Şimdi Ara

SUBARU LEVORG 1.6 GT-S (Donanımlar ve Teknik Özellikler belli oldu) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
152
Cevap
3
Favori
14.885
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Febr


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Tam da 65000TL'den başlayacak donanımlara sahip.

    Umarım en azından ilk 10.000 araç için 65000 TL fiyatını Subaru Japonya'ya kabul ettirirler.

    Hocam valla baygınlık geldi bu geyik muhabbetinden.

    1, 3, 5, 10, 50 tamam da, 100000 kez de aynı geyik yapılmaz ki...

    65,000'e Clio veriyor adam yahu, CLIO!

    Clio o parayı hak eden bir araba değil zaten, biraz da öyle düşünün. En dolusu dizel otomatik ile 45,000 TL'yi geçmemesi gerekirken Clio'nun pahalı olması bu aracın fiyatının makul olduğu anlamına gelmiyor. Kısacası bütün otomobiller pahalı ve ederinden yükseğe satılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Aracın benzinliyse aşağı yukarı tsi kadar hatta şehir içinde daha az yakacaktır tabi ağayına hakim olman gerekiyor :) istanbul içi sıkışık trafiğe falan girmiyorsan subaru katalog verisini aşman mümkün değil. CVT konusuna gelince subaru lineartronic diğer cvtlerin aksine kayış değil zincir kullanıyor bana göre kesinlikle yazılımı ve konforu en iyi olanı ayrıca oldukça sorunsuz bir sistem. Şehir içinde motor sesi yok gibi birşey, gazladığın zaman manuel moda alıp 6 ileri sanal vitesi kullanmak da bir çözüm. Gelince kesin test sürüşüne çıkıp incelemeni tavsiye ederim benim de ilk işim o :)




  • eyesight olmaması çok kötü, avrupa sitelerine baktım onlarda da görünmüyor, daha sonraki partilerde veya seneye gelir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alikum -- 25 Temmuz 2015; 20:42:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 25 Temmuz 2015; 22:03:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Aracın benzinliyse aşağı yukarı tsi kadar hatta şehir içinde daha az yakacaktır tabi ağayına hakim olman gerekiyor :) istanbul içi sıkışık trafiğe falan girmiyorsan subaru katalog verisini aşman mümkün değil. CVT konusuna gelince subaru lineartronic diğer cvtlerin aksine kayış değil zincir kullanıyor bana göre kesinlikle yazılımı ve konforu en iyi olanı ayrıca oldukça sorunsuz bir sistem. Şehir içinde motor sesi yok gibi birşey, gazladığın zaman manuel moda alıp 6 ileri sanal vitesi kullanmak da bir çözüm. Gelince kesin test sürüşüne çıkıp incelemeni tavsiye ederim benim de ilk işim o :)

    araç tsi'den kesinlikle daha fazla yakacaktır.

    zira 170 beygir, 4*4 ve çok daha ağır. neye istinaden daha az yakacağını düşündüğünüzü anlatır mısınız ?

    turbo desen var. güç desen daha fazla, ağırlık daha fazla, üstüne 4*4 neden az yaksın allah aşkına ?




  • Subaru yetkilileri;

    Yahu mercedes bile 1.6Dizel+Otomatik kombinasyonunu getirdi ,bu neyin kafası ,siz ne içtiniz de bu araçları boşuna getiriyorsunuz,yöneticiniz ,CEO nuz ,Müdürünüz,Dükkana bakanınınz yokmu,canım araçlar harcanıyor????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    hocam bu fanatikleri falan dinlemeyin. ne saçmalıyorlar anlamıyorum artık.

