Şimdi Ara

2004 Civic Teknik Verileri ve Ozellikleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
66.428
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar

    2004 model 1.6ES veya LS sedan civic kullanan varsa yada kullaninlan motor numarasini bile yazabilrimi ?

    ornek:

    i-VTEC sistemine sahip 2,0 litrelik motorun (K20A)

    ne tip bir vtec DOHC VTEC (bu olmadi kesin ),SOHC VTEC,VTEC-E, i-VTEC kullandiklari konusunda bir veri bulamadim nette yardim lutfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TG23 -- 27 Şubat 2008; 13:03:31 >



  • Honda Civic 1.6 ES Vtec - 2001
    Motor

    Su soğutmalı, 4 zamanlı, SOHC VTEC-II
    16 supaplı, enine yerleştirilmiş, 4 sıra silindir
    Yakıt sistemi PGM-FI
    Çap ve strok (mm) 75x90
    Hacim (cc) 1590
    Sıkıştırma oranı 10.4:1
    Maksimum güç 110 PS / 5600 rpm
    Maksimum tork 152 Nm / 4300 rpm (japon modeller 162 Nm)

    Frenler
    Ön: Hava soğutmalı disk
    Arka: Disk(LS modelınde kampana)

    Ebatlar
    Uzunluk (mm) 4480
    Genişlik (mm) 1715
    Yükseklik (mm) 1445
    Aks mesafesi (mm) 2625
    Ön tekerlek izi (mm) 1471
    Arka tekerlek izi (mm) 1478
    Boş ağırlık (kg) düz - 1096

    Lastikler 195/60 R15 (LS modelınde 185/70 R14)

    Yakıt deposu (lt) 50
    Bagaj hacmi (lt) 420
    Maksimum sürat (km/s) düz -195
    Hızlanma 0-100 km/s (sn) düz 9.5 (LS modelınde 9.2 )

    Yakıt tüketimi (lt/100 km)
    Şehir içi (lt) düz 8.2
    Şehir dışı (lt) düz 5.5
    Birleşik (lt) düz 6.5

    Güvenlik
    Sürücü,yolcu ve yan hava yastıkları(LS modelınde sadece surucu ve yolcu)
    ABS fren sistemi
    EBD - Elektronik fren gücü dağıtımı
    Brake Assist (Fren takviyesi)
    Yükseklik ayarlı ön emniyet kemerleri
    Üç noktadan bağlantılı emniyet kemerleri
    Aktif gergili ön emniyet kemerleri
    ISOFIX çocuk koltuğu sistemi
    Elektrik kumandalı ön ve arka camlar
    Opitron göstergeler
    Deri kaplı direksiyon simidi ve vites topuzu-koruğu(LS modelınde yok)
    Yükseklik ayarlı direksiyon kolonu
    EPS - Elektronik kontrollü direksiyon sistemi
    Ayarlanabilir koltuk kafalıkları
    Değişken kodlu immobilizer
    Önde kapaklı bardak tutucuları
    VIN (Araç tanıtım numarası)
    Uzaktan kumandalı merkezi kilit
    İçeriden açılır yakıt deposu kapağı
    Sürücü koltuğu yükseklik ayarı
    Radyo/Kaset/CD çalar(LS modelınde radyo,kaset)
    Ön koltukların arasında gözlü kol dayanağı(LS modelınde yok)
    Gövde renginde aynalar ve kapı kolları(LS modelınde yok)
    Far yükseklik ayarı
    60:40 oranda yatan arka koltuk

    Dış Donanım
    Cama entegre anten
    Isıtmalı ve elektrikli dikiz aynalar
    Alüminyum alaşımlı jantlar (LS modelınde yok)
    On-arka sıs farı (LS modelınde on sıs farı yok)
    Elektrikli Sunroof (LS modelınde yok)..


    Alttaki veriler ise Yabanci bir siteden alinmistir.

    HONDA CIVIC Specifications. HONDA CIVIC 2005



    Type EXi & VTi


    ENGINE

    Type

    Water-cooled 4-stroke SOHC
    16-valve in-line 4-cylinder


    Transversely Mounted

    Fuel Supply System (mm) PGM - FI (Programmed Fuel Injection) PGM - FI + VTEC - III

    Bore / Stroke (mm) 75.0 X 84.5 75.0 X 90.0

    Displacement (cubic cm) 1,493 1,590

    Maximum horsepower
    (KW (PS) / RPM) 81 (110) / 5,800 96 (130) / 6,600

    Maximum torque
    (N.M (KGM) / RPM) 135 (13.8) / 4,500 146 (14.9) / 5,000

    TRANSMISSION
    Manual Synchromesh five forward speed, one reverse
    Prosmatec 4 - speed fully automatic (Progressive Shift Management Technology)

