Şimdi Ara

2004-2005 mazda 3 1.6 105 hp mi yoksa 2004-2005 vw bora 1.6 105 hp mi almalıyım kararsızım (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
54
Cevap
0
Favori
17.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mazda 3
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    MAzda kullanamdım ama boranın kötü bir araç olmadığını söylüyorum.Kardeşim aracımızı pert etti ve arabanın iç kokbitinde hiç hasar yok yani sürücüye etki edecek ama gelin görünki dışında motor diye birşey kalmadı.Demek istediğim mazdayı bilmiyorum ama Vw güvenlik açısından daha üstün olduğunu bari kabul edin. Yakıt veya görsellik açısından demiyorum güvenlikde önde.Sağlamlığına kimse laf etmemeli bence.Eğer okadar iyi bir araba olsaydı mazda bence türkiyede daha çok piyasası ve hayran kitlesi olmalıydı.Konuyu açan arkadaş için söylüyorum bencede mazda alın görüntüsü daha güzel ve güncel.Belki bende şimdi bu araçlar arasında kalsam binici olsam 2-3yıl sonra satmayı düşünmeden mazdayı alabilirdim.



    ŞAKA YAPMIYORSUNUZ DEĞİL Mİ?

    eğer ciddi iseniz lütfen bilgi erozyonunda bulunmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: budak_1903

    ŞAKA YAPMIYORSUNUZ DEĞİL Mİ?

    eğer ciddi iseniz lütfen bilgi erozyonunda bulunmayın.


    Şakamyaptığım bir durum yok fikrimi ve tecrubemi yazdım.Bence sizde şaka yapmayın böyle bir konuda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Mazda 3 ile Bora yı kıyaslamanızı cahilliğinize veriyorum,beygir güçleri aynı diye mi esti bilmiyorum ama yanlıştır,haramdır,günahtır..kısacası Mazda 3 ün rakibi Bora değil Jetta'dır..



    Bora ile Jetta aynı şey.

    Bizde Bora adıyla satılırken mesela ABD'de Jetta diye satılıyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom

    Mazda 3 ile Bora yı kıyaslamanızı cahilliğinize veriyorum,beygir güçleri aynı diye mi esti bilmiyorum ama yanlıştır,haramdır,günahtır..kısacası Mazda 3 ün rakibi Bora değil Jetta'dır..



    Bora ile Jetta aynı şey.

    Bizde Bora adıyla satılırken mesela ABD'de Jetta diye satılıyordu.

    Biliyorum elbette ama ben bizde Bora diye satılan araçla daha sonradan Jetta diye satılan aracı kastediyorum,yani yeni kasa eski kasa farkını belirtmek istedim,diğer türlü bende derdimi anlatamazdım başta Bora dendiği için ve Türkiyede bu adla satışı yapıldığı için öyle konuşuldu yoksa eski Jetta desek senin dediğini bilmeyen kimse anlamazdı öyle değil mi




  • Bora olmasının sebebi tasarımın Bora soyadında bir Türk'ün yapmış olması. Fakat başka ülkelerde Jetta idi zaten bu.

    10 senelik bir boraya sahibiz ve gerçekten isterseniz fotolarını koyabilirim yarın arabımız beyaz 10 senelik olmasına rağmen sıfırdan farkı yok.

    VW ile Mazda zaten arada marka farkı var kalite farkı var önemli olan çok özellik olması değil sağlamlık ve güvenilebilirlik.

    Ve bence VW'nin bir Bora modeli ağır basar. Elimde Bora var diye söylemiyorum tamamen sizi sırtlayan bir araba.

    Sonuçta Alman sağlamlığı var ve Mercedes ile parçaları aynı fabrikadan geçiyor. Bu yüzden Bora.
  • Mazda'nın çabucak döküleceğini düşünmüyorsunuzdur umarım. Ayrıca güvenlik konusunda Mazda 3 Bora'dan kesinlikle geri kalmaz. Şahin'den bahsetmiyoruz.
  • İşin içine marka farkı var tarzı ön yargı ifadeleri girdiyse bittik
    Mazda en mantıklı tercih burda.Bir kere model yılları farklı ki teknolojinin de gelişme durumu var.Diğer taraftan o mazda3 avrupada ve dünyada toplamda yüzlerce ödül almıştır.Sağlamlıkta birinci olan Mazda makasının bir modelidir.milyonları da aşmıştır satış adedi fakat Türkiye gibi istisna ülkelerde kıymeti bilinmemektedir.
    Bora da çok iyi araba,özellikle iç tasarımı jettalardan daha şık ve güzel.Ama popülerliğini ve albenisini biraz yitirdiği kanaatindeyim.Bora alınır mı sorusuna tabiki evet derim.Ama mazda3 de varsa seçeneklerde oyum mazdaya.
  • ne borası ya bırakın aldıktan sonra dökülen plastik parçaları görmek istemiyorsanız mazda tabiki kullan biri olarak sadece 10 bin bakımları için gidiyorum servise tüv raporları da destekliyor bunu zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guavanno

    Bora olmasının sebebi tasarımın Bora soyadında bir Türk'ün yapmış olması. Fakat başka ülkelerde Jetta idi zaten bu.

    10 senelik bir boraya sahibiz ve gerçekten isterseniz fotolarını koyabilirim yarın arabımız beyaz 10 senelik olmasına rağmen sıfırdan farkı yok.

    VW ile Mazda zaten arada marka farkı var kalite farkı var önemli olan çok özellik olması değil sağlamlık ve güvenilebilirlik.

    Ve bence VW'nin bir Bora modeli ağır basar. Elimde Bora var diye söylemiyorum tamamen sizi sırtlayan bir araba.

    Sonuçta Alman sağlamlığı var ve Mercedes ile parçaları aynı fabrikadan geçiyor. Bu yüzden Bora.



    Sizi fena kandırmışlar, diğer ülkeler adamın soyadını kabul etmemişmi ki oralarda Jetta olmuş:) Tıpkı mercedes ile aynı parçaları kullandıklarına kanmanız gibi...




  • Böyle saçma sorumu olur.

    Fanatik Boracılar dışında herkes MAZDA diyecektir bende dahil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdor

    MAzda kullanamdım ama boranın kötü bir araç olmadığını söylüyorum.Kardeşim aracımızı pert etti ve arabanın iç kokbitinde hiç hasar yok yani sürücüye etki edecek ama gelin görünki dışında motor diye birşey kalmadı.Demek istediğim mazdayı bilmiyorum ama Vw güvenlik açısından daha üstün olduğunu bari kabul edin. Yakıt veya görsellik açısından demiyorum güvenlikde önde.Sağlamlığına kimse laf etmemeli bence.Eğer okadar iyi bir araba olsaydı mazda bence türkiyede daha çok piyasası ve hayran kitlesi olmalıydı.Konuyu açan arkadaş için söylüyorum bencede mazda alın görüntüsü daha güzel ve güncel.Belki bende şimdi bu araçlar arasında kalsam binici olsam 2-3yıl sonra satmayı düşünmeden mazdayı alabilirdim.


