Şimdi Ara

1300 beygirlik Yangwang U7'nin gelişmiş süspansiyonu Kung Fu ustasıyla test edildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1300 beygirlik Yangwang U7'nin gelişmiş süspansiyonu Kung Fu ustasıyla test edildi
    BYD, 27 Mart tanıtacağı lüks sedanı Yangwang U7'nin süspansiyon yeteneklerini gösteren bir video yayınladı. Otomobilin tavanında, tek ayak üzerinde sabit duran Wing Chun ustasıyla tümseklerin üzerinden geçen aracın gelişmiş süspansiyon sistemi gözler önüne serildi.



    BYD'nin premium markası olan Yangwang, "suda yüzen" U8 SUV ve "dans eden süper otomobil" U9'dan sonra üçüncü otomobili U7'yi piyasaya sürmeyi planlıyor.



    Yangwang U7 sedan, yaklaşık 5,3 metre uzunluğunda, 4 kapılı, 5 koltuklu bir araç olacak. Otomobil, 956 kW (1.282 beygir) güç ve 1.584 Nm tork üretebilen dört motoruyla dikkat çekiyor. 135,5 kWh kapasiteli ve 800V mimarili batarya paketiyle gelecek olan araç, maksimum 500 kW hızında şarj olabiliyor ve 10 dakikada 300 km menzil elde edebiliyor. Aracın menzili ise 720 km.



    Ayrıca Bkz.Audi, uygun fiyatlı elektrikli araç planını 2026'ya çekti



    Disus-Z ile gelişmiş yol tutuş



    Disus-Z isimli gelişmiş süspansiyon sistemiyle donatılan otomobil, farklı yüksekliklerdeki tümsekler üzerinden 15 km/s hızla geçerken neredeyse hiç sarsılmıyor. Şirket, elektromanyetik olarak kontrol edilen Disus-Z'nin yol koşullarına göre kendini 10 ms gibi kısa bir sürede otomatik olarak ayarlayabildiğini söylüyor.



    BYD, sistemin hiper otomobil ve lüks otomobil üreticilerinin şu anda tercih ettiği manyetik ve havalı süspansiyonların ötesine geçerek "düz viraj alma ve devrilme direnci ile dönüş, frenleme ve hızlanma sırasında en üst düzey denge sunduğunu belirtiyor.





    BYD'nin Nisan 2023'te tanıttığı Disus süspansiyon sisteminin üç farklı versiyonu bulunuyor:




    • Disus-A: Çeşitli sürüş koşullarına daha iyi uyum sağlamak için sürüş yüksekliğini ve sertliğini dinamik olarak ayarlamak için havalı süspansiyonu kullanıyor.

    • Disus-C: Sürüş konforunu ve yol tutuş dengesini iyileştirmek için ayarlanabilir amortisörler kullanıyor.

    • Disus-P: Özellikle dinamik sürüş senaryoları sırasında dengeyi korumak için gövde hareketlerini aktif olarak kontrol eden hidrolik mekanizmalar kullanıyor.

    • Disus-Z: Disus ailesinin en yeni üyesi olan Disus-Z, ilk olarak Yangwang U7'de kullanılacak.



    27 Mart'ta tanıtılacak olan Yangwang U7'nin fiyatı henüz belli değil. Ancak BYD, otomobili "milyon yuan" sınıfı bir araç olarak nitelendiriyor. Bu da 138.000 dolar fiyat demek. Fakat lansman fiyatının bundan daha düşük olması bekleniyor.



     




    Kaynak:https://carnewschina.com/2025/03/25/byd-demonstrates-1300-hp-yangwang-u7s-suspension-stability-with-kung-fu-stunt-ahead-of-march-27-launch/
    Kaynak:https://www.goauto.com.au/news/byd/yangwang/yangwang-u7-features-hi-tech-disus-z-suspension/2025-01-28/95563.html







  • O değil de araç cidden çok güzel görünüyor.Premium olduğunu belli ediyor görüntüden.Çinliler cidden öğrenmiş bu işi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tankın namlusuna bir bardak içecek koyupta yapıyorlardı benzer testi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Biz torsiyonla zıplayıp makasla sekip dururken adamlar proaktif elektromanyetik süspansiyonla resmen şov yapıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu tarz şeyler bana hileli geliyor, o tümseklere göre ayar yapıp kullanırsan tabi ki böyle sonuç verecektir, önemli olan her durumda aynı etkiyi vermesi, hileli de olsa mutlaka diğer araçlara göre daha iyi olacaktır ama burada görünen gibi de asla olmayacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omanner -- 26 Mart 2025; 0:6:41 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tipik Çin tasarımı olmuş, ben her şeye rağmen Batı tasarımlarını beğeniyorum, belki gözlerimiz ona alışmış.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • çin tasarım gösteriş iyide, şikayet vardaki chery sorunlarını okuyunca tiksinti geliyor

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Harika! Sonunda tavanda kungfu ustası taşıyabileceğiz. Trafik tartışmalarında baya kullanışlı olur.






