Şimdi Ara

( ŞANZIMAN DEĞİŞTİ )Chevrolet cruze kontak çevirince gıcırdama ve ilk çalışmada dizel gibi çalışması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.465
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,yeni aldığım cruze 1.6 otomatik benzinli,lpg hiç takılmamış arabamda kontağı çevirdiğimde gıcırdama ve çalıştırmada dizel motoru gibi ses vermesi sorunuyla karşı karşıyayım birde gaza basınca şırıl şırıl sus sesi geliyor,tamirciye gidecem ama bir size danışayım dedim aşağıya video bırakıcam,bilginiz varsa yardim ederseniz sevinirim,teşekkürler



    ( ŞANZIMAN DEĞİŞTİ )Chevrolet cruze kontak çevirince gıcırdama ve ilk çalışmada dizel gibi çalışmasıerhan karakuşyoutube
    kontağı çevirince gacırdama
    https://www.youtube.com/shorts/vzfPVKdJGVg?feature=share



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi er3434 -- 4 Ekim 2022; 10:26:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Havalandirma klaperi sesine benziyor bu ses. Bozulmuş olabilir. Sabah calistirdiysan araci su sesi gelir.daha sonradan da bu ses geliyorsa kaçak kontrolü yaptirmani öneririm.dizel gibi ses vermesine ise bir çözüm bulan olmadi🤣

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bir bakımsız ve hor kullanılmış Cruze vakkası ile karşı karşıyayız, üstteki arkadaşın dediği gibi havalandırma kaliper motoru bozulmuş veya kapak sıkışmış bir şekilde vs. Şırıl şırıl su sesi gelmesi ise soğutma sıvı sisteminde hava olmasından kaynaklanıyor, traktör gibi veya dizel gibi ses çıkmasıda eksantrik dişliden kaynaklanmaktadır sanayii ağzıyla yağlı kasnakta denmektedir, bu problem varsa zaten aracın çekişten düşer, selenoid takımı ile değişmesi daha sağlıklı olur, ee açmışken kayışlar değişir, tirigerde değişir :) bütük ihtimal yağ soğutucunuzda yakın zamanda patlar, termostat da eli kulagındadır, yağ pompası contasıda patlamak üzeredir, radyator hortumları da değişmemiştir muhtemelen, oksijen sensörüde değişmemiştir. Yani eğer aracınız bakımsız ise bu saydıklarımda yakın zamanda elinizden öper, sonra kıronik sorunları araçlar bunlar yaaaaa derler sanayi ağzıyla :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fatihm -- 10 Eylül 2022; 20:22:0 >
  • Çok detaylı yazmışsınız çok teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Su sesi geliyorsa motor suyunda hava var demektir. İlk calistirmadaki ses ise normal

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • realitych R kullanıcısına yanıt

    İlk çalıştırma fazla gibi ama haklı olabilirsiniz,pazartesi ustaya göztericem,teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • er3434 E kullanıcısına yanıt
    İlk calistirmada birkac saniye yapip geciyosa sorun yok. Hemen yag gitmiyor. Ustalara guvenme

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • realitych R kullanıcısına yanıt

    Anladım teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fatihm F kullanıcısına yanıt

    havasınıda aldılar ama su sesi bir türlü gitmiyor:S

  • er3434 E kullanıcısına yanıt

    Su sisteminde kaçak vardır o zaman.

  • Aracın şanzımanı komple değişti artı triger ekzantrik emme ekzantrik üst külbütör contası soğutucu termostat ve su braketi ve işçilik 62 bin tl gitti :S. şöyle birşey var 1 den ikiye yağ gibi geçiyor,2 den 3 e çoğ hafif hissettiriyor ama 3 den 4 e ve 5 e vuruntulu oluyor,sanki araç kendisini geri atıp ileri atar gibi oluyor.Usta 400 km feşan kullan yeni olduğu için böyle dedi düzelecek dedi,bu doğrumuduru arkadaşlar yani sıfır şanzıman,düzelme felan göremiyorum 100 km yapdım şu ana kadar hep aynı

  • er3434 E kullanıcısına yanıt
    Fena tuzaga dusmussun gecmis olsun

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • realitych R kullanıcısına yanıt

    ciddi olamazsın,kazıklandımmı şimdi ?ama şanzımanın içi komple su yağ birbirine karışmışdı parçalar aşınmıştı,kendim gördüm

  • er3434 E kullanıcısına yanıt
    O paraya sifir sanziman alirdin zaten. Bu arabalarin sanzimani 300bine kadar revizyon gerektirmez. Senin sorunun buyuk ihtimal sanziman selenoidleri. Motor tarafindan degistirilir .

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • realitych R kullanıcısına yanıt

    sıfır şanzıman takıldı zaten onu anlatmaya çalışıyorum selenoidler de değişti

  • er3434 E kullanıcısına yanıt
    Selenoid ve filtrede sorun var. Sifir takildigina emin misin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realitych

    Selenoid ve filtrede sorun var. Sifir takildigina emin misin

    Şu iki parça dan bahsediyorsunuz dimi ? evet bunlar sıfır değişti

    ( ŞANZIMAN DEĞİŞTİ )Chevrolet cruze kontak çevirince gıcırdama ve ilk çalışmada dizel gibi çalışması
  • Cruze konforlu, sürüşü keyifli bir arabadır ama tam bir baş belası ve sorun yumağı bir araçtır. Bende vardı, sanayiden, arızadan, sorunlarda kurtulamadım. En son otomatik şanzıman dağıldı bir dünya masraf ettim. Nihayetinde sattım kurtuldum.

  • 3 den 4 e ve 5 e vuruntulu oluyor,sanki araç kendisini geri atıp ileri atar gibi oluyor.Usta 400 km feşan kullan yeni olduğu için böyle dedi


    Böyle birşey gerçekmi,yeni şanzımanlarda

  • er3434 E kullanıcısına yanıt
    Umarım usta işinin arkasında duran biridir, böyle büyük revizyon işlemlerinde mutlaka garantili yaptırmak lazım

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.