Şimdi Ara

dci-hdi-tdi-ctdi-bu dizel motorlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
30.906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor



  • quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani



    Common Rail olacak.
  • hepsinin sonundaki i injection enjeksiyon anlamında sanırımölemi?başlarında da kendi koydukları şekil isimler turbo high diesel falan filan yok birbirimizden farkımız,ama biz osmanlı bankasıyız hesabıancak multijet ve cdti bnce başarılı bir motor vergi konusunda da performans olarakta..ödüllü motor vesselam
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani


    tdi belki de o motorlar içinde en sağlam ve dayanıklı olanı
    teknolojisi eski ayrı şey işe yaramaz ayrı şey.....




  • Fiat'ın, Ford'un, Opel'in ve VW'in dizelleri pek sorun çıkartmıyor bildiğim kadarıyla. Lâkin Renault, Hyundai DCİ ve CRDİ ler çok sorunluymuş. Bir de çok soğuk bir bölgede mesela İç veya Doğu Anadolu gibi yerlerde yaşıyorsanız dizeli hiç ama hiç tavsiye etmem. Mazot katılaşıp sizi yolda bırakabiliyor. Peugeot 307 dizelin hareketinden 10 km sonra yolda kaldığına şahit oldum.Gidip Doğan L ile ben kendim onları aldım. Malum Türkiye'deki mazotlar kalitesiz. Markaya bile güvenmeyin. Az yakan bir benzinli her zaman iyidir.(Ör: Honda City) Hem sorun çıkmaz hem de bakıma daha az götürürsünüz...Saygılarımla...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: crepassio


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani


    tdi belki de o motorlar içinde en sağlam ve dayanıklı olanı
    teknolojisi eski ayrı şey işe yaramaz ayrı şey.....


    ewet dogrudur dayanıklı oldugu ,kalitesiz mazot aldınmı pek hasara ugramaz digerleri gibi,ama kimse de binek araba olarak tdi almaz
    alanlar ticari caddy tdi fln alıyo

    bu volkwagen neden hala commonrail uretmiyo ona da hayret ediyom bu adamlar bu halleriyle bile neler yapıyo bi de commonrail cıkarsalar kimse tutamaz bunları artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo Pacino -- 21 Mayıs 2006; 16:37:35 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Atmosferik dizel motor.
    8 yıl önce açıldı
    MONDEO TDCİ YAKIT
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani

    volkwagenin dizel motorunu geçebilecek bir tane dizel motor söyle bana hdi?????tdci????multijet?????
    vw dizel motorun ilahıdır




  • tdi, hdi, tdci vs. tümü tescilli markalar olduğu için diğer firmalar kullanamıyor ve benzer isimler üretiyorlar. Tdi dışında tümü common rail ortak yakıt yollu direk enjeksiyonlu turbo dizeller. VW grubunun kullandığı tdi is pompa meme enjeksiyonlu direk enjeksiyonlu turbo dizel.
    Yukarıda tdi kötü denmiş hiç katılmıyorum, tdi motorlar sadece biraz daha gürültülüdür, ama cr'lere göre daha güçlü ve uzun ömürlüdürler. Ayrıca kalitesiz mazota daha dayanıklıdırlar.
  • Son yıllarda artık bütün petrol şirketleri kaliteli mazot konusunda başarılı üretimler yapıyorlar bu sebeple yakıt dolayısıyla sorunlar pek kalmadı gibi...
    quote:

    Orjinalden alıntı: sahlan

    Fiat'ın, Ford'un, Opel'in ve VW'in dizelleri pek sorun çıkartmıyor bildiğim kadarıyla. Lâkin Renault, Hyundai DCİ ve CRDİ ler çok sorunluymuş. Bir de çok soğuk bir bölgede mesela İç veya Doğu Anadolu gibi yerlerde yaşıyorsanız dizeli hiç ama hiç tavsiye etmem. Mazot katılaşıp sizi yolda bırakabiliyor. Peugeot 307 dizelin hareketinden 10 km sonra yolda kaldığına şahit oldum.Gidip Doğan L ile ben kendim onları aldım. Malum Türkiye'deki mazotlar kalitesiz. Markaya bile güvenmeyin. Az yakan bir benzinli her zaman iyidir.(Ör: Honda City) Hem sorun çıkmaz hem de bakıma daha az götürürsünüz...Saygılarımla...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani



    o ise yaramaz dedigin dizel motorlar arasinda en iisi ve en saglami
  • Bilmeyenler konuşmasın...