    Mazda'yı bilmiyorsunuz ama Bora, sizin bilmediğiniz bir otomobilden güvenlik açısından üstünmüş. İlginç bir durum...

    Türkiye'de unutmayın ki Renault ve Hyundai en çok satılan otomobiller. Senelerce de Renault ile Fiat en çok satılan otomobiller oldu. Bu durumda, Hyundai Volkswagen'den daha güvenli otomobiller mi üretiyor? Türkiye'de hayran kitleliğinin temelinde arabaya binmek yoktur; arabanın size binmesi vardır.
    Nasıl mı...
    Arabada ABS ve ESP'den önce dijital klima ya da ipod girişi aranır.
    6 bin TL'ye otomobil alınır ve 8 bin TL'ye müzik sistemi döşenir.
    Arabanın dayanıklılığından ya da güvenliğinden daha önemli bişey varsa, o da ikinci elidir. Herkes galericidir ne de olsa.
    Yetkili servislerden şikayet edenlerin bir kısmı, yetkili servisin yerini bilmez.

    Ayrıca, 2001-2003 yılları arasında Batı Avrupa'da yaşadım ve inanması zor gelebilir size, Bora gördüğümü hatırlamıyorum. Demek ki oralarda otomobilden anlamıyorlar.


    Sevgili erdor, cevabım biraz sert üsluba kaçtıysa özür dilerim. Ama marka bağımlılığı kötüdür. Bu konuda bir arkadaşı yine uyarmıştım, çünkü o da sizinle aynı şekilde "Mazda'ya binmedim ama Bora daha iyi" yaklaşımındaydı. Size tavsiyem, en kısa zamanda bir Mazda bayisine gidin ve Mazda 3'lerden bir tanesinin koltuğuna oturun. Diyeceksiniz ki "Ama o yeni kasa, yeni model" ben de diyeceğim ki "yeni kasa Golf ile karşılaştırın. Güvenlik konusunda bir Mazda 3 kadar özelliği Volkswagen size ekstra 10 bin TL karşılığı sunar.

    Saygılar...




  • ilgiyle mesaj yazan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum
  • Tartışmasız Mazda 3.
  • ailemin 2. aracı 2004 model bora pasific ..otomatik vites ,lpg yok.senede 3 ay ben kullanıyorum ...sormak istediğin bir soru varsa fanatiklik yapmadan yanıtlarım .

    değiştirme : harf eksikliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SmT # -- 31 Aralık 2009; 15:33:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tripledes


    Sizi fena kandırmışlar, diğer ülkeler adamın soyadını kabul etmemişmi ki oralarda Jetta olmuş:) Tıpkı mercedes ile aynı parçaları kullandıklarına kanmanız gibi...


    Arkadaşım aynı fabrikadan geçiyor git Almanya'ya gözünle gör ki zaten VW'nin şuanki ortağı Ferraridir bunuda bil istersen.

    Görünüşü bilmem ama dayanıklılık ve kullanabilirlik açısından bora.
  • VW kendi sınıfındaki araçlar içinde en sorunlu araçtır markadır...testlere bakın inceleyin rakamlara
    veya gidin sanayiye vw servislerinin karşılarındaki servislere veya yan komşularına sorun..

    servislerinden kuyruk eksik olmaz
    VW den araba alınmaz



    DOĞUŞ OTO�dan Arızaya Doymayan Volkswagen Golf casper18 [30 Ağustos 2007, 08:26]
    Doğuş Oto'dan, 2004 Aralık ayında, 2005 model Golf Comfortline 1.6 fsi model aracı aldım (06 Um 829). Aracı aldığımızda bagaj kapağı arızalıydı, fakat oradaki satış sorumlusu babamlar işi bilmedikleri için; hava soğuk, az önce arabayı yıkadık bu nedenle aracın bagaj kapağı donmuştur yanıtını vererek yanıltmış.

    Tabi aradan 1-2 hafta geçmesine rağmen bagaj kapağı halen açılmıyordu. Servise götürdüğümde hemen yapacaklarını söylediler fakat sabah bıraktığım aracı akşam almaya gittiğimde halen yapılamadığını gördüm.

    Parça siparişi vereceklerini söylediler. Birkaç gün sonra parça geldi ve tekrar aracı Doğuş Oto'ya götürdüm. Araç yine akşama kadar serviste durdu. Tabi bu arada aracın içindeki döşemelerin tamamını sökmüşlerdi.

    Sıfır aldığım araçta döşeme sökümündeki tornavida izlerini görmek beni haliyle üzdü. Oradaki elemanlar olur böyle şeyler, biraz iyi niyetli olun gibi cevaplar verdiler.

    Aradan 2,5 yıl geçti (tabi bu arada da sıkıntılar oldu ama bunları anlatmaya değmez). Aracın tüm bakımlarını düzenli olarak Doğuş Oto'da yaptırdım. Bir kaç hafta önce yolda giderken epc ışığı yandı. Doğuş Oto'yu aradım.

    O şekilde aracı kullanabilirsizin fakat en yakın zamanda servise getirin dediler. Aracı servise götüreceğim sabahta birden egzoz gaz ışığı yandı. Doğuş Oto'nun servisine gittiğimde enox sensörü'nün ve yakıt pompasının bozulduğunu ve bunların yapımının yaklaşık 1.500 YTL lik bir maliyette olduğunu söylediler.

    Bu arızanın sebebini sorduğumda, standart arıza bunlar, oluyor böyle şeyler dediler. Tüm bakımları Doğuş Oto'da yaptırdım, aracı herhangi bir şekilde yanlış kullanmadım, buna rağmen büyük bir firmanın aracının arıza vermesi sizce normal midir? Daha araç 38.000 km de.

    Garantiden hiç bir şekilde yararlanamazsınız denildi. Bana bagaj kapağı arızalı iken iyi niyetli olun diyen servis, şu anda kendi iyi niyetini kullanamıyor ve arıza için 1500 YTL talep ediyorlar.

