Şimdi Ara

125 liğin kralı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
120
Cevap
1
Favori
43.348
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar ybr kasa ve suspansiyon olarak güzel b1r motor fakat saatte 80 k h1zdan sonra araba gibi benzin yakmas1 biraz saçma,bu motoru kullananlara seslenyorum... ben kullan1yorum çünkü 80 ni geçmeyin,asiri benzin yakiyo...
    bence 125 cc yetersiz.. rüzgarl1 havada 2 kisi 5. vitese geçmiyor yaw su begendiginiz motor...
    yamaha ne ki honda dururken ....
  • innova scooter değildir.cuptur.
    Dünaynın en sağlam cupuda honda c50 yada c70(gibi bişeydi)dir.Discoveryde belgeseli vardı.2.kattan atıldığı halde motorou çalışır vaziyetteydi.
    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ

    arkadaşlar hepiniz birçok 125 cc lik marka ve model motor söylemişsiniz fakat kimse Honda İnnova 125 likten bahsetmemiş.Geçenlerde discovery channel da yapılan testlerde (ki bunlardan bir tanesi motoru 2. kattan aşağı atmakda vardı) innova 125 en sağlam scooter seçildi.





    rüzgarlı havada nasıl 5.vitese geçmiyor?
    ortalama 80-85 kuruş yakıyor.arabalar en az 150-200 kuruş yakar.araba gibi benzin yakması yok öyle bir şey.

    quote:

    Orjinalden alıntı: engingunduz

    arkadaslar ybr kasa ve suspansiyon olarak güzel b1r motor fakat saatte 80 k h1zdan sonra araba gibi benzin yakmas1 biraz saçma,bu motoru kullananlara seslenyorum... ben kullan1yorum çünkü 80 ni geçmeyin,asiri benzin yakiyo...
    bence 125 cc yetersiz.. rüzgarl1 havada 2 kisi 5. vitese geçmiyor yaw su begendiginiz motor...
    yamaha ne ki honda dururken ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fetih -- 18 Mart 2007; 17:46:25 >




  • sonix! hocam ben innova için scooter demedim ki.Zaten başlıkta da 125 lik scooterların kralı diye bişey yazmıyor.Ya da şöyle soriyim;ybr,cbr scooter mı?.Ben sadece en iyi 125 lik kategorisinde innova da olmalı dedim.Saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: engingunduz

    arkadaslar ybr kasa ve suspansiyon olarak güzel b1r motor fakat saatte 80 k h1zdan sonra araba gibi benzin yakmas1 biraz saçma,bu motoru kullananlara seslenyorum... ben kullan1yorum çünkü 80 ni geçmeyin,asiri benzin yakiyo...
    bence 125 cc yetersiz.. rüzgarl1 havada 2 kisi 5. vitese geçmiyor yaw su begendiginiz motor...
    yamaha ne ki honda dururken ....

    Ben anlamıyorum bazılarının niyetini yamaha gibi lider motor üreticisini önemsemeyeceksin bir de yamaha ybr 125 motorum var diyeceksin onu bırak honda gibi motor yok diyeceksin sen gerçektende bi ybr125 sürdünmü ya da honda cg125 ile ybr 125 i hiç karşılaştırdınmı merak ediyorum.




  • benmi yanlış okudum yoksa


    quote:

    Orjinalden alıntı: PARMAKSIZ
    ........innova 125 en sağlam scooter seçildi.



    quote:

    Orjinalden alıntı:
    sonix! hocam ben innova için scooter demedim ki.Zaten başlıkta da 125 lik scooterların kralı diye bişey yazmıyor.Ya da şöyle soriyim;ybr,cbr scooter mı?.Ben sadece en iyi 125 lik kategorisinde innova da olmalı dedim.Saygılar
  • Yaz aylarında (inşallah) ben de bir tane 125cc'lik bir Yamaha alacağım.
  • nasıl makına

     125 liğin kralı
  • binmedim kullanmadım ancak çokaraştırdım ve almaya karar verdim. benim motorum hyosung rt 125 kariondur. çok şeker birşey

     125 liğin kralı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramcoxx

    nasıl makına

     125 liğin kralı


    Bence çok abartılı olmuş.Sanki orjinal mavi ön siperlik daha iyi olurdu.Ama sakın yanlış anlama zevkler ve renkler tartışılmaz.Ben daha çok sade ve aerodinamik tasarımları seviyorum.Bu arada o arka amortisördeki kılıfı nerde bulabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguri88 -- 25 Mart 2007; 23:38:24 >




  • mondial 125 kt lermi hızlı? mondial 151RS modeli var bende yetişemiyor arkadaşım servisi bile diyor bakma böyle göründüğüne hız yok diyor
  • nerde ybr recıler
  • Arkadaşlar siz motor görmemişsiniz demek ne ybr si falan uyuz motorlar onlar yaa biz ailece yamaha rx-çiyiz babamda efsane yamaha rx-king var amcamdada rx-115 var inanın ybr onların sadece tozunu yutar ölm makinesi bu motorlar ya 2 kişiyle düzlükte 160ı gördük hangi ybr 160 yapar zaten 3.viteste uçuşa geçiyo çok zevkli oluyo tek kusuru yakıt problemi sanki benzini içiyo bu arada 125 honda titanlarda çok sağlam özellikle 97 modelleri orjinal japondur ybr falan boş motorlar hepsi çin malıdır en iyisi rx-king veya rx-115 tir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esentepeli_90

