her zaman yapmıyor fakat, bir kere tutturdu mu bırakmıyor. sürekli gaz kesme, stop etme veya normalden fazla gaz verme gibi reaksiyonlar veriyor. defalarca servise gitti, hiçbir arızası bulunamadı. bir de sanki inadına yapıyormuş gibi, arızaya gittiğimizde hiçbir şekilde gaz kesme, gaz verme gibi anormal reaksiyon vermedi. inanın insanın sinirleri bozuluyor. araba sürekli bir silkelenme halinde gidiyor. serviste çaresini bulamadık belki burda buluruz.
merhaba,
şahin dediğinize göre araçta mutlaka lpg vardır bu durumda lpgnin kitinin kontrol edilmesi gerekir bazı şahinler karbüratörlü bazıları tek nokta enjeksiyonludur ama sizinki hangisi bilmiyorum fakat karbüratörlü ise kontrolü gerekli tek boğaz enjeksiyon ise onunda mutlaka kontrolü gerekir.
ilginiz için teşekkürler. aracın yakıt türünün ne olduğunu yazmamışım tabi. araç, 1.4 hacimli enjeksiyon sistemli. yani ie yazıyor arkasında. araçta lpg yok. benzinli.
quote:
Orjinalden alıntı: ExiSTenT61
ilginiz için teşekkürler. aracın yakıt türünün ne olduğunu yazmamışım tabi. araç, 1.4 hacimli enjeksiyon sistemli. yani ie yazıyor arkasında. araçta lpg yok. benzinli.
aga servise gittin zamn heç bir yereine her hangi bir müdaLe yapıLdımı..??ne biLeyim ateşLeme bobini..benzin pompası ..bujiLeR...yada yakın zamnda ne gibi bir bakım yaptınız araca..??
Evet arkadan itisli arabalarda safta sorun olursa silkeleme yapabilir. Ayrıca ses de yapar.
quote:
Orjinalden alıntı: ExiSTenT61
her zaman yapmıyor fakat, bir kere tutturdu mu bırakmıyor. sürekli gaz kesme, stop etme veya normalden fazla gaz verme gibi reaksiyonlar veriyor. defalarca servise gitti, hiçbir arızası bulunamadı. bir de sanki inadına yapıyormuş gibi, arızaya gittiğimizde hiçbir şekilde gaz kesme, gaz verme gibi anormal reaksiyon vermedi. inanın insanın sinirleri bozuluyor. araba sürekli bir silkelenme halinde gidiyor. serviste çaresini bulamadık belki burda buluruz.
Eğer doğru tahmin ettiysem sen arabayı çalıştırma yöntemini bilmiyorsun kardeşim ve arabayı boğuyorsun, eski sistemli karbüratörlü tofaşlarda yok ama tek nokta enjeksiyon (ie) kavramına sahip tofaşlarda otomatik jikle bulunur, bu araçlarda çalıştırırken gaza basılmaz direk kontakla çalıştırılır, eğer gaza basılırsa araba motor boğulur gibi olur titreme yapar, devire kendi kendine 3 bin devire çıkarır siz gaza basmasanız bile ! biraz beklemek gerekir bu durumda kendi kendine rölanti devrine düşecektir benim tahminim sorunun bu kardeşim...
arkadaşım şaft boşluk oLsa aracı siLkeLetmez tamm ses yapar ama gaz kesiKLi yada benzin kesikLi gibi bir siLkeLeme yapmaz..siLkeLemden siLekeLemeye fark var ama benim anaLım kadarıyLa senin oLayın..şaft siLkeLemesi oLmaz..!
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme