Şimdi Ara

140bg TSİ Golf vs Vtec2 110bg (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
8.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan
    Reggie8, makine mühendisliği okuyorum, malzeme dersi bende aldım ancak bunlardan ziyade bu olaya etki eden en önemli unsur ağırlık. Benim eski tenekelerim 13' idi (175 70 r13) ve şuan üzerinde bulunanlar 15' (195 50 r15). Kullandığım jant advan rg2 replika, 6.2 kilo tanesi ve eminim ki performansta herhangi bir farklılık oluşmadı. Bu arada üslubun için teşekkür ederim, saçma yazılarımı okumak istemiyorsan çözümü yukarda mevcut
    @president

    Aynı olmaz yukarıdaki dediğim sebepten ötürü. Ayrıca konforu da düşecek. Bu arada aracı yüklüyorum ondan 17' koydum demişsin de, neden böyle birşey yaptın anlayabilmiş değilim. Hafif bir 17' (rpf01 vs.) gibi birşeyse tabi sıkıntı olmaz tabi de, ancak ağır bir jant varsa motoru yüklemek boşuna kategorisine girmeye başlıyor. Bunu atmosferik yükleme olarak söylüyorum turboya girecekseniz, atmosferik kadar etkilemez

    Honda Uzmanı sıfatını taşıyabilmen için, herkesten daha mantıklı açıklamalar yapman gerekir diye düşünüyorum.

    Herkesin söyleyebileceğinden daha detaylı açıklamalar yapman ve gerekçeli bilgiler vermen gerekir. Daha yolun başındaymışsın, umarım muvaffak olursun mesleğinde. Bahsedilen durumun ağırlıkla olan alakası belli etmenler içinde minimuma yakındır.

    Aynı ağırlığa sahip farklı ebatlarda jantlar kullanıldığında da çok değişik sonuçlar elde edilecektir. Yani aynı ağırlığa sahip olsalar bile kesinlikle aynı performans sonuçlarını alamazsınız. Bahsettiğim performans değerleri hızlanma ve son hız değerleridir. Jantların arasındaki 2.5X4=10 kg ağırlık farkını performans olarak hissedebilmeniz için motor sporları kompetanı olmanız gerekir. Ağırlığa bağlı performans değişimini ancak 60-65 kg ağırlıktan sonra 150 km/h hızlar üzerinde hissedebilirsiniz. Oysa ki jant ebatları değiştirildiğinde herkesin rahatlıkla farkedebileceği performans değişiklikleri görülür araçta.

    Yani sanıldığı gibi ağırlıktan değil benim yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı performans değerleri oluşur. Bunu meslek hayatının ilerleyen zamanlarında daha iyi anlayacaksın. Malzeme bilimi ve malzemelerin elastikiyet özellikleri çok önemlidir, bu durumu farkedebilecek eğitime ve bilgiye sahip kişiler günlük hayatta bunun ne kadar önemli olduğunu iyi bilirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reggie8

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan
    Reggie8, makine mühendisliği okuyorum, malzeme dersi bende aldım ancak bunlardan ziyade bu olaya etki eden en önemli unsur ağırlık. Benim eski tenekelerim 13' idi (175 70 r13) ve şuan üzerinde bulunanlar 15' (195 50 r15). Kullandığım jant advan rg2 replika, 6.2 kilo tanesi ve eminim ki performansta herhangi bir farklılık oluşmadı. Bu arada üslubun için teşekkür ederim, saçma yazılarımı okumak istemiyorsan çözümü yukarda mevcut
    @president

    Aynı olmaz yukarıdaki dediğim sebepten ötürü. Ayrıca konforu da düşecek. Bu arada aracı yüklüyorum ondan 17' koydum demişsin de, neden böyle birşey yaptın anlayabilmiş değilim. Hafif bir 17' (rpf01 vs.) gibi birşeyse tabi sıkıntı olmaz tabi de, ancak ağır bir jant varsa motoru yüklemek boşuna kategorisine girmeye başlıyor. Bunu atmosferik yükleme olarak söylüyorum turboya girecekseniz, atmosferik kadar etkilemez

    Honda Uzmanı sıfatını taşıyabilmen için, herkesten daha mantıklı açıklamalar yapman gerekir diye düşünüyorum.

