Şimdi Ara

140bg TSİ Golf vs Vtec2 110bg (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
8.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Bir kesim hala, 110'luk eski kasa Civic'lerin 140'lık eski kasa Golf'lerden daha iyi yürüyeceğini iddia ediyor


    Böyle bir hadise gerçekleşebilmesi için toplu olarak dünyaca newton yasalarını terkedip, yeni tip fizik kuralları olan bir gezegene göç etmemiz gerekir.


    Kısaca, imkansız.

    oyle bir sey iddia eden oldu mu ki??

    Ne bileyim janjan öyle diyor, konuyu okumadım baştan sona.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Bir kesim hala, 110'luk eski kasa Civic'lerin 140'lık eski kasa Golf'lerden daha iyi yürüyeceğini iddia ediyor


    Böyle bir hadise gerçekleşebilmesi için toplu olarak dünyaca newton yasalarını terkedip, yeni tip fizik kuralları olan bir gezegene göç etmemiz gerekir.


    Kısaca, imkansız.

    oyle bir sey iddia eden oldu mu ki??

    Konuyu açanın amacı bu değil mi zaten, ben mi yanlış okuyorum

    Sonraki mesajlarla ilgil gözlemimi ilk cümlemde belirttim zaten.

    Ya birde araya 140'lık civic, 160'lık vti, 170'lik Tsi-gt ler falan girmiş, konunun moku cıkmıs anlayacagınız.

    Aslında imkanım olsa 122'lik Jetta düz vites ile 125'lik yeni civic sedanı karşılaştırmak isterdim, değerler çok başabaş gözüküyor, bayağı zevkli kapışma dönebilir orda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Bir kesim hala, 110'luk eski kasa Civic'lerin 140'lık eski kasa Golf'lerden daha iyi yürüyeceğini iddia ediyor


    Böyle bir hadise gerçekleşebilmesi için toplu olarak dünyaca newton yasalarını terkedip, yeni tip fizik kuralları olan bir gezegene göç etmemiz gerekir.


    Kısaca, imkansız.

    oyle bir sey iddia eden oldu mu ki??

    Konuyu açanın amacı bu değil mi zaten, ben mi yanlış okuyorum

    Sonraki mesajlarla ilgil gözlemimi ilk cümlemde belirttim zaten.

    Ya birde araya 140'lık civic, 160'lık vti, 170'lik Tsi-gt ler falan girmiş, konunun moku cıkmıs anlayacagınız.

    Aslında imkanım olsa 122'lik Jetta düz vites ile 125'lik yeni civic sedanı karşılaştırmak isterdim, değerler çok başabaş gözüküyor, bayağı zevkli kapışma dönebilir orda.

    TSI alır gibime geliyor ama emin değilim.

    Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Bir kesim hala, 110'luk eski kasa Civic'lerin 140'lık eski kasa Golf'lerden daha iyi yürüyeceğini iddia ediyor


    Böyle bir hadise gerçekleşebilmesi için toplu olarak dünyaca newton yasalarını terkedip, yeni tip fizik kuralları olan bir gezegene göç etmemiz gerekir.


    Kısaca, imkansız.

    oyle bir sey iddia eden oldu mu ki??

    Konuyu açanın amacı bu değil mi zaten, ben mi yanlış okuyorum

    Sonraki mesajlarla ilgil gözlemimi ilk cümlemde belirttim zaten.

    Ya birde araya 140'lık civic, 160'lık vti, 170'lik Tsi-gt ler falan girmiş, konunun moku cıkmıs anlayacagınız.

    Aslında imkanım olsa 122'lik Jetta düz vites ile 125'lik yeni civic sedanı karşılaştırmak isterdim, değerler çok başabaş gözüküyor, bayağı zevkli kapışma dönebilir orda.

    TSI alır gibime geliyor ama emin değilim.

    Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaş.