    Aracı alırken Doğuş Oto'nun büyük bir firma oluşunu ve serviste problem yaşamayacağımı düşünerek almıştım ama yanıldığımı bugün bir kere daha anladım.
    Eğer şu anda elimde imkan olsa ucuz marka bir araba alırdım. Ucuz markalı araç firmalarının çoğu 5 yıla yakın garanti veriyor. Volskwagen malına güvenmiyor mu da malının garantisini en aza indiriyor?^^


    VOLKSWAGEN Aracımın Arızalı Lastik Basınç Göstergesi! turanh [11 Eylül 2007, 07:19]
    Nisan 2007�de aldığım Jetta marka aracımın lastik basınç sensörü aldığımdan beri çalışmıyor. Bu nedenle lastiğim patladığı halde sensör göstermediği için patlak lastik üzerinde gitmekten 2 adet ön lastiğim yandı ve deforme oldu. Ancak firma halen arızayı tespit edemedi. İstanbul�dan gelen heyet de tespit yapamadı. 2 adet Continental marka lastiğim gitti. Firma lastik garanti dışı diyor. Ancak kendi arızasını da bulamıyor. 2 adet lastiğimin iadesini ve arızanın bulunmasını istiyorum.%




    235384



    VOLKSWAGEN Aracımda Fren Sıkıntısı Var adanil [01 Aralık 2007, 09:00]
    2006 model Jetta Comfortline marabam var. Acarlar Otomotiv�den (Kavacık) almıştım. Aldığımdan beri bir fren sıkıntısı var. Bu arada arabama bir kere hırsız girdi. Bu olaydan kaskonun yardımı ile kurtuldum. Derken hırsızın araca vermiş olduğu zararın tespitinde eksikliğin var olduğunu görüp aynı servise bildirdim.

    �Dosyanız kapandı, biz bir şey yapamıyoruz� dendi. Derken arabaya motosiklet çarptı, yine aynı servisin eksik tespitinden dolayı davlumbaz sarkıyor. �Dosya kapanmış, biz bir şey yapamayız� dendi. Bu servis anlayışı bu markaya kesinlikle yakışmıyor.^^



    VOLKSWAGEN Aracım Su Motoru Gibi Çalışıyor! ALİKANDEMİR [11 Aralık 2007, 09:00]
    2005 Fsi Confordline model aracımı 2005 yılının başında aldığım zamandan itibaren marş motorundan gelen ve resmen çok gurultu çıkaran aracımı Doğuş Otomotiv�e defalarca bakılmasına rağmen halen marş motorunun sesiyle aracımı kullanıyorum. Araç çalışmasıyla dizel sanılıyor ama araç benzinli.

    Aracın 2 yıllık garanti süresi içinde 12 defa servise gitmesine rağmen aracın sorunu çözülemedi. Ben sadece servise gitmek için 250 kilometre yol yapıyorum, aracım halen sorunlu. Ayrıca Volkswagen marka bir aracın bu kadar basit hatalardan dolayı arıza çıkarmasından ötürü bir daha bu marka bir aracı almamaya karar verdim. Servisin ilgisizliği de cabası. 12 defa giden arabadaki sesin nerden geldiğini bulamadılar hala. 42 bin YTL�lik araç su motoru gibi çalışıyor.%


    hesimek yazdı
    VOLKSWAGEN Sıfır Jetta Araç Motor Arızası Verdi
    Sıfır aldığım Jetta 1.6 TDI motor arızası verdi. Bundan daha kötüsü dört gündür, aracın akıbeti hakkında servisin bir türlü bilgi verememesi. Bir dolu para vermişim, araba yok ortada! VW marka değeri sıfır oldu gözümde.^


    korteks63 yazdı
    VOLKSWAgen Kaliteden Ödün mü Veriyor?
    2006 Nisan ayında Kayseri VW bayiinden sıfır Jetta fsi midline araç satın aldım. İlk fark ettiğim aksaklık döşemelerin en basit bir su damlamasını bile leke olarak göstermesiydi. Bunu ilettiğim yetkili servis bu konuda yapılacak bir şey olmadığını söyledi. Kabul ettik.
    Devamında 2009 yılı mayıs gibi bagaj kilidi arızalandı. Araç daha 3 yıllıktı.

    Ben aracı sadece aile arabası olarak kullanmıştım. Buna rağmen bagaj kilidi arızalanmıştı. Garanti henüz bitmişti ve VW in yine yapabileceği bir şey yoktu.

    Sonra sağ ön kapı alt reflektörü kendiliğinden yerinden düşüverdi takılmamacasına! Araç halen 3 yıllıktı, ben aracı sadece aile arabası olarak kullanmıştım, garanti henüz bitmişti ve VW’in yine yapabileceği bir şey yoktu.

    Daha sonra Ağustos sonu, Eylül başı gibi dijital göstergenin belirli bir süre yol yaptıktan sonra km göstergelerinin -trip ve toplam yol-silikleşmeye başladığını fark ettim. Bu özellikle o kısım sıcaktan ısındığı zaman oluyordu (ki bunu kış aylarında içeriyi ısıttığımda o bölge ısınınca da fark ettim yine oluyor) Hatta fotoğrafını bile çektim.

    VW’in yine yapabileceği bir şey yoktu. Son olarak, VW kendi kalitesine tam manasıyla tüy dikti!motor arızası! Yine Eylül ayı sonları gibi aracı sabah özellikle soğuk havalarda ilk çalıştırdığımda aynı dizel motorlar gibi tıkırtı ya da daha doğru bir benzetmeyle -vantilatöre çalışırken kağıt değdirirsiniz ya aynen öyle- bir ses duyulmaya başladı.ben o tarihlerde aracımı yetkili servise bakım için de götürmem gerektiğinden bunu da gittiğimde belirttim.

    Bana bunun egzantrik bilmem ne arızası olduğunu, bu Araçlarda görülebildiğini, daha yeni bir aracı bu arıza nedeniyle tamir ettiklerini ama ücretli olarak bu işlemi yaptıklarını söyledi. ama bir şartım vardı: arızayı ben mi yapmıştım? Onların cevap: hayır,olabiliyor.

    İşte düzenli bakımla VW kalitesi!


    Yusuf aydınn yazdı
    VOLKSWAGEN Servis Ücretleri Çok Pahalı
    2004 yılında Bora 1.6 Pacific aldık, hala uğraşıyoruz. Çok yakıyor, sürekli kayış arızalanıyor(ses geliyor) ve egzoz emisyon uyarı lambası yanıyor. Arabayı servise götürdük, bakıma 320 TL istediler, yaptırdık. Yanda metallerin birisi kopuktu onu da yaptırmak istedik, fiyat sorduk “160 TL” dediler. ^


    samets yazdı
    VOLKSWAGEN Aracın Motoru Bağırıyor!
    2 ay önce almış olduğum sıfır Golf aracın, motor kısmından rahatsız edecek derecede ses gelmeye başladı. Servise gittiğimde bu sesin normal olduğunu söylediler. Aslında aracıma binen insanlarda bu sesi fark ediyor. Yani en sessiz Golf diye lanse ettikleri bu araç en sesli Golf! ^