    araç kilosuna ve teknik verilerine bakarsak şehir içi 10 litre civarı yakar, 10 litrenin altı trafik olan bir şehir ise açıkça imkansız. cvt şanzıman ise ruhsuz bir şanzımandır. subaru dahi olsa 170 hp'de olsa o gücü hissettirmez. gaza sonuna kadar basarsınız devir artar garip bir vızıltı duyarsınız, araç turbo lag varmış gibi önce tepki vermez, sonra hızlanmaya başlar. manuel modda kullansanız bile farketmez. sadece kick down'u 2 defa hızlı yaparsanız tepki süresi oldukça kısalır.

    bu araç seat ile kıyaslanmaz, çok daha kaliteli. subaru'nun sürüş zevki güzeldir. bazen süspansiyonları fazla sert yapıyorlar, o bir sorun. artı yol yalıtımı sorun olabilir.

    araç gelsin test edersiniz. ama bu araç ne o teknik verilere yaklaşabilir ne de o şanzımanın diğer cvt'lerden anormal bir farkı var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 25 Temmuz 2015; 22:20:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Fabrika verisi 5.2 l olan civic nasıl oluyor da 4.6 yakıyor merak ettim doğrusu . Honda'nın sizden öğrenmesi gereken şeyler var bence.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Aracın benzinliyse aşağı yukarı tsi kadar hatta şehir içinde daha az yakacaktır tabi ağayına hakim olman gerekiyor :) istanbul içi sıkışık trafiğe falan girmiyorsan subaru katalog verisini aşman mümkün değil. CVT konusuna gelince subaru lineartronic diğer cvtlerin aksine kayış değil zincir kullanıyor bana göre kesinlikle yazılımı ve konforu en iyi olanı ayrıca oldukça sorunsuz bir sistem. Şehir içinde motor sesi yok gibi birşey, gazladığın zaman manuel moda alıp 6 ileri sanal vitesi kullanmak da bir çözüm. Gelince kesin test sürüşüne çıkıp incelemeni tavsiye ederim benim de ilk işim o :)

    araç tsi'den kesinlikle daha fazla yakacaktır.

    zira 170 beygir, 4*4 ve çok daha ağır. neye istinaden daha az yakacağını düşündüğünüzü anlatır mısınız ?

    turbo desen var. güç desen daha fazla, ağırlık daha fazla, üstüne 4*4 neden az yaksın allah aşkına ?

    Subaru xv var, 1.6 atmosferik 1500 kg 4 ceker cvt, ankara ici son 3000 km ortalamam 6.6 litre. Subaru katalog verisi 7.9 litre. Arkadasimda Forester turbo var ankara sehir ici ortalamasi 9.5 litre, katalog verisi 11.7 litre. Ben kullanici olarak yorum yapiyorum subaru forumlarinda tuketim olarak bircok bilgi dokuman mevcut, burada zirlamaniz bizleri fanboy olarak ilan etmen sana birsey kazandirmayacak otomobillerin tuketimini de degisirmeyecek :) her konuda oldugu gibi yine bir subaru dusmani vw saksakcisi mesajlarinizla insanlari tahrik ettiniz ama kusura bakmayin subaru vw gibi kataloga tuketimin yarisini yazan bir marka degil. Jetta 1.2 tsi, passat 1.4 tsi kullandim ayni guzergahta hiçbir zaman xv nin tuketim degerine ulasamadim. :) kolay gelsin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Komik haliniz baska bir sey soylemeye gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de o teknik verilere ulasamaz demis hangi teknik veriymis o tuketim mi hizlanma mi ? Adam kataloga bile spor mod hizlanma verisini değil akilli moddaki hizlanma verisini koymus, bu kadar alcak gönüllü tuketici dostu bir markaya ithafen 2 gram bilgiyle o degerlere ulasamaz demek sacmaligin otesinde cehalet gibi bisey :) kullan test et sonra gel konusalim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Fabrika verisi 5.2 l olan civic nasıl oluyor da 4.6 yakıyor merak ettim doğrusu . Honda'nın sizden öğrenmesi gereken şeyler var bence.

    Her haltı çok biliyorsunuz, resmini bile koyduk daha ne yapayım, noter huzurunda mı çekelim...

