Şimdi Ara

2003 Cayenne s vs e60 5.30i vs 2004 cayenne turbo vs 2008 audi a5

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar , baya uzun bir başlık oldu öncelikle kusura bakmayın.

    İkinci özrüm ise bu bölüme 2-3 günde bir başka başlık açmamdan dolayıdır.

    Çünkü sürekli bütçem artmakta buna bağlı olarak da araç seçim alternatifleri artıyor.

    Şu an 65-70 bin tlye kadar ikinci el güzel bir araç arıyorum.Malum sitede rasgele gezerken dikkatimi porsche cayenne fiyatları çekti, 67-75 bin tl arasında temizi bulunabiliyor.Fiyatının bu kadar malum olmasının nedenini öğrenmek için foruma tekrar konu açmak yerine google ve sitelerden bu aracı 2 gün boyunca araştırmayı tercih ettim.

    Yedek parçanın ucuklugundandır dedim,Aracın yedek parça ve bakımları bmw 5 serisi ile aşağı yukarı aynı, yıllık bakımları 800-1500 tl arası değişiyor.Olası bir parça bozulursa yine fiyatları bmw ile aşagı yukarı aynı.Türkiyede her parçası var zaten gerekli yerlerde.Vergisi pahalıdır dedim, 2003-2005 modelleri yıllık 2200 tl civarı.Daha önceki arabam alfa brera idi, vergileri de aynı bu da koymaz.Kaskodandır dedim tanıdık kaskocumu aradım, hasarsızlık indirimi ile beraber yıllık 2000 civarı kapatıyoruz kaskoyu.Tek sorunu yakıt, tüp takar binerim.Bazılarınız Porsche alıyorsun benzini düşünüyorsun diyecek.Sıfır araca 150 bin euro verip benzinini düşünenler var,parça düşünenler var, öyle olmasa herkes sıfır bmw yerine ikinci el ferrari modena alırdı.Sağlam tüp takınca yakıt tüketimi karışık 14-15 yakıyor.

    Aylık gelirim 6k tl.Olası süpriz sorunlar için 10k tl kenarda duracak.Aracı yürütmek için 1.5 k tl ayırabilirim aylık, zaten haftada max 3 gün binerim yılda da max 5 bin km binerim.


    .Temizi 65-70 arası bulunacak gibi.Uzun süre de sorun cıkarmaz gibi görünüyor,almadan önce iyice taratacagım zaten aracı en iyi yerlerde.

    65.70 bin tl arası dediğim 2003 s modelleri- 0-100 7.1 saniye.performansı süper.
    öteki yandan üstüne 15 bin tl daha koyunca karşımıza aynı kasa 2004 model Turbo modelleri çıkıyor.Bu s modelleri ile yakıt tüketimi aynı fakat 0-100 hızlanması 5.6 saniye, neredeyse ileri spor-süperspor araçlar gibi hızlanması var muazzam bişey bu büyüklükte bir araç için.

    S mi turbo modelleri mi daha sorunsuz olur ?Bu 2004 model turbolu bir araç ve bu performansta sorun çıkarabilir mi ? Turbo sorun cıkarırsa 10 bin tl ile falan altından kalkılır mı ?Hangini almak daha mantıklı olur ? 65 bin tlye s modelli 0-100 7.1 saniye mi ? yoksa üzerine 15 bin tl koyup aynı kasa 2004 model 0-100 5.6 sn turbolu mu ?

    Ve bu cayenne kasası 2003-2005 model, birkaç yıl yüzeysel anlamda güncelligini korur mu ? yani yoldan geçse kendine baktırtır mı ?

    60 bin tlye 5.30 i ler var e60 kasa 2004 model yine.Ama madem 60 a cıkıyoruz 65e cayenne s daha mı mantıklı olur ? cayenne se cıktıktan sonra 15 daha koyup turbolusunu almak mı ? 65e turbo modeli için 15 daha koyunca da 80 ediyor o fiyatlara 2008 model tfsi audi a5ler var, ama turbo cayenne keyfini performansını ve konforunu verir mi ?

    Alacağım her araç için kenarda 10k para, ve aylık 1500 lira ayırabileceğimi baz alarak yorum yapınız, 14-16 litre yakıtı, gerektiği sürece parçayı vs düşünen insan değilim, hayattan keyif almaya bakıyorum.
    Kafam çok karısık arkadaşlar.Malum foruma üye olup soracaktım fakat üye kabul etmiyorlar şu anda.Umarım cevap verirsiniz, hepinize saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zan232 -- 27 Ağustos 2015; 19:50:29 >







  • max butcesi 65 bin olan biri bu arabalarin altindan kalkamaz aldigina bin pisman olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence söylediklerinin hepsi gereksiz ve müsrif araçlar e60 520d veya w211 mercedes e serisine bak derim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Airapper

    max butcesi 65 bin olan biri bu arabalarin altindan kalkamaz aldigina bin pisman olur.