    samets yazdı
    VOLKSWAGEN Aracın Motoru Bağırıyor!
    2 ay önce almış olduğum sıfır Golf aracın, motor kısmından rahatsız edecek derecede ses gelmeye başladı. Servise gittiğimde bu sesin normal olduğunu söylediler. Aslında aracıma binen insanlarda bu sesi fark ediyor. Yani en sessiz Golf diye lanse ettikleri bu araç en sesli Golf! ^


    buraktur yazdı
    DOĞUŞ OTO Aracımın Garantisi Bittikten Sonra Arızayı Kabullenmediler!
    13 Ağustos 2007 tarihinde 2008 model Seat Leon Sportup sıfır araç satın aldım. Her kontrolünü, her kazasını, her tamirini sanayiye oranla 2 katı fazla olmasına rağmen hep Doğuş Otomotiv’de yaptırdım. Neden? Eğer başımıza bir olay gelirse biz mesuliyet kabul etmeyiz demesinler diye.
    Ama garantisi bittikten 2 ay sonra araç TEM otoyolunda orta şeritte giderken motor blok çatlattı ve beni orta şeritte freni tutmaz direksiyonu dönmez bir şekilde tehlike içinde bıraktı. Gelmişler bana suç sizin, bizim aracımızda hata yok. Hatam ne imiş? Yolda giderken 5. vitesten 2. vitese çekmişim. Kompresörü çok zorlamışım. Kompresör arızalı olamaz yani öylemi ben yapmışımdır onu da.
    İşin içine garanti girdi mi ortada kimse kalmadı. O güler yüzlü hizmet anlayışını, duvar yüzlü hizmet anlayışına bıraktılar. Helal olsun valla. Bugün ihtarname çektim. Olmazsa o arabayı posta gazetesine tam sayfa haber yapacağım. Etkileyebildiğim bütün çevremi Doğuş Otomotiv konusunda etkileyeceğim. Elimden geleni yapacağım.
    Yeter ya bıktım. Sıfır alalım başım ağrımasın dedim, dertten çıkmadı şu arabayla. Devamlı farklı farklı saçma arızalar verdi. Asla Doğuş Oto’da yaptırmayacağım. Giderim sanayiye adam akıllı yaparlar. Yaptırır yaptırmaz satacağım. Bir daha Doğuş’la herhangi bir samimiyetim asla olmayacak.
    Bir zamanlar teneke diye dalga geçtiğim araba markaları bile 150000 km. garantisi veriyor. Müşteri hizmetleri yetkilileri ve servis danışmanları servisten arabayı çıkartınca arayıp her şey için mükemmel der misiniz diye soruyorlar. Siz mükemmel değilsiniz ki yaptığınız iş mükemmel olsun. Olan sizin arabanıza olsa ortalığı kasar kavururdunuz. Sonra kendinizle gurur duyun işimi hakkıyla yapıyorum diye.”




    Sadık65 yazdı
    VOLKSWAGEN Krank Mili Arıza Bedeli 3500 TL!
    2005 Ekim ayı çıkışlı Volkswagen Passat(yeni kasa)aracımı 30.000 km bakımı için gittim. Bakımın dışında krank milinin ivmesinde çap çalışmasından krank milinden yağ damlıyor. Bu arıza İstanbul merkeze bildirildi. Cevap olarak “Garanti süresi bitmiştir. Bunu siz yaptıracaksınız” cevabı geldi. Şu anda bu arıza için 3.500 TL para harcanmaktadır.




    Data.Net yazdı
    VOLKSWAGEN Aracım 45.000´de Baskı Balatayı Yedi
    Caddy marka aracımda yaşamış olduğum bir sıkıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. 2006 yılında almış olduğum, şuanda 45.000 KM’de olan Wolksvagen Caddy marka aracım ile 2 hafta önce düz yolda giderken vites geçmemeye başladı ve hemen yolun sağına çektim. Kurtarıcı çağırdım, aracı kurtarıcıya yükleyip özel bir servise götürdük.
    Aracın kontrollerini yaptıklarında baskı balatanın bitmiş olduğunu ve değişmesi gerektiğini belirttiler. Arabamın acil hazır hale gelmesi gerektiğinden özel servise tüm masrafların tarafımdan karşılanıp aracın Baskı Balatası değişti ve hazır duruma getirildi.

    Ben daha öncesinde de 4 farklı markalarda sıfır araç kullandım (en az kullandığım aracı 70.000 KM’de, en fazla kullandığım aracı 120.000 KM’de devrettim). Hiç birisinde bu sıkıntıyı yaşamadım.

    2006 yılında aracımı yeni aldığımda 20‾30 günlük iken ses sisteminde(hoparlör) cızırtılı olması nedeniyle aracımı servise götürdüm. Taip’in (bass, treble) ayarlarını kısıp, bana bir sıkıntı olmadığını söyleyip geri verdiler ancak, ben bu ayarları normale getirdiğimde sesin yine cızırtılı olduğunu gördüm.
    Defalarca telefon edip, mail atmam sonucunda hoparlörünün değişimini zorla da olasa yaptırdım(Bu dönem içerisinde aracımın 2 yıl garantisi var ve ben zorla bu işlemi yaptırıyorum). Aynı dönem içerisinde aracımın hararet devrini normal devirde tutmadığından ve araç aşırı ısınmasından dolayı stop etti . Servisinden kurtarıcı çağırdım araç servise gitti ve bir parçasının değiştiğini belirttiler.

    Son sıkıntıyı yaşamam üzerine Wolksvagen servisine baskı balata ile ilgili olarak mail attım. Bunun üzerine servis tarafıma dönüş yaparak Baskı Balatanın 45.000’de bitmesinin normal olduğunu ve kullanıcıdan kaynaklı da olabileceğini belirttiler.
    Sayın kullanıcılar, kullanmayı düşünenler ve yetkililer, soruyorum; Daha önce kullanmış olduğum 4 farklı marka araçta (en azını 70.000 en fazlasını 120.000 KM’de devrettim) neden bu markalarda bu sıkıntıyı yaşamadım? Kullanıcıdan kaynaklı olabilir diyorlar, o araçları kullananda benim bu aracı kullananda benim. O araçlar mı çok kaliteliydi?

    enginenoz yazdı
    WOLKSVAGEN Sıfır Araç Alıp Rahat Ederiz Demeyin!
    Wolksvagen’den 2005’te Doğuş Oto’dan sıfır transporter aldık. Aracımızı şuan da satmış bulunmaktayız. Ama birde bize sorun nasıl sattığımızı? Aracımız 2 ay önce 36.000 km’de satıldı. Aracımızın ilk altı ayda direksiyon pompası yediğini serviste öğrendik. Daha sonra yan sürgülü camı su almaya başladı. Sıfır diye güvenip aldığımız aracımız 36.000 km’de olmasına rağmen yıllık garanti süresi dolmuş diye garantiye giremedi.

