Şimdi Ara

140bg TSİ Golf vs Vtec2 110bg (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
8.884
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O araç ilk gelen 1.8 civic hb'lerden. Ve enkaz İ-shift şanzuman var birde yazılım falan güncelli değilse vay haline. Zaten 160 dan sonra okadar isteksiz hızlanması mümkün değil. Benim 1.6 tam otomatik aracım bundan çok daha rahat hızlanıyor 160-180 arasını.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Videoya iyice baktım.Sherlock Holmes edasıylaPassat büyük ihtimalle B6 kasa.He 1.8 lik mi bilemeyiz tabi.Fakat 1.4 chipli 160 lıkları her türlü mercedesle yürür.Bunun garantisini veririm.

    SOrun manuel civic 1.8 in bu kadar geride kalması.

    b7 nın bayık düz arka stopları değilmı b6 oval ? şeker beyazında iyice bellı ediyor kendını

    Hocam videoda 1.55-57 arası arka stoplar B6 direk.Yuvarlak yanan ışıklardan anlayabilirsiniz.Ayrıca 2011 model b6 passatlar var.

    biliyorum varda 2 hafta öncesine kadar kapımda b7 passat 1.4 tsi dsg şeker beyazı vardı sankı aynısı geldi bi daha izleyeceğim ne videomus ya keşke koymasaydım ama şuda bi gerçek tsi+dsg çok iyi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VETTEL99 -- 12 Ocak 2012; 23:45:07 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Videoya iyice baktım.Sherlock Holmes edasıylaPassat büyük ihtimalle B6 kasa.He 1.8 lik mi bilemeyiz tabi.Fakat 1.4 chipli 160 lıkları her türlü mercedesle yürür.Bunun garantisini veririm.

    SOrun manuel civic 1.8 in bu kadar geride kalması.

    b7 nın bayık düz arka stopları değilmı b6 oval ? şeker beyazında iyice bellı ediyor kendını

    Hocam videoda 1.55-57 arası arka stoplar B6 direk.Yuvarlak yanan ışıklardan anlayabilirsiniz.Ayrıca 2011 model b6 passatlar var.

    biliyorum varda 2 hafta öncesine kadar kapımda b7 passat 1.4 tsi dsg şeker beyazı vardı sankı aynısı geldi bi daha izleyeceğim ne videomus ya keşke koymasaydım ama şuda bi gerçek tsi+dsg çok iyi .

    Tsi + dsg ye lafım yok ama 1.8 civic hb eğer manuel ise rakibi 122 lik değil 140 lık tsi olur ki onun bile canı çıkar.



    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.




  • bu arada passat b6 2011 son gelenlerdenmıs ex_silver iyi görmussun
  • ya bu neyin tartışması beyler bugatti veyron hepsinin anahtarını alır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.

    Golf'ün sürücüsü ne kadar korkak kullanıyor farkında değil misin Anıl ? bu kadar çabuk farkın kapanması normal değil. Ayrıca golf sürekli fren yapıyor, düz yolda bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    ya bu neyin tartışması beyler bugatti veyron hepsinin anahtarını alır

    tartışma değil dedektifliğe döndü olay yahu sende sulandırma ortalığı konu vw honda mercedes olunca ve ilgi çekici olunca gayetde güzel tespitler ortaya çıkıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    ya bu neyin tartışması beyler bugatti veyron hepsinin anahtarını alır

    tartışma değil dedektifliğe döndü olay yahu sende sulandırma ortalığı konu vw honda mercedes olunca ve ilgi çekici olunca gayetde güzel tespitler ortaya çıkıyor

    bence çok güzel tadınta bir tartışma yeni yeni bilgiler ögrenmedim degil özellikle civicle ilgili




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.

    Golf'ün sürücüsü ne kadar korkak kullanıyor farkında değil misin Anıl ? bu kadar çabuk farkın kapanması normal değil. Ayrıca golf sürekli fren yapıyor, düz yolda bile

    anıl şurda golfün sürücüsüne sürücü demeye noter onayı lazım video pek iyi değil bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.

