Satarken insanların çoğu 4 kapılı tecih ettiği için zor alıcı bulursun ( = 2.eli daha çok değer kaybeder) Arkaya yolcu alırken ön koltuktaki nin inmesi gerekir ( = konfor kaybı) Kapılar daha büyük olduğu için park edip inerken duvar, direk vb. gibi yerlere yanaşıldığında kapının çarpma ihtimali artar.
benim bildiğim dezavantajları bu. Fiyatı 4 kapılılar dan biraz ucuz olması gibi minik bir avantajı var.
yarına nissan almare tekno alıcam. Araba yaptığı kilometrenin % 95 ini 1-2 kişi yapıcak ben iki kapılı arabaları seviyorum çevremdeki hemen herkez de buna karşı bende başkaları beğensin diye araba almıyorum ama ana, baba, eş gibi ağırlıklı kişilerin memnuniyetsizliği de benim için önemli. 2 ya da 4 kapılı olmasının otomobil için başka önemi ya da sakıncası var mı ?
BU SAYDIKLARIN DEZAVANTAJ DEĞİLKİ ARKADA KOLTUK OLSUN YETER MESELA BAZILARI SADECE 2 KİŞİLİK OLUOR İŞTE O SAÇMA 206 CC ÇOK GEREKSİZ BİR ARAÇ BENCE
quote:
Orjinalden alıntı: jef
Satarken insanların çoğu 4 kapılı tecih ettiği için zor alıcı bulursun ( = 2.eli daha çok değer kaybeder) Arkaya yolcu alırken ön koltuktaki nin inmesi gerekir ( = konfor kaybı) Kapılar daha büyük olduğu için park edip inerken duvar, direk vb. gibi yerlere yanaşıldığında kapının çarpma ihtimali artar.
benim bildiğim dezavantajları bu. Fiyatı 4 kapılılar dan biraz ucuz olması gibi minik bir avantajı var.
yarına nissan almare tekno alıcam. Araba yaptığı kilometrenin % 95 ini 1-2 kişi yapıcak ben iki kapılı arabaları seviyorum çevremdeki hemen herkez de buna karşı bende başkaları beğensin diye araba almıyorum ama ana, baba, eş gibi ağırlıklı kişilerin memnuniyetsizliği de benim için önemli. 2 ya da 4 kapılı olmasının otomobil için başka önemi ya da sakıncası var mı ?