Şimdi Ara

2005 Corolla e12 hb otm.mi, 2005 golf5 düz motor trptonicmi???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
730
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle herkese hayırlı bayramlar dilerim. Konu nasıl açılırdı bilemediğimden bu şekil başlık attım.

    2005 Corolla terra hb tam otomatik 105.000 km'de LPG'li araç sahibiyim. Aracımın bel altı çiziklerden ötürü boyalı fakat çok temiz ve kazasız Yaklaşık 41.000 TL civarına müşterim hazır.

    Şimdi mesele şu

    2. Sahibi (bayandan) Golf 5 102 ps düz motor triptonik vites, LPG'siz 70.000 km'de (LPG'ye uyumlu motor) parça parça 6000 tl hasar kayıtlı tavan, kaput ve bagaj orjinal diğer parçalar boyalı değişensiz 42.500 TL fiyatı. Aracımla arasında 35.000 km fark var, aracımı bu golfle değiştirme hususunda kararsızım. Yakıtları ikisininde aynı gibi tabi golf daha gösterişli ve km düşük, benim için eksi yönleriyse aradaki 1500 TL fark ve taktıracağım LPG'nin 2000 TL'lik masrafı.

    Bu bilgiler ışığında bilen anlayan ve daha önce kullanmış arkadaşların yorumları benim için çok değerli olacaktır. Hayırlı bayramlar diler saygılar sunarım.
    2005 Corolla e12 hb otm.mi, 2005 golf5 düz motor trptonicmi???
    2005 Corolla e12 hb otm.mi, 2005 golf5 düz motor trptonicmi???



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunhan34 -- 17 Haziran 2018; 2:14:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Her iki aracıda kullanmış biri olarak söyleyeyim, kesinlikle Toyota.

    Bahsettiğiniz motoru 2001 yılında Bora üzerinde sıfır olarak alıp 80,000 km kullandım, Toyota Corolla aracım sizinki gibi 2005 model, hatchback, 1.6 terra düz vites ve sizinkiyle aynı renkti. O aracıda sıfır olarak aldım ve 110,000 km kullandım.

    Toyota gerek sorunsuzluk, gerek motorun canlılığı ve gerekse yakıt tüketimi olarak Golf üzerindeki 1.6 litre 8 valf motordan çok daha başarılı. Toyota 16 valf motora ve vvti değişken subap zamanlamasına sahip, Golf'te bulunan 1.6 8 valf SR motorda bunların hiçbiri yok. Toyota'nın motoru yeni nesil modern bir motor, Golf'teki o düz dediğiniz motorsa taaa 1980'li yıllarda Golf 2 zamanından gelen bir miktar modernize edilmiş bir motor. Toyota'nın motorunun hiçbir kronik sorunu yok, Golf'ün motorunun devri daim (tim VW motorlarında var) sorunu var.

    Toyota'ya sahip olduğum süre içinde artı iki yıl uzatılmış garantiyle 4 yıllık garanti süresinde hiçbir işlem yapılmadı. Yetkili serviste sadece bakımları yapıldı ve kullandım. VW Bora aracıma garanti kapsamında birkaç işlem yapıldı, bunlardan biri şanzımanın komple değişmesini gerektirdi.

    Şanzıman konusunda da kullandığınız Toyota'nın 4 ileri vites kutusu çok daha sorunsuz ve dayanıklıdır.

    Toyota'yı Golf ile değiştirmeniz için ortada hiçbir sebep yok. Resimler koymamış olsanız öylesine açılmış saçma bir konu olarak görür bu kadar cevap yazmazdım.
  • Sorunsuz japondan neydiği belirsiz araca geçme corolla eyidir tek sıkıntı otonatik bence sizin araçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir vw kullanicisi olarak kesinlikle değiştirme derim. Tsi öncesi hiçbir benzinli vw arabası alınmaz benim gözümde. 1.8 T passat ve 1.4 polo hariç. 2001 model golf sahibiydim 2009 yilinda. Işıklarda kalkişta doğan slx dalga geçmişti benimle hiç unutmam. Bahsetmiş oldugunuz corolla hem motor hem şanzıman olarak çok sağlam ve keyifli bir yapısı var.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sakın yapmayın. Corolla'nın motoru, golfün 1.6 motoruna on basar. Rahatlıkla söyleyebilirim bunu. Lpg'ye uyumu da corolla kadar değil.