    Herkesin söyleyebileceğinden daha detaylı açıklamalar yapman ve gerekçeli bilgiler vermen gerekir. Daha yolun başındaymışsın, umarım muvaffak olursun mesleğinde. Bahsedilen durumun ağırlıkla olan alakası belli etmenler içinde minimuma yakındır.

    Aynı ağırlığa sahip farklı ebatlarda jantlar kullanıldığında da çok değişik sonuçlar elde edilecektir. Yani aynı ağırlığa sahip olsalar bile kesinlikle aynı performans sonuçlarını alamazsınız. Bahsettiğim performans değerleri hızlanma ve son hız değerleridir. Jantların arasındaki 2.5X4=10 kg ağırlık farkını performans olarak hissedebilmeniz için motor sporları kompetanı olmanız gerekir. Ağırlığa bağlı performans değişimini ancak 60-65 kg ağırlıktan sonra 150 km/h hızlar üzerinde hissedebilirsiniz. Oysa ki jant ebatları değiştirildiğinde herkesin rahatlıkla farkedebileceği performans değişiklikleri görülür araçta.

    Yani sanıldığı gibi ağırlıktan değil benim yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı performans değerleri oluşur. Bunu meslek hayatının ilerleyen zamanlarında daha iyi anlayacaksın. Malzeme bilimi ve malzemelerin elastikiyet özellikleri çok önemlidir, bu durumu farkedebilecek eğitime ve bilgiye sahip kişiler günlük hayatta bunun ne kadar önemli olduğunu iyi bilirler.

    Bu sıfatı taşımakla verdiğiniz örneklerin alakası nedir? Ben size b16a2lerden b20ye b16 kapak sonrası alacağınız sıkıştırmadan, k20a ile z serisi arasındaki farklardan, d14 motorda d serisi oem parça kullanarak nasıl 140+hpler yakalandığını veya r18de 4 port yerine 1 port exhaust manifold bulunma nedenlerini sordum mu? Jantlar benim uzmanlık alanım değil bu 1.

    2.si yazışlarınızda haddinizi aşar üslubunuza karşı bende artık agresif tavır sergileyeceğim, yaşınız benden büyük olabilir ancak yaşınıza göre davranışlarınız hiç hoş değil. Benim herşeyi bilmeme imkan yok, o.b.k hocama da arada yazıp sormuşumdur, zamanında serkes vardı ona da wankel hakkında sorular sormuşumdur. Nihayetinde benden mantıklı yorum bekliyorsanız, bana mantıklı şekilde yaklaşmanız gerekiyor.

    3. Ben değil 2.5kg, 1.5kg'nin bile farkına varabilirim aracımda.Ki özellikle jantlar için (siz mantıklı yorumlar yapabilen bir insansınız, nasıl atladınız bunu çok garip) dönme kuvveti üzerinde olan bileşenlerin ağırlıklarının, normal ağırlığa nazaran çok daha performans kayıbı/arttırmı yaptığını biliyorsunuzdur. Hepsini geçtim, Kimi geceleri denemeye çıktığımızda 1 kişinin araca ne kadar zaman kaybettirdiğini bilen biriyim. Ağırlığa bağlı performans değişimini değil 150km/h, 2. vites 60da bastığımızda bile hissediyorum ki videolar da kanıtlıyor bu durumu.

    4. Laf sokma dahilinde mesaj yazacaksanız, hiç tartışacak zamanım yok emin olun. Bir bilgi paylaşımı olursa katılırım, öğrenirim, hatamı düzeltirim, hatanız varsa düzeltirim. Sen böylesin sen şöylesin diye devam edecekseniz eğer evet ben öyleyim de siz kimsiniz?