    Audi,Skoda,Seat ve Vw Halen TDi motor teknolojisini kullanıor.
    Bakımlı ve düzgün mazot oldumu hiç bir sorun çıkarmaz bu motorlar.ÇIksaydı şimdiye kadar çok duyardık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahlan

    Fiat'ın, Ford'un, Opel'in ve VW'in dizelleri pek sorun çıkartmıyor bildiğim kadarıyla. Lâkin Renault, Hyundai DCİ ve CRDİ ler çok sorunluymuş. Bir de çok soğuk bir bölgede mesela İç veya Doğu Anadolu gibi yerlerde yaşıyorsanız dizeli hiç ama hiç tavsiye etmem. Mazot katılaşıp sizi yolda bırakabiliyor. Peugeot 307 dizelin hareketinden 10 km sonra yolda kaldığına şahit oldum.Gidip Doğan L ile ben kendim onları aldım. Malum Türkiye'deki mazotlar kalitesiz. Markaya bile güvenmeyin. Az yakan bir benzinli her zaman iyidir.(Ör: Honda City) Hem sorun çıkmaz hem de bakıma daha az götürürsünüz...Saygılarımla...

    valla renault megane taksi görüyorum servsilerde..
    dCi, 200.000 i devirmiş bakıma girmiş olanın şoförüylede konuştum valla iyi araba beni o kadar km yolda bırakmadı demişti




  • Hangisi daha iyidir diye tartışmak çok yersiz olur hem de bir sonuca varamayız.Şİmdi ki yeni nesil dizel motorların hepsi iyi.

    Yeter ki bakımını ve aldığınız mazota dikkat edin...Ve kırmızı çizgiyi geçmeyin...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    vw dizel motorun ilahıdır


    +1
  • BU ilah meselesi en güçlü dizel motorun yapılmasından mı gelior onur?

    Sen ne düşünüorsun?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: turbo_diesel


    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani



    o ise yaramaz dedigin dizel motorlar arasinda en iisi ve en saglami

    adam gibi modeller de yok ki kardes alalım ,golf neden o zamn 2.0 tdi var,vergi yuzunden alamıyoz bu arabaları
    tdi bu kadar guzel bi sey se 1.6 tdi golf te cıkarsınlar

    gelcek nesil commonrail 2007 model golf ler 1.6 tdi olcak belirteyim




  • ya benim anlamadığım bu motor hacmiyle nasıl oluyor mesela arkadaşım opel astra 1.3cdti almayı düşünüyor ama o motorun kasayı taşımayacağından şüpheli
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    BU ilah meselesi en güçlü dizel motorun yapılmasından mı gelior onur?

    Sen ne düşünüorsun?

    en güçlüsünü bilemicem ama en verimliyi renault yaptı..
    daha türkiye ye gelmedi geleceğinide sanmam ama dCi 2.0 16v 175hp

    Renault launches most powerful 2.0-litre diesel
    Date: 23 Dec 2005 Source: Andrew Walker

    --------------------------------------------------------------------------------
    With the Renault Nissan Alliance 2-litre 150 hp (111 kW) diesel engine only two months old, Renault are taking the power level of this latest generation diesel engine to new heights with the launch next March of a 175 hp (130 kW) version of this engine, fitted first exclusively to the Laguna GT, the sports version of Renault’s upper mid-size contender.

    The 175 hp output of this new state of the art common-rail 16 valve diesel engine makes it the most powerful 2-litre diesel in production, ahead of the BMW 2-litre engine which was the previous best at 163 hp (121 kW) and well ahead of the class average of 135 hp (100 kW). To match the output of the Renault engine other manufacturers like VW and BMW have to provide engines of 2.5 litre capacity that consequently drink more fuel.

    Diesel engines excel at providing lots of pulling power at low engine speeds and the new 2.0 dCi 175 does not disappoint here either developing maximum torque of 360 Nm (with 90% available from 1 500 r/min), offering very good response (with rapid power build-up and long sustain) and is exceptionally quiet for a diesel engine of this power rating.

    Top speed of the Laguna Hatch GT dCi 175 rises to 225 km/h from 215 km/h in the dCi 150 and the 0-100 km/h acceleration benchmark time is cut to only 8.4 seconds from 8.9 in the already rapid dCi 150.

    Specific enhancements of the 111 kW version include a particulate filter as a standard feature and balancer shafts in the engine to improve acoustic performance, especially at high engine speed. The balancer shafts are there to compensate possible vibratory phenomena arising from the extra power. Other features include a water-cooled turbocharger and a higher-pressure design (190 bars instead of 175).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilx -- 22 Mayıs 2006; 1:33:15 >




  • BENCE HEPSİ İYİDİR HOŞTUR... İLK BUHARIN BULUNMASINDAN BUGÜNE KADAR NELER DEĞİŞTİ BAKSANIZA :)))

    HDI TDCI YADA TDI ESKİ YENİ YADA DAHA İYİ DAHA KÖTÜ BENCE ÖNEMLİ OLAN KALİTELİ MAZOT DOĞRU KULLANIM VE ZAMANINDA UYGUN KİŞİLERLE BAKIM...

    GERİSİ BOŞ...
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.