    Gösteriş mösteriş hikaye. Millet sizin sahip olduğunuz arabadan istiyor. Siz ise daha çok sıkıntı çekeceğiniz bir arabaya geçiş yapmak istiyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 16 Haziran 2018; 23:0:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozr2pkr

    Bir vw kullanicisi olarak kesinlikle değiştirme derim. Tsi öncesi hiçbir benzinli vw arabası alınmaz benim gözümde. 1.8 T passat ve 1.4 polo hariç. 2001 model golf sahibiydim 2009 yilinda. Işıklarda kalkişta doğan slx dalga geçmişti benimle hiç unutmam. Bahsetmiş oldugunuz corolla hem motor hem şanzıman olarak çok sağlam ve keyifli bir yapısı var.
    1.4 poloyu da listeden çıkarırsak katılıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozr2pkr

    Bir vw kullanicisi olarak kesinlikle değiştirme derim. Tsi öncesi hiçbir benzinli vw arabası alınmaz benim gözümde. 1.8 T passat ve 1.4 polo hariç. 2001 model golf sahibiydim 2009 yilinda. Işıklarda kalkişta doğan slx dalga geçmişti benimle hiç unutmam. Bahsetmiş oldugunuz corolla hem motor hem şanzıman olarak çok sağlam ve keyifli bir yapısı var.
    Allah için corollanın kafa atar şekilde kalkışı performansı kesinlikle golfte yok hatta eşim dün golfü deneme amaçlı kullanırken gaza basıyorum gitmiyor bu ne böyle dedi bayağı güldüm o haline, ama golfün güveni tank gibi gidişi gösterişliliği insanı cezbediyor, ama şanzımanı corolla kadar iyi olmadığı aşikar neticede triptonic ama fikrim saynizde sanırım değişecek gibi duruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gunhan34 -- 16 Haziran 2018; 23:6:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski araç alırken millet japon seçer, siz japondan almana geçmek istiyorsunuz. Ben olsam öyle bir hata yapmazdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    VW Polo MK3'mü Opel Corsa B'mi?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bu kasa hatcback corolla ingiltere de üretilmiştir, ( sedanları türkiye) . Baya tok bir araba. Bence corollanın son en kaliteli neferiydi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf kullandiginiz corolladan hemen her alanda cok daha iyi bir uretimdir.

    Motor performansi daha iyidir ancak golf5 yollari nerede ise utuler.Hele otomatik vites ile sessiz sakin stressiz bir kullanim saglar tabi performansa cok duskun degilseniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Her iki aracıda kullanmış biri olarak söyleyeyim, kesinlikle Toyota.

    Bahsettiğiniz motoru 2001 yılında Bora üzerinde sıfır olarak alıp 80,000 km kullandım, Toyota Corolla aracım sizinki gibi 2005 model, hatchback, 1.6 terra düz vites ve sizinkiyle aynı renkti. O aracıda sıfır olarak aldım ve 110,000 km kullandım.

    Toyota gerek sorunsuzluk, gerek motorun canlılığı ve gerekse yakıt tüketimi olarak Golf üzerindeki 1.6 litre 8 valf motordan çok daha başarılı. Toyota 16 valf motora ve vvti değişken subap zamanlamasına sahip, Golf'te bulunan 1.6 8 valf SR motorda bunların hiçbiri yok. Toyota'nın motoru yeni nesil modern bir motor, Golf'teki o düz dediğiniz motorsa taaa 1980'li yıllarda Golf 2 zamanından gelen bir miktar modernize edilmiş bir motor. Toyota'nın motorunun hiçbir kronik sorunu yok, Golf'ün motorunun devri daim (tim VW motorlarında var) sorunu var.

