Şimdi Ara

2.5' Toshiba HDD Garantisi var ama nerden nasıl ve nasıl yararlanırım?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
1
Favori
4.699
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Elimde bir adte 160GB Toshiba 2.5" Disk bulunmakta ve arızalı. Ürünün garantisi olduğu kesin zira zaten 2 sene önce 160GN 2.5" diskler yaygınlaşmış değildi ve diskte yeniymiş !. Nerden aldınız derseniz kutusu ile hediye geldi bir arkadaşıma ama aldıkları yer kapanmış (bir yakını almış) şimdi bu diskin garantisinden nasıl yararlanabiliriz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpuli -- 31 Mart 2008; 4:19:36 >



  • Google kullanıp Toshiba Türkiye diye arayınca:
    http://www.toshiba.com.tr/

    Toshiba Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri Türkiye Distribütörü :

    TNB Bilgisayar ve Görüntü Sistemleri A.Ş.
    Burhaniye Mah. Neşetbey Sok. 7/B Üsküdar / İSTANBUL

    Çağrı Merkezi : 0212 340 60 80 / 444 TOSH

    Destek ile ilgili sorularınız için teknik@toshibatr.com
    adresinden yardım alabilirsiniz.

    -----------------------------------------
    Buraya bir gidip/sorup garantisi devam ediyor mu öğrenin. Garantiyi distribütörler sağlar.
    Disk 2 sene önce alındıysa, genelde normal garanti 2 senelik olduğundan dolmuş ya da dolmak üzere olabilir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.