    Senin fabrika verisi dediğin şey belli bir senaryo dahilinde aracın yaptığı harcamadır. Senin kullanım profilin bunun altında kalırsa daha az yakarsın...

    İyi o zaman şu an kullandığım dizel foresterin şehiriçi verisi 7.5 ama bende 10 lt cıvarı yakıyor... O zaman subaru yalan söylüyor öyle mi arkadaşım...benim agresif kullanmamın hiç önemi yok, nasıl olsa fabrika verisi 7.5 lt, Eşek gibi 7.5 yakacak, üstüne çıkamaz öyle mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Aracın benzinliyse aşağı yukarı tsi kadar hatta şehir içinde daha az yakacaktır tabi ağayına hakim olman gerekiyor :) istanbul içi sıkışık trafiğe falan girmiyorsan subaru katalog verisini aşman mümkün değil. CVT konusuna gelince subaru lineartronic diğer cvtlerin aksine kayış değil zincir kullanıyor bana göre kesinlikle yazılımı ve konforu en iyi olanı ayrıca oldukça sorunsuz bir sistem. Şehir içinde motor sesi yok gibi birşey, gazladığın zaman manuel moda alıp 6 ileri sanal vitesi kullanmak da bir çözüm. Gelince kesin test sürüşüne çıkıp incelemeni tavsiye ederim benim de ilk işim o :)

    araç tsi'den kesinlikle daha fazla yakacaktır.

    zira 170 beygir, 4*4 ve çok daha ağır. neye istinaden daha az yakacağını düşündüğünüzü anlatır mısınız ?

    turbo desen var. güç desen daha fazla, ağırlık daha fazla, üstüne 4*4 neden az yaksın allah aşkına ?

    Subaru xv var, 1.6 atmosferik 1500 kg 4 ceker cvt, ankara ici son 3000 km ortalamam 6.6 litre. Subaru katalog verisi 7.9 litre. Arkadasimda Forester turbo var ankara sehir ici ortalamasi 9.5 litre, katalog verisi 11.7 litre. Ben kullanici olarak yorum yapiyorum subaru forumlarinda tuketim olarak bircok bilgi dokuman mevcut, burada zirlamaniz bizleri fanboy olarak ilan etmen sana birsey kazandirmayacak otomobillerin tuketimini de degisirmeyecek :) her konuda oldugu gibi yine bir subaru dusmani vw saksakcisi mesajlarinizla insanlari tahrik ettiniz ama kusura bakmayin subaru vw gibi kataloga tuketimin yarisini yazan bir marka degil. Jetta 1.2 tsi, passat 1.4 tsi kullandim ayni guzergahta hiçbir zaman xv nin tuketim degerine ulasamadim. :) kolay gelsin

    Subaru xv'yi 2 kez test ettim. Neredeyse aliyordum. 25 km'nin altindaki bir ortalama suratle o araç 8-9 arasi yakar zira performans namina hicbir sey yok. Sizin mantiga göre benim kuga 7 litre yakiyor sehirici o zaman. Zira eski lara yolunda kadar kasarsam tutturabiliyorum. Insanlari kandiriyorsunuz resmen. Bu arada vw'den ve vag grubu araclardan hazzetmem. jetta ve tsi motor xv'den fazla yakar zira turbo. Levorg'da turbo. Araç daha agir + 4*4 fizik kurallarini cigniyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 26 Temmuz 2015; 0:28:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Komik haliniz baska bir sey soylemeye gerek yok.

    Söyleyecek şeyin olsaydı söylerdin, sanki çok konuşmayı sevmeyen bi adamsında efendilik bende kalsın diye susuyorsun...komiksin komik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Fabrika verisi 5.2 l olan civic nasıl oluyor da 4.6 yakıyor merak ettim doğrusu . Honda'nın sizden öğrenmesi gereken şeyler var bence.