    Toyota'ya sahip olduğum süre içinde artı iki yıl uzatılmış garantiyle 4 yıllık garanti süresinde hiçbir işlem yapılmadı. Yetkili serviste sadece bakımları yapıldı ve kullandım. VW Bora aracıma garanti kapsamında birkaç işlem yapıldı, bunlardan biri şanzımanın komple değişmesini gerektirdi.

    Şanzıman konusunda da kullandığınız Toyota'nın 4 ileri vites kutusu çok daha sorunsuz ve dayanıklıdır.

    Toyota'yı Golf ile değiştirmeniz için ortada hiçbir sebep yok. Resimler koymamış olsanız öylesine açılmış saçma bir konu olarak görür bu kadar cevap yazmazdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mbulur

    Her iki aracıda kullanmış biri olarak söyleyeyim, kesinlikle Toyota.

    Bahsettiğiniz motoru 2001 yılında Bora üzerinde sıfır olarak alıp 80,000 km kullandım, Toyota Corolla aracım sizinki gibi 2005 model, hatchback, 1.6 terra düz vites ve sizinkiyle aynı renkti. O aracıda sıfır olarak aldım ve 110,000 km kullandım.

    Toyota gerek sorunsuzluk, gerek motorun canlılığı ve gerekse yakıt tüketimi olarak Golf üzerindeki 1.6 litre 8 valf motordan çok daha başarılı. Toyota 16 valf motora ve vvti değişken subap zamanlamasına sahip, Golf'te bulunan 1.6 8 valf SR motorda bunların hiçbiri yok. Toyota'nın motoru yeni nesil modern bir motor, Golf'teki o düz dediğiniz motorsa taaa 1980'li yıllarda Golf 2 zamanından gelen bir miktar modernize edilmiş bir motor. Toyota'nın motorunun hiçbir kronik sorunu yok, Golf'ün motorunun devri daim (tim VW motorlarında var) sorunu var.

    Toyota'ya sahip olduğum süre içinde artı iki yıl uzatılmış garantiyle 4 yıllık garanti süresinde hiçbir işlem yapılmadı. Yetkili serviste sadece bakımları yapıldı ve kullandım. VW Bora aracıma garanti kapsamında birkaç işlem yapıldı, bunlardan biri şanzımanın komple değişmesini gerektirdi.

    Şanzıman konusunda da kullandığınız Toyota'nın 4 ileri vites kutusu çok daha sorunsuz ve dayanıklıdır.

    Toyota'yı Golf ile değiştirmeniz için ortada hiçbir sebep yok. Resimler koymamış olsanız öylesine açılmış saçma bir konu olarak görür bu kadar cevap yazmazdım.
    Hocam mesajınız 3-4 kez ayrıntılı okudum öncelikle vakit ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum. Toyota bu kasada hakikaten çok çok iyi bir şanzıman kullanmış gerek gaz tepkisi gerek vites değişimlerini hissettirmemesi gerekte kararlılığı, ah birde 4 değilde 6 ileri olsaymış tadından yenmezmiş. Motor konusunda açıkçası teknik manada bi bilgim yok ama hakikaten yakıt hususunda fena halde cep yakıyor ama yaklaşık 30.000 km'dir kullanıyorum yağını dğeiştirmek harici kaputu açmadım. Ama verdiğiniz bilgiler ciddi anlamda yolumu aydınlattı, ilerde muhtemelen işine yarayacak ve okuyacak birilerinede referans olacağını düşünüyorum. Saygıla

    2005 Corolla e12 hb otm.mi, 2005 golf5 düz motor trptonicmi???r hayırlı bayramlar. Arabamı seviyorum sanırım😊

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • egzoza bak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    egzoza bak
    Evet bende garip karşıladım ama inanın yakından bakınca cidden yakışıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gunhan34

