< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
140 bin e araç tavsiyesi
-
-
O fiyatlara Megane 3 EDC de bakabilirsiniz
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
HB değilde SW kasa baksanız daha iyi olur. O fiyatlara Renault'dan başka hem sorunsuz hem alınabilir kalitede hem de yeni sayılabilecek donanımlı araç yok gibi. 1.5 dCi motorlu Clio Sport tourer, Megane Sport tourer hatta Fluence tercih edilebilir.
-
Merhaba, çok da yeni olmasına gerek yok aslında km olarak 120 bin i geçmeyen araç olursa 2010 model bile olur. Dizel konusunda kararsızım, çok masraf çıkartıyor mu benzinliye göre?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
sahibinden.comOpel / Astra / 1.6 / Edition / Sahibinden değişensiz edijoin paket hatchback Opel Astra sahibinden.comda - 948596900https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-sahibinden-degisensiz-edijoin-paket-hatchback-opel-astra-948596900/detay
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
C4 öneririm b7 kasa hayvan gibi bagaj var hb olmasına rağmen büyük boy bebek arabası ile hiç üzmedi zamanında
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Manuel miş bu, astralari da beğeniyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Renault'nun 1.5 dci'si piyasadaki en iyi dizel motor.
-
Peki dizel araç benzinliye göre daha fazla bakım masrafı çıkarttığı doğru mudur?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Astra j. Özellikle 1.4 turbo olanlara bakabilirsiniz. Tork konvertörlü 6 ileri.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Citroen C4 bakın bence. Yakıtı dert etmezseniz benzinli Exclusive alır donanımlı bir arabaya binersiniz, hacim konusunda fazlasıyla yeterli.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
hocam biraz daha ekleyip ds4 almak daha mantıklı değil midir? kendim için söylüyorum konu açan arkadaş ekleyemeyebilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: seferihsnhocam biraz daha ekleyip ds4 almak daha mantıklı değil midir? kendim için söylüyorum konu açan arkadaş ekleyemeyebilir.
Bence mantıklı. DS4 premium hissi yaratması için çok daha özenilerek üretilmiş bir araç, eski bir C4 kullanıcısı olarak DS4 bence alınabiliyorsa tercih edilmesi gerekiyor C4’e.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
fiyatlar aynı olunca şüpheleniyor insan ister istemez. sonuçta daha üst segment. kronik bir arıza mı var veya servis maliyetleri mi yüksek bilginiz var mı ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: seferihsnfiyatlar aynı olunca şüpheleniyor insan ister istemez. sonuçta daha üst segment. kronik bir arıza mı var veya servis maliyetleri mi yüksek bilginiz var mı ?
Bunlarin yürürü genel anlamda aynı. Özel servislere giderseniz bakım maliyetleri bin liranın altında. Sadece DS4’lerde arka stoplar yanılmıyorsam LED dolayısıyla arkadan hasar durumunda yüksek bir meblağ ile karşılaşılabilir C4’e göre. Bir de bu araçlarda hareketli volan var dolayisiyla baskı balata değişirken volan da değişiyor şanzıman bakımı 4 binden başlar, yetkili servis 7-8 civarına yapar.. Trigeri de 180 binde değişir diyor kullanma kılavuzunda, en geç 130-140 bin gibi değişmeyi öneriyor ustalar. Alacağınız aracin km’sine göre bu iki ağır bakım da size kalabilir alırken en azından kavraması değişmiş olanı almakta fayda var. Onun dışında on takımda C4’le ayni olmayan bazı parçalar var onların maliyeti bir tik yüksek olabilir, ancak ortak olan tüm parçaların maliyetleri uygun oluyor çok sıkıntı yaşamazsınız.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X