Şimdi Ara

2005 Cayenne Turbo Sonunda Aliyorum (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
118
Cevap
0
Favori
7.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KYgt


    quote:

    Orijinalden alıntı: shroud61

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Jantlara değişim şart.Trabzon'da bir cayenne turbo S vardı.Onun jantları süperdi de resmini bulamıyorum artık

    Ahan da buldum

    http://forum.donanimhaber.com/m_38800266/tm.htm

    tekrardan hayırlı olsun.


    O resimdeki araç hangi Bjk'lı oyuncunun acaba ? Zevkli adammış.



    Hiç bilmiyorum Trabzon'da bir defa gördüm aşık oldum

    Not:Konunun 61. mesajını atmışım.Mutluyum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shroud61 -- 17 Şubat 2011; 1:19:37 >




  • Hayırlı olsun farklı hazları bir arada barından bi makina kazasız belasız inş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-
    quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı
    quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-
    quote:

    Orijinalden alıntı: redevil4
    dominic araç dip gazda çok rahat 40ltleri görür
    okanttc hayırlısı olsun mantıklı bi seçim olmuş çeşme otobanında jeeple gazlarken rüzgara dikkat et

    Sanmıyorum 40'ları bulacağını.

    bulur bulur


    Dur-kalk'lı dipgazda bulabilir belki ama boşlukta ne kadar zorlarsan zorla 40 Lt sanmıyorum.

    Jaguar XKR performanslı kullanımda 50 Lt yi geçiyor. Bilginize




  • Hayırlı olsun jantların değişmesi ve basamakların kaldırılmasıyla birlikte mükemmel olacaktır.
  • hayırlı olsun bigün bizimde olsun
  • hayırlı olsun.

    jant kapağı taksalarmış
  • İNŞALLAH BİR GÜN VERGİLER DÜŞER, BENZİN UCUZLARSA bizde alırız..Sana hayırlı olsun kardeşim..Ama gerçekten yapacağın ilk iş jantları değiştirmek olsun, Porsche' nin büyüsü bozulmuş...
  • Okancım bu tip araçlarda kalbini dinleyeceksin aklını değil çünkü akla ters araçlar sende biliyorsun ki. Jant ve basamak konusunda da hemfikiriz de emin ol aracın sahibi fark etmemiştir bile, şöför arkadaş fabrikada takılırken taktırmıştır. Bu kanıya şöyle vardım ki Cayenne (bence) tamamen sürüş için alınacak haz aracı hele ki alınan turbo gibi muazzam bir mühendislik harikası ise. Şöförle kullanılacak araç değil ne yazıkki, hoş hafta sonu kendi kullanıyordur ama adamın işinden gücünden jantına basamağına takılacağını sanmıyorum. Burda önemli nokta o araç şöfördeyken nelere maruz kaldığıdır. İzmirde doğuşlar hakkında bilgim yok ama o aracın porsche tarafından detaylı bir ekspertize ihtiyacı var.

    İşin estetik kısmı ise diri görünsede fotoğraflardan soluk çıkmış sanki bir boya bakımı şart gibi duruyor. Da bunlar işin civcivli kısımları motorda yürüyende sorun yoksa bunlar illaki yapılır zevk için alıp bineceksin neticede.

    KM fazla dediğim gibi, birde doğuştan bir geçmişine baktırmak lazım plakayı alıp.

    Sonuç ne olursa olsun muazzam araç. (Belki aldıktan sonra turbo s panjurda fena olmaz hani)

    Güle Güle Kullanman Dileğimle.

    Yusuf




  • Böyle zamanında 400-500 bin liraya satılan araçları 100 bin civarına alınca benzinine vergisine takılmamak lazım.Birde 450 beygirlik araba 1 lira yaksa nolacak?Karşılığını verdikten sonra zarar gözüyle bakmamak lazım.

    Hayırlısı neyse o olsun.
  • Hayırlısı olsun.Güzel araç.Jant değişimi şart ancak
  • Öncelikel hayırlı olsun , ben önceki mesajlaşmamızdan FX35 alacağınızı öngörüyordum , siz alıp yorumlayıp , yorumlara göre ben alırım diyordum )))::: artık başka birinden FX35 yorumu alıp aracı alacağız , tekrar hayırlı olsun , çok güzel araç , kazasız belasız binersin inşallah....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: landlord

    Öncelikel hayırlı olsun , ben önceki mesajlaşmamızdan FX35 alacağınızı öngörüyordum , siz alıp yorumlayıp , yorumlara göre ben alırım diyordum )))::: artık başka birinden FX35 yorumu alıp aracı alacağız , tekrar hayırlı olsun , çok güzel araç , kazasız belasız binersin inşallah....