    Araba işi ne oldu bu arada? Mazda için kapora verdin mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan


    Bir kesim hala, 110'luk eski kasa Civic'lerin 140'lık eski kasa Golf'lerden daha iyi yürüyeceğini iddia ediyor


    Böyle bir hadise gerçekleşebilmesi için toplu olarak dünyaca newton yasalarını terkedip, yeni tip fizik kuralları olan bir gezegene göç etmemiz gerekir.


    Kısaca, imkansız.

    oyle bir sey iddia eden oldu mu ki??

    Konuyu açanın amacı bu değil mi zaten, ben mi yanlış okuyorum

    Sonraki mesajlarla ilgil gözlemimi ilk cümlemde belirttim zaten.

    Ya birde araya 140'lık civic, 160'lık vti, 170'lik Tsi-gt ler falan girmiş, konunun moku cıkmıs anlayacagınız.

    Aslında imkanım olsa 122'lik Jetta düz vites ile 125'lik yeni civic sedanı karşılaştırmak isterdim, değerler çok başabaş gözüküyor, bayağı zevkli kapışma dönebilir orda.

    TSI alır gibime geliyor ama emin değilim.

    Turbo çıktı mertlik bozuldu arkadaş.

    Araba işi ne oldu bu arada? Mazda için kapora verdin mi

    Yok ya henüz değil. Biraz daha bekliycem, şu motorlu taşıtlarla ilgili yeni yasalar birer birer çıkmaya başlasında bi meclisten ona göre bi pozisyon alacağım artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    http://www.youtube.com/watch?v=jSmI5XtY9p4
    vtec vtec beğenmediğiniz passata fındık motora bakın derim 122 lik ...

    1.8 Honda civic hb 140 hp 122lik passata yetişemiyor. İşte TSI'nın gücü Vtec'çileri görelim

    1.8 civic varken 122lik passat jetta a3lerin alayına gider yapmıştım, hatta tdi140lık passatı bile geçiyordum. Konunun ana başlığına cevap olarak tsi140 d16v1 1.6 110hp civici geçer. Rahat rahat geçer hemde, eğer ikisi de stocksa.

    Bu arada size farklı bir soru. 1.4 civic (kendi aracım) ile 1040kg 1.2tsi 105hp ibiza ve 1.4tsi 122hp golf denemeleri ne olur ?




  • Vti yüksek devirde iş gören bir araç. Yüksek devirlerde ulaşıyor max. güce. Bu da hem yakıtın artmasına hem de alt devirlerin cansız ve ağır olmasına sebep oluyor. Vti severim gerçekten. Sesi yeter. Ancak çokta ahım şahım bir olayı yok. Önemli olan düşük devirde düşük yakıt tüketimi ile max performans almak. Bunu da tsi yapıyor. Hem supercharger hem turbo olması aracın hem alt devirlerde hem üst devirlerde peformansından ödün vermemesini sağlıyor. O yüzden bu videolar çok objektif gelmedi bana. Kafaya koysam bi'vti alıp kullanmak isterim. Ancak ses ve yakıt dışında standart halde pek numarası olacağını sanmıyorum. Ama moda çok yatkın bir araç. Zaten stock bulamazsınız bu devirde. Ama 1.8 civic alacağıma 2.0 gti golf alır paşa paşa binerim.
  • 30-35 seviyesinde golf gti var mı ?
  • Tek tek alıntı yapmayacağım karışık

    1- 1.8 civic 6 ileri manuel değil 5 ileri manueldir...Civic hb lerin %95 i otm şanzıman ve şanzımana serviste yazılım yüklenmezsse çok fazla yığılma yapıyor...type s olanları düz vites...(hb alacaktım ilk başta otm vardı düzleri kaldırmışlardı normal hb lerde kullanamam diye düz sedan aldım)
    2-1.6 vti 5500 de vtec açar...o videodaki araç type-r değil göstergesinden belli evet geçekten çok hızlı devir çeviriyor...
    3-110 hp vtec 2 125 hp den 0-100 de yarım boy kadar daha hızlı...180 den sonra 125 lik yakalayıp geçiyor...(denediğimizde 0-100 de vtec 2 lastikleri sardığı ve şoförü pilotajda iyi olmadığı için geçmiştim yarım 1 boy arası kadar)
    4-Kiminiz bize ne honda da yapsaydı diyebilir ama bana göre atmosferik bir araçla turbo beslemeli bir aracı karşılaştırmak haksızlıktır...Herkes hp olarak denk diye bakıyor ama alt devirde verdiği gücü ve maksimum torku hesaba katmıyor...honda turbo beslemeli bir araç çıkarırsa o zaman tsi lerle kıyaslamak daha doğru olur...Şu anda muadil araçlar kıyaslanacaksa atmosferik honda ve ww ler kıyaslanmalı...

    Kendi düşüncem katılabilir ya da katılmayabilirsiniz...Tartışma olsun diye söylemiyorum...




  • VİDEOYU ÇEKEN ARACI DA MERAK ETTİM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KZ23

    Tek tek alıntı yapmayacağım karışık

    1- 1.8 civic 6 ileri manuel değil 5 ileri manueldir...Civic hb lerin %95 i otm şanzıman ve şanzımana serviste yazılım yüklenmezsse çok fazla yığılma yapıyor...type s olanları düz vites...(hb alacaktım ilk başta otm vardı düzleri kaldırmışlardı normal hb lerde kullanamam diye düz sedan aldım)
    2-1.6 vti 5500 de vtec açar...o videodaki araç type-r değil göstergesinden belli evet geçekten çok hızlı devir çeviriyor...
    3-110 hp vtec 2 125 hp den 0-100 de yarım boy kadar daha hızlı...180 den sonra 125 lik yakalayıp geçiyor...(denediğimizde 0-100 de vtec 2 lastikleri sardığı ve şoförü pilotajda iyi olmadığı için geçmiştim yarım 1 boy arası kadar)
    4-Kiminiz bize ne honda da yapsaydı diyebilir ama bana göre atmosferik bir araçla turbo beslemeli bir aracı karşılaştırmak haksızlıktır...Herkes hp olarak denk diye bakıyor ama alt devirde verdiği gücü ve maksimum torku hesaba katmıyor...honda turbo beslemeli bir araç çıkarırsa o zaman tsi lerle kıyaslamak daha doğru olur...Şu anda muadil araçlar kıyaslanacaksa atmosferik honda ve ww ler kıyaslanmalı...

    Kendi düşüncem katılabilir ya da katılmayabilirsiniz...Tartışma olsun diye söylemiyorum...

    Bak adam akıllı yazmış işte dogru söe ne hacet :)




  • 140lık 1.8 Civic Rolling koşullarında yani,

    Belirli bir hızda , uygun viteste, aynı anda basıldığında 122lik C sınıfı ve D sınıfı bütün VAG grup araçlarından hızlı olacaktır.

    1.8 140 Civic benim eski Laguna 2.0 140 ile aynı gidiyordu neredeyse. Ben Laguna ile A3-Golf 122liklere 2-2.5boy, Passata ise 3 boy civarında fark etıyordum 60-200 arasında.

    Sıfırdan kalkıldığından eğer TSI özellikle DSG ise o zaman baş edilmesi zor oluyor çok seri ve kayıpsız aktarma-hızlanma sayesinde. Yoksa Rollde yüksek devir deviren e torkunu yüksek devirde veren alır ki buda Hondanın işi.

    Bahsi geçen eski kasa 110luk lar ise motorlarının yeni kasaya göre verimli olmasından değil daha çok kasa hafifliğinden dolayı diğer araçlara iyi tutunuyor. özelilkle F/H/E gibi basit bir uygulamada dahi çok büyük bir artış kazanıyor rakiplerine karşı. Turbolu araçlarda ise tek bir yazılımla araçların dünyaları değişiyor. Özelikle Revo VAG'lar Standart hallerine kıyasla çok farklı gidiyorlar.