  • muhabbet gereksiz yere uzatılıyor bence. burda vtec eklentili atmosferik bir motor ile bünyesinde turbo ve supercharger barındıran motorlar kapısıtırılmıs. tsi denince hemen hemen her devirde motora basınclı hava besleniyor demektir. durup düsünmek lazım. hadi onu gectim illa birseyleri karsılastırmak istiyorsanız vtec+turbo lu bir civic ele alın görün o zaman gücü. hayalimdeki kombinasyondur vtec+turbo.. örnek video ise asagıda (acceleration için birebir)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: reggie8

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan
    Reggie8, makine mühendisliği okuyorum, malzeme dersi bende aldım ancak bunlardan ziyade bu olaya etki eden en önemli unsur ağırlık. Benim eski tenekelerim 13' idi (175 70 r13) ve şuan üzerinde bulunanlar 15' (195 50 r15). Kullandığım jant advan rg2 replika, 6.2 kilo tanesi ve eminim ki performansta herhangi bir farklılık oluşmadı. Bu arada üslubun için teşekkür ederim, saçma yazılarımı okumak istemiyorsan çözümü yukarda mevcut
    @president

    Aynı olmaz yukarıdaki dediğim sebepten ötürü. Ayrıca konforu da düşecek. Bu arada aracı yüklüyorum ondan 17' koydum demişsin de, neden böyle birşey yaptın anlayabilmiş değilim. Hafif bir 17' (rpf01 vs.) gibi birşeyse tabi sıkıntı olmaz tabi de, ancak ağır bir jant varsa motoru yüklemek boşuna kategorisine girmeye başlıyor. Bunu atmosferik yükleme olarak söylüyorum turboya girecekseniz, atmosferik kadar etkilemez

    Honda Uzmanı sıfatını taşıyabilmen için, herkesten daha mantıklı açıklamalar yapman gerekir diye düşünüyorum.

    Herkesin söyleyebileceğinden daha detaylı açıklamalar yapman ve gerekçeli bilgiler vermen gerekir. Daha yolun başındaymışsın, umarım muvaffak olursun mesleğinde. Bahsedilen durumun ağırlıkla olan alakası belli etmenler içinde minimuma yakındır.

    Aynı ağırlığa sahip farklı ebatlarda jantlar kullanıldığında da çok değişik sonuçlar elde edilecektir. Yani aynı ağırlığa sahip olsalar bile kesinlikle aynı performans sonuçlarını alamazsınız. Bahsettiğim performans değerleri hızlanma ve son hız değerleridir. Jantların arasındaki 2.5X4=10 kg ağırlık farkını performans olarak hissedebilmeniz için motor sporları kompetanı olmanız gerekir. Ağırlığa bağlı performans değişimini ancak 60-65 kg ağırlıktan sonra 150 km/h hızlar üzerinde hissedebilirsiniz. Oysa ki jant ebatları değiştirildiğinde herkesin rahatlıkla farkedebileceği performans değişiklikleri görülür araçta.

    Yani sanıldığı gibi ağırlıktan değil benim yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı performans değerleri oluşur. Bunu meslek hayatının ilerleyen zamanlarında daha iyi anlayacaksın. Malzeme bilimi ve malzemelerin elastikiyet özellikleri çok önemlidir, bu durumu farkedebilecek eğitime ve bilgiye sahip kişiler günlük hayatta bunun ne kadar önemli olduğunu iyi bilirler.

    Bu sıfatı taşımakla verdiğiniz örneklerin alakası nedir? Ben size b16a2lerden b20ye b16 kapak sonrası alacağınız sıkıştırmadan, k20a ile z serisi arasındaki farklardan, d14 motorda d serisi oem parça kullanarak nasıl 140+hpler yakalandığını veya r18de 4 port yerine 1 port exhaust manifold bulunma nedenlerini sordum mu? Jantlar benim uzmanlık alanım değil bu 1.

    2.si yazışlarınızda haddinizi aşar üslubunuza karşı bende artık agresif tavır sergileyeceğim, yaşınız benden büyük olabilir ancak yaşınıza göre davranışlarınız hiç hoş değil. Benim herşeyi bilmeme imkan yok, o.b.k hocama da arada yazıp sormuşumdur, zamanında serkes vardı ona da wankel hakkında sorular sormuşumdur. Nihayetinde benden mantıklı yorum bekliyorsanız, bana mantıklı şekilde yaklaşmanız gerekiyor.

