Şimdi Ara

140bg TSİ Golf vs Vtec2 110bg

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
228
Cevap
1
Favori
8.890
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 0 dan kalksalar golf biraz daha açarmış sanırım.
  • Golf'ün 1.6 102 HP motor olmadığını nerden bilelim.

    Civic'in stock olduğu da muamma.
  • 110'luk civic 122'lik Golf'e nal toplatır.

    140'lık Civic'in karşısında pek şansı olmasa da yine de ezilmemiş. Başa baş sayılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    110'luk civic 122'lik Golf'e nal toplatır.

    140'lık Civic'in karşısında pek şansı olmasa da yine de ezilmemiş. Başa baş sayılır.


     140bg TSİ Golf vs Vtec2 110bg
  • Bu arada 110 beygirlik eski kasa Civic'in , 125 beygirlik yeni Civic'ten çok daha iyi bir performansa sahip olduğunu belirteyim.
  • Beyler can ve mal güvenliğiniz için bu konudan çıkın, atılan yalanlar karşısında eviniz veya pc'niz zarar görebilir. 110 hp Civic 122'lik TSI'a nal toplatıyor, 140'lık ile kafa kafaya gidiyor mazallah.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dci-hdi-tdi-ctdi-bu dizel motorlar
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • @Pritt31

    Sen konu dışına dön ve tipim nasıl diye ssli konular aç. Senin yerin orası.
  • Yanlış görmediysem golf civic i geçiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    @Pritt31

    Sen konu dışına dön ve tipim nasıl diye ssli konular aç. Senin yerin orası.


    Orası bile senin laflarından iyidir, en azından resimlerini koyuyor insanlar. Senin gibi 110 hp atmosferik ile 122 beygir aşırı beslemeli geçip 140 beygir çift şarjlı ile başa baş gitmiyorlar. Ufak atın ufak !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pritt31 -- 27 Temmuz 2011; 19:46:09 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Orası bile senin laflarından iyidir, en azından resimlerini koyuyor insanlar. En azından 110 hp atmosferik ile 122 beygir aşırı beslemeli geçip 140 beygir çift şarjlı ile başa baş gitmiyorlar. Ufak atın ufak !


    Hadi oraya git ve Civic vs Golf diye konu aç o zaman.
  • Video yine ofsayt


    110'luk Vtec2 güzel yürür,125'likten ufak hızlarda her türlü hızlı.122'lik Golf'ü alır.Gel gelelim motordan başka birşey yoktur arabada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pritt31
    Orası bile senin laflarından iyidir, en azından resimlerini koyuyor insanlar. En azından 110 hp atmosferik ile 122 beygir aşırı beslemeli geçip 140 beygir çift şarjlı ile başa baş gitmiyorlar. Ufak atın ufak !


    Hadi oraya git ve Civic vs Golf diye konu aç o zaman.

    Bosver arkadasim bir aracta tsi motor varsa o arac gecilmiyor ne hikmetse...
  • 110Hp lik Rover 216si 2011 1.4 TSI 125 Leonu tokatlıyorsa bu her türlü
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    110'luk civic 122'lik Golf'e nal toplatır.

    140'lık Civic'in karşısında pek şansı olmasa da yine de ezilmemiş. Başa baş sayılır.


    Arkadaşım 110 luk civic sırf çok hafif olmasından dolayı düşük hızlarda yeni civicten daha seridir.Fakat yüksek hızlara çıkıldıkça Yeni Civicte Golf te boy boy fark atar.

    Ayrıca 110 luk civic 122 lik golfü rollde a-la-maz.100 km ye kadar belki kafa kafaya gidebilir o da hafifliğinden dolayı.yüksek hızlara çıkıldıkça nefesi yetmez.Çünkü yüksek hızlarda önemli olan beygir gücüdür...

    Civic 110 hp boş ağırlık 1096 kg 0-100 9.5
    Golf 122 TSI boş ağırlık 1290 kg 0.100 9.5

    dediğim gibi 0-100 ü eşit fakat yüksek hızlara çıkıldıkçaYeni Civicte Golfte boy boy fark atar...

    Nasıl nal toplatıyor arkadaşım.Sırf 200 kg hafif diye düşük hızlarda seri olan bir otomobil nasıl Turbolu golfe nal toplatıyor...
    200 kg bu araçlar için çok önemli bir ağırlık farkıdır.O civicte 1290 kg olsa 11 leri görür hızlanma değerler...

    Millete fanatik diyip kendisi fanatiklik yapanlardan olmayın siz.Bütün mesajlarınızda öyle bir izlenim veriyorsunuz....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 27 Temmuz 2011; 21:05:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu arada 110 beygirlik eski kasa Civic'in , 125 beygirlik yeni Civic'ten çok daha iyi bir performansa sahip olduğunu belirteyim.

    +1

    Arkadasin 110 hp manueli ile bir yuruyelim dedik(benimkisi otomatik 125), gerci ben biraz gec bastim gaza ama yinede fark etmezdi, ben 190 a gelene kadar epey fark atti, 190 dan sonra fark kapanmaya basladi ama en az 10-15 km lazimdi gecmem icin, ki otobanda degilsen zor. mesafemiz kisa oldugundan(5-6 felan) gidecegimiz yere gelince olay bitti

    Gerci manuel 125 civigin vites oranlari daha kisa oldugu icin benimki kadar fark yemez baslarda ama yinede zorlanir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu arada 110 beygirlik eski kasa Civic'in , 125 beygirlik yeni Civic'ten çok daha iyi bir performansa sahip olduğunu belirteyim.

    +1

    Arkadasin 110 hp manueli ile bir yuruyelim dedik(benimkisi otomatik 125), gerci ben biraz gec bastim gaza ama yinede fark etmezdi, ben 190 a gelene kadar epey fark atti, 190 dan sonra fark kapanmaya basladi ama en az 10-15 km lazimdi gecmem icin, ki otobanda degilsen zor. mesafemiz kisa oldugundan(5-6 felan) gidecegimiz yere gelince olay bitti

    Gerci manuel 125 civigin vites oranlari daha kisa oldugu icin benimki kadar fark yemez baslarda ama yinede zorlanir


    Manual de olsa pek bir şey değişmiyor aslında. Eski kasa Civic'in başta açtığı boy boy farkı kapatamıyordu yeni Civic. Kilometrelerce aynı şekilde bassalar belki yeni kasa yetişebilir ama farkı aça aça gidemez.




  • manuel vtec2 ;5.viteste 218de kesiciye girer,180e kadar akıcı gider,sohc vtecle bu kadar,sadece 4-2-1 headers ile orjinalne fark atar v.s.

    manuel i-vtec; 5.viteste kesiciye giren görmedim,230u bulan var,sohc vtecle bu kadar,motor kompartmanı dar olduğundan kule gergisi bile uygulamak zordur..

    manuel golf tsi 122;6.viteste kesiciye giren görmedim,245i görebiliyor(a3 tfsi 125 245 yapıyordu bir videoda),fındık turboyla ve su soğutmalı/intercoolerlı emme manifolduyla bu kadar,sadece bir chiple dünyası değişir..

    gönül ister ki dohc vtec+kpro ile çatara çutara ,cupra veya gti ile yürüsün ama memur vteci bu kadar
  • Orda yarış oluyor dinledikleri parçaya bak.Seni pamuklara sarmalar sararım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akhilleus

    Orda yarış oluyor dinledikleri parçaya bak.Seni pamuklara sarmalar sararım


    Kutsi'den "Geçer" de dinlenebilirdi
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.