    Her haltı çok biliyorsunuz, resmini bile koyduk daha ne yapayım, noter huzurunda mı çekelim...

    Senin fabrika verisi dediğin şey belli bir senaryo dahilinde aracın yaptığı harcamadır. Senin kullanım profilin bunun altında kalırsa daha az yakarsın...

    İyi o zaman şu an kullandığım dizel foresterin şehiriçi verisi 7.5 ama bende 10 lt cıvarı yakıyor... O zaman subaru yalan söylüyor öyle mi arkadaşım...benim agresif kullanmamın hiç önemi yok, nasıl olsa fabrika verisi 7.5 lt, Eşek gibi 7.5 yakacak, üstüne çıkamaz öyle mi?

    Edepsizleşmeye gerek yok...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: akorkmaz11


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Fabrika verisi 5.2 l olan civic nasıl oluyor da 4.6 yakıyor merak ettim doğrusu . Honda'nın sizden öğrenmesi gereken şeyler var bence.

    Her haltı çok biliyorsunuz, resmini bile koyduk daha ne yapayım, noter huzurunda mı çekelim...

    Senin fabrika verisi dediğin şey belli bir senaryo dahilinde aracın yaptığı harcamadır. Senin kullanım profilin bunun altında kalırsa daha az yakarsın...

    İyi o zaman şu an kullandığım dizel foresterin şehiriçi verisi 7.5 ama bende 10 lt cıvarı yakıyor... O zaman subaru yalan söylüyor öyle mi arkadaşım...benim agresif kullanmamın hiç önemi yok, nasıl olsa fabrika verisi 7.5 lt, Eşek gibi 7.5 yakacak, üstüne çıkamaz öyle mi?

    Edepsizleşmeye gerek yok...

    Beni ylancıklıkla suçlmaya yeltenen herkese edepsizleşirimde terbiyesizleşirimde...otur kendi tarzına bak, sonra beni edepsizlikle suçla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikum

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Cvt şanzıman güçsüz arabalarda tutuk kalıyor ama bu kombinasyonda bırak ruhsuz kalmayı, gayet keyifli olacağını düşünüyorum

    35000 km olayına gelince, bu 35000 km nin ne kadarını şehir içinde yapacağına bağlı, istersen şehirdışı 50000 km yap bu bence önemli değil, düzgün sürsen yakacağı 5 lt dir.

    4*4 turbo benzinli 170 hp 1550 kg aracın 5 litre yakacağını mı iddia ediyorsunuz siz

    arkadaş marka fanatiği gördüm, şener hocamı gördüm ama bu kadar saçmalık görmedim.

    2000 motor neredeyse 1.7 ton ve 4 çeker forester dizel 90 la gidersen 5 lt yakıyorsa, 1.6 atmosferik benzinli otomatik civic uzun yolda 90 la giderken 4.6 yakıyorsa, levorg da 5 lt yakar..merak etme

    Saçmalık görmek istiyorsan, geçenlerde açtığın ve pazardan hondayı subaruyu mazdayı sildiğin konuya bak, gerçekten güzel bir saçmalamaydı

    Komik haliniz baska bir sey soylemeye gerek yok.

    Söyleyecek şeyin olsaydı söylerdin, sanki çok konuşmayı sevmeyen bi adamsında efendilik bende kalsın diye susuyorsun...komiksin komik

    Arkadaşım soyledigin seyler o kadar sacma ve yanliski cevap vermeye bile gerek yok. Mantikli bir sey soylediginizde konusuruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed


    quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    quote:

    Orijinalden alıntı: bLooP

    Valla eski kasa Legacy peşinden koşup bir türlü denk getiremeyen ve içimde hep kalan bu istek sonucu bu araca çok ısındım arkadaşlar şaka maka.
    Araç istediğim tüm özellikleri barındırıyor şu anda.
    Ben baya baya niyetlenmiş durumdayım ancak benim açımdan 2 temel sorun var.