    STEERING SYSTEM

    Gear Type

    Rack & pinion, Power assisted

    DIMENSIONS

    Overall length (mm) 4455
    Overall width (mm) 1720
    Overall height (mm) 1455
    Wheel base (mm) 2620
    Tread (Front / Rear) (mm) 1470 / 1470
    Ground clearance (mm) 170

    SUSPENSION SYSTEM

    Front New McPherson Strut front suspension
    Rear New rear double wishbone suspension

    BRAKING SYSTEM

    Type 4- wheel disc brakes 4 - wheel disc ABS(Anti-Lock Braking System) Electronic Brake force Distribution (EBD)

    TIRE / WHEELS

    Tire Size 185 / 65 R 14 (86H) 185 / 65 R 15 (88H)
    Wheel Size 14 X 5 JJ 15 X 6 JJ





    Bulduklarimi sizle paylasmak istedim umarim isinize yararyan bilgilerdir.




  • hocam konuyu hortlatmaktayım yapabilirsem ama :) ben arabada 217 km yapınca kesiciye giriyor ve 6300dd de falandı galiba yanlış hatırlamıyorsam araç 6300 u başka viteslerde rahatlıkla geçiyor bu arada aracım civic vtec es 2006 manuel.

    İlgili videolar

    http://www.youtube.com/watch?v=aRGquFEheHY&feature=related
    http://www.youtube.com/watch?v=hVmDl-VPmUk&feature=related




  • Hımmm, şimdi 2001-2006 model eski kasa Civic 1.6 ES / LS'ler VTEC II ama i-VTEC değil, öyle mi?
  • i vtec değiller ama sohc mu dohc mu onu tam hatırlamıyorum :)
  • EDIT
    SOHC olanlar, 2002-2006 VTEC-II'lerden de önceki kasa, yani 1999-2001 model, 1.6 ies 120BG olanlar.
    SOHC'un "S"si -sanırım- Single (tek) mil anlamına geliyor.
    DOHC motorlarda Dual (yani çift) mil bulunuyor ve motorun daha fazla güç üretmesini sağlıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 5 Ağustos 2011; 12:19:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Onu da ben söyliyeyim: SOHC.
    DOHC olanlar bir önecki kasa, yani 125BG olanlar. DOHC'un "D"si -sanırım- Dual (çift) mil anlamına geliyor ve dah fazla güç üretilmesini sağlıyor.


    ne alaka onlar ne sohc ne dohc :D
    dohc olanlar vti olanlar dohc vtec stock 160 hp
  • Küçük bi hort yapalım

    Type-r nin motorları çift vtec mi?

    Yani atıyorum 3000'de bir vtec açılışı yapılır 6000'e kadar devam eder.6000'de ikinci bir vtec açılır.
    Sanki buna benzer bir şey hatırlıyorum.Type-r kullanmışlığım var sesi acayip değişiyordu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1270393

    Küçük bi hort yapalım

    Type-r nin motorları çift vtec mi?

    Yani atıyorum 3000'de bir vtec açılışı yapılır 6000'e kadar devam eder.6000'de ikinci bir vtec açılır.
    Sanki buna benzer bir şey hatırlıyorum.Type-r kullanmışlığım var sesi acayip değişiyordu.

    Piyasada çift turbolu motorlar var da çift vtec İlk defa duyuyorum böyle birşeyi..
    Type-R'daki 2.0 201 hp.lik motor DOHC Vtec motordur ve 5500'de vtec açar.

    Aklınızı karıştırmış olan belki şudur; bizim SOHC I-VTEC motorlar 3500 devirden itibaren full throttle (16valf) modunda çalışıyor.
    Yalnız bu çift vtec muhabbeti forumda duyulursa yeni bir efsane başlar.




  • Hakikaten böyle bir şey hatılıyorum ama adı çift vtec değildi :)
    Type-r sahibi birisi varsa aydınlatsın birisi
  • Bu çift tek olayı eksantrik ile ilgili olay,doch lar çift soch lar rek eksantrik vtec.
  • Hocam biri 2004 ya da 2005 honda civic ile ilgili bilgi verebilir mi ?
    yani bu araba sizce neden alınmalı ya da alınmamalı...
  • Bu araçların otomatiklerinde CVT şanzıman kullanıldığını biliyorum, bildim, bilmekteyim fakat multitronic şanzımana baktığımızda CVT den farkı olmadığını ve aracı belli bir devirde sabitleyip öyle hızlandığını görüyoruz.

    Benim aracımda normal araç gibi devir yükselir, vites atar ve vites düşer. Aynı manuel vites gibi.

    Yani belli bir devirde sabitleyip o şekilde hızlanmaz.

    Peki buda bir çeşit CVT midir yoksa bu araçların otomatiğinde başka şanzıman kullanıldı da ben mi yanlış biliyordum?
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.