    3. Ben değil 2.5kg, 1.5kg'nin bile farkına varabilirim aracımda.Ki özellikle jantlar için (siz mantıklı yorumlar yapabilen bir insansınız, nasıl atladınız bunu çok garip) dönme kuvveti üzerinde olan bileşenlerin ağırlıklarının, normal ağırlığa nazaran çok daha performans kayıbı/arttırmı yaptığını biliyorsunuzdur. Hepsini geçtim, Kimi geceleri denemeye çıktığımızda 1 kişinin araca ne kadar zaman kaybettirdiğini bilen biriyim. Ağırlığa bağlı performans değişimini değil 150km/h, 2. vites 60da bastığımızda bile hissediyorum ki videolar da kanıtlıyor bu durumu.

    4. Laf sokma dahilinde mesaj yazacaksanız, hiç tartışacak zamanım yok emin olun. Bir bilgi paylaşımı olursa katılırım, öğrenirim, hatamı düzeltirim, hatanız varsa düzeltirim. Sen böylesin sen şöylesin diye devam edecekseniz eğer evet ben öyleyim de siz kimsiniz?

    Alıntıları Göster
    Takip edelim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZSARA -- 16 Ocak 2012; 9:55:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan
    Bu sıfatı taşımakla verdiğiniz örneklerin alakası nedir? Ben size b16a2lerden b20ye b16 kapak sonrası alacağınız sıkıştırmadan, k20a ile z serisi arasındaki farklardan, d14 motorda d serisi oem parça kullanarak nasıl 140+hpler yakalandığını veya r18de 4 port yerine 1 port exhaust manifold bulunma nedenlerini sordum mu? Jantlar benim uzmanlık alanım değil bu 1.

    2.si yazışlarınızda haddinizi aşar üslubunuza karşı bende artık agresif tavır sergileyeceğim, yaşınız benden büyük olabilir ancak yaşınıza göre davranışlarınız hiç hoş değil. Benim herşeyi bilmeme imkan yok, o.b.k hocama da arada yazıp sormuşumdur, zamanında serkes vardı ona da wankel hakkında sorular sormuşumdur. Nihayetinde benden mantıklı yorum bekliyorsanız, bana mantıklı şekilde yaklaşmanız gerekiyor.

    3. Ben değil 2.5kg, 1.5kg'nin bile farkına varabilirim aracımda.Ki özellikle jantlar için (siz mantıklı yorumlar yapabilen bir insansınız, nasıl atladınız bunu çok garip) dönme kuvveti üzerinde olan bileşenlerin ağırlıklarının, normal ağırlığa nazaran çok daha performans kayıbı/arttırmı yaptığını biliyorsunuzdur. Hepsini geçtim, Kimi geceleri denemeye çıktığımızda 1 kişinin araca ne kadar zaman kaybettirdiğini bilen biriyim. Ağırlığa bağlı performans değişimini değil 150km/h, 2. vites 60da bastığımızda bile hissediyorum ki videolar da kanıtlıyor bu durumu.

    4. Laf sokma dahilinde mesaj yazacaksanız, hiç tartışacak zamanım yok emin olun. Bir bilgi paylaşımı olursa katılırım, öğrenirim, hatamı düzeltirim, hatanız varsa düzeltirim. Sen böylesin sen şöylesin diye devam edecekseniz eğer evet ben öyleyim de siz kimsiniz?

    Haddimi aştığımı düşünmüyorum kaldı ki bu had aşma meselesinin kriteri nedir? Kime göre, neye göre aşılıyor acaba? Neyse seni biraz üzmüşüm anlaşılan. Kusura bakma.

