasar almış, yürüyen aksamda sorun yaşanmışsa hiç bulaşmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    Artık adamlar öyle bir yapıyor ki exper bile anlamıyor arabanın halini.. aslında mesela ağır hasar kaydı olanlar gidip serviste yaptırsa ve işlemleri kayıtlı olsa güzel olur. Veya 20 30 bin fiyattan düşse ve alan kişiye buyur serviste kendin yaptır dese olacak. Ama adamlar 1 liralık bi direnç takıyor ağır kayıt sigorta şişirmesi deyip şişirilmiş fiyattan satıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt

    Aslında 300 400 bin km de ama çok temiz araçlar var. Onlardan alıp motora baktırıp şanzımanı yeniletip binesim var 😀


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • m_kucukaksoy kullanıcısına yanıt

    Fiyatları kazasız araçlarla aynı tutmasalar. Şöyle bi 30 35 bin aşağı verseler alıp serviste yaptırırım da. Oda yok. Ağır kayıtlılarla hasar kayıtsız aracın arasında 5 10 bin lira fark oluyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 4ikaos kullanıcısına yanıt

    Şasisi yamulmuş, airbagleri patlamış aracın kaza yaptığını anlayamıyorsa experi değiştir.


    Yok arkadaş ben kimseye inanmıyorum hasarlı araç alınmaz diyorsan da saygı duyarım.


    Peki konuyu neden açtın?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 23 Mayıs 2021; 16:35:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4ikaos kullanıcısına yanıt
    ağır hasarlı yerine yüksek hasarlı hasarı serviste yapılmış araçları değerlendirin güzel arabalar var

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt

    İşte ne yapacağımı bilmediğimden açtım. Hasarlı araç tabiki almak istemiyorum ağır hasar olmasa bile önden kazalı araç toplanmıyor bi daha. Ama 350 bin km deki araçlar gözümü korkutuyor. 350 binde güzel araçlar var diyelim ki motor u gösterdim sıkıntı yok. Hadi 4000 5000 lira verdim şanzıman ı da baktırdım. Bana başka nerelerden yüksek masraflar açar bu km lerdeki araçlar ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sert bir trafik kazası durumunda hayatta kalma ihtimalleri zaten çok düşük. ağır hasarlı araç ile bunu daha da düşürmek bence akıllıca değil.


    çok km yapmış araba en fazla sanayide biraz fazla vakit harcarsınız ama canınıza zarar gelmez.

  • çıkabilecek masrafları sanayide sorgulayabilirsiniz. 2-3 ustaya gitseniz aşağı yukarı maximum masrafı öğrenirsiniz. bu aşamada parçası ucuz ve bol araçları tercih etmek mantıklı olabilir

  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4ikaos

    İşte ne yapacağımı bilmediğimden açtım. Hasarlı araç tabiki almak istemiyorum ağır hasar olmasa bile önden kazalı araç toplanmıyor bi daha. Ama 350 bin km deki araçlar gözümü korkutuyor. 350 binde güzel araçlar var diyelim ki motor u gösterdim sıkıntı yok. Hadi 4000 5000 lira verdim şanzıman ı da baktırdım. Bana başka nerelerden yüksek masraflar açar bu km lerdeki araçlar ?

    Her kaza aynı değil. Örneğin adamın arabasına sürtmüşler kapısı değişmiş ne gibi bir sorun çıkarabilir?


    Bu nedenle kazaya göre karar verilir dedim.


    Bilmem kç km'ye gelmiş araçlarda ufak tefek şeylere çok takılmamak lazım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sifir sandik motor satiliyor mu şanzıman var mi varsa 400.000 deki araç mantikli olabilir. Binici adam için sorun olmaz. 400.000 km bakimi doğru yapılmışsa üzerindeki motor ve sanzumanla 100.000 daha gidebilir. Ama cok anlamayan biriyseniz, sanayide dostlarınız yoksa uzulebilirsiniz. Su anki araclarain neyi var yok anlamak zor. Elektronik sistemlerde cikacak ariza gereksiz stres yaratır.He bu konuda sikinti cikmaz dusuncesiniz varsa en fazla alt takim fren sistemi motor takozu vs yenilenir.
    Birde su var dusuk km hasarli araç km dusurulmusse o da ayri dert. Ben olsam yuksek km bakimli arac tercih ederdim. Ya da biraz daha koyup dusuk km hasarsiz alirdim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle bütçeyi 190-200 gibi yaparsanız 2015 modelleri tam otomatik vites onu söyleyeyim.


