Şimdi Ara

2 senedir yatan 2012 golf 7 fiyat belirleme sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
1
Favori
1.347
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 2 senedir yatmakta olan 72 bin km'de 1.6 dizel manuel comfortline paket, ek paket bulunmayan hatasız golf 7 için fiyat olarak ne önermek gerekir? Araç 1-2 ayda bir kısa süreli çalıştırılmış, 1-2 km kullanılmıştır. Araç kapalı otoparkta durmuş, ama hiç yıkanmamış toz kaplanmış durumda. Boyaya herhangi bir zararı olur mu? Araç bir sıkıntı çıkarır mı? Alım sonrası ne kadar ve nasıl masraflar çıkarabilir? Bilgisi olan arkadaşların yardımını bekliyorum. Şimdiden cevap veren arkadaşlara teşekkürler.

    Not: Aracın muayenesi yapılmamış. Yatan araçta muayene ile ilgili herhangi bir sıkıntı çıkar mı? Muayene satıştan önce olduğu için hiçbir bakım vs yapmadan muayeneyi geçebilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leewoojin -- 15 Mayıs 2018; 20:0:44 >



  • Buraya sormayın şimdi o fiyat belirleme sorununuz daha da buyuyecek aracınızın fiyatıni öldürürler şimdi. Yok vw'miş yok c segmenti arabaymıs en fazla x edermiş.
  • Üstadım, ben alıcı tarafım ve kafamda çok fazla soru işareti var. Şuan öğrendiklerime göre aracın muayeneside yokmuş ve araç 2012 modelmiş. Araç sahibi yurtdışında ve aileside yaça büyükler ve bizden bir bedel söylememizi bekliyor.
  • söyleyeceklerimi herhangi bir bilimsel kanıta dayandıramam fakat boyası 2 yıl boyunca ayda 2-3 kere yıkanmış bir araca göre çok daha diri olur.(kuş pisliği yoksa)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leewoojin

    Üstadım, ben alıcı tarafım ve kafamda çok fazla soru işareti var. Şuan öğrendiklerime göre aracın muayeneside yokmuş ve araç 2012 modelmiş. Araç sahibi yurtdışında ve aileside yaça büyükler ve bizden bir bedel söylememizi bekliyor.
    Böyle bir arac bulmuşsanız sakin kaçırmayın muaneden korkma pek bisey cikmaz 2012 den sonra 3 yil ekle 2015 den sonra her ay icin güncel muane fiyatına yüzde 5 ekle tahminen 500 _ 600 gibi bisey cikar sanırım



    Fiyat olarak bem alıcı olsam 75 -80 bin arası alırım
  • Kabaca piyasadan 5-6 aşağı verin. Hızlıca baktım anladığım kadarıyla temizi 75 ediyor. 67-68 verin bence. Yatan arabanın öyle veya böyle masrafı olur, alır almaz yağını suyunu değiştirin, usta gözden geçirsin.
  • cnyttt kullanıcısına yanıt
    Peki bana bakım, akü değişimi, lastik değişimi gibi nasıl masraflar çıkarır ve tahmini nasıl bir meblağa patlar?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Masraf cijartir lastik aksam ozellikle blz boyle bir marea alxik ckk cektik dikkar edin
  • Hasan7 kullanıcısına yanıt
    Arkadaş yukarıda 75-80 demiş ama benim için abartı rakamlar gibi geldi. Bende önerdiğiniz civarlarda bir teklif yapıp ardında bakım, lastik, akü değişimi, detaylı temizlik, park sensörü ekletme gibi eksiklerini giderip 4-5 bin tl harcayıp, uzun süre temiz binilebilecek bir araç yapmayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leewoojin

    Peki bana bakım, akü değişimi, lastik değişimi gibi nasıl masraflar çıkarır ve tahmini nasıl bir meblağa patlar?
    Golf 7 de trip tusuna 5 saniye basınca aku durumunu gösteriyor lastikleri kendi gozleminizle incelersiniz



    Birde saniyeye gidilir 300 liraya tum sıvılar filtreler değiştirilir



    Anladigim kadariyla araç 2012 den beri yatmamış ara sıra çalıştırılmış çekinecek bişey yok mis gibi arac bulmuşsunuz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leewoojin