    Dalga geçiyorum ama dalga geçilecek bir tanıtım bence. Abi lüks dediğin aracın üstünde niye kungfu ustası var. Nasıl tanıtım bu... Lüks dediğin aracın bir ağırlığı bir marka imajı olur. Hangi lüks araç tanıtımında böyle abidik gubidik işler var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 26 Mart 2025; 03:15:10 >
  • omanner kullanıcısına yanıt
    Araç lükstür, teknolojisi gelişmiştir. Orasını bilmiyorum. Ama şöyle bakınca farlardan dolayı önü Megan'ı çağrıştırıyor; tasarım da tanıtım da lüks araç izlenimi vermiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CWaRRioR -- 26 Mart 2025; 03:13:06 >
  • Çinliler otomobil tasarlama ve üretme konusunda gerçekten aşmışlar. Şu an bu konuda doruk noktadalar.

    Çinli otomobillerin menzil konusunda ki başarısı taktire şayan. Malzeme kalitesi konusunda da doğru strateji izliyorlar.

    Çinli arabaları gördükten sonra Avrupa arabaları çok itici geliyor. Dünya'da asfalt yolların mesafesi ve kalitesi git gide arttı ve artıyor. Otomobili oluşturan parçaların malzeme kalitesinin geçmiş yy de ki kadar dayanıklı olmasına gerek yok. Optimum dayanıklılık, optimum kalite yeterli. Çünkü, sürülen yollar artık daha kaliteli. Otomobiller daha az yıpranıyor. Çinli otomobil üreticilerinin fark ettiği asıl konu bu. 1900 lü yıllarda ki malzeme kalitesine gerçekten gerek var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CWaRRioR kullanıcısına yanıt
    Süspansiyonu pazarlıyorlar. Mercedes'in tavuklu reklamı gibi.

  • Birarada arabaya sigara yakıp bırakırlardı sönerdi yerli arabaya kedi veya tavuk bırakırlardıi arabadan kacardı 🤣🤣🤣reklam reklamdır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tilsimtr -- 26 Mart 2025; 9:45:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • O adamı oraya çivilemedilerse ben de birşey bilmiyorum. Çin demek fake demek.

  • Virtual Reality kullanıcısına yanıt
    malzeme kalitesi araç mekaniğinin uzun ömrü demektir .Siz kötü şartlara göre tasarlarsanız ,iyi şartlarda logaritmik olarak mekanik ömür uzar .Korozyonun mekanik parçalardaki eskitmesi bile bu konu ile alakalıdır .

    Belki 1900 değil ancak 1950 -1975 arası malzeme kalitesi veya dayanıklılığı mevcut araçların biraz yenileme ile halen yollarda olması ile anlaşılabilir .

    Planlı eksiltme mühendisliğin en kötü uygulamalarından birisidir ve kullanıcı açısından hiçbir getirisi yoktur

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • S-T-R-N S kullanıcısına yanıt
    O reklamda metafor vardı hocam, reklamda araç bile yoktu. Bu, mahalle esnafı aracın üstüne çıkıp reels çekmiş gibi duruyor. Dediğim gibi süspansiyon iyi görünüyor, araç da muhakkak kalitelidir ama reklamı beğenmedim, bende lüks segment algısı oluşturmuyor.

  • omanner kullanıcısına yanıt
    Hocam bu sistemin bir benzerini ilk olarak ses sistemlerinden bildiğimiz amar bose 80lerde tasarladı.

    Bkz.
    https://www.carscoops.com/2025/01/yangwangs-tricks-are-old-news-bose-built-a-jumping-lexus-ls-20-years-ago/

    O dönem seri üretime geçemediler.

    Sistem 10ms civarı bir tepki süresi içerisinde her engele karşı zaten kendi kendini otomatik olarak ayalayıp konumlandırıyor. Yani önceden yapılması gereken ayarı sistem her 10ms de bir yapıyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ben 90 beygirlik lineayi durduramıyorum kayip saga sola patlatıyoruz, bunlar 1300 beygirle cıvatalara kadar parçalanır içindeki de kuşbaşı olur.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.