Şimdi Ara

2004 model corsa 1.0 essentia 8,5 yıllık değerlendirmesi(11,5 yıl oldu) (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
181
Cevap
2
Favori
11.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Az önce araç sahibi ile mesajlaştım araç 160 bine gelmiş ve 3 ay önce rotlar değişmiş başka bir şey yok yağını değiştirip binmeye devam dedi, ileteyim dedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araç geçen hafta zincirleme bir kazaya karışmış ve kaput değişip 3 parçası boyanmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    araç geçen hafta zincirleme bir kazaya karışmış ve kaput değişip 3 parçası boyanmış

    Sattığın aracı mümkünse takip etme arkadaşım;

    Benim çok sevdiğim Tangom (Tango Kırmızı Focus 2.5 TDCI) pert olmuştu mesela sorup soruşturduğuma bin pişman olmuştum ki muhtemelen hala forumda resimleri vardır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    araç geçen hafta zincirleme bir kazaya karışmış ve kaput değişip 3 parçası boyanmış

    Sattığın aracı mümkünse takip etme arkadaşım;

    Benim çok sevdiğim Tangom (Tango Kırmızı Focus 2.5 TDCI) pert olmuştu mesela sorup soruşturduğuma bin pişman olmuştum ki muhtemelen hala forumda resimleri vardır.


    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz




  • İlk sahibi olarak on yil ve 180bin km corsa-c kullanmış birisi olarak corsanin sağlamligi ve sorunsuzluguna diyecek bir laf yok. Ancak konfor ve tüketim konusunda rakiplerinin biraz gerisinde. İlk arac ve uzUn süre kullanınca farklı oluyor tabii..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    İlk sahibi olarak on yil ve 180bin km corsa-c kullanmış birisi olarak corsanin sağlamligi ve sorunsuzluguna diyecek bir laf yok. Ancak konfor ve tüketim konusunda rakiplerinin biraz gerisinde. İlk arac ve uzUn süre kullanınca farklı oluyor tabii..

    benim kullandığı aracın (1.0) tuketimi mükemmel di. Kendi model yılında üretilen b segment araçların bir çoğundanda konforu iyidir. En iyisidir diyemem tabi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 1 Ocak 2015; 21:04:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam soyle diyebilir miyiz:

    Corsa:Genclik Donemi

    Astra:Olgunluk Dönemi

    Insignia:Altın Cağ (İnşAllah)

    Opel ile bir ömür.

    Gercekten titiz bir sekilde derlenmiş birikimler bilgiler paylasiyorsunuz,tebrik ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: themurat54

    Hocam soyle diyebilir miyiz:

    Corsa:Genclik Donemi

    Astra:Olgunluk Dönemi

    Insignia:Altın Cağ (İnşAllah)

    Opel ile bir ömür.

    Gercekten titiz bir sekilde derlenmiş birikimler bilgiler paylasiyorsunuz,tebrik ediyorum.

    Diyebiliriz İltifatınız için teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Hocam bu 1.0 motorda triger yokmu?Bakimlarin icinde hic gormedim yaazdiysaniz affola..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso0655

    Hocam bu 1.0 motorda triger yokmu?Bakimlarin icinde hic gormedim yaazdiysaniz affola..

    Zincirli hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz

    Hocam sattığın arabanın takibini yapmamanı öneririm. Boşveer giden gitmiş...

    Ben kız gibi arabayı öylece bıraktım yenisini aldım arkamı döndüm gittim. Güzel arabaydı, beni her zaman memnun etti ama ihtiyaç ve beklentiler değişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz

    Hocam sattığın arabanın takibini yapmamanı öneririm. Boşveer giden gitmiş...

    Ben kız gibi arabayı öylece bıraktım yenisini aldım arkamı döndüm gittim. Güzel arabaydı, beni her zaman memnun etti ama ihtiyaç ve beklentiler değişti.


    Hocam gerçekten birazda deney gibi gördüğüm için o aracı takip ediyorum. Baskı balatanın ne zaman biteceğini gerçekten çok merak ediyorum mesela, lpg nin hangi kmde su koyvereceğini, motorun nerede cozutacağını bilmek istiyorum. Aracın bütün kayıtlarını bu amaçla tuttum, eğer sahibi satarsa yeni sahibinin telefon numarasını bile almayı düşünebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz

    Hocam sattığın arabanın takibini yapmamanı öneririm. Boşveer giden gitmiş...

    Ben kız gibi arabayı öylece bıraktım yenisini aldım arkamı döndüm gittim. Güzel arabaydı, beni her zaman memnun etti ama ihtiyaç ve beklentiler değişti.


