Şimdi Ara

SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
152
Cevap
3
Favori
14.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu aşamada Avrupa'ya sadece 1.6 Turbo motor geliyor, 2.0 Turbo 300PS lik motor sadece Japonya'da ve gelip gelmeyeceği konusunda net bir bilgi yok. Türkiye piyasasına ise tek donanım olarak "Sport" donanım geliyormuş. Tek fiyat 105.000 TL, "Eyesight" şu aşamada gelmeyecek. Piyasaya ve otomobilin sunduklarına göre liste fiyatı bana iyi geldi. Servis, 2. el sıkıntısı bir nebze göz ardı edilirse bu fiyata kesinlikle rakipsiz bir otomobil olacağını düşünüyorum.

    Motor: Subaru 1.6 DIT Boxer Turbo 170PS/250NM
    Şanzıman: CVT - 2 mode SI Drive (Akıllı ve Spor sürüş modu) - Manuel modda 6 ileri sanal vites seçeneği
    AWD: Subaru "Symetrical AWD" ATS (Active Torque Splitting)
    Boyutlar (mm): 4690 x 1780 x 1490
    Yerden yükseklik: 135 mm
    Bagaj hacmi: 522 lt
    Boş ağırlık: 1551-1577 kg

    0-100 kmh hızlanma: 8.9s (Spor mod + launch control ile 7.6s)
    Son hız: 210 kmh

    Şehir içi tüketim: 8.5 lt
    Şehir dışı tüketim: 6.3 lt
    Karma Tüketim: 7.1 lt

    Ön süspansiyon: Mac Pherson
    Arka süspansiyon: Double Wishbone
    Frenler: Soğutmalı disk (ön/arka)
    Lastikler: 225/45R18, 18x7.5"J

    İç ve dış donanımlar:

    18" aluminyum alaşımlı jantlar
    Sunroof
    Deri döşeme
    Isıtmalı ön koltuklar
    Elektrikli sürücü koltuğu
    Xenon farlar
    Led gündüz ve stop farları
    Anahtarsız giriş ve çalıştırma
    Start & Stop
    Elektronik Park freni
    Çift bölmeli otomatik klima
    Far sensörü
    Far yıkama
    Yağmur sensörü
    Cruise control
    Isıtmalı, elektrikli katlanabilir yan aynalar
    Silecek buz çözücüler
    Ön ve yan buz çözücüler
    Geri görüş kamerası
    Vites Kulakçıkları
    Subaru starlink müzik sistemi 7" Touchscreen/NAVI/Bluetooth/USB/AUX
    Gelişmiş yol/fonksiyon bilgisayarı 5"
    Aluminyum pedal seti
    D şeklinde spor deri direksiyon simidi
    Deri vites topuzu, kenarları ve kapı içleri
    Konsolda karbon-fiber görünümlü parçalar

    Güvenlik Donanımları:

    Kör nokta uyarı sistemi
    Otomatik uzun far fonksiyonu (HBA)
    Subaru yan ve arka araç tespit sistemi (SRVD)
    Yokuş iniş desteği (HDC)
    Yokuş kalkış desteği (HSA)
    Araç dinamik kontrol sistemi (VDC)
    Römork savrulma önleyici sistem (TSC)
    Sürücü ve yolcu ön hava yastıkları
    Sürücü ve yolcu yan hava yastıkları
    Ön ve arka yolcular için perde hava yastıkları
    Sürücü diz hava yastığı
    Anti blokaj fren sistemi (ABS) ve Elektronik Fren Gücü Dağıtm sistemi (EBD)
    Acil fren desteği (EBA)
    ISO-FIX Çocuk Koltugu Bağlantısı
    Otomatik kararan dikiz aynası

    Ayrıca IIHS'ye göre Impreza platformu sınıfının açık ara en güvenli platformu.

     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)
     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)
     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)

     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)  SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)
     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)

     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)
     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi transverse -- 25 Temmuz 2015; 20:17:58 >







  • Araba çok deli de Subaru Türkiye'de hiçbir zaman iş yapmayacak malesef



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _MaxPayne_ -- 23 Temmuz 2015; 15:58:01 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Romork savrulma onleyici nedir arkadas? Biz daha kendi arabamizi tutamiyoruz herifler romorku tutmaya baslamis

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu aracın tam sınıfı bilmiyorum C ile D arası bir konumdaki ama C olsa bile hacimli duruyor.Bakınca Türkiye'de rakibi yok gibi bir şey.Çünkü rakibi 1.4 T Astra Sport Tourer ve 1.4 TSİ Passat Variant var.Turbo benzinli SW olarak bu paralara.Bakınca sınıfına en çok tutan modeli Passat bile turbo benzinli variant ülkemizde ne kadar satıyor malum.Bu araç para olarak ülkemizde rakiplerinin önünde Astra'yı kalite ve performans olarak Passatı'da performans ve fiyat uygunluğu olarak geçiyor.Bu araç ülkemizde sınıfına en iyisi baktığımız ama yine de çok satamaz.Çünkü ülkemizde rakipleri de çok satmıyor.