    Golf'ün sürücüsü ne kadar korkak kullanıyor farkında değil misin Anıl ? bu kadar çabuk farkın kapanması normal değil. Ayrıca golf sürekli fren yapıyor, düz yolda bile

    2 sininde dip gaz yaptığı andan bahsediyorum farkın çok çok yavaş bi şekilde kapandığı anda 2 araçta sınırdalar işte ? sonra golf fren yapıyor. Anlık durumdan bahsediyorum. 29.snye ile 40. saniye aralığına dikkat çekmek istedim orada golf pek avans veriyormuş gibi durmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yek_ka

    quote:

    Orijinalden alıntı: VETTEL99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    ya bu neyin tartışması beyler bugatti veyron hepsinin anahtarını alır

    tartışma değil dedektifliğe döndü olay yahu sende sulandırma ortalığı konu vw honda mercedes olunca ve ilgi çekici olunca gayetde güzel tespitler ortaya çıkıyor

    bence çok güzel tadınta bir tartışma yeni yeni bilgiler ögrenmedim degil özellikle civicle ilgili

    keşke konu açsaydım iyi olurmus




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.

    Golf'ün sürücüsü ne kadar korkak kullanıyor farkında değil misin Anıl ? bu kadar çabuk farkın kapanması normal değil. Ayrıca golf sürekli fren yapıyor, düz yolda bile

    2 sininde dip gaz yaptığı andan bahsediyorum farkın çok çok yavaş bi şekilde kapandığı anda 2 araçta sınırdalar işte ? sonra golf fren yapıyor. Anlık durumdan bahsediyorum. 29.snye ile 40. saniye aralığına dikkat çekmek istedim orada golf pek avans veriyormuş gibi durmuyor.

    Ben orda dip gaz olduğunu sanmıyorum. 32-33-34'de golfteki hala fren yapıyor gibi. Ya da bana öyle geliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.

    Golf'ün sürücüsü ne kadar korkak kullanıyor farkında değil misin Anıl ? bu kadar çabuk farkın kapanması normal değil. Ayrıca golf sürekli fren yapıyor, düz yolda bile

    2 sininde dip gaz yaptığı andan bahsediyorum farkın çok çok yavaş bi şekilde kapandığı anda 2 araçta sınırdalar işte ? sonra golf fren yapıyor. Anlık durumdan bahsediyorum. 29.snye ile 40. saniye aralığına dikkat çekmek istedim orada golf pek avans veriyormuş gibi durmuyor.

    Ben orda dip gaz olduğunu sanmıyorum. 32-33-34'de golfteki hala fren yapıyor gibi. Ya da bana öyle geliyor.

    Diyelimki fren yapıyor civicin motoru sesinden belliki yüksek devirde golf fren yapsa civicin daha rahat uzaması gerekmezmi ? Neyse sadece video golfun arkasında tsi yazıyor gibi gördüm o yüzden paylaştım belkide gti dır bilemem. Ben gördüğüme göre yorum yaptım. Ama 2 araçta 1.8 140 ve tsi 140 olsa beraber yürüdüklerinde sonuç buna benzer olacaktır diye paylaştım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.




    Edit:Bu ses nedir ya


    OHA OHA bu 1.8 civic olamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.




    Edit:Bu ses nedir ya


    OHA OHA bu 1.8 civic olamaz.

    1.8 değil zaten büyük ihtimal modlu 1.6 vti




  • Buyuk ihtimal degil modlu :)

    Dereceli egzantrik var bi kere kafadan :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: moral83

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil
    örneğin şurda 2 sininde gazı diplediği anda farkı belli belirsiz olsada civic kapatıyor. O kasa golflerde 140 veya 170 lik olacağına göre 140lık tsi'ın bile işi zor.

    Golf'ün sürücüsü ne kadar korkak kullanıyor farkında değil misin Anıl ? bu kadar çabuk farkın kapanması normal değil. Ayrıca golf sürekli fren yapıyor, düz yolda bile

    2 sininde dip gaz yaptığı andan bahsediyorum farkın çok çok yavaş bi şekilde kapandığı anda 2 araçta sınırdalar işte ? sonra golf fren yapıyor. Anlık durumdan bahsediyorum. 29.snye ile 40. saniye aralığına dikkat çekmek istedim orada golf pek avans veriyormuş gibi durmuyor.

    Ben orda dip gaz olduğunu sanmıyorum. 32-33-34'de golfteki hala fren yapıyor gibi. Ya da bana öyle geliyor.

    dipgaz yapmasa civic yanindan ucarak gecer.

    orada belli ki ikisi de dip gaz yapiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gökhan G.




    Edit:Bu ses nedir ya


    OHA OHA bu 1.8 civic olamaz.

    1.8 değil zaten büyük ihtimal modlu 1.6 vti

    bence type r

    1.6 öyle devir çevirmesi imkansız




  • Güzel konu
  • 1.6 vti hakkında bilgin yok heralde ?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 13 Ocak 2012; 0:18:33 >




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.