    Merdiven altı yazılım yapıp, chipli abi benim araba diyen kullanıcılar ise bozulan ayarları ve verimsizlikleri ile ona buna madara oluyorlar. Her motor marka araç için geçerlidir bu sölediğim husus. Yazılım işi kolay bir iş değildir. yazlım attk coştu şeklinde.




  • Honda bi yerini yırtıyor, golften ses dahi çıkmıyor, 6 ilerinin farkı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    http://www.youtube.com/watch?v=jSmI5XtY9p4
    vtec vtec beğenmediğiniz passata fındık motora bakın derim 122 lik ...

    1.8 Honda civic hb 140 hp 122lik passata yetişemiyor. İşte TSI'nın gücü Vtec'çileri görelim

    122 ps lik degildir büyük ihtimal yazılımldır .... 150 ps lerdedir + dsg

    Hocam gerek yok civicteki şanzıman otomatikse yetiyor zaten passatın geçmesi için.Baltalıyor o otomatik civic i.11.5 lara düşüyor hızlanma değerleri 8.9 lardan.

    Tsı ın asıl başarısı 200 üstü hızlarda bile istekli olması.Ben tsi kullanıcısıyım.Bazı arkadaşlar tsi ın üst devirlerde kesileceğini düşünüyorlar fakat soluksuz gidiyor.Kullananlar biliyor zaten.

    hondada ki çocuk acemi gibi geldi bana.. sapak bile kaçırmış

    125 lik i vtech civic im oldu şu an 160hp sciroccom var.. honda çok güzel çok keyifliydi ama dsg ve 160hp bambaşka..

    açık konuşmak gerekirse bazen arkama doch motor eski 2kapı si lar gelince diyorum şimdi mod filan vardır hiç gaza dokunmuyorum bile ne çıkacağı hiç belli olmaz o arabalardan




  • Yollarda görünümüne aldanıp 2 araca bulaşmayacaksın.

    1-Polo GTI(Adam GTI yazısınıda sökmüştü jantlarınıda) mafetti beni ismail abi diyesi
    2-Civic 1.6 VTI.Modsuz bile uçuk gidiyor.Modluları zaten uçuyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Honda bi yerini yırtıyor, golften ses dahi çıkmıyor, 6 ilerinin farkı

    Ona yüksek devir çevirmek deniyor paşam, Type-R da 6 ileri fakat 9000 rpm dönüyor. Ayrıca 6 vites araçla 5 vites aracın son dişli oranları arasındaki fark senin kafanda oluşan gibi değil.

    Şu konuyu sürekli takip ediyorum yazılan yorumların çoğu sallama, laf olsun torba dolsun, teknik ve mekanik bilmeyen ergenlerin benim arabam "hatta pardon" benim beğendiğim araba senin beğendiğin arabayı geçer muhabbeti.

    Aşırı besleme ve atmosferik araçlar karşılaştırılıyor, biri 10 yaşında biri 1 yaşında makinalar yarıştırılıyor vs.

    İşten anlayan adam daha ilk videoda vtec2 çıtır modlu bile olsa 17" jantlarla bu yarışı kaybeder der. Daha neyi yarıştırıyorsunuz her markası modeli aynı olan araç birmidir de, bir araç diğer bir aracı geçince sonuç şu marka şu markayı geçer durumuna gelebiliyor?

    Bu işleri kolay sananlar var, tebessümle izlemeye devam ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Honda bi yerini yırtıyor, golften ses dahi çıkmıyor, 6 ilerinin farkı

    Ona yüksek devir çevirmek deniyor paşam, Type-R da 6 ileri fakat 9000 rpm dönüyor. Ayrıca 6 vites araçla 5 vites aracın son dişli oranları arasındaki fark senin kafanda oluşan gibi değil.

    Şu konuyu sürekli takip ediyorum yazılan yorumların çoğu sallama, laf olsun torba dolsun, teknik ve mekanik bilmeyen ergenlerin benim arabam "hatta pardon" benim beğendiğim araba senin beğendiğin arabayı geçer muhabbeti.

