Şimdi Ara

2005 OPEL CORSA 1.3 DİZEL ESSENTIA ÇALIŞIP, KONTAK KAPATIP TEKRAR ÇALIŞMAMA/GEÇ ÇALIŞMA SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.706
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese selamlar. Arkadaşlar 2005 model opel corsa 1.3 dizel 270.000 km de aracım var. Araç soğukken ilk çalışmada 1-2 saniye gecikmeli çalışıyor, ilk çalışmada marşta sorun yok. Tekrar stop edip tekrar çalıştırmak istediğimde marş alıyor fakat çalışmıyor. Peşi sıra tekrar denediğimde biraz daha geç çalışıyor. Ama 50 100 km dahi yaptıktan sonra ilk baştaki gibi stop et çalıştır aynı problem. Oldu ya trafikte anlık kırmızı ışıkta stop ettirdiniz, yaklaşık 1 2 dk beklemeden ne kadar basarsanız marşa basın çalışmıyor. O ikinci çalışmadan sonra 20 kez stop et bas kontağa tıkır tıkır çalışıyor. Yardımlarınızı bekliyorum, şimdiden teşekkürler...



  • Kızdırma bujilerini ve kızdırma bujilerini besleyen röleyi kontrol ettirdiniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • player_x P kullanıcısına yanıt
    evet onlarda sorun yok biri bozulmuştu onu değiştirdim arıza lambasını da söndürdü. Krank sensörü arızası verdi onu da değiştirdim bi süre düzeldi. Bugün obd ye bağlattım egr sabit kalıyor. Silinsede yine anında koda düşüyor. Egr iptali içinde 400 lira istediler, kesip kesmeyeceğide belli değil. Bikaç ustaya gösterdim enjekör arızası falan dediler, pompa enjektöre 3 ayrı yere gösterdim gözle kontrolde de makinaya bağlasalarda hata yok saat gibi sakın dokunma dediler. Sadece biri baktı enjektöde sorun var dedi düzelirmi diyorum bakacaz diyor. Masrafı ne olur diyorum 1300 1500 arası bişey çıkar diyor ama emin değil.
  • elinizden geliyorsa kendiniz yoksa anlayışlı bi usta egr yi söküp
    temizlesin.iptal de çok basit 400 çok para.
  • EMRE 71 kullanıcısına yanıt
    Kızdırma bujisini değiştim dediniz bujileri besleyen röle kontrol edildi mi?

    Tech2 cihazı ile arıza logları kontrol edildi mi?

    Edildi ise sistemin verdiği p harfi ile başlayan hata kodunu yazabilirmisiniz?

    Enjektörlere müdahale etmeye acele etmeyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün tekrar tüm filtreler değişti. Cihaz da hata kodu nu sadece egr için veriyor. Egr ninde buna sebep vermeyeceğini söylediler. Dikkatimi bisey çekti dün aracın hararer göstergesi nerdeyse hiç yükselmiyor. Kısa mesafe için normal demistim ama yaklaşık 50 km yol yaptım motor sıcak araç içi üflemesi ılık. Eski polen filtre varken daha güçlü olduğuna eminim. Sözde onun da iyisini taktık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün video olarak çekip yükleyeceğim daha iyi olur sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Sizin sorununuz egr değil, egr çalışmayı etkilemez sadece devirlenemezsiniz.(Aynı motordan aracımda egr açık kaldı oradan biliyorum.) Aracınızın yakıt sisteminde sorun var. Mazot geri dönüş hortumunda veya mazot pompasında bir arıza var.
  • O arabayı hala özlüyorum, deli gibi giderdi be

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • azizerkan07 A kullanıcısına yanıt
    Enjektör pompa kontrolü yaptırdım 3 ayrı yerde. Hepsi de sorun yok geri dönüşlerde de sorun yok dedi. Depodan kontrol edilmedi tabi. Ilk çalışma da sorun yok. Stop edip tekrar çalıştırmak istediğimde yada kazara stop ettirince bir iki dk beklemeden çalışmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün yine baya bi km yaptım araçta hararet göstergesi neredeyse hiç yükselemiyor. Onu değiştirip tekrar kontrol edeceğim. Deneme yanılmayla gideceğiz sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşımın vw caddy vardı. Aynısını yapıyordu. Aküyü değiştirdi sorun kalmadı. Bir de akünüzü ölçtürün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı 3 gündür deniyorum arkadaşlar. Hararer ısı müşürü arızalı diye düşünerek degistirdim. Hararer 20 30 km gitmeden yükselmiyordu o da 80 e gelmiyordu bile. Önce müşürü degistirdim denemek için. Bu sefer 1 saatten fazla çalıştı km yaptım yok abi kıpırdamıyor bile. Termostat arızası verdi cihaz onu da degistirdim. 6 saat sökmeye uğraştık vida kaynamış resmen. Tornaydı şuydu buydu derken cıktı. Hararet sorunu bitti. Aynı zamanda da arabanın çalışmama sorunu bitti şu anlık. 3 gündür her türlü çalışıyor. Hatta video cekecem inatla çalışıyor şerefsiz 😊 Biraz araştırdım termostat arızası hararet müşürü arızası nedeniyle pompanın ateşlemeye gönderdiği yakıt soğuk sıcak dengesizliği yapıyormuş sıcakken stop ettiğimde soğuk soğukken stop ettiğimde ters okuduğu beyin karıştırdığı için korumaya alır gibi biseyler oluyor. Yine bi gelişme yada tekrar eden hata olursa yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şu an araçta sadece direksiyon dan bi ses geliyor ufak kasislerden yavaş geçerken tıkır tıkır o. Mafsal dediler değiştim aldığım arkadaşa uydum boşuna verdim 300 lira. Alt tablalar z rotlat kötülemiş onu degistirdim sadece direksiyon göstergeler altında ki ses var umarım uygun bi fiyata iyi bi tamirci bulurum ankara da

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.