Şimdi Ara

dci-hdi-tdi-ctdi-bu dizel motorlar (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
0
Favori
30.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    vw dizel motorun ilahıdır


    +1



    sebep alabilirmiyim ?

    madem ilah vw neden cr a geçme kararı aldı.. ilahı niye bıraktı?
  • DİZEL MOTORUN İLAHI MERCEDESTİR
  • common- rail motorlar eski dizele göre çok iyi.Sorun motorda değilde yakıtta.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr


    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    vw dizel motorun ilahıdır


    +1



    sebep alabilirmiyim ?

    madem ilah vw neden cr a geçme kararı aldı.. ilahı niye bıraktı?


    niye lafı ilk söyleyen kişiye sormuyosunda bana soruyosun? gel de bunun altında kötü niyet arama.
    vw neden ilah konusuna gelinceyse; dünyada en kaliteli, en sağlam dizeli yapan firmalar, bu işi bilen-bu işlerle profesyonel olarak ilgilenen kişilerce bilinir. sadece türkiyede değil tüm dünyada bu böyledir. almanyada bi mazot pompası-enjektör servis ustasıyla konuştuğumda, türkiyede bizim bildiğimiz markalarla aynı cevapları almam, bu işin tüm dünya tarafından artık kanun gibi kabul edildiğini doğruluyor. bu markalara gelince;(sıralaması önemsiz) mercedes, vw, volvo, nissan dizelde başı çeker. heee bmw de dizel yapar, 2000ccden 163 hp güç alır vs ama bu yine de nissanın dizelde bmw den daha sağlam olduğu gerçeğini değiştirmez.
    bunların dışında 1970-1980 li yıllarda diğer markalar, tabiri caizse dizel araba hiç üretmezken; 70 li yıllarda insanlar dizel golf 1 kullanıyodu. onu da geçtim bugün bi pejo partner, citroen saxo dizel, opelin 90lı yıllardaki dizelleri, 2006 model 0 km fiat ducato minibüs daha hala mazotu bittiğinde hava yapıyor.(bunlar sadece şimdi bi anda aklıma gelen markalar) fakat 70 küsür model bi golf yada 80 model bi audi 80 o senedeki pompasıyla hava yapmıyor.

    vw ilahı bıraktı demen zaten beni anlamadığı gösteriyor. ilahı bırakmak diye bi tabir olamaz. senin burada ilahtan kastın tdi teknolojisidir. ben tdi teknolojisi ilahtır demedim, vw nin motorları için o lafı söyledim. vw nin tdi kullanmadığı yıllarda da motorları, dizelde başı çekenler arasına girmeyi başarmıştır...

    bazı şeyleri bildiğimiz için söylüyoruz, altında sebep arıyosunuz. bilmediğiniz şeyleri size anlatıyoruz, bu sefer hiç istemediğim şekilde çok biliyo havasına girmiş gibi oluyoruz. sebeplerini söylemeden şu şudur dersek; fanatik oluyoruz. napıcağmı şaşırdım doğrusu...

    edit:imla hatası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur@ -- 24 Mayıs 2006; 19:15:07 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Loop

    BU ilah meselesi en güçlü dizel motorun yapılmasından mı gelior onur?

    Sen ne düşünüorsun?


    sorunun cevabını alysentr a verdim
  • dizelin işe yaramazı dandiği olur mu yaaa...!!!

    dizel de iş yalıtımda biter Tdi da çok başarıldır diğer Dci,cdti,Hdi larda bu şekilde...!!!

    Tdi lar klasik Dizel teknolojisi ve Turbo besleme ile çalışmaktadır.

    Cdti (multijet,Hdi,Dci) Tdi a göre 1 seferde yanma odasına gönderdiği püskütmeyi 5 ağızlı injektörden(tdi tek yollu püstürtme) püstürterek Küçük cc li ürünlerde daha fazla tork ve bu güç ile paralel olarak +ekonomi ortaya çıkmaktadır..!!!