    Bence gelsin güzel.Bunu ya Subaru seven ya da gazcı ve hacime ihtiyacı olan adam alır.Kısaca yaktı derdi olmayan gazcı aile babası arabası getirmiş Subaru.Bence iyi hoşta olmuş. 4-5 yıl sonra 2.elde performans severlerin tercih olabilir.
  • 105 bine burun kıbıranların bu araca en ykın alabilecekleri araç 150 hp lik tsi passat sw, ki 4 çeker değil, 2 çeker

    17000 fazla verirler, önden çekiş passatı alırlar, buna dönüp bakmazlar bile...Metallica abilerin dediği gibi, sad but true

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıt tüketimi çok fazla. Daha önce ortalama Yakıt tüketiminin 1.6 motor için 5.7 , 2.0 motor için ise 7.5 olacağı belirtiliyordu ama sizin 7.1 i anlamadım açıkcası. Araç dıştan özellikle yanlardan ve önden çok hoş duruyor ama cvt kullanılması direk araçtan soğuttu beni maalesef. Araç dış tasarım olarak çok sportif duruyor ve insan sportif bir sürüş bekliyor doğal olarak. Peki cvt ile bu nasıl olacak biri bana açıklayabilir mi ?
    Aracın bagaj hacmi güzel ama ah işte subarunun 2. el sıkıntısı ve cvt maalesef alınabilirliğini düşürüyor benim açımdan :(
    Türkiye'de ki bu sedan aşkını anlayamıyorum. Sırf 2. El kaygısı yüzünden belli araçlar arasında gidip geliyoruz. Araba ve benzin ÖTV yüzünden o kadar yüksek ki insanlar ister istemez araç alırken 2. elini ve yakıt değerlerini 1. sıraya koyuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi masmas1514 -- 23 Temmuz 2015; 16:35:08 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: masmas1514

    Yakıt tüketimi çok fazla. Daha önce ortalama Yakıt tüketiminin 1.6 motor için 5.7 , 2.0 motor için ise 7.5 olacağı belirtiliyordu ama sizin 7.1 i anlamadım açıkcası. Araç dıştan özellikle yanlardan ve önden çok hoş duruyor ama cvt kullanılması direk araçtan soğuttu beni maalesef. Araç dış tasarım olarak çok sportif duruyor ve insan sportif bir sürüş bekliyor doğal olarak. Peki cvt ile bu nasıl olacak biri bana açıklayabilir mi ?

    manuel modu alıp vites kulakçıklarıyla 6 ileri kullanabilirsiniz




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Mevcut aracımda da var ve bugüne kadar 1-2 defa kullandım diyelim :)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    quote:

    Orijinalden alıntı: masmas1514

    Yakıt tüketimi çok fazla. Daha önce ortalama Yakıt tüketiminin 1.6 motor için 5.7 , 2.0 motor için ise 7.5 olacağı belirtiliyordu ama sizin 7.1 i anlamadım açıkcası. Araç dıştan özellikle yanlardan ve önden çok hoş duruyor ama cvt kullanılması direk araçtan soğuttu beni maalesef. Araç dış tasarım olarak çok sportif duruyor ve insan sportif bir sürüş bekliyor doğal olarak. Peki cvt ile bu nasıl olacak biri bana açıklayabilir mi ?

    manuel modu alıp vites kulakçıklarıyla 6 ileri kullanabilirsiniz

    Foresterda da benzer bir vites sistemi var, salt cvt olarak düşünmemek lazım, D de de normal vites gibi belli devirde bites atıyor, kademeli cvt diyorlar zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç dolu arkadaşlar.

    Ancak cvt ile ne kadar zevk alabiliriz belli değil. Yakit tüketimi az olmaz tabiki.

    Kesinlikle farklı olunmak için alınır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam da 65000TL'den başlayacak donanımlara sahip.

    Umarım en azından ilk 10.000 araç için 65000 TL fiyatını Subaru Japonya'ya kabul ettirirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Tam da 65000TL'den başlayacak donanımlara sahip.

    Umarım en azından ilk 10.000 araç için 65000 TL fiyatını Subaru Japonya'ya kabul ettirirler.

    Hastamısın sen

    Passat 4 çeker gırtlak dolu eşdeğer passatı 65 e versin, ben sana vericem aradaki farkı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • forester cvt kullandım, çok beğenmiştim. Deyim yerindeyse yağ gibi akıyordu. 120km hızlarda 2bin devir gibi çok düşük devirde ilerliyor. Cvt'yi neden beğenmiyorsunuz?
  • alikum kullanıcısına yanıt
    Sadece subaru değil bütün markalari 65 e bağladı.

    65 memleket herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    forester cvt kullandım, çok beğenmiştim. Deyim yerindeyse yağ gibi akıyordu. 120km hızlarda 2bin devir gibi çok düşük devirde ilerliyor. Cvt'yi neden beğenmiyorsunuz?


    Hikaye işte, cvt olduğunu söyleme, kullananların %99.99 u anlamaz cvt olduğunu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız bu fiyata, bu motor, bu yürüyen aksam, bu donanım oldukça geçerli..
  • Çok deli duruyor 75k çalışır işlerine gelirse...

     SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Tam da 65000TL'den başlayacak donanımlara sahip.

    Umarım en azından ilk 10.000 araç için 65000 TL fiyatını Subaru Japonya'ya kabul ettirirler.

    highline jetta da yok o donanımların yarısı :) o zaman jetta 40.000 TL'den başlamalı haliye :)
  • Arabanın tasarımını modern bulmadım. Sanki doksanlara ait bir arabayı makyajlayıp piyasaya sürmüşler gibi.
  • Araba.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.