    Son olarak satılmadan aracımız klima motoru yedi. Servis 3.000 TL masraf var dedi. Yaptırmadık. Dışarıda bir klimacı, işin ehli adam, bu araçlar showroomdayken klimaları arızalı demez mi! Bizi kolumuzdan tutup bir depoya götürdü. Bu motorların hepsi kliması arızalanan transporterlerın klimasına serviste takılan yeni motorlar dedi. Nasıl mı? Motoru değişiyorlar radyatörü küçük delikli olduğu için gene motor yiyor dedi. İşte size Wolksvagen kalitesi, iş işten geçti. Zararımız tam olarak 15.000 TL olarak bize kaldı.”


    knn yazdı
    DOĞUŞ OTO 2008 VW JETTA Altı Ayda Altı Kez Arızası Verir Mi?
    Sahibi olduğum 2008 model VW JETTA model aracım turbo ve şanzıman arızası nedeniyle beş ay içerisinde toplam altı defa Doğuş Oto servisine çekilmiştir.

    Servise girişlerin bir tanesi Ankara otobanı'ndan Adapazarı'na çekici ile bir diğeri de kartal servisinizde yirmi beş gün kadar sürmüştür. Diğer servise girişler bir hafta gibi sürelerde bitirilmiştir. Genel arıza olarak yirmi bir tane sebebi olabileceğini, her seferinde çözüldüğünü duymamıza rağmen sıkıntı halen devam etmektedir. En son olarak bu sabah aracım yolda kalmış ve çekici ile Doğuş Oto Kartal servisine çekilmiştir.

    Vw gibi bir markanın Türkiye distribütörü olan Doğuş Oto'nun aracımda meydana gelen ve bugün de altıncı kez tekrar eden bu hata halen çözülememiştir. Bu, müşteri memnuniyeti bakımından kesinlikle tatmin etmeyen bir hizmettir. Halen garanti süresi devam eden aracımdaki arızanın bir türlü giderilememiş olması beni hem rahatsız etmekte, hem de farklı yollar ile hakkımı aramaya yöneltmektedir.

    Birçok araç ve distribütörlük sahibi olan böyle bir grup ve dünya markası olan Vw gibi bir araçtan bu kadar sıkıntı çekeceğim aklıma bile gelmezdi. Aracım halen servise gidip geliyor, bakalım bu sefer açıklamaları ne olacak. Bir buçuk senelik bir araç altı kez aynı arızadan servise gidiyor ve çözülemiyorsa akla sadece şu geliyor: altı ay daha geçsin de garantiden çıkınca arızayı bulup yaparız. Parça parasını da garantiden değil müşteriden alırız. Aklımdaki bu düşünceyi artık Doğuş Oto aklımdan silmeye çalışsın.<



    erenx yazdı
    VOLKSWAGEN Aracın Kilometre Göstergesi Sıfırlanıyor
    2005 model Volkwagen golf aracımın kilometre göstergesi yaklaşık bir yıldır dış ortam sıcaklığı arttığında kendiliğinden siliniyordu. Bunun üzerinde 21.05.2009 tarihinde yıllık bakım için (aracımın bu zamana kadar tüm bakımlarının da Doğuş Oto’da yapıldığını belirteyim) Doğuş Oto’ya gittiğimde bu şikayetimi ilettim. Ancak bana herhangi bir sorun bulunamadığı söylendi ve aracımı teslim aldım.

    Geçtiğimiz hafta Volkswagen yetkili servisi Acarlar Oto’ya aracımı götürdüm. Burada arıza tespiti yapıldı ve onaylandı. Bunun üzerine Doğuş Oto’ya bildirim yapılarak arızalı parçanın garanti kapsamında olup olmayacağı soruldu. Ancak maalesef garanti kapsamında değilmiş.

    Oyuncak bir bilgisayar bile alsanız ekranı en az beş sene dayanırken, Volkswagen kalitesine dayanarak aldığım aracımın gösterge paneli nasıl oluyor da arıza yapıyor anlamadım. Kaldı ki bu parça herhangi bir şekilde kullanıma dayalı yıpranacak bir durumda da değil. Ayrıca bu aracımdaki ilk problem de değil, Volkswagen bende tam bir hayal kırıklığı yarattı. **


    tahsindereli yazdı
    VOLKSWAGEN Aracımda Çözülemeyen Turbo Sorunu
    Karadeniz Ereğli Yazıcıoğlu Volkswagen'den 26.09.2008 tarihinde aldığım 2009 model Passat 1.4 tsi comfort model aracımın motorundan ve servis yeterliliğinden hiç memnun değilim. Aracımı aldıktan üç ay sonra turbo ışığı yanmaya başladı. Servise gittiğimde ışığı söndürdüler.

    Ardından bir ay geçmedi tekrar ışık yandı. Tekrar servise gittiğimde turbonun hatalı olduğunu, değiştirilmesi gerektiğini söylediler ve turboyu değiştirdiler. Değiştirdikten iki ay sonra gene turbo ışığı yanmaya başladı. Servise tekrar gittiğimde İstanbul'dan teknik heyet geleceğini ve aracıma bakacaklarını söylediler. Fakat iki ay geçmesine rağmen ne gelen var ne de giden. 60.000 TL verdiğim aracımdaki sorunun en kısa zamanda çözülmesini istiyorum. **


    cuysal yazdı
    VOLKSWAGEN Arabam Aynı Şikayetten Üçüncü Kez Serviste
    12 Mayıs 2009 tarihinde Doğuş Oto Çankaya-Ankara’dan satın almış olduğum Caddy aracımın 1.7.2009, 8.7.2009 tarihlerinde ve son olarak 14.8.2009 (arıza tespit ve onarım devam etmektedir) tarihinde sol sürgülü kapı kilidi bozuldu ve servis kapı kilidi değiştirerek sorunu gidermeye çalışıyor.

    Volkswagen tarafından 3. Kez oluşan arızanın 22.8.2009 tarihinde yine kapı kilidi değiştirilerek düzeltileceği bilgisi verilmiştir. İnşallah arıza bu sefer düzelir. Volkswagen kalitesine hiç yakışmayan bir durum.



    meryem64 yazdı
    VOLKSWAGEN Servisi Araçtaki Hatayı Tespit Edemedi
    2007 yılında Denizli Batı Otomotiv’den Volkswagen Polo marka araç aldım. Aracımın plakası 64** aracımın garantisi henüz bitmedi ve 12000 km’de. Araç yazın aşırı sıcaklarda özellikle güneşin altında park halinde bırakılırsa çalışmamaya başladı.