    VW ise yakın zamanda Common rail teknolojisine geçeceği mecmualarda ve sitelerde yazıyor ki Common rail teknolojisi Kesinlikle daha teknolojik ve üstün olduğunu kanıtlamıştır ama Tdi kesinlikle işe yaramaz değildir..!!!
  • dizel de mercedes in eline kimse ama kimse su dökemez
  • quote:

    Orjinalden alıntı: okyaypay

    dizel de mercedes in eline kimse ama kimse su dökemez


    BMW olacaktı...!!!

    en ileri teknoloji şuan BMW de birçok karşılaştırmalı testi okuyabilirsin
  • avrupa ülkelerindeki ve kıbrıstaki taksilere bi bak ve taksicilerle bi konuş bence
  • bir mercedes dayanıklılığını bir bmw asla yakalayamaz bencede

    merso
  • avrupa ve kıbrıstan ibaret değil ki bu dünya...!!!!

    Dünya pazarında herşeyin ilkine imza atan bir firma...!!!

    olaylara GLOBAL bakış açısı ile bakıyoruz...MErcedes tabiki başarılı ama kendini kanıtlamış ve öncü teknoloji ile BMW zaten kendini gösteriyor...!!!
  • Arkadaşlar Toyotanın dizel motoru D-4D'den niye kimse bahsetmiyor? Bu motor daha sessiz ve daha tasarruflu mu? diğerlerine göre nasıl bir dizel motor araştıran var mı?
  • Toyota'nın Dizeli de kesinlikle çok üstün. Diğerlerine görede oldukça sessiz. Bunu kendinizde anlarsınız. Taksiler yanınızdan geçerken bir dinleyin anlarsınız ne dediğimi. Ayrıca Toyota'nın 2,2 Lt 177BG güç üreten dizeli (Türkiye de henüz yok) Avrupadaki en temiz dizel motor diye satılıyor. Yalnız Toyota herzaman yaptığı gibi bu motoruda her ülkede pazarlamıyormuş.

    Ayrıca benim bildiğim Dizellerin sonundaki İ harfi intercooler anlamında. Çünkü hepsi Turbo İntercooler. Bugün kullanılan en son sistem Commonrail dizel motorlar. Bildiğim kadarı ile Pompa- meme (Pump-düsse) teknolojisi eskidi ve bir tek VW grubu kullanıyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Conqurer

    Toyota'nın Dizeli de kesinlikle çok üstün. Diğerlerine görede oldukça sessiz. Bunu kendinizde anlarsınız. Taksiler yanınızdan geçerken bir dinleyin anlarsınız ne dediğimi. Ayrıca Toyota'nın 2,2 Lt 177BG güç üreten dizeli (Türkiye de henüz yok) Avrupadaki en temiz dizel motor diye satılıyor. Yalnız Toyota herzaman yaptığı gibi bu motoruda her ülkede pazarlamıyormuş.

    Ayrıca benim bildiğim Dizellerin sonundaki İ harfi intercooler anlamında. Çünkü hepsi Turbo İntercooler. Bugün kullanılan en son sistem Commonrail dizel motorlar. Bildiğim kadarı ile Pompa- meme (Pump-düsse) teknolojisi eskidi ve bir tek VW grubu kullanıyor.


    Hayır 'i' harfi intercooler anlamına gelmiyor 'injection' anlamına geliyor.




  • bu harfler hepsinin patentli isimleridir.. birbirlerinin isimlerini kulanamadıkları için harflerin yerlerini deiştiriyorlar mecburen..

    tdi=turbo diesel injection
    crdi=common-rail diesel injection
    hdi=high pressure diesel injection
    tdci=turbo diesel common-rail injection
    dci=diesel common-rail injection

    hepsi aynı işte..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the engine -- 25 Mayıs 2006; 18:46:02 >
  • Opelin cdti motoru 2005 in dizel motoru seçildi ve opel dizellerini kendi üretiyor.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dido05

    Opelin cdti motoru 2005 in dizel motoru seçildi ve opel dizellerini kendi üretiyor.