    Aşırı besleme ve atmosferik araçlar karşılaştırılıyor, biri 10 yaşında biri 1 yaşında makinalar yarıştırılıyor vs.

    İşten anlayan adam daha ilk videoda vtec2 çıtır modlu bile olsa 17" jantlarla bu yarışı kaybeder der. Daha neyi yarıştırıyorsunuz her markası modeli aynı olan araç birmidir de, bir araç diğer bir aracı geçince sonuç şu marka şu markayı geçer durumuna gelebiliyor?

    Bu işleri kolay sananlar var, tebessümle izlemeye devam ediyorum

    Güzel bir yorum daha, teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    O araç ilk gelen 1.8 civic hb'lerden. Ve enkaz İ-shift şanzuman var birde yazılım falan güncelli değilse vay haline. Zaten 160 dan sonra okadar isteksiz hızlanması mümkün değil. Benim 1.6 tam otomatik aracım bundan çok daha rahat hızlanıyor 160-180 arasını.

    Ishift yazılımsızken iyi değil ama yine de 1.6 otomatik civici harcar. Bir kere konvertör kayıbı yok kafadan. Ishift sadece vites atışlarında biraz daha yavaş kalıyor, konvansiyonel 1.8 civici geçer mesela. Ayrıca top speed'i de daha yüksektir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    O araç ilk gelen 1.8 civic hb'lerden. Ve enkaz İ-shift şanzuman var birde yazılım falan güncelli değilse vay haline. Zaten 160 dan sonra okadar isteksiz hızlanması mümkün değil. Benim 1.6 tam otomatik aracım bundan çok daha rahat hızlanıyor 160-180 arasını.

    Ishift yazılımsızken iyi değil ama yine de 1.6 otomatik civici harcar. Bir kere konvertör kayıbı yok kafadan. Ishift sadece vites atışlarında biraz daha yavaş kalıyor, konvansiyonel 1.8 civici geçer mesela. Ayrıca top speed'i de daha yüksektir

    1.8'in i-shifte olsa benim aracımdan daha iyi hızlandığını tabi biliyorum zaten yazdım. 160 dan sonra o kadar isteksiz hızlanması mümkün değil diye. O kullanan kişide sıkıntı var. O videoya bakarak ya farkında değiliz eğim var yada eleman gaza basmıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: *President*


    quote:

    Orijinalden alıntı: HanRa

    Honda bi yerini yırtıyor, golften ses dahi çıkmıyor, 6 ilerinin farkı

    Ona yüksek devir çevirmek deniyor paşam, Type-R da 6 ileri fakat 9000 rpm dönüyor. Ayrıca 6 vites araçla 5 vites aracın son dişli oranları arasındaki fark senin kafanda oluşan gibi değil.

    Şu konuyu sürekli takip ediyorum yazılan yorumların çoğu sallama, laf olsun torba dolsun, teknik ve mekanik bilmeyen ergenlerin benim arabam "hatta pardon" benim beğendiğim araba senin beğendiğin arabayı geçer muhabbeti.

    Aşırı besleme ve atmosferik araçlar karşılaştırılıyor, biri 10 yaşında biri 1 yaşında makinalar yarıştırılıyor vs.

    İşten anlayan adam daha ilk videoda vtec2 çıtır modlu bile olsa 17" jantlarla bu yarışı kaybeder der. Daha neyi yarıştırıyorsunuz her markası modeli aynı olan araç birmidir de, bir araç diğer bir aracı geçince sonuç şu marka şu markayı geçer durumuna gelebiliyor?

    Bu işleri kolay sananlar var, tebessümle izlemeye devam ediyorum

    17" jant var 17" jant var.Enkei 17" jantlar çapı büyük olsada orjinal 16" jantlardan çok daha hafif,dolayısı ile hızlanmayı değiştirmiyorlar.İşten anlayan adam demişken hatırlatayım dedim




  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.