    2008 yılı yazında aracım henüz bir yaşında iken aracı bu şikayetten dolayı servise götürdüm. Serviste aracı güneşin altına bırakıp servis ustalarının sorunu bizzat görmesini bekledik. Ancak o an araçta (muhtemelen Uşak-Denizli arasındaki mesafede uzun yol yapmış olmasından kaynaklı) sorun yaşanmadı. Servis çalışanının sorunu görmeden bir şey yapamam demesi üzerine aracımı alıp Uşak’a geri dönmek zorunda kaldım.

    Fakat sorun yıl boyunca devam etti. 2009 senesi yaz mevsiminde gene aracımın garanti süresi dolmadan aracı servise götürdüm ve aracın orada kalıp sorunun tespit edilmesini istedim. Denizli Batı Otomotiv servisinde iki haftadan fazla bekletilip işlem yapıldıktan sonra teslim aldığım aracım sorun giderilemeden bana tespit edildi ve aracım hala çalışmıyor. Markasına güvenerek büyük paralar verip aldığım sıfır aracım resmen çalışmadı ve bu güvenilir marka çözümsüz kaldı. **


    34hs1907 yazdı
    DOĞUŞ OTOMOTİV Şanzıman Problemine Çözüm Bulsun
    2008 yılı 15 Ağustos’ta Jetta 1.4 tsı dsg araç aldım. Bir ay içerisinde 1000 km’deki aracım ile çok büyük bir sorun yaşadım. Araç ile 120 km civarında sürat ile hareket halinde iken aracın vitesleri boşa çıktı. Çok büyük bir trafik kazası geçirmeden emniyet şeridine zor geçtim. Eğer otobanda sol şeritte panik yapıp dursaydım aracım tekrar hareket etmediği için ortada kalacaktım. Gerisini siz düşünün.

    Çekici ile servise alınan aracımın komple şanzımanı değiştirilerek bana teslim edildi. Teslim aldığım gün ya da bir gün sonra tekrar şanzıman hatası ile aracım çekici ile servise alındı. Bir süre test edildi 1000 km aracım kullanıldı ve arıza görülmedi diye bana teslim edildi.

    Aracımda şikayetlerim var diye iki, üç defa servise gittim ama çözüm bulamadılar. 15.000 km periyodik bakımında birkaç şikayetimden biri de tekrar şanzıman ile ilgili idi. Periyodik bakımdan aracımı aldığımda şanzıman ile ilgili Almanya ile yazıştıklarını ve bana haber vereceklerini söylediler. Bana iki hafta sonra haber verdiler. Tekrar komple şanzıman değişimi gerektiğini ve sipariş edeceklerini söylediler. Ben de başka seçenek olup olmadığını sordum. Bana “Kabul ediyorsanız sipariş edeceğiz yoksa sipariş etmeyeceğiz. Bu gelecek şanzımanı sizin aracınızdan başka araca takamam, elimde kalır” gibi bir cevap verdiler.

    “Peki her yıl şanzıman mı değiştireceğiz? Bu aracın iki yıl garanti süresi bitince ne yapacağım ben? Bu masrafı nasıl karşılarım?” dediğimde, “Zannetmiyoruz, bir daha olmaz” cevabı aldım. Bu zannederim ile olmaz. Bana kalırsa, zannediyorum bir daha olur. “Bu araç garantili mecburen şanzımanı değiştireceksiniz. Ama ben bu aracı kabul etmeyeceğim” dedim. Servise gittim. Bu araca korkudan ailem ile birlikte binemediğimi ve bir yıl içinde iki defa şanzımanı değişen bir aracı kullanmak istemediğimi ve yapılan işlemler nedeni ile arcımda ciddi maddi kayıplar yaşayacağımı ilettim. Aracın iade alınmasını yada değiştirilmesini talep ettim.

    Maddi kayıp için Türk insanına ait bir problem olduğunu bana söylediler. Bende Londra’da yaşamıyorum. Bu aracı burada satacağım ve alacak kişi servise soracak geçmişini. Servisten aldığı cevap "İki defa şanzımanı değişmiş". Değerinin altında verirsen alıcı bulursun ya da satamazsın. Bana iki gün içinde cevap vereceklerini söylediler şimdi gelecek cevabı bekliyorum. **


    bilaydemir yazdı
    VW Golf Aracımdaki Hatalar
    2007 yılında aldığım VW Golf aracım inanılmaz hatalar verdi. İlk yıl, aracın camları park halinde iken kendi kendine aşağı iniyordu ve aracımı park ettiğim yerde 4 cam açık buluyordum.

    Vw Doğuş Oto ve Ark Oto servis bir türlü hatayı kabul etmedi. Daha sonra aracın anahtarının açma düğmesi basılı tutulduğunda camların açılması gerektiğini öğrendim. Ancak bu özellik aracı ilk aldığımdan beri yoktu, bu durumu servise bildirdiğimde beni anlamsız bahanelerle oyaladılar.

    En sonunda aldığım cevap (ki bu cevap servis kayıtlarında var) benim aracımda bu konfor modülü özelliklerinin bozuk olduğu ve sorunu çözmek için bir şey yapamayacakları yönünde idi.

    Bu cevabın anlamsız olduğunu biliyordum. Servise gidip çok basit bir şekilde konfor modülünü değiştirmelerini talep ettim. Uzun uğraşlarım sonucunda istediğim değişikliği yapıldı ve sorun giderildi.

    Aracımı alalı 2,5 sene oldu ve aracım inanılmaz ikinci hatasını verdi. Yakıt depo kapağı açılmayarak beni benzincide mahsur bıraktı. Zaten araç garanti dışında kaldığı için VW duruma oldukça kayıtsız kaldı.

    Her iki hata da kullanıcıyı mağdur durumda bıraktığı ve güvenliğini riske attığı için tüketici mahkemesine dava açmayı düşünüyorum.

    aliitak yazdı
    DOĞUŞ OTO Golf 5 Klima Problemi Kronikmiş!
    2006 model ve daha 16.000 km'de bir Golf 5 aracın klima kompresörü bozulur mu? Ve bu bozulmanın tamir imkanı olmaz mı? Maalesef olmuyor işte. 2006 Golf 5 daha üç yaz gördü, görmedi klima çalışmıyor. Sebebi kompresör bozulmuş. Ücreti 1.600 TL civarı. Çok uçuk bir rakam! İnanılır gibi değil dimi?

    Daha da inanılmazı bu arabalarda bu sorun kronik sorun'muş. Yani hemen hemen hepsinde oluyormuş. Bende aracımın garantisi bittiği için bu ücreti ödeyerek klimamın kompresörünü değiştirmek zorundayım. Üretici Volkswagen firmasını ve Doğuş Oto'yu tebrik ediyor, Golf 5 araca ilgi duyanlara bir kez daha düşünmelerini öneriyorum.”


    califboy yazdı
    DOĞUŞ OTO Yedek Parça Çok Pahalı
    Kız kardeşimin 2009 model 1.4 Tsi Comfortline Golf aracına geri vites park sensörü taktırmak istedim.