    Opel in Dizeli diye birşey yok arkadaşım FANATİZMİN dibine vurmayın bu kadarda değil....!!!!

    General Motor çatısı altında üretilen Dizeller Multijet , JTD , Cdti adını alıyor...

    bugün GM nin ürettiği ve Opel,Saab,Alfa Romeo,FIAT gibi daha sayabileceğimiz birçok marka aynı çatı altında ve GM nin ürettiği motorları kullanıyor...Opel in kendine Has bir şeyi değil yani bu kadar körü körüne bağlanmayın...!!!!
  • hepsi aynı ifade edilen kelimeler farklı
  • quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: alysentr


    quote:

    Orjinalden alıntı: onur@

    quote:

    Orjinalden alıntı: japon dostu

    vw dizel motorun ilahıdır


    +1



    sebep alabilirmiyim ?

    madem ilah vw neden cr a geçme kararı aldı.. ilahı niye bıraktı?


    niye lafı ilk söyleyen kişiye sormuyosunda bana soruyosun? gel de bunun altında kötü niyet arama.
    vw neden ilah konusuna gelinceyse; dünyada en kaliteli, en sağlam dizeli yapan firmalar, bu işi bilen-bu işlerle profesyonel olarak ilgilenen kişilerce bilinir. sadece türkiyede değil tüm dünyada bu böyledir. almanyada bi mazot pompası-enjektör servis ustasıyla konuştuğumda, türkiyede bizim bildiğimiz markalarla aynı cevapları almam, bu işin tüm dünya tarafından artık kanun gibi kabul edildiğini doğruluyor. bu markalara gelince;(sıralaması önemsiz) mercedes, vw, volvo, nissan dizelde başı çeker. heee bmw de dizel yapar, 2000ccden 163 hp güç alır vs ama bu yine de nissanın dizelde bmw den daha sağlam olduğu gerçeğini değiştirmez.
    bunların dışında 1970-1980 li yıllarda diğer markalar, tabiri caizse dizel araba hiç üretmezken; 70 li yıllarda insanlar dizel golf 1 kullanıyodu. onu da geçtim bugün bi pejo partner, citroen saxo dizel, opelin 90lı yıllardaki dizelleri, 2006 model 0 km fiat ducato minibüs daha hala mazotu bittiğinde hava yapıyor.(bunlar sadece şimdi bi anda aklıma gelen markalar) fakat 70 küsür model bi golf yada 80 model bi audi 80 o senedeki pompasıyla hava yapmıyor.

    vw ilahı bıraktı demen zaten beni anlamadığı gösteriyor. ilahı bırakmak diye bi tabir olamaz. senin burada ilahtan kastın tdi teknolojisidir. ben tdi teknolojisi ilahtır demedim, vw nin motorları için o lafı söyledim. vw nin tdi kullanmadığı yıllarda da motorları, dizelde başı çekenler arasına girmeyi başarmıştır...

    bazı şeyleri bildiğimiz için söylüyoruz, altında sebep arıyosunuz. bilmediğiniz şeyleri size anlatıyoruz, bu sefer hiç istemediğim şekilde çok biliyo havasına girmiş gibi oluyoruz. sebeplerini söylemeden şu şudur dersek; fanatik oluyoruz. napıcağmı şaşırdım doğrusu...

    edit:imla hatası

    +1 seninle aynı fikirdeyiz...
    arkadaşlar audı bide vw den başka tr de eski model dizel göreniniz oldumu???merso bmw de dahil....gitmiş toyota d4-d yapmış sizde buna iyi diyorsunuz he iyi olacağına hiç bir şüpem yok ama neye göre iyi neye göre kötü renaulta göre iyidir opele göre iyidir....tutmuş ford tdcı yapmış daha kaç sene oldu yapalı ve tr ye getireli bunların alayı çömezdir arkadaşlar...
    dizel motoru ustasına bırakalım tdı vw




  • ben bi dergide mercedes ve renault un dizelinin ikinci nesil common rail dizel teknolojisini kullandığını okumuştum yani daha fazla basınçla daha güçlü motor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.