    Hocam gerçekten birazda deney gibi gördüğüm için o aracı takip ediyorum. Baskı balatanın ne zaman biteceğini gerçekten çok merak ediyorum mesela, lpg nin hangi kmde su koyvereceğini, motorun nerede cozutacağını bilmek istiyorum. Aracın bütün kayıtlarını bu amaçla tuttum, eğer sahibi satarsa yeni sahibinin telefon numarasını bile almayı düşünebilirim.

    Bende 2009 da takasa verdiğim CorsaC ECO yu satış temsilcisi arkadaşa sorardım(Tanıdığı almıştı, memnun mu diye. O sebepten).

    Önce araba önden kaza yaptı, sonra arkadan kaza yaptı, en sonunda "Abi! senin araba çarpışan arabaya döndü" deyince bir daha da sormadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz

    Hocam sattığın arabanın takibini yapmamanı öneririm. Boşveer giden gitmiş...

    Ben kız gibi arabayı öylece bıraktım yenisini aldım arkamı döndüm gittim. Güzel arabaydı, beni her zaman memnun etti ama ihtiyaç ve beklentiler değişti.


    Hocam gerçekten birazda deney gibi gördüğüm için o aracı takip ediyorum. Baskı balatanın ne zaman biteceğini gerçekten çok merak ediyorum mesela, lpg nin hangi kmde su koyvereceğini, motorun nerede cozutacağını bilmek istiyorum. Aracın bütün kayıtlarını bu amaçla tuttum, eğer sahibi satarsa yeni sahibinin telefon numarasını bile almayı düşünebilirim.

    Bende 2009 da takasa verdiğim CorsaC ECO yu satış temsilcisi arkadaşa sorardım(Tanıdığı almıştı, memnun mu diye. O sebepten).

    Önce araba önden kaza yaptı, sonra arkadan kaza yaptı, en sonunda "Abi! senin araba çarpışan arabaya döndü" deyince bir daha da sormadım.



    yeni araç yarınmı geliyor hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz

    Hocam sattığın arabanın takibini yapmamanı öneririm. Boşveer giden gitmiş...

    Ben kız gibi arabayı öylece bıraktım yenisini aldım arkamı döndüm gittim. Güzel arabaydı, beni her zaman memnun etti ama ihtiyaç ve beklentiler değişti.


    Hocam gerçekten birazda deney gibi gördüğüm için o aracı takip ediyorum. Baskı balatanın ne zaman biteceğini gerçekten çok merak ediyorum mesela, lpg nin hangi kmde su koyvereceğini, motorun nerede cozutacağını bilmek istiyorum. Aracın bütün kayıtlarını bu amaçla tuttum, eğer sahibi satarsa yeni sahibinin telefon numarasını bile almayı düşünebilirim.

    Bende 2009 da takasa verdiğim CorsaC ECO yu satış temsilcisi arkadaşa sorardım(Tanıdığı almıştı, memnun mu diye. O sebepten).

    Önce araba önden kaza yaptı, sonra arkadan kaza yaptı, en sonunda "Abi! senin araba çarpışan arabaya döndü" deyince bir daha da sormadım.



    yeni araç yarınmı geliyor hocam.

    Tescil işlemleri biterse, Cumartesi gider alırım. Ama yoğunluktan dolayı pazartesi/Salı ya sarkabilir.

    Ben aracı aldığımda, mevcut başka aracım olduğu için "Acele etmeye gerek yok" demiştim. Belki! o yüzden sıkıntı yapmıyorlardır.

    Başka bayi aracını küçük bir operasyon ile Antalya'ya çekeceklerdi(operasyon müdürü alırken bayi ziyaretindeydi, rica ettik).
    30'u akşamı aradığımda daha araç gelmemişti(şasi/motor belli, faturayı kesip vergiyi yatıracaklardı), Geldiyse yarın gider bakarım, sağına soluna.

    Aracı teslim alınca biraz bilgi biriksin, detay yorum yaparım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    İlk sahibi olarak on yil ve 180bin km corsa-c kullanmış birisi olarak corsanin sağlamligi ve sorunsuzluguna diyecek bir laf yok. Ancak konfor ve tüketim konusunda rakiplerinin biraz gerisinde. İlk arac ve uzUn süre kullanınca farklı oluyor tabii..

    benim kullandığı aracın (1.0) tuketimi mükemmel di. Kendi model yılında üretilen b segment araçların bir çoğundanda konforu iyidir. En iyisidir diyemem tabi.

