Şimdi Ara

2007 GOLF V SİLKELEME SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
6.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Değerli Forum Dostları,

    2007 model Golf V 1.4 tsi 140 hp bir aracım var.Yaklaşık 2 yıldır keyif alarak kullanmaktayım.Lakin son 4 aydır araçta bi silkeleme baş gösterdi.
    Önceleri böyle bir arıza yoktu.Ustam yetkili servisten bir dostum ama işlemleri genellikle dışarıda bir tanıdığımızın özel vw servisinde yine kendisi yapıyor.
    Böylece işçilik masrafından bir nebzede olsa kurtuluyoruz diyelim.
    Evvela sıkıntıdan bahsedeyim.Ortalama 2.000 2.500 devirlerde ve özellikle 2.viteste ayak normal gaz pedalında sabit dururken hafiften beşik gibi silkeleme başlıyor.Eğer gaz vermeyip sabit devam edersek silkeleme hiç bitmiyor.Ancak yüksek devirde ani hızlanmalarda ve devirli kullanmalarda bi sıkıntı yok.
    Usta ile konuşmalarımızda araç 88000 de baskı balata zamanı gelmiş olabilir değişiminde fayda var deyince değişimi yaptık ama maalesef sikleme devam etti.Ateşleme bobinlerini farklı bir araçtan değiştirip denedik sonuç yine aynı.Turbonun içerisinde valf varmış galiba onları da denedik düzelme yok.
    Boğaz kelebeği temizlendi adaptasyon yapıldı ama sonuç yine hüsran.Ayrıca adını hatırlayamadığım iki-üç parça daha denendi yine değişme olmadı.
    En son bi arkadaşımın tavsiyesi üzerine tanıdık bir ustaya götürdüm.Turbo yardımcı kompresörü kayışı normalde rolantide iken debriyaja basınca dönermiş ama bizimkinde dönmüyor.usta bu yapar bu arızayı dedi.Ancak yetkili serviste ki usta o kompresör arızalı olsa arıza kayıt ışığı yanması lazım dedi.
    Araçta hiçbir arıza ışığı yanmıyor.Ama benim sigortalar yanmak üzere.Sırf bu yüzden araçtan soğudum ve satmaya karar verdim.Ama bu şekilde satıpta günahsız birinin ahını almak istemiyorum.Bi kaç yerde sohbet esnasında buji ve kabloları değiştirmek lazım diye söylemişlerdi.Ama henüz yaptırmadım.
    Sizlerden ricam böyle bir arıza ile karşılaşan duyan veya şahit olan varsa yardımcı olabilir mi?

    Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.......

    Saygılar,







  • Cevap verecek kimse yokmu millet.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mozak

    Turbo yardımcı kompresörü kayışı normalde rolantide iken debriyaja basınca dönermiş ama bizimkinde dönmüyor.usta bu yapar bu arızayı dedi.Ancak yetkili serviste ki usta o kompresör arızalı olsa arıza kayıt ışığı yanması lazım dedi.
    Araçta hiçbir arıza ışığı yanmıyor.

    Zaten turbo arızası gibi belirtileri var. Arıza kayıt ışığı, kolay teşhis içindir. Ancak yanmaması, arıza olmadığı anlamına gelmez.
  • motor kulağında sorun olmasın sakın olabilir.
  • ''üst kapak contası'' gibi geldi bana
  • aynen hocam oda olabilir...
  • aynı problem bendede var tıpatıp aynı yokmu bilen kimse nolur yardım edin
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Benzer bir sorun benim 99 Passat 1.8T otomatik aracta da var. Sabit hizla giderken hatta rolantide bile silkeleme yapiyor. Motorda yag sizintisi vardi ve buji yuvalarinda baya bir yag birikintisi yapmisti onunla ilgili olabilir dediler. Temizlediler ve yag kacagini onlemek icin birseyler yaptilar ama sonuc degismedi. Son olarak ECU yani arabanin beyninde sorun var dediler ve cok yuksek fiyat istediler ama o fiyata yaptirmak istemedigim icin simdilik bu sekilde kullaniyorum. Ikinci el, Ebay'dan ecu'yu alip kendim deneyecegim yakin zamanda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinekvalesi05

    aynı problem bendede var tıpatıp aynı yokmu bilen kimse nolur yardım edin


    2007 golf tsi dsg aracımı ilk aldığım zaman bende silkeleme problemi yaşadım, bir iki özel servise götürdüm boğaz kelebeğini temizlediler , benzindedir boşver falan dediler sıkıntı devam etti , baktım olmuyor yetkili servise götürdüm hava akışmetresi ve ateşleme bobinleri , bujiler değişti problem halloldu bir daha aynı sıkıntı olmadı fekat olan bizim 1500 liraya oldu :) :)
  • hava akışmetresi bozulmuş olabilir. bujiler, bobin hepsine bakmak lazım.

    silkelemeler zamanlama hatası sebebiyle de olabilir yani triger zinciri gevşemiş olabilir. vuruntu sensörüde yapabilir.
  • ataşleme bobinleri bujiler değişti aynı sorun devam.boğaz kelebeği temiz dedi usta bilmiyom daha ne kaldı
  • Lambda sensörü ( oksijen sensörü ) arızası olabilir.
  • sorun çözüldü arkadaşlar.Araç sentesi bozuk cıktı.sente ayarı yapıldı Çorum AHLATÇI da Yasin usta çzdü sorunu sağolsun..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    quote:

    Orijinalden alıntı: sinekvalesi05

    aynı problem bendede var tıpatıp aynı yokmu bilen kimse nolur yardım edin


    2007 golf tsi dsg aracımı ilk aldığım zaman bende silkeleme problemi yaşadım, bir iki özel servise götürdüm boğaz kelebeğini temizlediler , benzindedir boşver falan dediler sıkıntı devam etti , baktım olmuyor yetkili servise götürdüm hava akışmetresi ve ateşleme bobinleri , bujiler değişti problem halloldu bir daha aynı sıkıntı olmadı fekat olan bizim 1500 liraya oldu :) :)

    Öhh arkadaş, o nasıl masrafmış öyle servis ne yaptı da 1500 lira aldı o kadar, başka ekstralar mı vardı?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.