Şimdi Ara

dci-hdi-tdi-ctdi-bu dizel motorlar (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
30.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu


    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr


    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    vw dizel motorun ilahıdır


    +1



    sebep alabilirmiyim ?

    madem ilah vw neden cr a geçme kararı aldı.. ilahı niye bıraktı?


    niye lafı ilk söyleyen kişiye sormuyosunda bana soruyosun? gel de bunun altında kötü niyet arama.
    vw neden ilah konusuna gelinceyse; dünyada en kaliteli, en sağlam dizeli yapan firmalar, bu işi bilen-bu işlerle profesyonel olarak ilgilenen kişilerce bilinir. sadece türkiyede değil tüm dünyada bu böyledir. almanyada bi mazot pompası-enjektör servis ustasıyla konuştuğumda, türkiyede bizim bildiğimiz markalarla aynı cevapları almam, bu işin tüm dünya tarafından artık kanun gibi kabul edildiğini doğruluyor. bu markalara gelince;(sıralaması önemsiz) mercedes, vw, volvo, nissan dizelde başı çeker. heee bmw de dizel yapar, 2000ccden 163 hp güç alır vs ama bu yine de nissanın dizelde bmw den daha sağlam olduğu gerçeğini değiştirmez.
    bunların dışında 1970-1980 li yıllarda diğer markalar, tabiri caizse dizel araba hiç üretmezken; 70 li yıllarda insanlar dizel golf 1 kullanıyodu. onu da geçtim bugün bi pejo partner, citroen saxo dizel, opelin 90lı yıllardaki dizelleri, 2006 model 0 km fiat ducato minibüs daha hala mazotu bittiğinde hava yapıyor.(bunlar sadece şimdi bi anda aklıma gelen markalar) fakat 70 küsür model bi golf yada 80 model bi audi 80 o senedeki pompasıyla hava yapmıyor.

    vw ilahı bıraktı demen zaten beni anlamadığı gösteriyor. ilahı bırakmak diye bi tabir olamaz. senin burada ilahtan kastın tdi teknolojisidir. ben tdi teknolojisi ilahtır demedim, vw nin motorları için o lafı söyledim. vw nin tdi kullanmadığı yıllarda da motorları, dizelde başı çekenler arasına girmeyi başarmıştır...

    bazı şeyleri bildiğimiz için söylüyoruz, altında sebep arıyosunuz. bilmediğiniz şeyleri size anlatıyoruz, bu sefer hiç istemediğim şekilde çok biliyo havasına girmiş gibi oluyoruz. sebeplerini söylemeden şu şudur dersek; fanatik oluyoruz. napıcağmı şaşırdım doğrusu...

    edit:imla hatası

    +1 seninle aynı fikirdeyiz...
    arkadaşlar audı bide vw den başka tr de eski model dizel göreniniz oldumu???merso bmw de dahil....gitmiş toyota d4-d yapmış sizde buna iyi diyorsunuz he iyi olacağına hiç bir şüpem yok ama neye göre iyi neye göre kötü renaulta göre iyidir opele göre iyidir....tutmuş ford tdcı yapmış daha kaç sene oldu yapalı ve tr ye getireli bunların alayı çömezdir arkadaşlar...
    dizel motoru ustasına bırakalım tdı vw

    valla merso dizel 80 model annemin amcasında var taş gibi araba..
    ben merso daha çok gördüm açıkcası dizel..
    mersonun dizel de lider marka olduğunu düşünüyorum

    Renault 'ta güç babında şuan lider.. BMW nin 2.0 163hp lik dizel motorunu geçen Laguna GT 2.0 dCi var 175hp




  • Arkadaşlar şu ilah konusunu geçsek diyorum artık.Bi motora tapılmaz
  • bence en kalitesiz multijet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    bence en kalitesiz multijet



    o zman cdti da kalitesizz diyorsun öyle mi?

    neye göre kalitesiz sebebte alsak?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor

    bunların hepsi aynı dır hepsi commonreal teknolojisi vardır

    ford tdci pöjo hdi bu iki motor ortak calısmayla gelistirildi

    fiat multijet,opel cdti bu iki motor da aynı sadece yazılımları farklı

    volkwagen tdi en eski dizel teknolojisini kullanıyo yaramaz yani

    TDI YARAMAZ MI??? GERÇEKTEN ÇOK YANILIYORSUN....... YA DA BU İŞİ BİLMİYORSUN.......




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emregulec_1905

    bence en kalitesiz multijet


    Avrupada yılın motoru seçilen multijet nasıl oluyorda kalitesiz oluyor anlam veremedim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahlan

    Fiat'ın, Ford'un, Opel'in ve VW'in dizelleri pek sorun çıkartmıyor bildiğim kadarıyla. Lâkin Renault, Hyundai DCİ ve CRDİ ler çok sorunluymuş. Bir de çok soğuk bir bölgede mesela İç veya Doğu Anadolu gibi yerlerde yaşıyorsanız dizeli hiç ama hiç tavsiye etmem. Mazot katılaşıp sizi yolda bırakabiliyor. Peugeot 307 dizelin hareketinden 10 km sonra yolda kaldığına şahit oldum.Gidip Doğan L ile ben kendim onları aldım. Malum Türkiye'deki mazotlar kalitesiz. Markaya bile güvenmeyin. Az yakan bir benzinli her zaman iyidir.(Ör: Honda City) Hem sorun çıkmaz hem de bakıma daha az götürürsünüz...Saygılarımla...