    Konfor ve tüketim konularinda polo, yaris, jazz, fiesta, fabia gibi rakiplerinden biraz geridedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x


    quote:

    Orijinalden alıntı: Panthér

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    Hocam benim takip amacım, bilgi sahibi olmak çünkü bu aracın herşeyini biliyorum, uzun vadede parça dayanım süreleri ve arızalarının neler olacağını merak ediyorum yani bizimkisi duygusal bir takipten ziyade deneysel bir takip
    örneğin bu araç 160 bin km de ve baskı balata henüz değiştirmedi ben bunu tahmin edemezdim, hatta bu aracı aldığımda motor gücü düşük olduğundan çok kısa sürede baskı balata bitireceğini söyleyenler oluyordu.

    Ama üzüldüm de, sahibi de kazadan sonra aracı satacak galiba eğer satarsa bizim takipte bitecek.

    Sen şimdi duygusallık değil felan diyorsun da az çok seni tanıyorum artık; ben de kullandığım modelleri - dayanım süreçlerini takip etmeyi severim ama başlarına bir iş gelince de içime fena oturuyor, sen de az çok böylesin işte inkar etme, bunun adı otomobil aşkı!

    Kardeşimde 2011 Corsa 1.4 100Hp vardı, 22.000km kullanıp sattık ve o esnada bende Astra J vardı.


    Corsa her ne kadar günün biraz gerisinde kalmış bir model olsa da kesinlikle çok olgunlaşmış ve sıkı bir araç olarak anılarımızda yaşamakta.


    Ne yalan söyleyeyim sahibinin satacağını öğrenince aklımdan geri almak bile geçti :)
    Aynen söylediğiniz gibi otomobil aşkı başka bir şey, bi taraftan güncel teknolojinin ve güncel araçların peşinden koşarken diğer taraftanda hep eskinin tadını arıyoruz

    Hocam sattığın arabanın takibini yapmamanı öneririm. Boşveer giden gitmiş...

    Ben kız gibi arabayı öylece bıraktım yenisini aldım arkamı döndüm gittim. Güzel arabaydı, beni her zaman memnun etti ama ihtiyaç ve beklentiler değişti.


    Hocam gerçekten birazda deney gibi gördüğüm için o aracı takip ediyorum. Baskı balatanın ne zaman biteceğini gerçekten çok merak ediyorum mesela, lpg nin hangi kmde su koyvereceğini, motorun nerede cozutacağını bilmek istiyorum. Aracın bütün kayıtlarını bu amaçla tuttum, eğer sahibi satarsa yeni sahibinin telefon numarasını bile almayı düşünebilirim.

    Bende 2009 da takasa verdiğim CorsaC ECO yu satış temsilcisi arkadaşa sorardım(Tanıdığı almıştı, memnun mu diye. O sebepten).

    Önce araba önden kaza yaptı, sonra arkadan kaza yaptı, en sonunda "Abi! senin araba çarpışan arabaya döndü" deyince bir daha da sormadım.



    yeni araç yarınmı geliyor hocam.

    Tescil işlemleri biterse, Cumartesi gider alırım. Ama yoğunluktan dolayı pazartesi/Salı ya sarkabilir.

    Ben aracı aldığımda, mevcut başka aracım olduğu için "Acele etmeye gerek yok" demiştim. Belki! o yüzden sıkıntı yapmıyorlardır.

    Başka bayi aracını küçük bir operasyon ile Antalya'ya çekeceklerdi(operasyon müdürü alırken bayi ziyaretindeydi, rica ettik).
    30'u akşamı aradığımda daha araç gelmemişti(şasi/motor belli, faturayı kesip vergiyi yatıracaklardı), Geldiyse yarın gider bakarım, sağına soluna.

    Aracı teslim alınca biraz bilgi biriksin, detay yorum yaparım.

    Bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75


    quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    quote:

    Orijinalden alıntı: effendy75

    İlk sahibi olarak on yil ve 180bin km corsa-c kullanmış birisi olarak corsanin sağlamligi ve sorunsuzluguna diyecek bir laf yok. Ancak konfor ve tüketim konusunda rakiplerinin biraz gerisinde. İlk arac ve uzUn süre kullanınca farklı oluyor tabii..

    benim kullandığı aracın (1.0) tuketimi mükemmel di. Kendi model yılında üretilen b segment araçların bir çoğundanda konforu iyidir. En iyisidir diyemem tabi.

    Konfor ve tüketim konularinda polo, yaris, jazz, fiesta, fabia gibi rakiplerinden biraz geridedir.

    Hocam bu araçların hepsinin hem donanım hemde motor bazında bir çok çeşidi var. Örneğin 1.3 cdti dizel motorlarda 1.0 corsada benzinli motor olarak bu saydığınız araçların hepsinden daha az tuketir yada tüketim olarak en azlarından birisidir konfor olayı birazda goreceli tabi ama ilgili yıllarda üretilen bu araçların çokta altında değil. Unutmayın bu araç 2000 li yılların başında piyasaya sürülmüştür yani o yıllardaki rakipleriyle kıyaslamak lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.