    Sadece senin mesajından kırmızı renk ile alıntı yaptığım kısımla alakalı olarak birşeyi tekrarlamak istiyorum.

    dönme kuvveti üzerinde olan bileşenlerin ağırlıklarının, normal ağırlığa nazaran çok daha performans kayıbı/arttırmı yaptığını biliyorsunuzdur.

    Evet çok iyi bilirim hatta bunu hemen hemen herkes bilir lakin ısrarla üzerinde durduğum mesele ağırlıktan ziyade işin içinde başka kuvvetlerin daha önemli olduğu meselesidir.

    Paylaştığım videolar belki biraz daha fikir verebilir. Sence neden küçük jant geniş lastik kullanmışlar?





    Ben böyleyim diyip kim olduğumu sormuşsun, işte ben de böyleyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: reggie8

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan
    Reggie8, makine mühendisliği okuyorum, malzeme dersi bende aldım ancak bunlardan ziyade bu olaya etki eden en önemli unsur ağırlık. Benim eski tenekelerim 13' idi (175 70 r13) ve şuan üzerinde bulunanlar 15' (195 50 r15). Kullandığım jant advan rg2 replika, 6.2 kilo tanesi ve eminim ki performansta herhangi bir farklılık oluşmadı. Bu arada üslubun için teşekkür ederim, saçma yazılarımı okumak istemiyorsan çözümü yukarda mevcut
    @president

    Aynı olmaz yukarıdaki dediğim sebepten ötürü. Ayrıca konforu da düşecek. Bu arada aracı yüklüyorum ondan 17' koydum demişsin de, neden böyle birşey yaptın anlayabilmiş değilim. Hafif bir 17' (rpf01 vs.) gibi birşeyse tabi sıkıntı olmaz tabi de, ancak ağır bir jant varsa motoru yüklemek boşuna kategorisine girmeye başlıyor. Bunu atmosferik yükleme olarak söylüyorum turboya girecekseniz, atmosferik kadar etkilemez

    Honda Uzmanı sıfatını taşıyabilmen için, herkesten daha mantıklı açıklamalar yapman gerekir diye düşünüyorum.

    Herkesin söyleyebileceğinden daha detaylı açıklamalar yapman ve gerekçeli bilgiler vermen gerekir. Daha yolun başındaymışsın, umarım muvaffak olursun mesleğinde. Bahsedilen durumun ağırlıkla olan alakası belli etmenler içinde minimuma yakındır.

    Aynı ağırlığa sahip farklı ebatlarda jantlar kullanıldığında da çok değişik sonuçlar elde edilecektir. Yani aynı ağırlığa sahip olsalar bile kesinlikle aynı performans sonuçlarını alamazsınız. Bahsettiğim performans değerleri hızlanma ve son hız değerleridir. Jantların arasındaki 2.5X4=10 kg ağırlık farkını performans olarak hissedebilmeniz için motor sporları kompetanı olmanız gerekir. Ağırlığa bağlı performans değişimini ancak 60-65 kg ağırlıktan sonra 150 km/h hızlar üzerinde hissedebilirsiniz. Oysa ki jant ebatları değiştirildiğinde herkesin rahatlıkla farkedebileceği performans değişiklikleri görülür araçta.

    Yani sanıldığı gibi ağırlıktan değil benim yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı performans değerleri oluşur. Bunu meslek hayatının ilerleyen zamanlarında daha iyi anlayacaksın. Malzeme bilimi ve malzemelerin elastikiyet özellikleri çok önemlidir, bu durumu farkedebilecek eğitime ve bilgiye sahip kişiler günlük hayatta bunun ne kadar önemli olduğunu iyi bilirler.

    Bu sıfatı taşımakla verdiğiniz örneklerin alakası nedir? Ben size b16a2lerden b20ye b16 kapak sonrası alacağınız sıkıştırmadan, k20a ile z serisi arasındaki farklardan, d14 motorda d serisi oem parça kullanarak nasıl 140+hpler yakalandığını veya r18de 4 port yerine 1 port exhaust manifold bulunma nedenlerini sordum mu? Jantlar benim uzmanlık alanım değil bu 1.

