Şimdi Ara

185 65 15 lastik yerine 185 80 14

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
0
Favori
1.070
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • yol tutuştan biraz kayıp vererek konforu biraz daha arttırmak için böyle bir değişiklik yapabilirmiyim? Lastik çapları çok değişirmi? yol tutuştan başka ne sıkıntılar olabilir?

    teşekkürler.



  • öle bir ebat yok 80 yanak hiç duymadım , konfor istiyorsan 195 65 15 yapabilirsin...
  • En üst seviye konfor için 165/80/14 olur ama hiç sağlıklı olmaz.

    Sanırım en uygunu 175/70/15 olur.

    Buradan bakabilirsiniz. Dip not olarak da %3 değişim ve üzeriler pek önerilmez. Sitede de yazmakta.

    http://www.jant.com.tr/jant-lastik-hesaplama.htm
  • cevaplar için teşekkür ederim.

    kış lastiği biraz daha ince seçildiğine göre 175 70 15 mantıklı gibi görünüyor fakat michelin, lassa, bridgestone, petlas sitelerine baktım böyle bir kış lastiği yok. sizin bildiğiniz bir üretici varmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 16 Ağustos 2013; 19:07:40 >
  • 14 jantın varsa 165-175 taban kullanabilirsin yoksa orjial ölçüde kal.
    araç daciamı buysa vede yoğın kar yoksa ince tabana girme.
    185 tabanla ideai şekilde tutuyorlar vede durabiliyorlar aşağısı risktir.
  • araç kia ceed 1.4 benzinli. orjinal ölçüleri 185 65 15. amortisörleri çok sert. yol tutuş bana göre fazla bile. kış lastiği alacağım ve biraz daha konfor istiyorum. istanbuldayım. yoğun kar pek olmuyor.

    195 65 15 alsam konforda kayda değer artış olurmu?

    biraz daha konfor verecek fakat arabanın limitlerini fazla zorlamıyacak bir ebat istiyorum.

    14 jantım yok, ama alaşım jant takıntım da yok. sac cantlar da 2. elleri 4 tanesi 100 tl civarı. biraz daha konfor için 100 tl çok değil.
  • lastik markanız nedir. ölçüyle oynamayın bence masrafına değmez.
    petlas michelin gibi yumuşak hamurlu lastik doğru hava basıncı yardımcı olablr.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    185*65*15 mi,195*60*15 mi?
    16 yıl önce açıldı
    185/60/14 yerine 185/65/14
    19 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • bytradm B kullanıcısına yanıt
    lastikler aracın üzerinde gelen michelin energy saver. üretim tarihi ekim 2009. artık eskidiler.
  • Aracınızın lastigi zaten yanak kalınlıgı fazla daha da artırırsanız görüntü kötü olur ve çukura girince davlumbaza sürtebilir.195 65 15 Alırsanız aracınızın yere basma mm artar biraz konfor gelir.Fotodaki gibi olur aracınız.
     185 65 15 lastik yerine 185 80 14 185 65 15 lastik yerine 185 80 14




  • LENCER L kullanıcısına yanıt
    ben içinde rahat edemedikten sonra görüntüsünün hiçbir önemi yok. 195 65 15 daha mantıklı gibi duruyor bu durumda.

    aracın güvenliğine, fren mesefesine, yakıtına etkisi ne kadar olur? 1.4 motor zaten zayıf çekişi çok etkilermi?

    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetyilmaz77


    ben içinde rahat edemedikten sonra görüntüsünün hiçbir önemi yok. 195 65 15 daha mantıklı gibi duruyor bu durumda.

    aracın güvenliğine, fren mesefesine, yakıtına etkisi ne kadar olur? 1.4 motor zaten zayıf çekişi çok etkilermi?

    teşekkürler.









    Ben aracıma 195*65*15 den 205*55*16 geçtim.Jantıda degiştim dolayısıyla yakıtta pek fark etmedim ama konfor biraz çukurlarda farketti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LENCER -- 17 Ağustos 2013; 13:02:06 >
  • LENCER L kullanıcısına yanıt
    fark etti derken çukurlar daha rahatsız edici oldu herhalde. yol tutuşunuz artmıştır bunun karşılığında. memnunmusunuz değişiklikten?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mehmetyilmaz77 -- 20 Ağustos 2013; 19:38:33 >
  • Geniş taban lastik çukurlarda biraz daha az hissettirdi.Yol tutuşu dediginiz gibi arttı sonuçta araç 4cm daha fazla basıyor yere.Memnunum bir sıkıntı yok.
  • en mantıklısı 195 65 15 michelin alıp konforun dibine vurmak ...
  • Arkadaş yukarıda hesap modülünü vermiş. Ordaki tolerans değerleri ile daha geniş yanaklı bir modeli aracınızın ndavlumbaz aralığınıda gözeterek seçebilirsiniz.

    Dar lastik tabanı seçmek eğerki daimi olarak karın devamlı yerde olduğu yerlerde araç kullanmayacaksanız yanlış bir tercih olur.
    Kar lastikleri yapıları itibarı ile karı yararak ilerlemenizi sağlamaktan çok karı diş aralıklarına hapsederek aracın lastik çevresinde bir kar tabakası olmasını sağlayarak tutunmayı arttırılar. Yani kauçuk lastik kar üzerinde kayarken, üzerinde kar olan ve bu kar tabakası lastiğe sıkıca tutuna bir lastikte kar'ın kar'a teması ile tutunma sağlanır.
    Dar tabanlı kar lastiklerinden kaçınınız.
  • cevaplar için teşekkürler. 195 65 15 kış lastiği alıyorum bu durumda. yaza da aynısının yaz lastiğini.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.