    VW Doğuş Oto Gaziemir/İzmir'deki yedek parça departmanından aldığım fiyat 243 TL’ydi. Buna montajın dahil olmadığını söylediler. İşçilik bedelini öğrenmek için servis kısmını aramamı tavsiye ettiler.

    Yaklaşık 7-8 dakikalık telefonla oradan oraya aktarılmadan, her telefonu açana aynı soruyu tekrarladıktan sonra nihayet bir çalışan bana geri vites park sensörünün montajı için 128 TL işçilik talep edildiğini söyledi. Toplam da 370 TL yapıyor.

    Sadece sesli ikaz verdiğini, lcd'li monitörü olmadığını öğrendim. Diğer otomobil firmalarının, yetkili servislerde daha gelişmiş model olan Lcd ekranlıya montaj + sensörün tampon rengine statik boyama işlemi dahil 135-140 TL bedel talep ediyorlar. VW Doğuş Oto-Gaziemir/İzmir'de bu rakam 370 TL'ye çıkıyor.

    Yedek parça fiyatlarının çok yüksek olmasından dolayı VW Doğuş Oto-Gaziemir-İzmir'den şikâyetiyim. &&



    dentin46 yazdı
    VOLKSWAGEN Servis, Şanzımanı Sökmediği Halde Söktük Dedi!
    Volkswagen Golf marka aracımın şanzıman tamiratını 04.04.2009 tarihinde Erzurum Çağ otomotiv de yaptırdım. Aradan geçen zaman içersinde daha önceki şikayetimin tekrarlandığını gördüm. Vites değiştirirken ses gelmesini ve o esnada da arabamın sarsılması şeklinde bir şikâyetim mevcuttu.

    Durumu servise ilettiğimde, yetkililer; debriyaj balatasının değişmesi gerektiğini söyledi. 90.000 km bakımını yaptırmaya gittiğimde sorunun çözülmesini talep ettim. Sorunun balatadan kaynaklandığını söyleyen usta, balata ve baskı balatasında bir sorun olmadığını söyledi. Benim ısrarım üzerine şanzıman yapan ustaya tespit yaptırıldı ve sorunun şanzımandan kaynaklandığını söyledi.





    besiktasli007 yazdı
    DOĞUŞ OTO'dan Yeni Araç İstiyoruz!
    Doğuş Oto Kartal'dan satın aldığım 0'km deki 34 gm 6221 plakalı aracım aldığım günden beri bilinmedik bir yerden sesler geliyor. Servise ilk götürdüğümde araba 2 gün yattı. Arabayla bir güzel gezip kağıtlarına işlemler yapıldı..vs gibi yazıp bana okuttular fakat hiçbir işlem yapılmadığını gördüm.

    Bir kavga sonucunda tekrar servise gitti araç, 3 gün oldu. Bugün kaportacı usta bana hiç böyle birşeyle karşılaşmadıklarını söyledi.

    Tamamen arabayı söktüklerini söyledi. Ben bu saatten sonra o araca binmem 280 km'de olan bir aracın tamamen sökülüp takılacaksa sizin olsun hediye ediyorum.

    VW Jetta bir daha ne yanından geçerim nede tavsiye ederim. Aldığım günden beri servsite araç. Yenisini verirsiniz yada sizin olsun istemiyoruz.



    zamzammm yazdı
    VOLKSWAGEN 3 Yıl Ömrü Olan Müthiş Araba
    Sıfır km olan 2006 yılında almış olduğum Volkswagen marka Passat 20tdi model aracım rutin bakım için servise girince çıkamadı. Rutin bakım için gittiğim serviste ‘belli bir hızdan sonra bazen tekliyor’ dediğim aracımın enjektörlerinin temizlenmesi gerektiğini söyleyen usta, temizledikten sonra bazı parçalarım olmak üzere arızalar meydana geldi.

    Meşhur dünya devi Vw bu parçaların tamamının aynı gün tesadüfen ömürlerinin bittiğini belirtti. Tabi bu açıklamayı dünya devinin dünyaca ünlü ustaları ve profesörleri yaptı. Hiçbir arızası olmayan aracım servisten sonra yedinci tamamen kullanıcı ve parça ömürlerinden 100 TL masraf yapmama rağmen halen binilebilir değil.

    Bu durumun kaynaklandığını söyleyen bu üstün zekâlar aynı zamanda 5.000 TL daha masraf yapmam gerektiğini belirttiler. Sonrasında hatalarını anlayan dünya devimiz ne yazık ki bu durumu pazarlık konusu yaparak 12.000 TL masrafın 1.500 TL'sini karşılayacaklarını belirttiler. Daha fazlasını ödeyecek güçleri yok tabi yazıktır, günahtır!

    Özetle Volkswagen yetkililerinin yaptığı açıklamaya bakar isek bu arabaların ömrü üç yıldır. Satın almak isteyen alıcılar birkaç defa daha düşünürsünüz herhalde. &&


    farukdortler yazdı
    VOLKSWAGEN’da Garanti Bitti, Arızalar Başladı
    2007 nin 12. Ayında 2006 model Volkswagen Caravella aldım. Garantisinin bitmesine 6 ay vardı. Bu arabayı almamızın sebebi diyaliz hastası olan annemizi diyalize götürmekti. Araba garantisi bitene kadar hiç bir arıza vermedi. Ama garantisi bitince arızalar peş peşe gelmeye başladı.

    1. Yaz geldi klima çalışmadı.

    2. Devirdaim bozuldu.

    3. Turbo yağ atıyor.

    Çok büyük bir Alman markası olan Volkswagen 2 yıllık arabamı yapıyor.
    Hiç bir ismi duyulmamış markalı arabalar bile 5 yılda bir şey olduğunu duymadım. Koskoca Volkswagen 2 yılda arızaya başladı. 2007 de 50 bin tl vererek aldığım Caravello'dan çok çok pişmanım. Servisler arızayı bile bulamıyor. Servis aracı bilgisayara bağladığında klima çalışıyor, 2 saat sonra duruyor.

    Bu üç arızanın değeri 6 veya 7 bin TL, yani bu parayla bir Tofaş araba alınabilir.



    mkmhmt yazdı
    VOLKSWAGEN Hayal Kırıklığı Yarattı
    2006 model Passat 2.0 tdi aracım var. Aracı geçen sene satın aldım ve Karadeniz'e gittim. Orada aracım bir anda yolda kaldı ve bana arızanın enjektörden kaynaklandığını söylediler. 1.700 TL civarında bir ücret ödeyerek enjektörü değiştirdim. Bu sene de dört, beş gün evvel oğlum Kuşadası'na tatile gitti. Ancak 8 Km kala araç yine yolda kalmış ve servisten yine arızanın enjektörden kaynaklandığını söylemişler.