    Arkadaşlar siz motor görmemişsiniz demek ne ybr si falan uyuz motorlar onlar yaa biz ailece yamaha rx-çiyiz babamda efsane yamaha rx-king var amcamdada rx-115 var inanın ybr onların sadece tozunu yutar ölm makinesi bu motorlar ya 2 kişiyle düzlükte 160ı gördük hangi ybr 160 yapar zaten 3.viteste uçuşa geçiyo çok zevkli oluyo tek kusuru yakıt problemi sanki benzini içiyo bu arada 125 honda titanlarda çok sağlam özellikle 97 modelleri orjinal japondur ybr falan boş motorlar hepsi çin malıdır en iyisi rx-king veya rx-115 tir

    Bu konuda hiç şaşırmadım.Klasik bi önyargı sadece.Arkadaşım sen hiç bulunduğun yerin sanayisine gittinmi.Birazda oralara takıl bakalım ybr125 hakkında neler duyacaksın.Hem bi kere ybr 125 ler çin malı değildir.Sadece yamahanın fabrikalarının biri orada.Öyle olsa bile niye benim ybr 125 im çin değil.Mesela benim ybr 125 im Yamaha nın Fransa fabrikasından gelmiştir.Sadece 2006 ve üstü çin fabrikasından geliyor.Bilmiyorum daha önce duydunmu çinliler kendilerini kanıtlamak için 3 tane çin malı ybr ile everest zirvesine tırmandılar ve sonucu ybr ler hala taş gibi çalışıyordu.Bana inanmıyorsanız yakında bu yazının orjinalinide atarım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguri88 -- 27 Mart 2007; 22:23:28 >




  • işte hikaye budur:
    Aşağıdaki yazı, Beldeyama sitesinden (http://www.beldeyama.com.tr/www/haberler/haberler2.html) alınmıştır.

    Yamaha YBR125 Dünyanın En Yüksek Noktası Everest'te

    Ekim 2003 tarihinde Türkiye pazarında satışa sunulan YBR125 kısa sürede sınıfında en çok satılan ve aranan model oldu. Aynı YBR125 Ekim 2002 tarihinde de Çin pazarında satışa sunulmuştu ve ilk senesinde 100.000 adet satarak zaten güvenirliğini ve sağlamlığını kanıtlamıştı.

    [/simage]http://www.beldeyama.com.tr/www/haberler/news/F0004.jpg[simage]

    2003 senesinde Yamaha Mühendisleri YBR125’in dayanıklılığını ve sürüş kabiliyetini en zor şartlarda test etmeye karar verdiler. Yamaha çalışanlarından bir ekip üç YBR125 ile dünyanın en yüksek dağı olan Himalayalar’ın 5.250 metredeki, zirveye tırmanacak dağcıların konakladığı son nokta olan, “ana kamp” bölgesine gideceklerdi.


    Üç YBR125’ten öncü motosikleti, oldukca fazla yarış tecrübesi olan, Yamaha Sürüş Okulu eğitmenlerinden Mr.Nomoto kullanacaktı. İkinci motosikleti, bir çok yarış motosikletinin geliştirilmesinde çalışmış Mr.Shiohara, üçüncü motosiketi ise Yamaha Çin Fabrikasının servis bölümü şefi ve YBR125’i baştan sona çok iyi tanıyan biri olan Mr.Takeda kullanacaktı.

    Çin fabrikasından üç YBR125 bu seyahat sırasında karşılaşılacak yüksek rakım ve bozuk yol şartlarına göre ufak değişiklikler yapılmak üzere Japonya fabrikasına gönderildi. Yamaha mühendisleri bu değişiklikleri yaparken motosikletlerin mümkün olduğu kadar standartlarını bozmamaya çalıştılar. Bu üç motora sadece; yüksekliğe göre otomatik olarak karbüratör ayarı yapan bir sistem, toprak lastikleri, daha geniş gidonlar, ön süspansiyona hava yastıkları ve karter muhafazaları takıldı. Daha sonra YBR125’ler Çin fabrikasına, oradan da Tibet’in başkenti Lhasa’ya gönderildi.

    15 Ekim 2003, saat 11.00’de üç maceracı Japon YBR125’lerle Potale Palace’ın önündeki meydandan Everest’e doğru yola çıktılar. Yükseklik arttıkca bitki örtüsü azalıyordu. 3500 metreye gelindiğinde ise yerde sadece ince bir ot örtüsü kalmıştı. Sürücüler rüzgarın kaldırıp savurduğu tozdan korunmak için kasklarının altına çift kat maske takmışlardı. Zaman ilerledikce ve yükseklik arttıkca, YBR125’ler hiç problemsiz yollarına devam ediyorlardı ama sürücülerde sağlık problemleri baş göstermeye başladı. Sürücüler sık sık durup tıbbi destek almak zorunda kalıyorlardı.