    yazımın tamamını okumadınız sanırım, 6k maaşım var ve arabalara aylık 1.5k ayırabilirim. tamamını okuyup yorum yapınız




    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Bence söylediklerinin hepsi gereksiz ve müsrif araçlar e60 520d veya w211 mercedes e serisine bak derim


    gereksiz ve müsrif derken kime göre hocam ? porsche gereksiz bir araç mı ? yani w211 ile aynı bakım maliyeti olduktan sonra cayennenin, neden w211 alayım ?
  • Parça fiyatlarının sıfır Cayenne ile aynı olduğunu söyleyeyim. BMW den daha masraflıdır parça fiyatları ve o kadar kolay bulunmaz bazı parçalar, Doğuş oto bile bazı parçaları mecburen sipariş ediyor Almanyadan stokta olmadığından.
    Bakımları ucuza yaptırırsın özel serviste ama Doğuş oto sağlam fiyat çekiyor.

    Alacaksan 3.2 V6 modeline kesinlikle yaklaşma çok fazla yakmasıyla meşur. Ailemde birinde var 3.2 V6 sıfır aldı hala biniyor , Alınacak en iyi model Turbo modeli.
    LPG ile kullanacaksan bence hiç yanaşma, zaten yılda 5 bin km kullanacakmışsın gerek yok yani.

    Ve araba yaşına rağmen dönüp baktırıyor bana inan, kim ne derse desin o bir Porsche.
    Şuan herkes 60-80 bin TL aralığında araç alıyor masrafsız olsaydı herkes böyle araçlara yönelirdi zaten bu araç belki Ferrarinin eski , ucuz arabaları kadar masraflı değil ama normal bi aracın 3 katı kadar masraflı yinede.

    Özelden sorun olursa sor hocam cevaplarım.

    Edit: Son zamanlarda sürekli böyle konular açmışsınız, yok z4 yok Rx-8 falan. Fake olma ihtimaliniz aklıma geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elmanders -- 27 Ağustos 2015; 20:56:53 >




  • şöyle bir örnek vereyim 1.6 kompressör mercedes 60 küsür binde aldım. kazasız boyasız.

    bana 1 yılda 8 bin tl kadar masraf yaptırdı.

    patlak süspansiyon, triger zincir gevşemesi, gaz kelebeği değişimi, şanzıman yağının değiştiği ağır bakım artı lastik. vs vs ki bu fiyatlar yedek parçacıdan alındı özel serviste takıldı. yetkili servise gitsem en aşağı 20 tl gibi bir maliyeti oluyordu. o yüzden sadece kaportaya değil genele de bakmak lazım. aracın kronik sorunu var mı bu sorun ne kadar maliyetle hallediliyor bunlar çok önemli.
  • klasik yeni üye konusu
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi a6 2.4 2007 model
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Klasik yeni üye konusu diye genelleme yapmak yanlış olur. Bilmem kaç senedir foruma üye olupta ne tip trollerin olduğunu hepimiz biliyoruz. Sonuçta buraya birşeyler yazmak veya sormak için üye olma zorunluluğu var. Kimi tavsiye ister kimi yorum yapar.

    Masraflı bir araç zaten bunu biliyorsunuz,maddi durumum da yeterli diyorsanız eğer ciddi bir expertiz ile bu araç alınır.
  • Csb diyorum. Cebinde 5 kuruş paran yok. Benimde yok. Hayallerin var . Benimde var. Ama buraya boş hayallerini ve egonu tatmin etmrk için neden konu aciyorsun arkadaş. Sabahtan aksama kadar sahibiden de bos bos dolanip burda konu acmak nedir arkadas.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • o marka ve model araçları yürütmek o kadar kolay olsaydı , o fiyat aralığında olmazdı diye düşünüyorum. bende şahsen w211 e320 tercih ederdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zan232

    quote:

    Orijinalden alıntı: Airapper

    max butcesi 65 bin olan biri bu arabalarin altindan kalkamaz aldigina bin pisman olur.


    yazımın tamamını okumadınız sanırım, 6k maaşım var ve arabalara aylık 1.5k ayırabilirim. tamamını okuyup yorum yapınız




    quote:

    Orijinalden alıntı: _Knock0uT_

    Bence söylediklerinin hepsi gereksiz ve müsrif araçlar e60 520d veya w211 mercedes e serisine bak derim


    gereksiz ve müsrif derken kime göre hocam ? porsche gereksiz bir araç mı ? yani w211 ile aynı bakım maliyeti olduktan sonra cayennenin, neden w211 alayım ?

    Gereksiz derken yaktığı yakıt,vergileri sandığın gibi artık eski prestijlerinin kalmayışından öyle dedim yoksa yeni kasa 3.0 dizel cayenne gereksiz bir araba değil tabiki.w211 ile bakım maliyetleri aynı değildir buna emin olabilirsin




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.