Şimdi Ara

1993 Tofaş Doğan SL almak isteyenler için kullanıcı yorumum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
17.159
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İlk tempra motorlu doğandır. tipi l ile aynı olsada çoğu slx akımına kapıldığı için slx görünümündedir. kimi modellerinde klima bulunur. sadece 92 yılında imal edildi ve slxe geçildi. motor 75 hp olup 125 nm tork gücündedir. ilk üstten egzantirkli tofaştır. fabrika çıkışı 500ml/1000km yağ yakması doğaldır. ilk çalışmada iki sn beyaz duman atması da doğaldır. farları süperdir uzuna bile gerek kalmıyor çoğu zaman yakıtı uzun yolda lpg ile 25kuruşa düşer ş. içi 30 kuruş yakar (2.40 tl/lt lpg) benzinde tork patlaması yaşar. sıfırdan yüze 13 sn gibi bir rakamda çıkıyor. son hızı 180km. 160kmye kadar gayet nefesi açık yürür. donanım namına bişey beklemeyin elektirkli cam far yıkama sis farı metalik renk boya başka bişey yok. çürümeye aşırı meyillidir. çürüyemeyecek bi noktası yoktur. kaportası kaza durumları vs için çok zayıftır. aynaları magneti marka italyan olanlar ile değişmesi önem arzeder çünkü diğerleri göstermiyor. torpidoları çatlar kroniktir sıfırı 400? civarı. orjinal jantlaro 175 13 fakat yol tutuşu için 185 14 slx jant koymakya yarar var. göstergede parlaklık ayarı bulunur kaput içi aydınlatması olur ama ben daha çalışanına denk gelmedim. torpido içi aydınlatma var o zaman donanımdı bunlar :) direksiyon park ederken biraz ağır yolda yormaz. konfor olayına on üzerinden altı veriyorum. vites geçişleri kemiklidir. 8v olmasından ötürü alt devirleri canlıdır. soğuk havalarda yakıtı artar kışın 10/40 kullanmakta yarsr var. bakımlıysa sahibini üzmez. yaz kış tek marşta çalışır biraz olsun arabalardan anlıyorsanız kolay mekanik yapıdan dolayı kolay kolay yolda kalmazsınız. tasarımı güzeldir fakat barzolar adını çıkardığı için nereye gitseniz keko izlenimi olur aracım zır stock olmasına rağmen malesef bunu yaşıyorum. araba yol tutuyor fakat vasat. yana yatma eğilimi fazla. altında zifli keçeli bi yalıtım var şimdinin c elyseeleri gibi sağdan soldan teneke sesi gelmez ama uzun yolda rüzgar ve motor sesi alıyor. şanzıman motor kadar ses üretebiliyor. parçalar çok ucuz fakat orjinal kullanmakta yarar var yan sanayiler çin malı oyuncak gibi. hırsızların abartmıyorm 45snde çalabilecrği bir yapıda arabadır. arkadan itiştir sürüşü kendinden beklenmedik ölçüde keyifli motor arabayı gayet rahat çekiyor. frenler vasat. soğutma sistemine dikkat etmekte yarar var. 3 lü büyük bakır radyatör şart antifreeze sart sağlam bir fan şart. yoksa motor çok sıcakkanlı bir motor. kalerfri en soğuk günlerde bile 2dk sonra ılık hava üflemeye başlar. motor ısınınca kapatıyorsunuz zaten böyle bir sıcaklık yok. apaçiliğin ağır damgasını yemiş bir zamanın temiz aile arabalarıdır. çok az çürükleri olanlarını alın diferansiyeline baktırın tabana bagaja her yerine motoruna baktırın öyle alın tofaş motoru bile artık 2000tlye toplanıyor. sağlam bakımlıysa sorunsuz zayıf kaportalı kolay kolay yolda bırakmayan bir araba piyasası çok değişken temizleri 10500 11000 tl civarı biraz daha kötüleri 7 den başlıyor 6500 12000 civarı araç kondisyonuna göre bi piyasası var.

    1993 Tofaş Doğan SL almak isteyenler için kullanıcı yorumum







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    1993 Tofaş Doğan SL: Potansiyel Alıcılara Kullanıcı Yorumları

    1993 yılında üretilen Tofaş Doğan SL, Türkiye'nin otomotiv tarihinde önemli bir yere sahip bir araçtır. Uygun fiyatlı oluşu ve dayanıklılığı ile tanınmasına rağmen, günümüzde hala satın alınmayı düşünüyor musun? Aracın özelliklerini ve kullanıcı yorumlarını inceleyelim.

