Şimdi Ara

110 bin km'de Full servis bakımlı dizel alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
40
Cevap
0
Favori
2.762
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Dizeller şehiriçi kullanımda 500 000 kmleri rahatça geçiyor. En fazla yapılabilecek masraflarınız enjektör turbo olur. Kullanımda çok önemli etkendir. Motorun Haşatı çıkarılmış 50 bindekindense 200 bindeki bakımlı olanı tercih ederim. Araç şuan 196 bune geldi yağ filitre dışında sıfır sorun. İşyerindeki kullandığım mercedes 289 binde şuana kadar marş motoru değişti genelde şehiriçi kullanıyorum. Oda start stop azizliği.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 110 bin o kadarda abartılacak bir km değil bence kaldıki servis bakımlı.
  • Önceki aracımı 102 binde alıp 4.5 yıl sonra 215bin km civarları değiştirdim.Şu ankini 130 binde aldım (8 ay oldu,şu an 150 binde.) herhalde 250 bine doğru değiştiririm.Bu saçma korkuları aşın artık.Daha almadan satış hesabı yapan almasın,gittiği yere kadar giderim diyende korkmasın alsın derim.Tabi örnekteki gibi bakımlı ise.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 25 Nisan 2017; 15:44:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Km ye ve etrafındaki 3-5 çiziğe takılmayın,
    Önemli olan aracın kullanıcısı nasıl kullanmış, bakımlarını düzgün yapmışmı yoksa arabaya binmiş binmiş artık gitmez olunca mı gidip tamiri ile birlikte bakım vb yaptırmış..
    200.000 km araca nedir, bakıyorsun adam 120.000 de satıyor beğenmiyorsun araç satılıyor, biraz araştırıyorsun bir süre bekliyorsun birde bakıyorsn aynı aracın, 400.000 de kini satıyor adam, 400.000 gitmiş araç senin alacağın 200.000 neden alınmasın, yeterki düzgün kullanılmış olsun.. Anlamanında tek bir yolu var expertize sokmak..

    Genel olarak alırken iyi seçmekte fayda var bana ver en baba arabayı 20.000 km sonra motorunu çöp edeyim.. ama 20.000 de araba :D km ye çok takılmayın motor durumu nedir, arızası vb varmı onlara takılın. Birde benim kendi görüşüm aracın başına gidince benzinine bakın, depo boş ise tedbirli davranmakta fayda var, neticede araba için en önemli olan şeyi yani yakıtını ucundan ucundan koyan adam bakımlarına pek dikkat etmemiştir benim gözümde..




  • Aslında motorlar sanıldığı gibi kısa ömürlü değil sorun şu ki o 100.000 kmler genelde km düşürülüp 3. Döngüsüne başladığı için 115.000 olunca bozuldu diyorsun halbuki 215.000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alınır güzel güzelde kullanılır , bu kmler dizel arabalar için hiçbirşeydir. Taksiciler bile 500.000 km yapıyorlar çoğu dizel araba ile , fakat 1.5 dci motorların ömürleri bu kadar yoktur.250.000 km de rektifiye isteyebilirler tabi kullanıma ve bakıma bağlı herşey.
  • Motor üflüyor mu nasıl test edebilirim? Ve motor performansı ölçümünü her servis yapabiliyor mu? Diyelim ki motor durumu %80 çıktı. Bu iyi bir yüzde mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim düşündüğüm 1.6 HDİ ama yılda maksimum 10 bin km yaparım ve ortalama 150-160 bin km de satarım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen bi Dacia Sandero taksiye bindim, 590bindeydi araba. Özel serviste 10binde bir bakımı yapılıyor, dikkat ediyorum dedi taksici. Böyle bi anım var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • false6 kullanıcısına yanıt
    Wow 👍

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sattığımız 1.5 dCI dizel Symbol,137 bindeydi.Takılmayın böyle şeylere.Araç 137 binde olmasına rağmen motor bana mısın demiyordu.
  • İlk sahibi ve servis bakımlıysa alınır niye alınmasın . 10 yaşında 50 binde arabalar var aç kaldır kaputunu örümcek bağlamıştır her yerini. Eğer temizse alınır . Milletin km düşürerek 50 bine çektiğinden kat kat iyidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 255.000KM'de hala tıkır tıkır. PSA 1.6

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 100 bin ne yahu aksatilmadan geciktirilmeden

    yetkili bakimliysa gönül rahatligi ile binilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • capo di capi kullanıcısına yanıt
    Üfleme müfleme işi hikaye bilimsel hiçbirşeyin deliği değil, motoru durumu kompresyon testi ile anlaşılır. Silşndirlerin basınç değerleri ölçülür.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servis bu ölçümü yapar heralde.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk sahibinden temiz kullanılmış servis bakımlı bir araçsa ederinden alırım. Dizellerde araç 60-70 bindeyse ederinin üstünde satmaya çalışanlar çoğunlukta. O araçları alıp 150-160 binde satmaya çalışınca gereğinden fazla zarar ettiriyor. Onun yerine dediğiniz koşullarda ederinden aracı alır keyifle biner vakti gelince de kaç km de olduğuna bakmadan da satarım.
  • Boya varsa almayın, 100 bin deyse almayın, aracın koltuklarında da oturmuşlar bence vazgeçin.


    Takıntınız çok ileri düzey ise sıfır ve bomboş araçlara 50-60 bin verebilirsiniz mesela.
  • 2. el piyasasında cayır cayır alınıp satılıyor, foruma bakarsan alma etme çok diyen olur, 100 bin km dizel araçlar için hiç birşey motor yağı teknolojileri çok gelişti 20 bin km de yağ bakım aralıkları var artık, motordan ziyade yürüyen kaporta aksamı düzgün olsun daha önemli iç aksam döşemeler de önemli, ben 60 bin km de araç aldım üzerine lastikler dahil 1500-2000 e yakın masraf ettim gibi.
  • 300-400 bindeki 2 doblomun motorunu yapıp satmıştım evvel zaman önce. Ama dci kango ve meganım 250 bin civarında rektefe istediler yaptırıp sattım. Alacağın araç multijet ise düşünmeden al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.