19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Kademeli Jet Tarifeden Aylık 9 TL'liğe Geçişte 100 TL Cezai Bedel Yansıtıldı !!!
Şubat ayında 19 TL'lik 1GB 12 Ay Taahhütlü Jet Tarifeden hat aldım. Mart ayında, Aveanın 1 GB - 9TL kampanyasını başlatması ile birlikte mart ayının ortalarında bu kampanya ile ilgili bilgi almak için Avea müşteri hizmetlerini aradım.Kampanyadan herhangi bir cezai bedel ödemeden faydalanabilir miyim diye sorduğumda, temsilci bana kendinden emin bir ifadeyle hiçbir ceza ödemeden 19 TL yerine 9 TL den 12 aylık taahhüdüme devam edebileceğimi söyledi.Kendisine özellikle,"bak taahhütnamede böyle böyle diyor cezai bedel filan diyor" dedim.Aynı emin ifadeyle "olmaz öyle şey canıımmm" diyerek devam etti.Buna dayanarak görüşme sırasında 9 TL'lik tarifeye geçtim.31 martta mail kutuma aveadan 126 TL tutarında bir fatura geldi. -Cezai bedel olarak faturaya 100 TL'nin üzerinde bir tutar yansıtılmış. Bununla ilgili 12 nisanda Avea m.h.yi aradım, "M.h. yetkililerinin sözleri kayıt altındadır ve Aveayı hukuken bağlayıcıdır.Ben de bu sözlere dayanarak tarife değişikliğini yaptığımı belirttim.10-15 dakika süren görüşmede neden bu geçişle ilgili cezai bedel alma hakları olmadığını anlattım.Görüşmemin dinlenerek mağduriyetimin giderilmesini,ceza bedelinin geri alınmasını talep ettim.Şikayetimle ilgili kayıt oluşturuldu. 13 nisanda beni arama gereği duymayan Avea, "talebiniz incelendi, bizi arayın" mesajı gönderdi.Kendilerini aradığımda, imzaladığım taahhütnamede böyle bir cezayı kabullendiğimi ve birşey yapılamayacağını söylediler. Gerekli hukuki yollara başvurarak temsilcilerinin sözlerinin kendilerini sorumlu kıldığını kendilerine tekrar anlatacağımı kendilerine söyledim. Avea mh.'nin söylediklerine de güvenemeyeceksek böyle kötü sürprizlere hazırlıklı olmak gerek deme ki... Tüketici Hakem Heyeti dışında başvurabileceğimiz hukuki bir birim var mıdır, yoksa bu yeterli olur mu, ve sizce bu konuyla ilgili kim haklı
bence %100 sen haklısın. çünkü sana yanlış bilgi veren kişi sorumlu burda.
sonuna kadar sen haklısın arkadaşım, geçen yıllarda faturalı avea kullanıyordum ayrıca eşimde avea kullanıyordu. eşim az kullanıyor diye bedava heryöne dakika verdiler, kayıt mesajını atarak hediyesini kullandı eşim, neyse normal fatura geldi sanırım 3 ay sonra tekrar hediye dakikalar geldi bende hemen mh aradım kayıt yapmadan hediyenizi kullanabilirsiniz dediler çünkü kaydınız var dediler bizde tamam dedik eşim o ay hediyenin tamamını kullandı diğer ay konuşmaların tamamının ücretlendirilmiş fatura geldi itiraz ettim ama nafile bende fazla uzatmadım faturayı ödedim, taşıma başlayınca faturaları başka operatöre taşıdım.
quote:
Orijinalden alıntı: efem-35
sonuna kadar sen haklısın arkadaşım, geçen yıllarda faturalı avea kullanıyordum ayrıca eşimde avea kullanıyordu. eşim az kullanıyor diye bedava heryöne dakika verdiler, kayıt mesajını atarak hediyesini kullandı eşim, neyse normal fatura geldi sanırım 3 ay sonra tekrar hediye dakikalar geldi bende hemen mh aradım kayıt yapmadan hediyenizi kullanabilirsiniz dediler çünkü kaydınız var dediler bizde tamam dedik eşim o ay hediyenin tamamını kullandı diğer ay konuşmaların tamamının ücretlendirilmiş fatura geldi itiraz ettim ama nafile bende fazla uzatmadım faturayı ödedim, taşıma başlayınca faturaları başka operatöre taşıdım.
Valla Avea kendisi bilir..İnsanları yanlış bilgilendirmenin kendilerine belli bir maliyeti olduğunu göstermek gerek..Gerekirse sonuna kadar giderim hukuki yollara da başvururum..M.h.yi arayarak tekrar temsilciyle yaptığım görüşmenin dinlenmesini istedim. Zaten daha önce de dinlememişler belli..Standart kalıp cümlelerle kestirip kapatmışlar kaydı inceleyenler...Bu kez dinleyip de yaptıkları bariz hatayı sahiplenecekler mi 2 gün oldu tekrar arayalı bekliyorum bakalım..