    93 Doğan SL Özellikleri:

    • 1.6 litrelik karbüratörlü motor
    • 78 beygir gücü
    • 5 ileri manuel şanzıman
    • Arkadan itişli sürüş sistemi
    • 4 kapılı sedan gövde

    Kullanıcı Yorumları:

    Doğan SL kullanıcıları, aracın dayanıklılığını ve sağlamlığını sıklıkla övmektedir. Basit tasarımı sayesinde bakımı ve onarımı kolaydır. Ancak bazı kullanıcılar, performansının sınırlı olduğuna ve yakıt verimliliğinin düşük olduğuna dikkat çekmektedir.

    Öte yandan, aracın konfor seviyesinin sınırlı olduğu bildirilmektedir. Koltuklar sert ve desteksiz olabilir, iç mekan ise dar ve gürültülü olabilir.

    Doğan SL Alınır mı?

    Doğan SL'nin alınıp alınmaması kararı, ihtiyaçlarına ve beklentilerine bağlıdır. Uygun fiyatlı, dayanıklı ve bakımı kolay bir araç arıyorsan, Doğan SL iyi bir seçenek olabilir. Ancak yüksek performans, yakıt verimliliği veya konfor beklentilerin varsa, başka seçenekleri değerlendirmen gerekebilir.

    Doğan SL'nin neden tutulmadığına dair birkaç neden şunlardır:

    • Gelişen otomotiv teknolojisi ve yeni modellerin piyasaya sürülmesi
    • Yakıt verimliliğinin düşük olması
    • Konfor seviyesinin sınırlı olması
    • Yedek parça bulma zorluğu

    Sonuç olarak, 1993 Tofaş Doğan SL, uygun fiyatlı ve dayanıklı bir araçtır. Ancak sınırlı performansı, düşük yakıt verimliliği ve konfor seviyesi nedeniyle bazı kullanıcılar için uygun olmayabilir. Aracı satın almadan önce özelliklerini, kullanıcı yorumlarını ve ihtiyaçlarını dikkatlice değerlendirmen önerilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Eline sağlık. Yeterince bilgi mevcut Paragraf halinde yazsan okuması daha kolay olurdu.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parayi biriktirip alicam bitane

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yıl olmuş 2017 artık kimse doğan yada şahin almaz diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moueson -- 17 Temmuz 2017; 20:24:58 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Senelerce bunlarla (Doğan,Şahin,Tempra,Tipo) haşır neşir olmuş biri olarak ufak bir ekleme yapayım;

    120 Km'yi geçtikten sonra hız ve devir göstergelerinin yukarı çıkış hızıyla, benzin göstergesinin aşşağıya iniş hızı aynıdır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle basınca yakıyor. Paragraf halinde yazmam iyi olurdu. Düşük bütçesi olan arkadaşlara bi faydası olur diye yazayım dedim.
  • Çok güzel inceleme olmuş, elinize saglik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Alasım geldi, tam arabaya özgü içten samimi bi yazı olmuş.

    Gaz tepkisi en hassas arabaydı sürdüğüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herşey eleştirilebilir ama 2 yaşında , 1995 model kartal ile 7 saat duraksız yolculuk yapıp test ettiğim o sürücü koltuğun rahatlığını hala takdir ederim .
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Mecburiyetten alanlar var örnek olarak kendimi gösterebilirim ford'un bana açtığı masraflar sonrasında 92 model şahine düştüm kendi bakımımı kendim yapıyorum büyük arızalar dışında sanayiye gitmiyorum.

    Konuya ek olarak şahinle,doğan arasında belirgin farklar vardır şahin kullanırken aşırı yorulurken doğan kullandığımda daha az yorulduğumun farkına vardım doğanın yalıtımı daha iyi koltukları daha rahat şahinde yalıtım sıfır koltukları kütük gibi doğanın kapı içlerinde koruma barları vardır şahinde yoktur.Olur da mecburiyetten bir gün tofaş almak zorunda kalırsanız düz motor yani kara düzen motorlu modellerinden uzak durun subap sesi çok sürekli subap ayarı bozuyor yakıt daha fazla alacaksanız tempra motorlu versiyonlarını alın şahin içinde doğan içinde geçerli birde p.ç motor diye tabir edilen melez motor var buda kara düzen motordur sadece slx karbüratörü ve elektronik ateşleme takılmış bir geçiş motorudur bu motordan da uzak durun 93-94 model şahinlerde bu motor vardır.




  • Motor 90 hp diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor silk yag katkisi yapinca yag eksiltmesi 500 den 100 e dusuyor bilginize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Yıl olmuş 2017 artık kimse doğan yada şahin almaz diye düşünüyorum.


    KimiLeri manitasının güzeL kokusuna, kimiLeride Tofaş'ın Lastik kokusuna hayrandır
  • Kazalarda hayatta kalma oranınız %10 veya daha az mesela bununda belirtmek gerek

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.