Şimdi Ara

12999 TL Acer Aspire 7 5.Nesil Ryzen 5 5500U-8Gb-512Gb Ssd-15.6inc-Rtx3050 4Gb-Freedos (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
311
Cevap
6
Favori
28.228
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bugün iletişime geçtim cenazesi varmış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar bankama itiraz verdim lakin karşı taraftan iade dekontu iletmem gerektiğini söylüyorlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar benim karta iadem yapılmış birkaç gün içinde süreç ile ilgili neler yaşadığım hakkında hem başlık açıp hem de uzun bir yazı yazacağım benim kumarım burda biter. Gidip amazondan aldım pc yi. sesli çalışıyor ama en azından işlemcisi buaradaki göre bir tık daha iyi inşallah herkes en kısa zamanda istediğine kavuşur.

  • qwertyhellriser Q kullanıcısına yanıt
    Eft mi normal iade mi yaptılar kaç gün sürdü?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • İptal edeli 12 gün oldu (4 Aralık'ta iptal ettim), gelen giden yok. Daha önce iki defa müşteri hizmetlerini aradım, açan olmadı. Şimdi sırf denemiş olmak için üçüncü defa, sırf acaba açıyorlarmı 32 dakikadır "tüm temsilcilerimiz meşguldür". Yukariki sayfalarda alışveriş yapılır mı diye soran olmuş, buyurun deneyin çok istiyorsanız. Sonra paranızı geri almak için muhattap ararsınız.

  • _memet _ kullanıcısına yanıt
    Bende 5 aralıkta iptal ettim. Bugün gönderilecek dediler aksilik cenaze çıktı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt

    5 aralıkta iptal ettim üzerine bir de itiraz oluşturmuştum karta iade edilmiş

  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt

    Açıkçası ben adamın söylediklerine pek inanmıyorum. Bu arada youtube'daki mesajlarını da gördüm. Senin banka hangisi?

  • 1 aralıkta iptal ettiler, itirazda da bulundum. herhangi birşey olmadı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _memet _ kullanıcısına yanıt
    Qnb finans

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • qwertyhellriser Q kullanıcısına yanıt
    Bankanız mı iade etti. Ben adamlardan kaç gündür istiyorum yok eft yapalım edelim dediler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt

    Alabilirsen bilgi alışverişini kesmesek olur mu? Benimki de enpara. Örnek falan gösteririm.

  • _memet _ kullanıcısına yanıt
    Çok iyi olur. Enparaya durumu anlattım karşı taraf iade dekontu vermediği sürece bir şey yapamayız dediler.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt
    saçmalık, karşı taraf daha doğru düzgün fatura bile göndermiyor ki..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • qwertyhellriser Q kullanıcısına yanıt

    Bu arada sizinki hangi bankaydı hocam?

  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt
    Ne alakası var adamlar göndermiyor iade dekontu nasıl olacak mantıksız olmuş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hhalilaydogan H kullanıcısına yanıt
    O kadar haklısınız ki. Kadına durumu anlatıyorum anlamadı bir türlü diyorum. Ürünümü vermeyip dekont yollamıyorlar. Siz tekrar arayın dekont isteyin diyor sonra vermezlerse tekrar arayın bizi (Durum ile başa çıkamadı kapattı gibi)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • FR13NDSLX kullanıcısına yanıt

    Şu muhabbet hayırlısıyla bir kapanınca enpara'nın yanından geçmemek farz oldu. 5464 bak ne diyor:


    Madde 19


    "Üye işyerleri kart kullanılarak satın alınmış bir malın iadesi veya hizmetin alımındanvazgeçilmesi veya yapılan işlemin iptali halinde, alacak belgesi düzenleyerek bir nüshasını kart hamiline verdikten sonra diğer bir nüshayı da muhafaza etmekle yükümlüdür."


    İşyerinin zaten sana bu dekontu vermiş olması lazım ve bu da yetmez:


    Madde 32:


    "Kart numarası bildirilmek suretiyle üye işyerinden telefon, elektronik ortam, sipariş formu veya diğer iletişim araçları yoluyla yapılan işlemlerden doğacak anlaşmazlıklarda ispat yükü üye işyerine aittir."


    İspat yükü sende değil, işyerinde. Sen telefon konuşmlarını saatiyle bildirsen, mailleşmelerini bildirsen aksini ispat sorumluluğu onlarda.

  • bu kişiler sistem açığını fark etmis ve cok da güzel kullanıyorlar. Denetim mekanizmalarının bu kadar zayıf olması, mağdur edilen tuketiciyi bir de bankaların mağdur etmesi üzücü bir durum. Anlaşılan o ki bu tarz durumlar için hiçbir yaptırım yok. umarim biranönce birileri bizi duyar da bu sistem açığına çözüm getirirler..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • _memet _ kullanıcısına yanıt

    yapı kredi

  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.