İyi geceler arkadaşlar. Başlıkta belirtmiş olduğum gibi 2011 2.0 tdi 4x2 bir amarok sahibiyim. Araç hemen hemen 5 yıldır bende. 210.000 Km'ye gelmiş durumda. Yormadan, araziye çıkarıp zorlamadan, basmadan kullandığım aracımda 6 ay önce yolda giderken KIRMIZI yağ lambası yandı. OBD'de okuduğumuz zaman yağ basınç arızası olduğunu gözlemledik(tabi aracı hemen servise çektirttim). Yağ müşürü değişimiyle başladığımız bu serüveni, yağ pompasının değişmesiyle noktaladık. Yağ pompası değişimi için karter açıldığında, çapak kontrolü yaptık fakat çapak gözlemlemedik. Ustam aracın çok temiz olduğunu, saat gibi çalıştığını söyledi. Yeni orjinal müşür ve orjinal yağ pompasıyla 6 ay ilerledikten sonra yine aynı sürprizle karşılaştım. Düşük devirde giderken bazen yağ basınç lambasını yakıyor fakat devri yükselttiğim anda ışık kesiliyor. Araç motor sesinde herhangi bir değişiklik gözlemlemedim. Kısacası durma, kalkma, öksürme, aksırma, çekişte düşüklük vs. hiç bir sorun yok. 2.0 TDI kullanıcılarına veya farklı bir görüş alabilmek adına ustalarımıza sormak istiyorum; Nedir bu sorun Allah aşkına? :)) Motor tesisat kablolarının aynı zamanda arızayıda tespit ettiğini, tüm bu kabloların tek bir kablo üzerineden beyne aktarıldığı konusunda birden fazla ustadan bilgi aldım. Kabloları kontrol ettirmek için randevu aldım, en kısa sürede baktıracağım. Bu sorunun arabaya sonradan takılmış olan ekrandan bile kaynaklı olabileceğini söyleyen bir çok insan var. Bu hususta her türlü bilgi, rotamı sağlıklı ve parçalanmadan oluşturabilmem adına çok önemli. O sebeple yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler&Saygılar. |
Bildirim