    Arkadaş yukarıda 75-80 demiş ama benim için abartı rakamlar gibi geldi. Bende önerdiğiniz civarlarda bir teklif yapıp ardında bakım, lastik, akü değişimi, detaylı temizlik, park sensörü ekletme gibi eksiklerini giderip 4-5 bin tl harcayıp, uzun süre temiz binilebilecek bir araç yapmayı düşünüyorum.
    Pardon ben fiyat verirken aracın kilometresini farketmemisim ben hiç kilometre yapmamış gibi düşündüm benim soyledigim fiyatı etmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnyttt

    Golf 7 de trip tusuna 5 saniye basınca aku durumunu gösteriyor lastikleri kendi gozleminizle incelersiniz



    Birde saniyeye gidilir 300 liraya tum sıvılar filtreler değiştirilir



    Anladigim kadariyla araç 2012 den beri yatmamış ara sıra çalıştırılmış çekinecek bişey yok mis gibi arac bulmuşsunuz

    Alıntıları Göster
    Araç sadece son 2 senedir yatıyor. Araca bakan arkadaşım lastik isteyeceğini söyledi. Anladığım kadarıyla Triger'in 90 binde değişmesi gerekiyor fakat araç 72bin'den beri yattığı için değişmesi gerekir mi? Bu arada vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim.




  • leewoojin L kullanıcısına yanıt
    67-70 arası bence ideal, 2 sene duran lastikten hayır gelmez, yağı suyu, o kadar durduysa trigeri değişir, üstüne sürprizi de olur yatan arabanın. 5000 lira da masrafı var gibi alacaksınız kısaca. Ki az bile sayılır 5000.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leewoojin

    Araç sadece son 2 senedir yatıyor. Araca bakan arkadaşım lastik isteyeceğini söyledi. Anladığım kadarıyla Triger'in 90 binde değişmesi gerekiyor fakat araç 72bin'den beri yattığı için değişmesi gerekir mi? Bu arada vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Servisten bilgi alabilirsiniz. Triger yıldan bağımsız 120.000 km'de değişir. Aracın yatmış olması herhangi birşeyi değiştirmez diye düşünüyorum.
  • trigere örnek 100bin km yada 5 sene verirler.
    km dolmamış olsa bile yılların verdiği yıpranma trigere zarar vermiş olabilir. kaldı ki kullanılmayan makina kullanılana göre daha çabuk yıpranır.
  • Servisi arayarak bu konularda bilgi isteyeceğim. Aynı zamanda tahmini bir masraf çıkarırlar diye umuyorum. İstanbul Anadolu Yakasında
    vw yetkili/özel servis önerilerine açığım.
  • VW EREL servisiyle konuştum. Triger değişimi 120bin km'de, beklemesi etkilemez değişeme gerek yok dediler. Periyodik bakım için 850, akü için 650 tl fiyat biçtiler. Aracın kalan ihtiyaçlarına ancak görünce bakabiliriz dediler fakat 2. el araç ekspertizi yapmıyorlar.
  • Hocam sana akü ve lastik hariç bi sorun cikarcağini zannetmiyorum, her yeri toz kaplamasi kapali otoparkta olmasida avantaj bile sağlayabilir, yikattin mi altindan tertemiz araba cikar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leewoojin

    VW EREL servisiyle konuştum. Triger değişimi 120bin km'de, beklemesi etkilemez değişeme gerek yok dediler. Periyodik bakım için 850, akü için 650 tl fiyat biçtiler. Aracın kalan ihtiyaçlarına ancak görünce bakabiliriz dediler fakat 2. el araç ekspertizi yapmıyorlar.
    start-stop aküleri dışarıda çok daha uygun fiyatlara. ben olsam serviste değiştirmem aküyü.
  • pro-black kullanıcısına yanıt
    Bu şartlarda araca 67-68 bin tl önermek mantıklı gibi duruyor. Bakım 850 -lastik 1500-akü 650-detaylı temizlik 400 masrafları ufak tefek giderlerle 3500-4000 dolayında masraf çıkaracak. Servis görsel destekli park sensörü içinde 1000 tl istiyor. Aracın masraflarla piyasasının 3-4 bin tl altına gelmesi gerekiyor ki hem harcayacağım zamana hemde olası bir masraf çıkarma ihtimaline karşı bu araca almama değsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.