Şimdi Ara

200 km hızda frene asılırsak ne olur ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
8.160
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 350Z ve M3 CSL son derece stabil bir şekilde duruyor, sadece minik kayma eğilimleri gösteriyor. Ama nerden baksan durmak için 150 metre lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed
    400m yol gitti o araba en az


    Zaten oldukça eski bir araç ama söyledğiniz yine de hatalı. Araç 6 saniyede durmuş, durmuyor olsaydı ve 250km/h sabit hızla gidiyor olsaydı zaten 400m gidebilirdi 6 saniyede, yavaşlarken nasıl en az 400m gitmiş olabilir acaba


    250 kph = 70 m/s

    t: 7 saniye (70-0)
    V initial: 70
    V final: 0

    Vf=Vi+at

    0=70+a7 'den acceleration=-10 m/s^2

    displacement (x) = Xi + Vt + 1/2at^2

    referans noktasını frene bastığı nokta alırsak Xi'miz 0 olacaktır.

    X = (70).(7) - (1/2).(10).(49)

    X = 367.5 m (Ben 400 demiştim)


    biraz yanılmışım. 250-0 arasını 7 saniyede alan her nesne 367.5m yol gidiyor demektir.



    Hocam (70*7)-(0.5*10*49) işleminin sonucunu yanlış bulmuşsunuz, sonuç 490-245=245 yapar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sg83


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed
    400m yol gitti o araba en az


    Zaten oldukça eski bir araç ama söyledğiniz yine de hatalı. Araç 6 saniyede durmuş, durmuyor olsaydı ve 250km/h sabit hızla gidiyor olsaydı zaten 400m gidebilirdi 6 saniyede, yavaşlarken nasıl en az 400m gitmiş olabilir acaba


    250 kph = 70 m/s

    t: 7 saniye (70-0)
    V initial: 70
    V final: 0

    Vf=Vi+at

    0=70+a7 'den acceleration=-10 m/s^2

    displacement (x) = Xi + Vt + 1/2at^2

    referans noktasını frene bastığı nokta alırsak Xi'miz 0 olacaktır.

    X = (70).(7) - (1/2).(10).(49)

    X = 367.5 m (Ben 400 demiştim)


    biraz yanılmışım. 250-0 arasını 7 saniyede alan her nesne 367.5m yol gidiyor demektir.



    Hocam (70*7)-(0.5*10*49) işleminin sonucunu yanlış bulmuşsunuz, sonuç 490-245=245 yapar.


    evet niye öyle olmuş, hislerim fiziğe mağlup oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 13 Ağustos 2011; 18:24:13 >




  • Elektronik sistemleriniz varsa ufak tefek başa çıkabileceğiniz kaymalarla durursunuz ama kara düzen bir araçta hakimiyetiniz Allah'a emanet..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sg83

    Bu da BMW 8.50' nin 250km/h-0km/h videosu




    bmw bile olsa korkunç
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83

    Bu da BMW 8.50' nin 250km/h-0km/h videosu




    400m yol gitti o araba en az


    Frene asıldıktan sonra 4 tane 50 m direği geçiyor.Aşağı yukarı 220-230 metre gibi durma mesafesi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83


    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed
    400m yol gitti o araba en az


    Zaten oldukça eski bir araç ama söyledğiniz yine de hatalı. Araç 6 saniyede durmuş, durmuyor olsaydı ve 250km/h sabit hızla gidiyor olsaydı zaten 400m gidebilirdi 6 saniyede, yavaşlarken nasıl en az 400m gitmiş olabilir acaba


    250 kph = 70 m/s

    t: 7 saniye (70-0)
    V initial: 70
    V final: 0

    Vf=Vi+at

    0=70+a7 'den acceleration=-10 m/s^2

    displacement (x) = Xi + Vt + 1/2at^2

    referans noktasını frene bastığı nokta alırsak Xi'miz 0 olacaktır.

    X = (70).(7) - (1/2).(10).(49)

    X = 367.5 m (Ben 400 demiştim)


    biraz yanılmışım. 250-0 arasını 7 saniyede alan her nesne 367.5m yol gidiyor demektir.



    Hesap doğru ama hesap ve son cümle sadece sabit ivme için geçerli.

    Bu arada videodaki araç çok iyi duruyor buna rağmen yaklaşık 300 metre gitmiş. Bu hızlara çıkmak için üretilmemiş bir çok C segment araç aynı performansı vermeyecektir.




  • durur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    araba lpgli ise patlayabilir.

    diyen cikar birazdan.


    araba lpgli ise patlayabilir.
  • Direksiyon yerinden çıkar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Master_Evil


    quote:

    Orijinalden alıntı: sg83

    Bu da BMW 8.50' nin 250km/h-0km/h videosu




    bmw bile olsa korkunç


    Farkındaysanız Bmw'de bile sağa sola çekmeler oluyor..Ne demek sağa sola çeken arabada sıkıntı vardır...




  • Durmazsada şanzımanı kucaklarız yapacak birşey yok...
  • İMZA DAKİ ARACLA 150-0 DENEDİK DURMASI CİDDEN ZAMAN ALIYOR DENEME AMAÇLI 3 ŞERİTLİ YOLDA DENENDİ HİÇ BİR ARAÇ YOKKEN ..

    ALLAH BÖYLE BİRŞEYE MECBUR ETMESİN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaiser şoze

    asd olur


    Aynen :D
  • Denemesi bedava
  • el freni çek durursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uvb007

    el freni çek durursun


    Çizgisinden çıkarmamayı başarırsan(Ki bu çok zor yani o hızlarda) 1 kilometrede falan durur heralde. Hatta geçer bile
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sg83

    Bu da BMW 8.50' nin 250km/h-0km/h videosu




    amacı neymiş




  • arabada eğer hıza duyarlı sertleşen direksyon sistemi , abs , fren asistanı gibi gelişmiş teknolojiler var ise direksyonu bırakıp frene bassan dahi sert direksyon sağa sola kaçmaması ve aracın güvenle durabilmesi gerekir. mesela ben 200 üzeri süratte direksyonu bıraksamda araç ip gibi aynı şeritte gidiyor.


    Ama ön düzen ayarı olmayan , balansı bozuk fren ayarı olmayan araba ile 120 de fren dahi tehlike
  • yukarıdaki bmw 8,50 çok güzel bir araç olmasına rağmen çok eski teknoloji kullanıyor. örneğin fren esnasında adamın hafiften kontra verdiğini görebilirsiniz. bu da aracın fren ayarlarının çok iyi olmadığını gösteriyor.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.