    Biz aracın üçüncü sahibiymişiz, arıza daha önceden varmış gibi uydurma laflar etmişler. Bakın benim aracım daha 70.000 Km'de. 70.000 Km'de bu lüks segmentte olan bir araç üst üste her sene enjektör değiştirir mi? Bu size mantıklı geliyor mu? Üstelik ağabeyimin akaryakıt istasyonu var ve yakıtı da buradan alıp araç daha başka bir yerden yakıt almadan oraya gitti. Ben yakıtı da burada Shell kalite kontrol aracına ve üniversiteye kontrol ettireceğim.

    Lütfen biraz duyarlılık ve saygı rica ediyorum. Bu işin peşini bırakmamaya kararlıyım ve her türlü hakkımı savunmak için elimden ne geliyorsa yapacağım. Yazık, günah koskoca Volkswagen firmasına bu yakışıyor mu? Lütfen bu konuda gerekli şeyler yapılsın. **



    aggressor yazdı
    DOĞUŞ OTOMOTİV Passat Aracımın Vitesinden Şikayetim Var
    Volkswagen marka 2006 model Passat model aracım var. Aldığımdan beri arıza sayısını hatırlamıyorum. Değişen parçası 7 yi geçti. Son olarak da vitesten şikayetim var. Garantisi varken de aynı arızadan götürdüm. Yapamadılar.

    Garantisini şükür bitirdiler, yine götürdüm. Hala yapamıyorlar. Aracı dururken vitese geçirmek için 2 elimi kullanıyorum, çok zaman o da olmuyor. Önce 3. Vitese sonra 2. Vitese alıyorum, ondan sonra 1. Vitese geçebiliyorum, bu her kırmızı ışıkta böyle.



    cnk1985 yazdı
    VOLKSWAGEN Golf’te Çözülemeyen Sıkıntılar
    2008 model Volkswagen golf tour aracına sahibim. Araç İzmir’de Doğuş Oto bayisinden alındı. Alındığı günden itibaren araçta problem mevcut olduğu için araç bayisine götürüldü. Araçta herhangi bir sorunun olmadığı söylendi. Aynı sorundan götürdüğümüzde ise aracın beyninde problem olduğu değişmesi gerektiğini söylediler. Bir hafta içinde beyni değiştirdiler.

    Bir kaç ay sonra sorunlar tekrarladı bu sefer götürdüğümüzde de aynı cevabı aldık (sorun yok). Doğuş Oto’dan çıkarak İzmir’de bulunan başka bir bayiye götürüldü. Burada da sorunun olmadığını, aracın normal çalıştığını söylediler. Bu olaydan birkaç hafta sonra lambalarda ve flaşörler sönmediği için ise Doğuş Oto’ya götürüldü. Ancak yine beyninde sorun olduğunu ve beyninin değiştirilmesi gerektiğini söylediler.

    Nihayetinden tekrar beyni (ikinci kez) değiştirildi. Araçta şu anda da sorun yaşanıyor. Farlar, aracın çekişi sorunlu, araç sürekli titreme halinde. Geri geri giderken stop edecek konuma gelmesi, ABS’den çok farklı ses gelmesi (iki, üç kere kullanıldı gibi sıkıntılar var. Lütfen konu hakkında yardımlarını rica ederiz.

    Araç bir buçuk yıldır kullanımda. Ancak hiç bir memnuniyetimiz bulunmamaktadır. Bundan önceki VW polo classic marka aracımızda herhangi bir sorunla karşılaşmadık. Ancak bu araca rahatça binmek nasip olmadı. Sürekli bu şekilde olmasından bayiler gidip gelmekten yorulduğumuzdan geçici olmayan kesin çözüm bulunmasını rica ederim. İlgili kişilerin bir çözüm bularak tarafımıza bilgi vermesini rica ederiz. **


    bunlar bi kaç örnek


    Ha burada VW gOlf ün bana attığı 5000 tl lik direksiyon kutusu kazığını da unutmamak lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vaynett -- 31 Aralık 2009; 16:48:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie


    Sevgili erdor, cevabım biraz sert üsluba kaçtıysa özür dilerim. Ama marka bağımlılığı kötüdür. Bu konuda bir arkadaşı yine uyarmıştım, çünkü o da sizinle aynı şekilde "Mazda'ya binmedim ama Bora daha iyi" yaklaşımındaydı. Size tavsiyem, en kısa zamanda bir Mazda bayisine gidin ve Mazda 3'lerden bir tanesinin koltuğuna oturun. Diyeceksiniz ki "Ama o yeni kasa, yeni model" ben de diyeceğim ki "yeni kasa Golf ile karşılaştırın. Güvenlik konusunda bir Mazda 3 kadar özelliği Volkswagen size ekstra 10 bin TL karşılığı sunar.

    Saygılar...

    Dediğiniz gibiyse bir bakıp denemek lazım gerçekten.Bukadar kişi bunu savunuyorsa vardır bir bildiğiniz sonuçda kimsse mazdadan komisyon almıyor Fakat bazı araçalar ilk yıllarda giriliğini korurken 3 yıldan itibaren o dirilik kayboluyor.Örnek vericek olursam NİSSAN PRİMERA.2005 model nissana bindim heryerinden gıcırtı sesi geliyordu.Başka bir NİSSANAda bindim fakat oda öyle hiç güvenli ve kalite hissi uyandırmadı bende.Mazdayı bilmiyorum ama yıllar geçtikçe kalitesini koruyan bir araç BORA bunu söylemek istedim.Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guavanno


    quote:

    Orijinalden alıntı: tripledes


    Sizi fena kandırmışlar, diğer ülkeler adamın soyadını kabul etmemişmi ki oralarda Jetta olmuş:) Tıpkı mercedes ile aynı parçaları kullandıklarına kanmanız gibi...


    Arkadaşım aynı fabrikadan geçiyor git Almanya'ya gözünle gör ki zaten VW'nin şuanki ortağı Ferraridir bunuda bil istersen.

    Görünüşü bilmem ama dayanıklılık ve kullanabilirlik açısından bora.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoom-Zoom


    quote:

    Orijinalden alıntı: guavanno


    quote:

    Orijinalden alıntı: tripledes


    Sizi fena kandırmışlar, diğer ülkeler adamın soyadını kabul etmemişmi ki oralarda Jetta olmuş:) Tıpkı mercedes ile aynı parçaları kullandıklarına kanmanız gibi...


    Arkadaşım aynı fabrikadan geçiyor git Almanya'ya gözünle gör ki zaten VW'nin şuanki ortağı Ferraridir bunuda bil istersen.

    Görünüşü bilmem ama dayanıklılık ve kullanabilirlik açısından bora.



    ben de Rolls Royce ile ortağım zaten...




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.