|
İnternet Hizmeti Alamıyorum: Cayma Hakkı ve Cayma Bedeli
İnternet hizmeti sağlayıcınızdan belirli bir süre internet hizmeti alamadığınızda, cayma hakkına sahipsiniz. Cayma hakkının süresi, internet bağlantınızın gelmediği gün sayısına göre değişmektedir.
İnternet Kaç Gün Gelmezse İptal Edilir?
İnternet bağlantınızın aralıksız olarak 10 günden fazla kesilmesi halinde, sözleşmenizi cayma hakkınızı kullanarak iptal edebilirsiniz. Bu durumda, herhangi bir cayma bedeli ödemeniz gerekmez.
İnternet Hizmeti Alamıyorum, Ne Yapmalıyım?
İnternet hizmetinizde yaşanan sorunları çözmek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Müşteri hizmetlerini arayın ve sorunu bildirin.
- Sorunun çözümü için verilen süreleri takip edin.
- 10 günden fazla internet hizmeti alamazsanız, cayma hakkınızı kullanmak için yazılı olarak başvurun.
Cayma Bedeli
İnternet bağlantınızın aralıksız olarak 10 günden az kesilmesi durumunda, cayma hakkınızı kullanırsanız cayma bedeli ödemeniz gerekebilir. Cayma bedeli, sözleşmenizde belirtilmiş olup genellikle aylık abonelik ücretinizin bir veya iki katıdır.
İnternet hizmetinizde yaşanan sorunları çözmek için müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz ve cayma hakkınızı kullanıp kullanmayacağınıza karar vermeden önce tüm seçenekleri değerlendirmeniz önerilir.