    2.si yazışlarınızda haddinizi aşar üslubunuza karşı bende artık agresif tavır sergileyeceğim, yaşınız benden büyük olabilir ancak yaşınıza göre davranışlarınız hiç hoş değil. Benim herşeyi bilmeme imkan yok, o.b.k hocama da arada yazıp sormuşumdur, zamanında serkes vardı ona da wankel hakkında sorular sormuşumdur. Nihayetinde benden mantıklı yorum bekliyorsanız, bana mantıklı şekilde yaklaşmanız gerekiyor.

    3. Ben değil 2.5kg, 1.5kg'nin bile farkına varabilirim aracımda.Ki özellikle jantlar için (siz mantıklı yorumlar yapabilen bir insansınız, nasıl atladınız bunu çok garip) dönme kuvveti üzerinde olan bileşenlerin ağırlıklarının, normal ağırlığa nazaran çok daha performans kayıbı/arttırmı yaptığını biliyorsunuzdur. Hepsini geçtim, Kimi geceleri denemeye çıktığımızda 1 kişinin araca ne kadar zaman kaybettirdiğini bilen biriyim. Ağırlığa bağlı performans değişimini değil 150km/h, 2. vites 60da bastığımızda bile hissediyorum ki videolar da kanıtlıyor bu durumu.

    4. Laf sokma dahilinde mesaj yazacaksanız, hiç tartışacak zamanım yok emin olun. Bir bilgi paylaşımı olursa katılırım, öğrenirim, hatamı düzeltirim, hatanız varsa düzeltirim. Sen böylesin sen şöylesin diye devam edecekseniz eğer evet ben öyleyim de siz kimsiniz?

    Aracinizda 1.5 kg'in bile farkina variyorsaniz bence siz bazi seyleri asmissiniz burda bizlerle bosa vakit kaybetmeyin derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: reggie8

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan
    Reggie8, makine mühendisliği okuyorum, malzeme dersi bende aldım ancak bunlardan ziyade bu olaya etki eden en önemli unsur ağırlık. Benim eski tenekelerim 13' idi (175 70 r13) ve şuan üzerinde bulunanlar 15' (195 50 r15). Kullandığım jant advan rg2 replika, 6.2 kilo tanesi ve eminim ki performansta herhangi bir farklılık oluşmadı. Bu arada üslubun için teşekkür ederim, saçma yazılarımı okumak istemiyorsan çözümü yukarda mevcut
    @president

    Aynı olmaz yukarıdaki dediğim sebepten ötürü. Ayrıca konforu da düşecek. Bu arada aracı yüklüyorum ondan 17' koydum demişsin de, neden böyle birşey yaptın anlayabilmiş değilim. Hafif bir 17' (rpf01 vs.) gibi birşeyse tabi sıkıntı olmaz tabi de, ancak ağır bir jant varsa motoru yüklemek boşuna kategorisine girmeye başlıyor. Bunu atmosferik yükleme olarak söylüyorum turboya girecekseniz, atmosferik kadar etkilemez

    Honda Uzmanı sıfatını taşıyabilmen için, herkesten daha mantıklı açıklamalar yapman gerekir diye düşünüyorum.

    Herkesin söyleyebileceğinden daha detaylı açıklamalar yapman ve gerekçeli bilgiler vermen gerekir. Daha yolun başındaymışsın, umarım muvaffak olursun mesleğinde. Bahsedilen durumun ağırlıkla olan alakası belli etmenler içinde minimuma yakındır.

    Aynı ağırlığa sahip farklı ebatlarda jantlar kullanıldığında da çok değişik sonuçlar elde edilecektir. Yani aynı ağırlığa sahip olsalar bile kesinlikle aynı performans sonuçlarını alamazsınız. Bahsettiğim performans değerleri hızlanma ve son hız değerleridir. Jantların arasındaki 2.5X4=10 kg ağırlık farkını performans olarak hissedebilmeniz için motor sporları kompetanı olmanız gerekir. Ağırlığa bağlı performans değişimini ancak 60-65 kg ağırlıktan sonra 150 km/h hızlar üzerinde hissedebilirsiniz. Oysa ki jant ebatları değiştirildiğinde herkesin rahatlıkla farkedebileceği performans değişiklikleri görülür araçta.