    Türkiye şartlarında ve yollarında FX almak akıl karı değil diye düşünüyorum. Ben bir tülü ısınamadım FX'e, evet şekli şemali motoru çok çekici fakat yolda birazcık ilerleyince hemen başlıyor ötmeye. bizim yollara göre değil.
  • Bize sadece hayırlı olsun.Allah kazadan beladan korusun demek düşer. Fazla gaza basma birileri kıskanabilir.
  • 1 lira yakıyor.Benden söylemesi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KYgt

    quote:

    Orijinalden alıntı: shroud61

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun. Jantlara değişim şart.Trabzon'da bir cayenne turbo S vardı.Onun jantları süperdi de resmini bulamıyorum artık

    Ahan da buldum

    http://forum.donanimhaber.com/m_38800266/tm.htm

    tekrardan hayırlı olsun.


    O resimdeki araç hangi Bjk'lı oyuncunun acaba ? Zevkli adammış.


    gercekten harika bir arac olmus. (ic mekanda kullanilan sarilar hic hosuma gitmesede disi hatrina yok sayiyorum)




  • Hayırlı olsun Okan. Kendi orjinal jantını koy bence. Basamağı hemen at.
  • Siyah - İçi bej kombinasyonu çok muhteşem bence...
  • Aracın kilometresi doğruysa temiz duruyo Jantlarda okadar kötü durmuyo fakat bence 3.20d'ye yazık olucak gibi duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf

    Okancım bu tip araçlarda kalbini dinleyeceksin aklını değil çünkü akla ters araçlar sende biliyorsun ki. Jant ve basamak konusunda da hemfikiriz de emin ol aracın sahibi fark etmemiştir bile, şöför arkadaş fabrikada takılırken taktırmıştır. Bu kanıya şöyle vardım ki Cayenne (bence) tamamen sürüş için alınacak haz aracı hele ki alınan turbo gibi muazzam bir mühendislik harikası ise. Şöförle kullanılacak araç değil ne yazıkki, hoş hafta sonu kendi kullanıyordur ama adamın işinden gücünden jantına basamağına takılacağını sanmıyorum. Burda önemli nokta o araç şöfördeyken nelere maruz kaldığıdır. İzmirde doğuşlar hakkında bilgim yok ama o aracın porsche tarafından detaylı bir ekspertize ihtiyacı var.

    İşin estetik kısmı ise diri görünsede fotoğraflardan soluk çıkmış sanki bir boya bakımı şart gibi duruyor. Da bunlar işin civcivli kısımları motorda yürüyende sorun yoksa bunlar illaki yapılır zevk için alıp bineceksin neticede.

    KM fazla dediğim gibi, birde doğuştan bir geçmişine baktırmak lazım plakayı alıp.

    Sonuç ne olursa olsun muazzam araç. (Belki aldıktan sonra turbo s panjurda fena olmaz hani)

    Güle Güle Kullanman Dileğimle.

    Yusuf



    Araç dediğim gibi cms nin sahibinin aracıymış , kendı araclarına 7 serısı escalade olmak uzere hep cms jant takarlarmıs , şirket politikası gereği...

    Araç sahibi vefat etmiş eşi şöför ile kullanıyormuş aracı.

    zaten iç dış bakımı yapılmış verilecek arac bana bu sefer mantık değil kalbimi dinleyeceğim

    Turbo jant ve eksoz uclarını turbo s ile değiştirip chip ile 500-550hp arasına cıkarmayı planlıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı

    quote:

    Orijinalden alıntı: st0nejhen

    quote:

    Orijinalden alıntı: AhmedKaymakcı


    quote:

    Orijinalden alıntı: -Dominic-


    quote:

    Orijinalden alıntı: redevil4

    dominic araç dip gazda çok rahat 40ltleri görür

    okanttc hayırlısı olsun mantıklı bi seçim olmuş çeşme otobanında jeeple gazlarken rüzgara dikkat et


    Sanmıyorum 40'ları bulacağını.

    bulur bulur



    deposu kaç lt ki bu aracın 40 lt benzin yaksın 100 km de. saçmalamayın allah aşkına

    Ortalamadam bahsetmiyorum,anlıktan bahsediyorum



    daha geçenlerde bir test yapıldı son sürat giderken yakıt tüketimi nedir araçların diye

    cayenne turbo s 280 ile giderken 100 km de 70 litre felan yakıyordu yanlış hatırlamıyorsam :)

    anlık olarak bakacak olursakta 40 litreyi geçecektir bence :) otomatik vites 2000 cc. 99 model opel omega bile dur kalklarda yol bilgisayarında 45-50 litre gösteriyor tüketimi.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.