    iyi bir mazot alırsan aracın devrini ayarlayarak kullanırsan hiçbir sorun olmaz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sahlan

    Fiat'ın, Ford'un, Opel'in ve VW'in dizelleri pek sorun çıkartmıyor bildiğim kadarıyla. Lâkin Renault, Hyundai DCİ ve CRDİ ler çok sorunluymuş. Bir de çok soğuk bir bölgede mesela İç veya Doğu Anadolu gibi yerlerde yaşıyorsanız dizeli hiç ama hiç tavsiye etmem. Mazot katılaşıp sizi yolda bırakabiliyor. Peugeot 307 dizelin hareketinden 10 km sonra yolda kaldığına şahit oldum.Gidip Doğan L ile ben kendim onları aldım. Malum Türkiye'deki mazotlar kalitesiz. Markaya bile güvenmeyin. Az yakan bir benzinli her zaman iyidir.(Ör: Honda City) Hem sorun çıkmaz hem de bakıma daha az götürürsünüz...Saygılarımla...


    Hiçbişey bilmiyorsun. Türkiye de o kadar dizel kullanıcısı var bunların hepsi keriz mi ? Bi taksici clio dCi 65 ile 300.000 i devirdi, sen bu motora sorunlu diyorsun. Dizel arabanın yağına suyuna mazotuna dikkat ettiğin sürece hiçbir sorunla karşılaşmazsın. İstisnalar kaideyi bozmaz, mışlarla müşlerle bu iş olmaz. Ekonomik dediğin city 42 litre benzinle uzun yolda 600 km yapıyor, ben logan 1.5 dci aracımla 50 litre mazotla 1000 i deviriyorum. Benzin 3 ytl oldugundan ve benzinli araçların dizellerden çok yaktıgından bu ülkede benzinli araç devri bitmiştir.....




  • hepsini anladımda C noluyo dci mesela
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan4848

    hepsini anladımda C noluyo dci mesela



    common rail oluyor..
  • yanlız ben ctdi diye bi motor bilmiyorum o cdti olmasın
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor
  • walla arkadaslar onu bunu boşwerinde mazda 3 makyajlı kasaya bide dizel seceneği getirirse direk patlama yapar benje hem az yakcak hem mazda kalitesi olcak hem sağlam olcak hem spor olcak peh pehh değmeyin keyfime aha o zaman satarım benim arabayı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    yanlız ben ctdi diye bi motor bilmiyorum o cdti olmasın
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor




    kardeş honda accordun dizel versiyonu i-ctdi dir, i-cdti değil.....yani ctdi var
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gokhan4848

    hepsini anladımda C noluyo dci mesela


    dCi >>> diesel commonrailturbo intercooler......dCi yazınca daha güzel duruyor dci ii değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muratugras -- 23 Haziran 2006; 22:04:57 >
  • Tdi işe yaramaz demek bence o motorlara haksızlıktır.
    dışarıda ne kadar gürültü de yapsa,iyi yalıtımlı bir aracın tdi sesi içeride belli olmaz,anlaşılmaz.
    TDİ çok uzun ömürlü ve sorunsuz motorlar.
  • arkadaşlar kia nın kullandığı 1,5 CRDİ 110 hp lik motorda çok atik t harfi geçmiyor ama turbo makine
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RukNeTTin

    arkadaşlar kia nın kullandığı 1,5 CRDİ 110 hp lik motorda çok atik t harfi geçmiyor ama turbo makine


    Evet, değişken geometrili turbo (VGT) kullanıldıgından güçlü bi motordur.....
  • doğru arkadaşım honda da dizel az olduğu için gözümden kaçmış ama i sini koysan başına anlardım
    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    yanlız ben ctdi diye bi motor bilmiyorum o cdti olmasın
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor




    kardeş honda accordun dizel versiyonu i-ctdi dir, i-cdti değil.....yani ctdi var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FullPerfromance -- 3 Temmuz 2006; 12:58:02 >




  • Arkadaslar benim sormak istedigim
    focus marka bir arac almak istiyorum ve buda diesel olmalıydı, şimdi böyle bir araba buldum galeriden ve 1.8 115 bg diesel bu arac 40.000km de sizlerin engin tecrübelerinizden yararlanmak ve fikirlerinizi almak istiyorum alınırmı alınmazmı avantajlı bır arac mı? yada sorunlu bir arac mı bu konuda bana yardımcı olursanız cok sevınırım
    svg
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    doğru arkadaşım honda da dizel az olduğu için gözümden kaçmış ama i sini koysan başına anlardım
    quote:

    Orjinalden alıntı: muratugras


    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    yanlız ben ctdi diye bi motor bilmiyorum o cdti olmasın
    quote:

    Orjinalden alıntı: m_kucukaksoy

    arkadaşlar arasındaki fark ne anlamadım gitti hepsi yoksa aynı kapıyamı varıyor




    kardeş honda accordun dizel versiyonu i-ctdi dir, i-cdti değil.....yani ctdi var




    evet "i" siz ctdi ben de görmedim koymak lazım "i" yi




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.