Bundan yaklaşık 1.5 sene önce arabada teklemeli (bundan kasıt sanki silindirlerden biri kendini kapatıyor gibi) bir çalışma problemi çıktı ve motor lambası yandı. Bilgisayarda "2 nolu silindirde ateşleme problemi" olduğu anlaşıldı. Opel Balkan'da bunun depodaki pislikten olabileceği teşhisi kondu ve bu temizlik yapıldı. Fakat 1 hafta sonra yeniden aynı problem çıktı. Bu sefer Karbon temizliği yapıldı ve EGR valfi değiştirildi. Hepsinde ciddi paralar ödedim.
Yaklaşık 1 sene sonra tekrar aynı problem ortaya çıktı. Teşhis aynı, tedavi aynı ( bu sefer EGR'yi temizlediler) fakat bu sefer fazla kullanmadan aynı problem ortaya çıktı. Opel, motorun açılıp temizlenmesi gerektiğini söylüyor. Bunun için de 900 YTL istiyorlar.
Konu ile alakalı değerli fikirlerinizi ve bilgilerinizi paylaşırsanız memnun olurum.