    1)Yakıt. Senede 35 bin civarı yol yapıyorum
    2)Şanzıman. Ruhsuz bir CVT şanzımana alışabilir miyim. Özellikle DSG den sonra nasıl bir keyif verir bilemiyorum şahsen. Juke kullandığımda hiç sevmemiştim.

    Bakalım gelince çok detaylı inceleyeceğim kafama yatarsa Leon'u verip buna niyet edeceğim. Subaru hep içimde kalan çocukluk hevesi gibi bir şey benim için :)
    Yoksa niyetlendiğim hareket mantıksız farkındayım.

    Aracın benzinliyse aşağı yukarı tsi kadar hatta şehir içinde daha az yakacaktır tabi ağayına hakim olman gerekiyor :) istanbul içi sıkışık trafiğe falan girmiyorsan subaru katalog verisini aşman mümkün değil. CVT konusuna gelince subaru lineartronic diğer cvtlerin aksine kayış değil zincir kullanıyor bana göre kesinlikle yazılımı ve konforu en iyi olanı ayrıca oldukça sorunsuz bir sistem. Şehir içinde motor sesi yok gibi birşey, gazladığın zaman manuel moda alıp 6 ileri sanal vitesi kullanmak da bir çözüm. Gelince kesin test sürüşüne çıkıp incelemeni tavsiye ederim benim de ilk işim o :)

    araç tsi'den kesinlikle daha fazla yakacaktır.

    zira 170 beygir, 4*4 ve çok daha ağır. neye istinaden daha az yakacağını düşündüğünüzü anlatır mısınız ?

    turbo desen var. güç desen daha fazla, ağırlık daha fazla, üstüne 4*4 neden az yaksın allah aşkına ?

    Subaru xv var, 1.6 atmosferik 1500 kg 4 ceker cvt, ankara ici son 3000 km ortalamam 6.6 litre. Subaru katalog verisi 7.9 litre. Arkadasimda Forester turbo var ankara sehir ici ortalamasi 9.5 litre, katalog verisi 11.7 litre. Ben kullanici olarak yorum yapiyorum subaru forumlarinda tuketim olarak bircok bilgi dokuman mevcut, burada zirlamaniz bizleri fanboy olarak ilan etmen sana birsey kazandirmayacak otomobillerin tuketimini de degisirmeyecek :) her konuda oldugu gibi yine bir subaru dusmani vw saksakcisi mesajlarinizla insanlari tahrik ettiniz ama kusura bakmayin subaru vw gibi kataloga tuketimin yarisini yazan bir marka degil. Jetta 1.2 tsi, passat 1.4 tsi kullandim ayni guzergahta hiçbir zaman xv nin tuketim degerine ulasamadim. :) kolay gelsin

    Subaru xv'yi 2 kez test ettim. Neredeyse aliyordum. 25 km'nin altindaki bir ortalama suratle o araç 8-9 arasi yakar zira performans namina hicbir sey yok. Sizin mantiga göre benim kuga 7 litre yakiyor sehirici o zaman. Zira eski lara yolunda kadar kasarsam tutturabiliyorum. Insanlari kandiriyorsunuz resmen. Bu arada vw'den ve vag grubu araclardan hazzetmem.

    Evet kandiriyoruz insanlari bu yuzden yuklu miktarda bagis aliyoruz subaru turkiyeden :) xv forumunda 80 küsür kullanici var ben daha 10 litre ustu tuketim gormedim.hayatimda gordugum en yuksek 10km ustu tuketim istanbul bebek-besiktas arasindaydi yaklasik 1 saatte aldim tuketim 15 litre civariydi, ix35 24 litre gösteriyordu ayni anda. Senin kuga hicbir şehirde hicbir sekilde 10 litrenin altina inmez zaten referansin o ise unut o isi :) xv gucsuz zaten performans namina bisey yok dogru ama kugada 180 beygir motora rağmen performans yok verim yok 4 ceker zaten yok :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.