    Yani sanıldığı gibi ağırlıktan değil benim yukarıda bahsettiğim sebeplerden dolayı performans değerleri oluşur. Bunu meslek hayatının ilerleyen zamanlarında daha iyi anlayacaksın. Malzeme bilimi ve malzemelerin elastikiyet özellikleri çok önemlidir, bu durumu farkedebilecek eğitime ve bilgiye sahip kişiler günlük hayatta bunun ne kadar önemli olduğunu iyi bilirler.

    Bu sıfatı taşımakla verdiğiniz örneklerin alakası nedir? Ben size b16a2lerden b20ye b16 kapak sonrası alacağınız sıkıştırmadan, k20a ile z serisi arasındaki farklardan, d14 motorda d serisi oem parça kullanarak nasıl 140+hpler yakalandığını veya r18de 4 port yerine 1 port exhaust manifold bulunma nedenlerini sordum mu? Jantlar benim uzmanlık alanım değil bu 1.

    2.si yazışlarınızda haddinizi aşar üslubunuza karşı bende artık agresif tavır sergileyeceğim, yaşınız benden büyük olabilir ancak yaşınıza göre davranışlarınız hiç hoş değil. Benim herşeyi bilmeme imkan yok, o.b.k hocama da arada yazıp sormuşumdur, zamanında serkes vardı ona da wankel hakkında sorular sormuşumdur. Nihayetinde benden mantıklı yorum bekliyorsanız, bana mantıklı şekilde yaklaşmanız gerekiyor.

    3. Ben değil 2.5kg, 1.5kg'nin bile farkına varabilirim aracımda.Ki özellikle jantlar için (siz mantıklı yorumlar yapabilen bir insansınız, nasıl atladınız bunu çok garip) dönme kuvveti üzerinde olan bileşenlerin ağırlıklarının, normal ağırlığa nazaran çok daha performans kayıbı/arttırmı yaptığını biliyorsunuzdur. Hepsini geçtim, Kimi geceleri denemeye çıktığımızda 1 kişinin araca ne kadar zaman kaybettirdiğini bilen biriyim. Ağırlığa bağlı performans değişimini değil 150km/h, 2. vites 60da bastığımızda bile hissediyorum ki videolar da kanıtlıyor bu durumu.

    4. Laf sokma dahilinde mesaj yazacaksanız, hiç tartışacak zamanım yok emin olun. Bir bilgi paylaşımı olursa katılırım, öğrenirim, hatamı düzeltirim, hatanız varsa düzeltirim. Sen böylesin sen şöylesin diye devam edecekseniz eğer evet ben öyleyim de siz kimsiniz?

    Aracinizda 1.5 kg'in bile farkina variyorsaniz bence siz bazi seyleri asmissiniz burda bizlerle bosa vakit kaybetmeyin derim.

    Jantta 1.5 kilonun farkına varıyorum evet roll'de farkediyor. Zaten orda bahsi geçen örnek jantla ilgili. Önerin için teşekkür ederim ama 2005den beri burdayım ben

    reggie8 verdiğin örnek için teşekkür ederim olayı bu yönden düşünmemiştim. Ancak ince taban büyük jant kullanılmamasının nedeni drag radial gibi esnemesinin az olmasından kaynaklı olması değil mi? Bu biraz uç bir örnek olmuş




  • konuyu hortlatıyorum ama sans eseri denk geldim konuya videodaki golf benim aracım arac 140 lık tsi ama vtec 2 stok deil 135 hp civarıydı arac dc17 bbeyin headers filitre emme manifoldu vs bir kaç modifikasyon var ama güzel yürüdü ama 135 hp ve hafif bir kasa için normal bu videoda yandan çekilmiş hali aradki fark daha net belli oluo
    http://www.streetfire.net/video/014mp4_2277593.htm
    bu arada civic de 17 jant falan var demişler doğru ama golf de de 17 jant var :)
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.