    Hocam mesajınız 3-4 kez ayrıntılı okudum öncelikle vakit ayırdığınız için çok teşekkür ediyorum. Toyota bu kasada hakikaten çok çok iyi bir şanzıman kullanmış gerek gaz tepkisi gerek vites değişimlerini hissettirmemesi gerekte kararlılığı, ah birde 4 değilde 6 ileri olsaymış tadından yenmezmiş. Motor konusunda açıkçası teknik manada bi bilgim yok ama hakikaten yakıt hususunda fena halde cep yakıyor ama yaklaşık 30.000 km'dir kullanıyorum yağını dğeiştirmek harici kaputu açmadım. Ama verdiğiniz bilgiler ciddi anlamda yolumu aydınlattı, ilerde muhtemelen işine yarayacak ve okuyacak birilerinede referans olacağını düşünüyorum. Saygıla

    r hayırlı bayramlar. Arabamı seviyorum sanırım😊

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler.

    Uzun süreli kullanımda, hele de 10 yaşını geçmiş otomobilde sorunsuzluk anlamında Japon araçlarının dolayısıyla Toyota'nın önüne VW asla ve asla geçemez.
    Basit ama etkili mühendisliği, bir parçayı sökmek için önden başka parçaların sökülmemesi konusunda en iyi dizayn anlayışına sahip araçlarda yine Japonlardır ve Toyotadır.
    Uzun süreli en az sorunla hizmet ve dayanıklılık Japon araçlarının üretim mantığına en ön sıralardadır. Bundan dolayı halen daha çok atmosferk motorlarla üretim yapıyorlar. Volkswagen'in bundan 11 yıl önce başlattığı downsizing olayına yakın zamanda başladılar. Buna sebep olası sorunları tespit edip kullanıcılara yaşatmamaktır.

    Volkswagen'ın ilk downsizing başlattığı Golf 5 kasa 1.4 TSI araçları alanlar çok ciddi sıkıntılar yaşadılar. Motorları çok fazla arıza verdi, kimi aracını sattı kurtuldu kimisiyse mahkemlerde hakkını aradı. Golf 5 kasanın Golf 4'e ve Golf 6'ya kıyasla sevilmeyen ve piyasanın en tutmadığı gövde olmasında bu durumun çok ciddi katkısı var. Artı olarak VW Golf 5'de kaliteyi ve işçiliği Golf 4'e göre çok düşürdü, satışları ve geri dönüşler beklediği gibi olmadı ve bundan dolayı durumu Golf 6 kasada tekrar roparlamaya çalıştı.

    Tekrardan kısaca belirtmek gerekirse, eğer sıfır kilometre olarak bir araç alacaksanız Golf alırsınız, teknolojisi yüksek ve hemen tüm sıkıntıları giderilmiş 1.4 TSI motorlu hacmine göre yüksek güç ve bu güce oranla düşük yakıt tüketimi sunan bir aracınız olur. Bu aracı 2 yıl bilemediniz 3 yıl kullanırsınız, yeni olmasından dolayı size kolay solay bir sorun açmaz, sorun çıkarsa bile üretici garantisi artı iyi niyet garantisi kapsamında masrafsız halledersiniz, sonrada piyasada VW özelliklede Golf hayranlığından dolayı aracınızı kısa zamanda iyi fiyata satarsınız.
    Ancak iş 5 yaş hele de 10 yaş üzeri araç almaya ve kullanmaya gelince durumlar ve kriterler tamamen farklı bir hal alır ve Japon özellikle de Toyota kesin üstünlüğünü ortaya koyar.




  • Herşey bir yana elimde huyunu suyunu bildiğim temiz aracım varken 3-5 km için aynı sınıf başka arabaya geçmeye değmez. Araçlar 1-2 yaşında olsa neyse ancak eski araçta gizli masraf çok olur.
  • E12 işçilik-imalat kalitesi olarak en iyi Corollalardan biri, japon yapımı ae101'lerle kapışır. Ben olsam bu işe girmezdim ama böyle bir tereddüte düşmüşsen Golfü bir dene derim, ne nedir kendin görmen en iyisi. Tabiki bazı konularda Corolladan üstün olacak da 12 yaşını aşmış bir VW risktir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.