    Üçüncü gün sonunda şartlar iyice zorlaşmış ve sürücüler için tehlikeli bir hal almıştı. YBR125’lerin yapılan kontrolleri sırasında ise sadece ve sadece hava filitreleri değiştirildi, motosikletlerin herşeyi mükemmel çalışıyordu.

    Dördüncü gün daha hava ağarmadan yola çıkıldı. Hava sıcaklığı –5 dereceydi, taşlarla kaplı zeminde ilerlemek çok zor oluyordu ve sürücüler sadece 2. ve 3. vitesi kullanabiliyorlardı. Saat 8.00 sıralarında ekip hedefledikleri ana kampa varmaya başardı. Hava açıktı ve bir tarafta 8.848 metredeki Everest tepesi, diğer taraftaysa, yamaçların altında Nepal gözüküyordu. Sürücüler normal nefes alabilmek için bir süre oksijen maskeleri taktılar. Daha sonra kahvaltı eden sürücüler hep beraber bir anı fotoğrafı çektirerek dönüşe geçtiler.

    [/simage]http://www.beldeyama.com.tr/www/haberler/news/F0005.jpg[simage]

    Dünyanın en üst noktasından geri dönmek, o noktaya gitmek kadar zordu. Daha yolculuğa başlamadan Mr.Tomoto çadırında baygın bulundu ve oksijen çadırına kondu, dönüş yolunda Mr.Takeda oksijen yetersizliğinden bir an gözleri kararınca düştü. Bütün bu zorlukları aşan ekip sonunda planlandığı gibi 20 Ekim günü başlangıç noktalarına döndüler.


    1.370 km.’lik 6 gün süren bu yolculuk sırasında doğa şartlarına dayanmakta zorluk çeken ve zaman zaman ilerleyemeyecek duruma düşen insanların yanında YBR125’ler bütün seyahat boyunca hiç problemsiz çalıştılar, hem de hiç ciddi bir bakım görmeden. Böylelikle Yamaha ürünlerinin kalitesi - ister Japonyada üretilsin, ister Çin fabrikasında üretilsin- bir kez daha kanıtlanmış oldu.

    [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uguri88 -- 27 Mart 2007; 22:22:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramcoxx

    nasıl makına

     125 liğin kralı



    Zevksizlik abidesi... Caanım YBR ne hallere gelmiş..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sonix!

    bunun aynısı mondialdede var ama Ybr nin aynısı bir başka markada yok


    ybrnin aynısı hatta bı kac fazla ozellıge sahıp motor var keeway speed 150 bılgıne
  • ya ben anlamadım mıllet akıllanmamıs daha hala mondıal ramzey dıolar sakamı yapıosunuz bılende yazıo bılmeyende
  • abi ybr ye de bindim mondialada ama herhalde sen yamaha rx e binmemişsin bizzat test et istersen otobanda ne ybr ler gördük sırf ybr kullanıyosunuz diye havaları çıkarmayın bu makineyi bende yamaha kullanıcısıyım ama eski japon yamahaları piyasada yok ama ybr de mondialden iyidir onu kabul ederim ama rx ten değil honda cbf 150 bu motoru kullanan varmı varsa anlatsın çok hoşuma gitti iyi motora benziyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: esentepeli_90

    abi ybr ye de bindim mondialada ama herhalde sen yamaha rx e binmemişsin bizzat test et istersen otobanda ne ybr ler gördük sırf ybr kullanıyosunuz diye havaları çıkarmayın bu makineyi bende yamaha kullanıcısıyım ama eski japon yamahaları piyasada yok ama ybr de mondialden iyidir onu kabul ederim ama rx ten değil honda cbf 150 bu motoru kullanan varmı varsa anlatsın çok hoşuma gitti iyi motora benziyo

    O zaman ybr ye bundan sonra binmeyelim.Sen sadece hızdan bahsediyorsun.Bu doğru ama senin rx kaç model? zaten rx ler 2 zamanlı.Bu yüzden daha güçlü.Ama uzun yolda çok ısınıyor.Ybr ler ise uzun yolda daha da hızlanıyor.Ama ybr ler çok az yakıyor.Hele hele uzun yolda çok daha az.Şimdi buna rağmen sen hala yamaha rx'i savunuyorsan benim sana diyecek bişeyim yok




  • benim rx-115 lik babamda rx-king war o da 135 lik ve bu motoruda sonuna kadar savunurum ha eğer yakıt bazında değerlendirceksen honda titanla değerlendir o da beğendiğim bir motordur ben 3 senedir rx kullanıyorum ve onla başa çıkacak bir ybr görmedim motorda sadece şekil var başka bişe yok yakıt konusundada olacak o kadar sonuçta hakkını veriyo üstelik abartılacak kadar değil yamaha sektörünün öncülerinden biri olduğu tartşılmaz ama ybr hoşuma gitmedi her konudan eski yamahaları arıyorum nerde o eski japon yamahalar
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.