    Markadan bağımsız olarak eğer yüksek kayıtın karşısında yapılan işlemlere ilişkin kayıt yoksa tehlike büyük. Hava yastığı patlaması, kemerde direnç ilk akla gelen riskler. Bazı satıcıların yazdığı gibi far kırıldı diye perte çıktı tarzı durumlar yok. Karşı tarafın hasarının yazılması tramer ilk çıktığı zamanlar oldu fakat sonrasında öyle bir şeyde yok.


    Kayıt yüksek ancak serviste onarım ise satış zorluğu göze alınarak araç alınır. Eskiden hava yastığı açan araç pert oluyordu ancak artık bazı servisler kasko şirketine indirim yapıyor, fahiş fiyat vermiyor, eksperde onarıma onay veriyor.


    Araç özelinde motorla ilgili kronik denebilecek şikayet yok, kötü yakıt kullanıldıysa enjektör sorun yaratabilir, o da her eski dizelde olan risk. Şanzıman tek kavrama olduğundan zamanı gelince baskı-balata masrafı var, manuele göre biraz daha yüksek olur.





  • 4ikaos kullanıcısına yanıt
    Ah ben bir araç teslim ettim geçen ay insignia grand sport dizel otomatik 2017 model 160 bin km de
    Tavanda leke yok , döşemelere ayak bile değmemiş özel havuz paspas almışım , bagaj zeminine bile koruma almıştım düşünün bayiden çıktığı gibi kaza vs hiç bir şey yok
    Km nin çok büyük kısmı uzun yol , Balata değişimi 45bin km de yapmıştım bir keresinde 3. Bakımdı o derece
    O aracı alacak kişi o kadar şanslıki

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şöyle söyleyeyim 1.5 sene önce 2012 model dizel Mondeo bakıyordum temiz kazasız ve 300-400 bin km de fiyatı uygun bir tane alacaktım


    Sonra 20bin TL 2.0 TDCİ sandık motor alıp arabaya takacaktim sandık motor olduğu için enjektörler turbo vs hepsi var 100-200 binde araba ile aynı paraya gelecekti ama hiç değilse motorum 0 km olacaktı sonra alt takım sıfırlarım o zaten öyle para değil trimler vs desen yıpranmıyor Ford arabalarda


    Paranız kısıtlı ise birşeylerden fedakarlık edeceksiniz , hem kazasız boyasız hem düşük km hem içi dışı temiz araba demek daha fazla para demek


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben 1 sene önce megane 3 aldım. 194 binde. Enjektörde sıkıntı çıktı tamir yok dediler 6 7 bin masraf çıktı sonra ustasını buldum ve 1.5 bine hallettik. Şimdi baskı balata değiştircektim sanayide yan sanayi ürünlerle bile 4 bin tl tutuyor volant ile değişiyor. Fren disklerini yenilemek istedim 1 takımı oda ucuz olan arkalar sadece 2 bin tl.. ucuz olur diye megane serisi aldım uçak aldık sanki.

    Böyle sıkıntılar yaşamak istemem bi daha. Alırsam komple kutu motor alır takarım daha iyi yani. Km yüksek olsun kazasız olsun diyecem artık


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Malesef 200 binlere çıkamam. Aslında ben aracımı satıp en fazla 10 bin felan koyup değiştirmek istedim daha yüksek ve arka koltuğu geniş bir araç ile. 3008 çok hoşuma gitti. Ayrıca otomatik olmasıda lazım eşim için. Bu kriterlerde başka araç bulamadım malesef


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4ikaos kullanıcısına yanıt

    Bende var 2015, önceden c-max kullanmışlığım da var yaklaşık 3 sene. Gerçekten yüksek, ferah, kullanımı çok rahat bir araç. Benim boy 1.97, uzun yolda yormuyor kesinlikle.


    3008in artısı dıştan c-max, scenic, c4 picasso tarzında fakat altyapı crossover, bozuk yolda alt vurma sorunu yok, c-max çok alçaktı.


    Alternatif olarak ilk kasa c4 picasso da bakabilirsiniz, aynı motor- şanzımanı kullanıyor.

  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.